Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Sa verifici motorasul pe direct, alimentat de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si unde il gasesc ? Cum ajung la el sa il pot testa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La byteul 5 am modificat 1x 50 si la bytul 6 am pus tot 1 x 50.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema mai veche dar acum vreau sa termin cu aceasta problema.

Am cumparat masina cu un JVC cu navigatie. Ulterior am pus un RNS510 (OEM) si cand sa-l instalez, baietii de la service-ul unde l-am montat au vazut ca toate firele(unde era mufa de alimentare si celelalte fire) din spate de la masina au fost taiate, inclusiv cel de la carkit. Vreau sa fac carkit-ul sa imi incarce telefonul cand il pun in suport. Stiti ce fir trebuie legat si de unde? Curent imi da in carkit(atunci cand aprind pozitia/luminile), dar nu imi incarca telefonul. Am pus aparatul pe alt passat si acolo imi incarca telefonul.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema FARA rezolvare rapida. Aveam o gaurica in parbriz (Germania pe autostrada la 150 km/h a sarit o pietricica de la un tir) mica si putin sesizabila. Toti prietenii ca vai o sa iti crape tot geamul, ca de la viteza ... Am zis ca fiind asa mica sa ma duc sa o umplu cu rasina cum se face pe la noi dar ei (nemtii) nu au auzit de asa ceva. Am ajuns in tara am fost sa pun folii pe geamuri si am zis sa umplu si gaurica...omul foarte prietenos s-a pus pe treaba. In timp ce isi facea treaba s-a dus o [cenzurat] finuta de la gaura....si pana azi sa am o ditamai linie dintr-o parte in alta a parbrizului. Mai am o ciupitura lasata de drumurile in reparatii cand fugi spre mare si astept sa vad daca fuge si aia....DECI mai bine lasam ciupiturile in pace decat sa dam bani aiurea.

PS...cat costa un nou parbriz original/ fake cu senzori si cu montaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemtii nu se complica cu asa ceva pentru ca inlocuirea parbrizului este 100% acoperit de asigurare (minim teilkasko) fara impact asupra malus-ului. sunt acoperite inclusiv costurile deplasarii service-ului mobil sa iti schimbe parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, mai degraba decat o problema... Cand se reseteaza consumul/km/nr ore functionare 2? Adica nu cel ce se reseteaza la 2 ore daca masina a stat...

Credeam ca NU se autoreseteaza, insa suspectez ca poate contoriza doar pana la 99 ore 59 min. E adevarat sau am eu vreo problema?

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie si in manual treaba asta. Ai intuit bine.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! Din pacate n-am manual in romana/engleza.. :)

Ziua buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare am un passat 3c si o navigatie rns mfd2 am avut o magazie de cd-uri la ea care s-a defectat in sensul ca nu mai vroia sa scoata nici un cd am scos-o eu afara m-am uitat putin la ea dupa care am pus-o la loc in momentul cand am pus-o la loc mi s-a stins si navigatia si magazia iar acum nu mai porneste deloc m-am uitat in panoul de sigurante si nu am releu pentru navigatie (F19 am inteles ca ar fi trb sa fie) as dori sa stiu daca s-a ars sau cum as putea sa o testez daca mai functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna de o saptama din cand in cand nu se mai cupleaza frana de mana, adica cand opresc si apas buton-ul apare uneori eroarea cu frana taiata, apare si cand vreau sa o deconectez, Chiar ieri am patit-o la vama si a fost destul de jenant sa nu mai vrea sa se deconecteze.

Care credeti ca ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba butonul si o sa dispara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi vreun contact sau ceva dus, nu se poate rezolva altfel? si unde gasesc buton de cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca sa-l desfaci si sa-l cureti in interior cu spray de contacte cu alcool izopropilic. Daca nu scapa, altul - pe comanda la magazin de piese sau la reprezentanta - pret - cred ca in jurul la 150-160 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimeni un cod pentru buton de frana?

Va rog daca are cineva as ramane recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima revizie a acestor butoane de frama de mana se termina cu litera C ... cel pe care l-ai scris tu este o revizie anterioara si care din pacate are probleme - de accea si pretul celui de pe okazii este mai scazut.

Eu mi-am cuparat unul de la TESS BV (cu revizia C) acum o luna cu 140 lei - cel defect avea revizia B.

Deci recomandat ar fi un buton cu revizie C in loc de B.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cautand atunci repede, tot ce am gasit a fost cu terminatia B.......nu contest ca sunt cu probleme, ideea era codul in sine, fara terminatie, iar anuntul de okazii era doar ca reper la pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu frana de mana .. nu se dezactiveaza totimpu si imi da eroare in bord ...ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma intereseaza daca pe Passat (CR, motor CBBB) schimbarea bateriei necesita legare/resoftare cu VAGCOM sau alte dracii. Adica sa merg la reprezentanta sau doar cumpar bateria si o scot pe cea veche si o instalez pe cea noua, fara alte interventii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se instaleaza fara alte interventii.... nu necesita codare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa-mi spuna cineva ce reprezinta problema asta ?........... a fost schimbat flexibilul si un furtun care s-a topit de la gaze/caldura.

eroarea se poate sterge, dar la o turatie de peste 3000 rot/min, reapare.....este vorba de un B5.5

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 038 997 016 K HW: 028 101 114 5

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 0092

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 42552 146 82510

VCID: 2648F4C6AEBD1B2C

1 Fault Found

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 3675 /min

Torque: 182.0 Nm

Speed: 58.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.68 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2305.2 mbar

Absolute Pres.: 1091.4 mbar

Readiness: 0 0 1 1 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina n u face presiune in admisie deloc. Nu ai cumva un furtun sarit intre turbina si galeria de admisie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!