Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Becurile de la nr. de inmatriculare sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am si eu o problema gen Twiligt Zone. Geamul de la portiera fata stanga a innebunit. Ajunge pana sus si o ia la vale imediat. Din cheie face la fel. Deja ma scoate din sarite. Ce sa fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai reinitializeaza-l! Din panaoul de comanda, il cobori jos (nu pe impuls) si mentii comanda pentru aprox 5 sec dupa care il urci sus si de asemenea mentii comanda 5 secunde!

Astfel isi reinvata pozitia max jos/sus! Daca nu rezovi nici asa inseamna ca ceva il determina sa creada ca in capatul cursei a intampinat un obstacol si ia comanda sa se opreasca si eventual sa coboare putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile de la nr. de inmatriculare sa fie ?

Le-ai verificat daca se aprind ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,da ai avut dreptate. Am schimbat becurile dar nu merge decat unul in partea dreapta. Nu stiu de ce, cel din stanga nu merge .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se schimba becurile care lumineaza numarul de inmatriculare? Am observat ca si eu am unul ars, cel din stanga..

Mie nu mi-a dat nicio eroare in bord.

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra numarului sunt doua locasuri desfaci suruburile si scoti becurile dupa care le inlocuiesti. La mine erau foarte oxidate contactele. Am schimbat si becurile stanga cu dreapta sa vad daca merge si tot nu se aprinde cel din stanga. cel din dreapta e ok se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai reinitializeaza-l! Din panaoul de comanda, il cobori jos (nu pe impuls) si mentii comanda pentru aprox 5 sec dupa care il urci sus si de asemenea mentii comanda 5 secunde!

Astfel isi reinvata pozitia max jos/sus! Daca nu rezovi nici asa inseamna ca ceva il determina sa creada ca in capatul cursei a intampinat un obstacol si ia comanda sa se opreasca si eventual sa coboare putin!

Multumesc. A mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la munte si a plouat torential vreo doua zile.Acum am dat cu aspitratorul si mocheta de pe partea pasagerului este uda rau.Cred ca s-a infundat scurgerea apei de ploaie.Stiu ca postase un coleg modul prin care se poate desfunda acea conducta,parca se scotea mocheta dar nu gasesc unde .Daca vreun coleg gaseste postarea (cred ca era colegul V i c t o r) il rog sa puna linkul.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...modul prin care se poate desfunda acea conducta,parca se scotea mocheta dar nu gasesc unde ...

Se poate desfunda si pe sub masina - se introduce un fir mai gros, de nylon, de 2 mm (de tipul celui ce se utilizeaza la trimmerul de taiat gazonul). E mai simplu - se ridica masina pe un elevator si intr-un minut e gata treaba.

Am remarcat ca scurgerea respectiva se infunda mai des daca se circula pe drumuri cu mult praf (neasfaltate) ori cu noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cateva zile in care nu am folosit masina, astazi cand am dat sa plec am gasit in dreptul rotii din dreapta spate o pata mare ce pare a fi de ulei (cantitate mai multa) . Am verificat vizual si intradevar o articulatie de la roata este imbibata in acel ulei. Acuma nu sunt sigur daca este o scapare de lichid de frana sau ulei din amortizor. Atasez cateva poze , poate reuseste cineva sa-mi spuna unde este problema.

https://picasaweb.go...CO79suzP79rojQE

Modificat de gh3pard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce se vede in poze ar parea sa ai scapare de lichid de frana pe la etrieri dar cel mai simplu verifica nivelul din borcanelul cu lichid de frana,telescopul nu poate sa curga atat de mult incat sa ai balta sub ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat B6 cel din semnatura si ieri am pus VCDS pe el si am gasit 2 erori care persista. De una stiam si anume cea cu spalatorul de far ca nu functioneaza si nu stiu dc dar de a doua habar nu aveam si nu am nici o problema la masina. Va postez un log cu eroriile daca ma puteti ajuta cu eventuale sfaturi. Mersi

2 Faults Found

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 23

Mileage: 151042 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.05

Time: 15:20:00

Freeze Frame

ON

Voltage: 12.10 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 23

Mileage: 151042 km

Time Indication: 0

Date: 2012.09.05

Time: 15:20:00

Freeze Frame

ON

Voltage: 12.10 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea s-a sters si nu a mai aparut, monitorizeaz-o in timp.

Altfel, problema poate sa fie de un contact imperfect la releu sau chiar releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele pentru ambele relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat siguranta de la spalatorul de faruri si era arsa. Am schimbat-o si a disparut eroarea. Problema este ca nu stiu care este siguranta de la releu, pt ca eroarea persista,dar masina nu are nici o problema de functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, dieselul are pompa de combustibil? Dc intreb ,ca am eroarea care o am eu tot persista si am intrat in codarile din centrala el. si am gasit optiunea fuel pump active ( only for gasoline) , dupa ce am dezactivato a disparut si eroarea. Acum nu mai am nici o eroare dar nu inteleg dc tot nu imi merge spalatorul de faruri cat timp nu mai am nici o eroare si am inlocuit siguranta 35 care era arsa, am spalat de 20 de ori si degeaba , eroare nu a mai aparut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, are pompa dar din pacate nu e supravegheata de nimeni si nu da eroare in caz de defectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ce am dezactivat eu am dezactivat bine. Ma puteti ajuta cu sfaturi ce ar putea avea spalatorul de faruri? Nu mai da nici o eroare dupa ce am schimbat siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai jucat cu vcds-ul?

Verificat codarea de pe centrala electrica-coding-long coding-byte 05 si 06!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai spus ca s-a rezolvat? Daca tot nu functioneaza atunci motorasul din pompa este in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acum nu mai am nici o eroare si nici nu mai apare nici una, doar ca spalatorul de faruri tot nu merge nici dupa ce am schimbat siguranta. Ce ar trebui sa mai verific sau cum as putea sa dau un test pe spalator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!