Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Senzorukl este pe cilindrul de ambreiaj, in compartimentul motor.

post-1788-0-65724000-1359467968_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

la problema mea cu pornirea masinii a fost ceva contact oxidat de pe langa baterie si cand a luat bateria sa miscat contactul ala si nu a mai facut contac, acum problema este rezolvata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am la passat in cotiera spate iesire de 220V.Cand pun de exemplu laptopul la incarcat mai trebuie activat ceva pentru ca se aprinde ledul verde cea ce in manual scrie ca este ok,dar nu imi incarca.Nu am masurat daca am 220 v la iesire ca nu am avut aparat de masura.L-am folosit doar in timpul mersului adica cu motorul pornit exact cum scrie si in manual.

Modificat de attyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reusit sa scanez masina - de atunci nu a mai facut asa - am gasit stocat asa:

Address 53: Parking Brake Labels: 5N0-907-801.lbl

Control Module Part Number: 3C0 907 801 J HW: 3C0 907 801 J

Component and/or Version: J540 EPB3 VW-09393 0009

Software Coding: 0000056

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

VCID: 29538C00FCDD

1 Fault Found:

03182 - Clutch Position Sensor (G476)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 8

Reset counter: 8

Mileage: 98700 km

Time Indication: 0

Date: 2013.01.27

Time: 15:19:35

Freeze Frame:

Voltage: 14.10 V

Count: 38

Speed: 124.0 km/h

Hex Value: 0x1260

Hex Value: 0x0004

Hex Value: 0x0101

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am la passat in cotiera spate iesire de 220V.Cand pun de exemplu laptopul la incarcat mai trebuie activat ceva pentru ca se aprinde ledul verde cea ce in manual scrie ca este ok,dar nu imi incarca.Nu am masurat daca am 220 v la iesire ca nu am avut aparat de masura.L-am folosit doar in timpul mersului adica cu motorul pornit exact cum scrie si in manual.

probabil nu are forta sa-l duca

imi spuneti si mie va rog daca carcasa filtrului de aer de la passat b5 se poriveste la un passat b5,5

da, se potriveste - vb de diesel, banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele acestea, in timp ce dadeam curent la un prieten caruia ii murise bateria am auzit un zgomot ciudat, feros, cand am accelerat, ca sa dea cheie prietenul.

Dupa ce a pornit, l-am pus pe prieten sa apese acceleratia la mine si am constatat ca atunci cand tureaza se aude un zgomot feros din partea din fata, zona pompei de inalte. E ca si cum ar vibra ceva, ca m-am pus si am dat capac motor jos si am inceput sa verific daca vibreaza ceva.

Nu am constat nimic, am pus urechea langa pompa de inalte si parca zgomotul vine din interiorul ei.

Ce credeti ca ar putea fi? Ceva sfaturi, va rog.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu farurile.

Pe pozitia "0" , stau aprinse, lucru care nu mi se pare corect. Ar trebui sa fie stinse din moment ce sunt pe pozitia "0", dar cand pun contactul se aprind automat.

Pe pozitia "Auto" iarasi stau aprinse indiferent, zi/noapte. Stiu ca pe aceasta pozitie ar trebui ziua sa fie stinse si noaptea sa se aprinda automat.

Masina a venit din fabrica cu Bi-Xenon , nu am umblat la ea.

Am dezactivat functiile de Leaving Home si Coming Home

Deci, practic eu nu pot sa merg cu farurile stinse niciodata, decat daca dau pe pozitii.

Stie cineva despre ce e vorba?

Asa trebuie sa fie sau totusi e o mica problema?

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in codari sa nu fie activata functia de drl sau scandinavia.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gnr

Poate asa au venit setate din fabrica, sa stea tot timpul aprinse cat timp ai motorul pornit. Exista in acest sens si o reglementare europeana, gandita sa reduca numarul de accidente. http://www.gandul.info/news/toate-masinile-noi-din-ue-vor-avea-faruri-aprinse-automat-ziua-3223606 . Pe viitor cred ca toate masinile o sa fie setate la fel ca a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gnr

Poate asa au venit setate din fabrica, sa stea tot timpul aprinse cat timp ai motorul pornit. Exista in acest sens si o reglementare europeana, gandita sa reduca numarul de accidente. http://www.gandul.in...at-ziua-3223606 . Pe viitor cred ca toate masinile o sa fie setate la fel ca a ta.

