Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Am montat pe masina o navigatie replica RNS510 si mi-a ramas in bord aprins martorul de airbag. Cand am montat navigatia am scos mufa de la martorul care arata ca airbagul pasager este dezactivat. Este posibil sa fie asta problema sau alte cauze. Cum se poate rezolva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa stergi eroarea cu Vag Comul, nu trebuia sa scoti mufa cu cheia in contact, sau sa pui contactul cu mufa scoasa! Nu este grav, se rezolva in 3 minute!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde as putea rezolva problema, sau ma poate ajuta cineva fara sa mai ajung la service VW ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai contacteaza pe unul din cei din lista cu diagnoza vcds. Nu vad din ce oras esti ca sunt pe mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai contacteaza pe unul din cei din lista cu diagnoza vcds. Nu vad din ce oras esti ca sunt pe mobil.

Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare referitor la clapeta de acceleratie (motor CR 170CP). In ultimele 2 sapt. masina parca tragea f.f usor sacadat. Astazi mi s-a aprins martorul (spirala galbena) si am fost la reprezentanta. Mi-au spus ca sistemul clapei de acceleratie e buba (au verificat si logurile cu eroarea aparuta). Initil au zis ca poate o curata, dar pe urma cand au vazut ca motorul e CR au zis ca sistemul nou e diferit fata de cel de la motoare PD si ca preferabil ar fi daca optez sa o schimb (800ron) daca nu sa incerce sa o curete. Intrabarea este se poate curata OK sau la CR mai bine o shchmib ca sa nu o lungesc si sa ajung pana la urma tot la schimbarea ei.

Cum luni (31/10/2011) la ora 8 sunt programat la ei, as vrea sa stiu ce sa fac?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca curatarea ei - nu e diferit ca principiu de functionare cu cel de pe PD. Ideea este sa nu se arda motorasul care o actioneaza sau sa se rupa vreun dinte la rola de plastic care angreneaza clapeta (rola dintata este in interior si nu poti ajunge la ea fara sa decapsulezi piesa - odata decapsulata, nu mai poti sa o faci la loc). Incearca sa o cureti in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK thanks, o sa ii pun in prima faza sa o curete. Mi-au aratat cum e sistemul e in fata spre radiator, mi se pare ca e un ansamblu compact. Cine stie ce mazga s-o fi depus pe acolo in 90,000km...

Daca va persista in simptome, atunci o sa o schimb, ca sa nu am probleme la vreun drum lung. E drept ca ceva grav nu poate fi deoarece martorul nu mi s-a aprins decat de 2 ori, acum nu mai face. Initial am crezul ca e ceva legat de DPF, dar acel martor nu mi s-a aprins nicidata in 2 ani jumate. O sa stau langa mecanicii de la reprezentanta sa vad ce fac.

Intrebare, din scanarea lor le-a putut reesi ca este clapeta? adica din erorile gasite reiese clar ca acesta este defectul, sau este doar o presupunere de a lor. Deoarece nu ma pricep la scanarile cu VAG-COM nu stiu daca reorile gasite indica clar motivul. Asta ca nu cumva sa fie EGR, turbina murdara sau altceva si eu sa schmib ca boul clapeta.

Alta intrebare, sa le cer sa curete si burbina, ca cine stie ce gunoaie or fi si pe acolo. E riscanta operatiunea?

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina trage bine sfatul meu este sa o lasi asa. Ce eroare ti-a dat la scanare - asta pentru a vedea daca e vorba de clapeta sau nu. Pentru parametrii turbinei si EGR-ului fa-i un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost deja la reprezentanta si am schimbat-o pana la urma, ca am vrut eu sa fie noua, desi mi-a zis ca se putea curata si cea existenta. Cum pe mine ma lasa langa masina, cele 2 ore au fost o placere sa stau sa vad ce fac ei pe acolo. Piesa veche mi-au pus-o in punga si cutia celei originale, asa ca am una spare parts sau poate o vand, ca e buna dar necesita curatare.

Acolo sunt 2 ansamble distrincte EGR, una este valva EGR (vacumatic) si una care este dozatorul EGR si el cu o electrovalva pneumatica. Mie mi-au schimbat ansamblul de jos, iar cel de sus doar l-au dat jos si l-au curatat cu ceva spray special. Incredibil ce jeg era acolo pe ele, horror! De asemenea procedura spune sa se curete si narile de la tubul acela de aluminiu care duce in blocul motor, dar asta e procedura mai delicata si daca nu esti atent risti sa arunci in jos mizerie pe el si care se va aspira direct in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit sa spal cheia de la masina. Am uitat-o intr-un buzunar. Am desfacut-o, mai putin plasticul alb dar nu am gasit apa. Ceva sfaturi inainte de a o incerca pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa o lasi sa se usuce bine desi cred ca masina de spalat a stors-o bine de tot :D! In rest ... ar cam trebui sa functioneze in continuare!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bine sa-i cureti placa de baza, cu un spray de curata contactele, cu alcool izopropilic. Astfel se previne oxidarea contactelor si deteriorarea componentelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum sa ajung la placa de baza?! Pare capsulata in plastic alb. Am reusit sa aung pana la nivelul bateriei. De acolo m-am blocat. Inca nu am testat cheia. E frig ca naiba afara. Pare sa se fi uscat. LED-ul rosu se aprinde.

