Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

daca ma poate ajuta cineva, am o problema legat de senzorul de ploaie.

este non stop pus pe pozitia de temporizare (se aici ar trebui sa functioneze), dar poate cateodat sa ploua cu galeata si tot nu porneste.

altadata mai porneste singur dar nu imi dau seama de ce chiar cand nu ploua. (foarte rar apuca sa mearga cand ploua)

am modificat si cu vag com sa fie mai sensibil dar nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cel mai probabil s-a stricat! In ultima luna am avut trei colegi care mi-au solicitat acest senzor, cam din aceleasi motive ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

cam cat ajunge un senzor din asta?

cred ca aceeasi pb o am si eu... descrierea se potriveste cu a lui decsei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@decsei: din cate stiu eu, pus pe pozitia temporizare, nu porneste decat daca:

 

- modifici sensibilitatea din butonul de pe maneta

 sau

- soliciti sa stropesti parbrizul

 

Nu stiu daca scrie chestia asta si in manual, eu am avut o discutie cu cineva care mi-a spus ca asa e facut sa functioneze, din motive de siguranta. Scenariul povestit a fost urmatorul: pleci de pe loc cu masina, stergatoarele puse pe automat. Cum tocmai ai pornit, mergi cu viteza mica. De pe trotuar, unul care vrea sa te jefuiasca iti arunca un ou pe parbriz, in zona senzorului de ploaie. Stergatoarele pornesc automat, tu nu mai vezi nimic. Opresti, cobori, .... (completati voi).

 

Alt scenariu: parchezi sub un copac. Pleci de pe loc. Pica o frunza sau se kk o pasare fix pe senzorul de ploaie. Parbrizul nu e ud. Are sens sa plece stergatoarele?

 

Daca iti pleaca singure, fara ca inainte de asta sa fi stropit parbrizul sau sa fi modificat sensibilitatea din butonul de pe maneta, atunci in mod sigur ai o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, ai dreptate în ceea ce spui, însă în cazul lui Cristi cred că este o situație diferită. La CR-uri, capsulele alea pică negreșit după un nr. de km. Situația tipică de limp este când se încearcă urcarea unui deal într-o treaptă superioară, la o viteză mai mare. Scăpând vacuum, capsula nu poate acționa geometria până la punctul dorit. Uitându-mă pe logul lui am văzut viteză de 120 km/h, ultima treaptă, presiune realizată mai mică cu 0,4 bari decât cea comandată. Oricum, eu nu-i recomand s-o schimbe, ci doar s-o verifice, că-i foarte simplu. Sent from my S500 using Tapatalk 4

EWS, pornesc și dacă nu se acționează maneta, dar mult mai greu, trebuie să plouă mai tare. Oricum, bună observația. Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. ma gandeam si au ca ar trebui sa-i dau eu primul semn sa porneasca si dupa aceea sa functioneze.

are un pirten un jetta din 2008 tot cuu senzor si am intrebat cum merge la el, dar zice ca tot asa eate pus pe prima pozitie, si de zcolo merge singur.

insa eu am incercat si cu varioanta de al reporni sau a modofica temporizatorul dar nici asa nimic.

totusi cateodata isi face treaba (dar rar), alteori porneste singur fara sens....

 

mai am o intrebare: am si optiunea de monitorizare presiune roti. dar cand il activez ramane aprins pe bord martorul de presiune.

aici ce poate sa fie. pot sa aflu cu vag com oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix problema cu lost pressure // not delivered in turbina + limp mode am patit si eu de nenumarate ori. Facut loguri in mers, logic ca atunci merge brici. Facae cand vrea ea. 

 

Acum e in service. Am schimbat capsula de vaccuum, schimbat si controller-ul electromecanic - same shit :) Urmeaza demontarea turbinei si verificarea geometriei variabile.

 

Nu mai induceti omul in eroare - citez mecanicul ce m-a pus sa dau 800 lei pe vacuum-ul ala : "esti sigur ca de la ala e? - 100 % ! "... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.., doar într-a 6-a și foarte rar într-a 5-a și doar în sarcină la o turație de până în 2500 rpm.

....exact asa facea si la mine. Voi incerca din nou aceleasi manevre sa imi reapara eroarea.

 

Valy limp poate sa ia si de la overboost condition. Ma gandesc ca daca va avea negative deviation pe codul de eroare e din capsula, iar daca e pe overboost e din geometrie. Eu totusi sper sa nu fie capsula. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

oferta de la reprezentanta este 707lei capsula + 650lei manopera + 130lei diagnoza......problema este ca nu mai am eroarea stocata.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie altceva; eu am PD, este drept, si schimbul acelor piese nu a rezolvat nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles....dar ce mai poate sa fie atunci ? ...bazat pe eroarea postata mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU SE STIE :) Am fost la FLORIN ( forum, facut loguri in mers) , service VWPARTS (ei m-au pus sa schimb vacuum-ul inutil), acum la un amic... Mare mizerie. 

 

Si devenim offtopic .. la mine sigur nu e "rapida" rezolvarea . Deja sunt super curios ce dracu ar putea fi !

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care cunosc motoarele CR, imi pot spune unde este capsula vacuumatica? vreau sa verific daca este sparta.......dupa cum o stiu eu, la mine nu dau de ea :icon_redface: .... poate o poza ma lamureste mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu mai induceti omul in eroare - citez mecanicul ce m-a pus sa dau 800 lei pe vacuum-ul ala : "esti sigur ca de la ala e? - 100 % ! "... :(

Noroc că l-ai lămurit tu...

