Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Salut baieti.

Unde gasesc si eu un geam portiera dreapta fata si cam cat ar fi pretul?

Am gasit masina sparta si RNS ul luat, au taiat toate firele, nu mai am niciun conector pe audio, nimic.

 

Deci, un geam dreapta fata am nevoie azi.

De restul mai vedem...

 

Masina este un Passat  B6.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

urat moment. imi pare rau ce ai patit.

 

cauta la dezmembrari repede, poate gasesti un coleg de forum ceva sau daca nu ia parcurile de dezmembrari de langa bucuresti la pas.

 

Multa bafta!

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la AGER 220 lei plus in jur de 60 lei montaj, eu zic ca este ok. 

La reprezentanta trebuie sa l comand, iar pretul este 385 lei  fara montaj.

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok, dar sa nu te astepti ca este ca cel original. Acum, tot e mai bine decat deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo eu am fost ptr aceeasi probl la ager-langa cutitu de argint - pret 220 cu tot cu geam si manopera- am pus atunci SG. Gasesto si pilkington mai sus un pic pe viilor la trafic greu la centrul/fabrica de parbrize. Imi pare rau ptr ce ai patit. Cat de rau au smuls navigatia?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Am pus Saint Gobain. Totul super ok. Au facut curat, aspirat, bravo.

 

Acum, Mihai. Au taiat toate firele de alimentare, buchetul ala mare pentru boxe si ce o mai fi plus antena.

Poate rezolvam cumva buchetul ala, trebuie mufe noi.

Poate pun o tableta de 7 sau 9 in bord. Am vazut la cineva afara. O scotea frumos din suport si gata.

Mai rau a fost cu fiul meu care nu a putut accepta asa ceva.

Florin, este ok. geamul, zic si eu.

Astept variante din partea voastra pentru rezolvarea sistemului audio.

Masina asta este folosita rar, insa nu pot sta cu gaura n bord.

 

Ps. au fost raportate vreo 6 spargeri aseara numai pe B6. Toate cu geam lateral spart si furat sistemul audio.

 

Urata zi, o trecem la cele rele.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu firele o rezolvam dupa elsawin. Parerea mea e sa nu renunti la lucru oem decat cine stie ce chinezarie care sa nu preia comenzile de pe volan sau incompatibilitate cu can-ul. Acum sunt plecat dar cand vin o rezolvam cu schema electrica. Eventual poate se intoarce Florin mai repede sau vb cu Cristi-Al bundy.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, nici vorba de chinezarie.

Doar ca ziceam ca o tableta are mai multe pe ea.

Probabil ca o sa pun alt RNS 510.

Despre mufe ma gandeam ca pot incerca la dezmembrari, ca nu are nimeni nevoie de asa ceva.

Adica cel putin in teorie ar trebui sa mearga sa mi dea mufele de pe masina, sau comandate si gata.

Poate mi dati si mie un pret pe toti conectorii. Sa stiu daca incep sa caut la dezmembrari sau nu.

 

O zi frumoasa si concedii placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri m-am intors din concediu si am avut o problema destul de nasoala, s-a aprins spirala in bord si masina nu mai tragea....... cine stie sa-mi spuna exact care este problema.

 

Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03L-906-022-CBA.clb
                    Număr VAG: 03L 906 022 MS    HW: 03L 907 309 B
   Componentă şi/sau versiune: R4 2,0L EDC G000SG  4080
                  Codare soft: 0000071
                Număr atelier: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 820F0E3BA49F
1 cod a gasit:

000665 - Control de presiune turbo: domeniul de control nu s-a realizat
               P0299 -- 000 --  -  - intermitent - MIL aprins
             împrejurări cod:
                    Starea defectului: 10100000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 12
                    rulaj: 193507 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2116.14.10
                    timp: 12:52:58

             împrejurări cod:
                    RPM: 2346 /min
                    viteză: 118.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    pres.absolută: 2029.8 mbar
                    pres.absolută: 1601.4 mbar
                    lambda: 98.6 %
                    lambda: 37.1 %


Gata de funcţie: 1 1 0 0 0
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina:

 

6683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Possible Symptoms
  • Reduced Power Output
  • Limp Mode
Possible Causes
  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
  • Charger Pressure Control defective
  • Turbocharger faulty
  • Diverter Valve faulty
Possible Solutions
  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
  • Check Turbocharger
  • Check Diverter Valve
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am gasit si eu,dar in termeni "romanesti", cam ce ar trebui sa verific/curat/schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam tot ce inseamna turbo: geometria variabila, capsula, tubulatura de la turbo!