Doar sa o lasi sa se usuce bine desi cred ca masina de spalat a stors-o bine de tot :D! In rest ... ar cam trebui sa functioneze in continuare!

Intra-adevar. Sunt multumit de masina de spalat. Biata cheie...1200 de turatii/min.... :)) Ar trebui sa invarta singura motorul. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi imi apare service new....apoi please fasten seatbelt .....asta ce mai este? va multumesc

p.s in dreapta jos mai am doua afisaje deci sub vitezometru unu arata km masinii toti si un mai mic trip (trip asta cum il fac zero?)....multumesc inca odata

a si inca ceva am in dreapta schimbatorului un buton cu un C intors invers sau (niste coarne de cerb) daca vreti acel buton ce face doar monitorizeaza senzorii de presiune il las activat sau activat ?

esp-ul trebuie sa fie aprins butonul si sa fie ceva aprins si in bord ca sa fie functionabil sau nu ala intra si se aprinde doar iarna ?....asta cum il activez/dezactivez....va multumesc frumos inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service now - adica, trebuie sa-i schimbi consumabilele - asta daca nu au fost schimbate si nu a fost resetat intervalul de service.

Please....pune-ti centura

Coarnele de cerb :icon_geek: - monitorizarea presiunii din pneuri

ESP-ul trebuie sa fie stins - cand e aprins, e deconectat. Nu ai treaba cu el, lasa-l activ.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Nu stiu daca e bine sa postez aici, rog clementa din partea moderatorilor.

Am o problema cu climatizarea, in speta, am pus acum 2 saptamani un AmbiP..r parfum de masina pe zona centrala de circulare a aerului, Problema este eu am avut climatizarea din imprudenta oprita, adica pusa pe 0.

Astazi cand am vrut sa scot parfumul am ramas cu capacul de plastic din jurul gurilor de ventilatie in mana, si am constatat ca am clemele rupte. Totul ud, uleios, gurile de ventilatie sunt subrede iar clemele rupte mi-au cazut in interiorul gurii de ventilatie (dauneaza?)

Atasez 2 poze, si am sa va rog sa imi spuneti, daca se impune o curatare totala gurii centrale, ce pot face? ma deranjeaza aspectul de subred, va rog sa ma ajutati cum pot remedia situatia...scuze pentru vocabular nu cunosc bine termenii de descriere.

Modificat de eRaseR28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odorizantele ataca plasticele. Eu am patit-o si de la braduti.

Referitor la problema ta - mergi la un service din reteua Porsche si comanzi grila respectiva (sau la dezmebrari). Clemele cazute nu cred ca-ti vor afecta cu ceva climatizarea (probabil ca erau rupte mai de mult timp).

Ai uitat sa atasezi pozele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apelez si eu la voi , poate gasesc o rezolvare.De vreun an avea probleme cu tempomatul in sensul ca nu reuseam sa-l activez.Apasam pe maneta si mi se aprindea becul in bord dar cand apasam butonul nu il puteam activa.Pilotul mergea aleatoriu.Acum vreo 3-4 luni am schimbat modulul de blocare volan si am observat ca acum nu mai merge sa-l activez sub nici o forma.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat referitor la cum as putea sa vad care este defectul.Din VCDS se poate vedea daca functioneaza butonul de activare , si daca da unde se poate face acest lucru ?

Cum pot vedea care este defectul propriuzis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti vedea in vcds daca reactioneaza la apasarea butoanelor in adresa 16 steering wheel cat si pe engine. Nu ai eroare stocata legata de CCS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o eroare stocata, asta este problema.Ideea este ca maneta merge , inclusiv sa ale viteza , dar nu se activeaza in momentul cand apas butonul din capatul manetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La apasarea franei si a ambreiajului se modifica corespunzator bitii de pe canal 6 din engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Mersi mult, am incercat sa uploadez dar nu sunt lasat sa le uploadez din pacate si ma intreb de ce.

Am cautat nou, costa vreo 450 RON. Mult zic eu...si mai ales ma cuprinde frustrarea pe ipocrizia mea sau calitatea slaba a noului 3C. Am patit si pe b5.5 dar in niciun caz nu a trebuit sa schimb toata gura...in fine.

Asadar am cautat din dezmembrari, o misiune destul de grea pentru ca majoritatea ofertelor cuprind tot bordul pana la urma am gasit ceva la 100 RON, le-am oferit baietilor 120 RON macar sa fie piesa ok si apoi o sa incerc sa scot gura veche si introduc pe cea noua. Cica asta ar fi de pe un model englezesc, ma gandesc ca nu afecteaza.

Un lucru e cert. Nu am sa mai pun Ambi Pur pe bord. Ma gandesc sa cumpar un gel la borcan si il voi pune in suportul de pahare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am abondonat sportul asta cu sticlute colorate si frumos mirositoare prin masina. Fumezi in masina? Daca nu, nu te satisface schimbarea filtrului de praf si polen mai des?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!