Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

buna ziua! mi s-au blocat niste hartiute in sertarele de la bord, de langa butonul de avarie, la un vw passat b6 si dupa ce le-am scos cu chinuri pe ambele, mi-am dat seama ca au un resort cilindric din otel ininterior si nu mai stiu sa-l remontez.

v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta! o zi frumoasa!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Amortizoarele nu trepideaza. Verifica jantele sau cauciucurile.

Jantele le-am verificat.

 

mai mult ca sigur ai o "galma" pe coama si la o anumita viteza, trepideaza masina....verifica si fata.

Pe fata e ok. 

 

Deci amortizoarele nu le mai schimb, dar totusi aveti vreo idee daca conteaza de care iau ( pe viitor ) , chiar daca am Suspensie Comfort ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cunostintele mele si feedback de la cei care au mai cumparat ( nu neaparat pe Passat ), KYB sunt foarte bune.

....eu zic ca ai o galma la unul din cauciucuri....sau s-a rezolvat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si jantele de aliaj cu cauciucurile de vara si parca tot se simte putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am un passat b6 2.0 tdi si as avea si eu o intrebare. Cumva cineva stie de un cd de navigatie pentru MFD 2 ..din ce am inteles inca nu se gaseste...sau nu a aparut...ceva de genu...multumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Si la masina mea am un zgomot de rulare la o viteza cuprinsa intre 40-70km/h dupa care dispare, zgomotul a fost si cu anvelopele de vara dar este mai puternic cu cele de iarna. Masina am cumparat-o la 35000km si acum are 50000km. Am verificat rulmentii si ce mai este pe la roti si sunt ok , nu am verificat unghiul de fuga.  Deocamdata muzica ceva mai tare si e ok.

 

In alta ordine de idei am nevoie de o nuca la schimbator 6+1 are cineva?

Cum se desface nuca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt karaounia....cd pt navigatie MFD2 se gaseste, dar nu exista pt  Romania.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms codrin..sa inteleg ca singura solutie ar fi sa schimb navigatia nu..si ca un + vreo recomandare? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sa stii ca tot MFD2 am pe masina si vreau sa-mi cumpar RNS 510, asa cum a zis si pronet, rns 510 este cel mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca treci la RNS, nu uita sa faci update la CAN sau sa il inlocuiesti cu o varianta mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Prima mica problema..la macadam mai mare apare o bataie fier pe fier . Ce s.a dus oare capat de bara vreo bucsa si daca stiti in mare niste preturi...informative. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de cati km are masina... cam devreme totusi.

 

Preturile variaza - AM, OEM.... eu te sfatuiesc intai sa ridici masina si sa verifici ce componenta face figuri - abia dupa aia, o sa vb de preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, eu spun ca privitul cu lanterna pe fundul borcanului nu-ti arata nimic. Nu ai cum sa le vezi. Daca zici ca pe capac era ok, lasa-le asa, insa pentru a vedea pilitura din fundul borcanului trebuie sa-i desfaci suruburile, sa-l scoti de acolo si sa rastorni continutul in alt vas dupa ce ai agitat bine sa curga tot. Pilitura aia este argintie, cum s-o vezi pe fundul borcanului care este tot arginti?. Si intr-o sticla transparenta este foarte greu de vazut, trebuie folosit magnet si lasat sa se aseze pentru cateva ore

Abia am reusit sa rastorn borcanul intr-un recipient de plastic. Cu ajutorul unui magnet de hard-disk am strans, fff putina pilitura, nesemnicativa zic eu. Erau cateva firicele feroase, le puteam si numara. La 185k km, eu zic ca e super bine.

Insa, zgomotul persista totusi.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie inceput de sfarsit....ceea ce nu doresc la nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as prea crede. Din cauza programului nu am ajuns la reprezentanta. Promit ca va tin la curent.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 mii am şi se aude doar la macadam mare dar nu tare şi cum sunt obsedat să fie totul perfect mi se pare că se rupe . Înainte să o încalt de vară mă duc să verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea si eu sa imi montez un carlig de remorcare pentru masina din semnatura. Am gasit pe internet ceva si legat de calculator. Imi poate explica cineva mai exact pentru ce este acel calculator si ce imi trebuie mai exact sa pun carlig de remorcare la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu problema mea,adica incarcarea ,alternator nou  original from vw la fel bateria,si tot nu incarca, verificat si curatat contactele,ce ar putea fi ca nu stiu ce sa-i mai fac e vreun releu ceva rezistenta vreo idee va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat cele 2 fire de la alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit asa ceva si firele de excitatie de la alternator erau rupte.pune aparatul de masurat voltii si da-i un spritz la pedala peste 2000 rpm.daca incepe sa incarce e clar de la firele de excitatie,daca nu releul de incarcare are pb.multe pot fi acolo periile le-ai verificat?statorul?rotorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa mare de langa alternator. Pot fi contacte oxidate pe acolo.

Chiar ai dat banii pe alternator nou??? Se putea masura cel vechi cu sau fara diode.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul e nou de la vw,in leg cu mufa cu cele doua fire am verificat firele erau bune nu am desfacut mufa complet dar am miscat de fire si se misca acei papuci inauntrul ei,am vazut pe o schema de in incarcare ca la alternatoarele de 180amperi ar fi o rezistenta incorporata in cablu ggros care vine de la alt la Chris cu

Scuze,de la alt la cutia cu rezistente numai la Passat cu alt de180 amperi,o fi aceea

Am masurat si direct la iesirea din alternator si mimic doar4,08

am accelerat si pests 2000 rot si nimic

Daca pun vcds-up pe ea imi arata ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!