Ma rog, dar totusi 3 pozitii in care sa ai farurile aprinse ? Macar pe auto ..trebuia sa se faca diferenta intre zi si noapte.

Vezi in codari sa nu fie activata functia de drl sau scandinavia.

Lamureste-ma, unde fac asta sau mai bine zis cum fac asta ?

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy ti-a raspuns deja. Verifica ce ti-a sugerat, ca mai mult ca sigur are dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi poti explica cum fac asta? Nu stiu la ce se refera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti vreo idee si in cazul meu, prezentat mai sus?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volfied, in locul tau as verifica senzorul de pe pompa de inalta presiune. Sper sa nu fie nici o problema

Gnr, citeste aici.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate fi cu senzorul ? O sa imi fac o programare in service sa vad care-i treaba. Deja s-a mai uitat un mecanic si nu a depistat de unde provine sunetul ala. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu senzorul nimic, insa acolo ajunge pilitura produsa in pompa de inalta presiune. Asta daca esti sigur ca de acolo provine zgomotul. Zgomotul este sesizabil cu usurinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti nu face nici un zgomot. Doar cand accelerez pe loc, se aude sesizabil.

In mers, cu geamurile deschise si atent la zgomot nu am sesizat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am o problema, aparent vizuala, dar cred ca ceva nu e in ordine. Dupa cum vedeti in poza, se vad urme de umezeala. Ce parere aveti, ce ar putea sa fie?

DSC00015.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o nelamurire sa zic asa. Mi-a aparut in bord un martor - bec galben. El s-a stins intre timp, si am facut un scan cu Vag-Com. Eu am la luminile de pozitie becuri cu led.

 

Rezultatul dupa scanare:  

 

2395 - Parking Light Right Front (M3)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 199
Mileage: 180464 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
ON
Voltage: 13.65 V
ON
ON
OFF
OFF
ON

 

Care este becul M3? Cel de pozitie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu senzorul nimic, insa acolo ajunge pilitura produsa in pompa de inalta presiune. Asta daca esti sigur ca de acolo provine zgomotul. Zgomotul este sesizabil cu usurinta?

Am verificat azi filtrul de motorina si m-am uitat pe fundul lui. Este curat, fara pilitura. O sa ma programez la service totusi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa, ca nu gasesti nimic. Verifica cu atentie capacul ala negru de plastic. Este vorba de partea superioara a cartusului filtrant. Pentru a verifica daca ai sau nu pilitura pe fundul borcanului trebuie sa-l scoti de acolo, desfacand cele 3 suruburi si sa rastorni continutul intr-o sticla transparenta. Cu el montat nu ai cum sa vezi daca este sau nu pilitura pe fundul lui.

 

Dar eu cred si sper ca este o alarma falsa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut, m-am uitat pe capacul ala negru, iar dupa ce am scos filtrul, cu o lanterna cu led am privit pe fundul borcanului si era perfect curat. M-am uitat si printre filtru si nimic.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, eu spun ca privitul cu lanterna pe fundul borcanului nu-ti arata nimic. Nu ai cum sa le vezi. Daca zici ca pe capac era ok, lasa-le asa, insa pentru a vedea pilitura din fundul borcanului trebuie sa-i desfaci suruburile, sa-l scoti de acolo si sa rastorni continutul in alt vas dupa ce ai agitat bine sa curga tot. Pilitura aia este argintie, cum s-o vezi pe fundul borcanului care este tot arginti?. Si intr-o sticla transparenta este foarte greu de vazut, trebuie folosit magnet si lasat sa se aseze pentru cateva ore 

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!