Dacă te apuci să schimbi piese aiurea nu poate fi decât vina ta și a mecanicului tău, nu văd care este legătura cu discuția de aici. Te rog să fii mai puțin pornit pe alții care n-au legătură cu cazul tău.

Cristi, capsula este lângă turbină. Se vede foarte ușor în fața firewall - ului, între evacuare și compartimentul pasagerului.

Te poziționezi în dreptul stâlpului A din dreapta și o vezi ușor.

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interpretezi eronat ( sau tonul meu, amarat, se "aude" gresit) , Valentin :)

 

Nu il lamuresc; intentia este sa sharuiesc cu un coleg de forum patania proprie, ca sa evite sau macar sa fie mai atent si precaut decat mine la erorile altora. Vina mea... nu stiu ce vina as putea sa am eu ca VW face masini proaste. Eventual ca am cumparat-o. 

 

Deci ideea este sa nu "pui botul" la "domne', sigur e de la aia! " la orice mecanic, sau daca e asa de sigur sa o plateasca el, daca nu iti rezolva problema. Atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nu s-a rezolvat prin schimbarea partii de comanda si totusi, dupa log in mers, presiune obtinuta este mica, atunci pot fi probleme legate de combustibil , presiune insiuficienta, injectoare, oringuri, pompa tandem, etc.

 

la log in mers, ce se vede, presiune mica in turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Problema apare ingrozitor de sporadic; fara vreo regula anume...in afara de plaja 1500-2500. Si se anuleaza la repornirea motorului.

Toate testele in mers arata ca totul functioneaza corect. Eroare e lost boost, negative (deci nu overboost). Mergi 2000km in diverse regimuri de exploatare, perfect. La km 2001- limp mode :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Unde gasesc si eu un geam portiera dreapta fata si cam cat ar fi pretul?

Am gasit masina sparta si RNS ul luat, au taiat toate firele, nu mai am niciun conector pe audio, nimic.

 

Deci, un geam dreapta fata am nevoie azi.

De restul mai vedem...

 

Masina este un Passat  B6.

 

Cu firele o rezolvam dupa elsawin. Parerea mea e sa nu renunti la lucru oem decat cine stie ce chinezarie care sa nu preia comenzile de pe volan sau incompatibilitate cu can-ul. Acum sunt plecat dar cand vin o rezolvam cu schema electrica. Eventual poate se intoarce Florin mai repede sau vb cu Cristi-Al bundy. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

 

O problema asemanatoare am si eu, anume am firele taiate pe microfon si telefon la masina. Ma puteti ajuta si pe mine va rog frumos cu o schema electrica ca sa pot face/reface din nou aceste functii sa imi mearga? Cand am cumparat masina aveam un JVC Navigation si l-am dat la schimb + diferenta pe un RNS 510 nou si la montare am constatat ca am firele taiate. 

Mentionez ca telefonul se conecteaza la bluetooth-ul masinii dar nu se aude nimic in boxe, microfonul la fel nu merge, iar cand pun telefonul in suport nu il incarca chiar daca butoanele de la suport se aprind cand pun pozitia.

 

Rog sa ma ajutati cu o schema electrica chiar si contra cost.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Mentionez ca telefonul se conecteaza la bluetooth-ul masinii dar nu se aude nimic in boxe, microfonul la fel nu merge, iar cand pun telefonul in suport nu il incarca chiar daca butoanele de la suport se aprind cand pun pozitia."

Nu stiu despre ce adaptor vorbesti tu dar vezi ca nu toate adaptoarele care se prind in crandle pot incarca telefonul.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus adaptorul pe alt Passat si acolo imi incarca telefonul...deci la mine este vorba fire ca le am taiate, de asta nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog sa ma ajutati cu o schema electrica chiar si contra cost

 

 Ai atasat schemele solicitate. Nu stiu ce pregatire ai pe masina asa ca ti-am scos si pentru low si pentru premium. Spor la treaba.

New Folder.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu-pitesti

salut ,am un golf din 99 motor de 1,6 benzina 8 valve si am o problema cu pornirea,cateodata nu se aude pompa  si cateodata se aude ,cand se aude porneste,cand nu da motorul in gol fara sa porneasca,am fost la service cu ea si mi-a spus mecanicul ca ar putea fi calculatorul pentru ca nu-i comunica cu testerul lui,si plus de asta pompa de benzina nu primeste deloc curent.eu zic ca este doar releul dus.voi ce parere aveti,si daca este calculatorul dus se mai poate reconditiona?cum procedez dati-mi un sfat am nevoie urgent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gresit atat topicul cat si aria tehnica. Incearca aici.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Rog sa ma ajutati cu o schema electrica chiar si contra cost

 

 Ai atasat schemele solicitate. Nu stiu ce pregatire ai pe masina asa ca ti-am scos si pentru low si pentru premium. Spor la treaba.

 

Multumesc pentru scheme. :icon_thumleft:  :icon_thumleft:  :icon_thumleft:

Cum pot afla ce pregatire este? Sub scaunul de la pasager am cutia de bluetooth, cred ca acolo se afla.

 

In caz ca nu reusesc sa ma descurc, crezi ca m-ai putea ajuta sa le faci tu?

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!