Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Ne intalnim si rezolvam problema local. Suna-ma!

asta numai daca mergi in germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

In august vin acasa cridaia si cred ca direct la colegul ocghro o sa ma duc, suna f bine oferta. iti dau pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o saptamana am probleme cu senzorii de parcare. Am senzori fata --spate, cand se activeaza se aude un bipait tare iar butonul de la parcare se aprinde si se stinge. Bipaitul se aude pri spatele masinii si banuiesc ca acolo ar fi problema.. Se poate rezolva fara sa mai fac scanare, sa cumpar un senzor de parcare sa il schimb. Cat de greu se da bara spate jos sau pot umbla la senzori fara sa o mai dau jos? Multumesc

Sub polita de la luneta este situat buzzer-ul. Ca sa ai acces la el va trebui sa demontezi pillar-ul dreapta spate, si sa scoti polita ce imbraca tabla de la portbagaj.

Semnalul de eroare zice va vine din spate, asa ca buzzer-ul pare sa functioneze. In conditiile astea, mai probabil vinovatul ar fi unul dintre senzori sau buzzer-ul din fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca e defect. Ala bazaie dar continuu. Eu cred ca problema e un senzor defect. Multumesc mult de ajutor. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Eu zic inainte sa faci o scanare....

Sustin teoria mea de ieri.... altfel, sunt doar presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai avut probleme cu senzorii de pe fata, cei cromati care se cojisera si facea tot cam asa. I-am schimbat si a mers OK pana acum. Buzerul de pe fata pe unde este amplasat? Cei doi senzori cromati sunt OK, posibil ca unul din ceilalti sa se fi ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da... si cand vei pune VCDS-ul pe ea, in 30 sec o sa vezi clar de unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, e ca tine dar am explicat ca momentan nu am cand sa ajung la o diagnoza si am zis sa incerc sa o rezolv eu in weekend. Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai avut probleme cu senzorii de pe fata, cei cromati care se cojisera si facea tot cam asa. I-am schimbat si a mers OK pana acum. Buzerul de pe fata pe unde este amplasat? Cei doi senzori cromati sunt OK, posibil ca unul din ceilalti sa se fi ars.

Buzerul de pe fata este amplasat in spatele ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pic mai jos si mai in stanga, pe la piciorul stang al soferului, pe stalpul A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa senzori a venit randul usii de la sofer sa se strice. Nu se mai deschide din exterior. Cred ca s-a rupt ceva pe la mecanism, cand tragi de maner nu se mai simte ca si cum ar avea un arc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Posibil.... are un cablu, care e actionat de maner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile se schimba la un nr de km sau ce simptome ar fi cand trebuie schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la alea incandescente, de diesel, raspunsul este nu, nu au un interval fix de schimb. Se verifica la revizie iar cand nu merg porneste greu masina iarna, consum scazut, trepidatii cu motor rece, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bingo :) Asta am vrut sa aud..la prima pornire am unele trepidatii, de 2 ori au fost mai mari, dar dupa f mici uneori nici nu sunt. Dam o fuga la vw sa facem un test sa vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo sunt codificate tipul de motor, anul de favricatie, fabrica de asamblare precum si optionalele cu care a venit masina din fabrica. Pentru a decodifica ultimele, intodu grupele alea de 3 litere sau cifre aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ca vorbeati de senzori care numai merg. Eu cand bac in marsarier sau cand activez de la buton senzorii de parcare, se aude din spate un beeeeep-uit si pe urma stop! Ledul de la butonul de senzori nu mai sta aprins, doar licare. Am fost la un baiat care lucreaza la reprezentanta la VW ca electrician si a pus doua laptop-uri pe masina si nu a gasit nici o eroare la scanare.

Cand am montant RNS 510, am mai pus la alt baiat laptop-ul sa faca si el o scanare si tot la fel, nici o eroare. De vina cred ca este unitatea de la senzori care cred ca s-a ars.

A mai patit cineva la fel? si ce a facut? A schimbat unitatea sau a putut fi reparata ???

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Trebuie verificat si in blocurile de masura, cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un prieten cu un b6 2.0tdi 140cp si are 2 martori aprinsi: unu check engine, si o spirala care clipeste stiti care ar fi cauza ?

Modificat de FloreaMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur - scaneaza cu VCDS-ul si afla imediat unde e problema. Dupa aia, posteaza si iti zicem modalitatile de rezolvare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis ca ar avea un senzor de presiune la turbina defect (?) masina nu ii mai trage deloc, urca greu in turatii..

Modificat de FloreaMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare iti va da raspunsul la intrebare.....

........am raspuns prea tarziu.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mi s-a bulit senzorul de la prinderea centurii de siguranta ce pot face ? Se poate schimba senzorul, se regleaza in vreun fel sau se schimba prinderea centurii cu totul ?

Adica am centura pusa, dar din cauza fortei laterale la curbe piuie martorul in bord ca nu as avea centura pusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI 2 variante: 1 - sa dezactivezi din VCDS martorul de centura, si 2 - fie inlocuiesti ansamblul cu totul, fie incerci sa tai teaca si sa rezolvi contactele. Era explicat in arie la B6 cum se face operatiunea de taiere a tecii centurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!