Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Salut!

Mi s-a dezlipit oglinda dreapta(doar sticla)intr-o parte si ca sa nu cada am dezlipit-o de tot. Aveti idee cu ce s-o lipesc? Ma gandesc ca trebuie ceva special rezistent la caldura si apa. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi aici tot ce te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am rezolvat azi problema lipind oglinda cu poxipol si am testat-o la 120km/h si nu se misca.

Acum intampin alta problema, cand am fost cu masina la revizie mi s-a spus ca burduful stanga adica cauciucul acela e putin fisurat si scapa vazelina dar ca nu e nimic grav si mai suporta amanare.Azi cand am virat stanga maxim, de cateva ori mi s-a parut ca aud un clincat in partea stanga sau parca sub volan. Poate fi din cauza burdufului ca se freaca fier pe fier sau nu? Cand am virat pe loc stanga maxim nu se aude nimic.

SAU

Poate fi din cauza ca am pus pe jantele de 16 cauciucuri de vara 225/55/16 si sunt f late eu inainte avand 215/55/16. Oricum mi se pare ca masina trage putin mai greu si ca volanul se invarte putin mai greu.

Sambata plec in concediu si vreau sa stiu daca trebuie sa schimb burduful urgent sau chiar anvelopele.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iesi din tara, ai grija la amenzi.. alea nu sunt cauciucuri care sa fie puse pe passat b6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la burduf ca daca o sa mergi pe ploaie .la rotirea planetarei si mai ales in curbe acea spartura se deschide putin cate putin ,patrunde apa in interior spala vaselina si in foarte scurt timp apare un clantanit la planetara in prima faza numai cand iei de volan maxim ,iar mai apoi permanent ,situatie in care trebuie sa inlocuiesti planetara .in prima faza se aude un un zgomot ca un usor pacanit cu o frecventa de doua ori la o rotatie de roata,dar doar in curbe stranse ,asa ca atentie e posibil ca burduful tau sa fie mai de mult spart.Poti face overificare simpla prin strangerea burdufului cu ambele maini si poti observa daca pe orificiu sparturii iese un amestec de vaselina diluata si apoasa cu o tenta rosiatica ca de rugina ,situatie in care e de rau sau vaselina curata si atunci ai scapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi legate de suportul de pahare de pe consola centrala. Nu merg decat trase cu mana si nu se deschid decat pe jumatate, adica clapetele cele mici nu se pot deschide. Se pot repara fara sa dau consola jos? O schema cu aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am achizitionat si un passat b6 2.0 140cp, de vreo 4 luni(second) si am inceput sa am ceva probleme cu el...mai intai mi se aprindea volanul rosu in bord de la coloana de directie,problema pe care am rezolvat-o, iar acum mi se aprinde la vreo 2 zile spirala de la bujii, intermitent si nu ma lasa sa pornesc motorul. scot si bag cheia de vreo cateva ori si isi revine . In momentul in care isi revine motorul porneste un pic mai greu. Care sa fie problema? Bateria,vreo bujie sau ceva pe aprindere? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur faci o scanare sa vezi ce eroare iti stocheaza - posibil clapeta cut off sau bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut o diagnoza si mi-au aparut mai multe erori la protectie pornire, coloana de directie, servodirectie, calculator pornire. Mi s-a spus ca principala problema e cheia si faptul k incepe sa nu o mai recunoasca.Cum e mai bine si economic sa fac? Sa merg la reprezentanta sa imi fac comanda de cheie sau sa cumpar una si sa merg la ei sa ii codeze cipul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Revin cu o problema mai veche, pe care nu am rezolvat-o.

Dupa cum stiti, (cel putin asa este la mine) nici una din cele 3 prize(bricheta, spate, portbagaj) nu are alimentare continua.Trebuie sa fie pus contactul pt a functiona. Cei de la VW au fost preventivi sa zic,insa daca vreau sa pun un frigider auto in portbagaj ce ar trebui sa fac?! sa stau cu contactul pus?...Nici nu pot incuia masina...Aiurea Asa ca vroiam sa mut acea priza la o siguranta alimentata continua. Acum nu sunt sigur de numarul sigurantei la care este conectata priza, asa ca as avea nevoie sa imi confirmati sau sa imi infirmati. Priza din spate este conectata la siguranta 33 din partea dreapta? am vazut ca are o intensitate de 20A. Potrivit descrierii din carte, culoarea galben simbolizeaza o intensitate de 4 A. Acum eu gasesc o siguranta galbena libera in partea dreapta(probabil mai multe), dar de unde stiu ca are alimentare continua?