Un log in mers ar fi bun.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranță este vorba de capsula de acționare a geometriei turbinei. S-a mai discutat. Prețul schimbării este în jur de 800 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vali.... te-am sunat ieri, insa aveai telefonul inchis.

La asta ma gandeam si eu, din ce imi aduceam aminte din discutiile de pe forum.... Mihai spune ca ar fi de la clapeta de acceleratie/EGR.

 

Cat de "complicat" este de schimbat si "unde" sugerezi sa fac aceasta miscare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este capsula trebuie sa faci operatiunea la o reprezentanta deoarece necesita ceva reglaje de finete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e capsula vacuumatica, deci cred ca nu se regleaza.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ce sa fie oare ? ...sunt bagat in ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CApsula de comanda, dar este electrica din ce stiu eu.


SAu, mai stiun eu o masina, care a ajuns la Cipos si acesta spune ca in turbina nu ajunge suficient  "fum", adica nu sunt gaze destule care s o puna in miscare, si aici problemaq e mai grava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am telefonul închis pentru că operatorul meu m-a păcălit că am roaming-ul activat, iar acum sunt pe cea mai mișto plajă din Croația. Asta ca să va ofticați puțin. Sper ca merge treaba la muncă... :-) Capsula este cu vacuum cu certitudine. Mufa aia este pentru senzorul de poziție din interior. Mergi la un service oarecare sa ți-o verifice cu un manometru, dar pentru schimbare alege reprezentanța sau pe cineva care știe procedura. Sent from my S500 using Tapatalk 4

PS Eu în continuare merg pe capsula, dar nu exclude nici părerile celorlalți. Aici, informațiile mele sunt limitate... Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am pațit așa ceva ce a fost detectat și rezovat la reprezentanță.

Defect la senzorul de temperatură de la filtru de particole.

Piesă + manoperă 625 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri m-am intors din concediu si am avut o problema destul de nasoala, s-a aprins spirala in bord si masina nu mai tragea....... cine stie sa-mi spuna exact care este problema.

.....

 

Potrivit celor de la ross tech pentru CR-uri spun sa verifice J883 (Verify the mechanical part of the Exhaust Valve Control Module (J883) is not siezed or binding.)

J883 este reperul 4 din poza atasata

Curata clapeta. Daca tot la fel face verifica si capsula vacumatica. Da-i talpa in panta in treapta a 3-a si vezi daca ia limp-ul.

post-21426-0-38449800-1376333668_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am alimentat cu motorina mai buna si am curatat si clapeta si EGR-ul,....... parca merge ceva mai bine, insa nu simt cei ~150ps.

interesant este ca nu se mai aprinde spirala in bord, chiar si la 3500-4000 rpm, care inainte se aprindea in jurul lui 2500rpm.

am trimis la o cunostinta de la reprezentanta eroarea si spune ca ar fi capsula vacumatica, insa nu poate confirma.....sa merg cu masina la diagnoza si se remediaza, insa nu mai am eroarea stocata si nu stiu ce si cum sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: mergi din nou in concediu la mare sau la bucuresti (...cu remorca)..poate face iar ;). Fa-i testul cu panta si vezi daca mai face, daca nu, mai stai pana face iar si atunci o duci la reprezentanta.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu intra în limp în veci în primele 4 trepte, doar într-a 6-a și foarte rar într-a 5-a și doar în sarcină la o turație de până în 2500 rpm. Nu vad cum ar intra în limp la 3500-4000 rpm din moment ce vanele sunt oricum deschise.

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy limp poate sa ia si de la overboost condition. Ma gandesc ca daca va avea negative deviation pe codul de eroare e din capsula, iar daca e pe overboost e din geometrie. Eu totusi sper sa nu fie capsula.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!