S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Imi poate zice cum a procedat?

Va multumesc si sa aveti drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marianandrei Posteaza erorile si te sfatuim.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Aceeasi problema cu calculatorul coloana de directie si exact aceleasi simpome de pornire am si eu.Am fost la service si mi-au spus ca a intervenit ceva la calculatorul respectiv si uneori nu mai recunoaste cheia.

Ca remediu mi s-a propus schimbarea calculatorului (de directie) si apoi dusa masina la reprezentanta VW unde se face on line resetarea cheii.

Poate cineva sa-mi spuna un pret pentru calculator?

La service au zis ca o sa-mi spuna saptamina viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum au mai scris si altii intre 260 si 420 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La Passat-ul meu variant sunt niste bare pe capota masinii. La capete au niste capace (nu stiu cum sa le spun exact). Intrebarea mea e: cum se scot aceste capace in partea din fata, fara sa le rup elementele de prindere? La una am reusit deja performanta de a o rupe. Am atasat o fotografie in care indic cu o sagetutza la ce ma refer. Multumesc

post-73607-0-82298600-1314176000_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Am un passat B6 cu MFD. Problema este ca mi-a ramas discul in aparat si nu stiu ce sa fac ca sa il scot. Ce pot face in cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua variante .

1 in momentul in care apesi eject si cd-ul ajunge aproape de iesire dar inainte de a se bloca lovesti cu podul palmei intr-o zona aproape de unitate.

cd -ul se blocheaza datorita caldurii el se deformeaza usor iar unitatea ta are o problema de uzura datorata nr mare de cd rulate '

2 demontezi unitatea situatie la care ai sa ajungi pana la urma .scoti capacul superior de tabla si ai sa vezi ca in partea de jos a fantei,de iesire a cd-ului este o piesa de teflon .un fel de plastic alb asezat dealungul fantei de ieire in partea de jos usor inclinata spre capete iar acolo unde incepe inclinatia s a format ca un mic prag care tine cd-ul si nu permite iesirea spre afara ,asa ca te ajuti de un cutitas ascutit si cureti usor zona apoi cu putin smilgher finisezi zona ,montezi totul si poti sa bei o bere pe o melodie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un drum de cca. 7 ore am constatat ca mocheta de la picioarele soferului si pasagerului din dreapta fata era fleasca de apa (am stors 3 prosoape). Mentionez ca afara erau 30-33 de grade, nu a plouat nici un strop, iar temperatura interioara a fost reglata la 22 grade. Banuiesc instalatia de climatizare. Are vreo scurgere pentru apa din condens pe undeva? S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Cum se poate remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai scurgerea de la clima infundata. Vezi daca sub masina, dupa folosirea AC-ului. se face balta, daca nu se face, in md sigur e scurgerea infundata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema: pe Passatul B6 2008 2.0CR, am instalat un RNS 315 Skoda, nu imi mai afiseaza pe MFD si nu mai merg comenzile audio pe volan! Daca stie cineva codarea pentru asa ceva, sau ce se poate face sa functioneze..., can-ul e cu terminatia E.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile caut scurgerea apei de condens dar nu o gasesc. Am ridicat mocheta de la picioarele pasagerului din dreapta (demontand si trim-urile), in afara de o mare balta - nimic. :( Stie cineva unde este amplasata aceasta scurgere? Eventual o poza... Nu as dori sa ma duc la service pentru atata lucru (minor, dar suparator)... Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am senzatia ca ti-a iesit furtunul care iti scoate apa afara.Cred ca trebuie sa dai torpedoul jos sa mufezi furtunul respectiv.Am mai dat ideea asta unui coleg de forum cu un touareg si exact asta era si la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, furtunul de condens este fixat corespunzator in locasul de prindere (asa cum e la post# 620)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am dat de acel locas de prindere (se poate ca schita sa fie de la un model mai vechi?). Am ridicat mocheta, sub ea este o pasla din resturi textile apoi tabla pedalierului, fara niciun furtun ori lacas de prindere. S-ar putea sa fie undeva sub torpedo, asa cum a zis GABIVVX. Voi incerca luni sa dau jos torpedoul sa vad unde-i buba, pentru ca deja am apa prea multa si nu cred ca se va mai usca vreodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!