Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

E destul de des folosita metoda pe la unele vulcanizari :P

Uni mai folosesc si benzina :) Una doua se umfla cauciucul :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare,poate vreun coleg moderator stie sau orice alt coleg ,si nu uitati ca motorul este fsi pe benzina.Masinuta mea a implinit 5 ani luna aceasta si da semne de imbatranire desi are doar 85.000 km .Problema este ca valva egr face figuri adica martorul engine aprins plus zgomot la propriu in interiorul ei atunci cand pun contactul.Bun,acum in afara de martorul aprins in bord ,masina se comporta la fel,nici o schimbare ,nu are fluctuatii la relanti.Ce ma deranjeaza este zgomotul produs de valva si mi-e frica sa nu crape.Am fost LA un SERVICE celebru aici pe forum pt.ca am norocul ,zic eu ,ca stau la 5 minute de ei.Mi-a facut diagnoza,verdict valva egr .In prima faza s-a recomandat curatare valva si clapeta de acceleratie si daca nu se rezolva asa ,inlocuirea valvei.Problema este ca ,costul acestei operatii este de 400 lei ,in conditiile in care o valva noua costa 700.Am zis ca o sa revin daca ma hotarasc sa dau acesti bani.Am cautat pe forum ,sunt cateva info despre curatarea acestei valve dar la alt tip de motoare adica de generatie mai veche.Totusi din cate am vazut, nu este complicat, dar se pare ca la mine valva este mai altfel si nu stiu ce sa desfac adica daca trebuie sa o desprind de motor sau doar suruburile de deasupra.Orice informatie e bine venita si daca nu ii dau de cap ma duc la service pana la urma dar am zis sa va cer parerea pt. ca la un search pe Google cam pe toate forumurile auto apare acesta problema si vad ca majoritatea le desfac singuri.Pun si poze ca sa va edificati.

post-28968-0-47924600-1288550913_thumb.j

post-28968-0-60405600-1288550931_thumb.j

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am invatat o noua smekerie...Ca sa pui un cauciuc tubless pe o janta si sa il poti umfla cu compresorul auto de debit mic, se da cu un spray in interiorul cauciucului si apoi se da repede cu o bricheta in zona....Si poc...cauciucul se aseaza pe janta si poate incepe umflarea lui cu compresorul.

In spray-ul acela este gaz lichefiat (ca la bricheta) care se dilata la cald... Smecheria asta (datorata lenei tipica muncitorului roman) te poate costa explozia anvelopei, cu toate consecintele care decurg din aceasta. Explicatia? Peste acel gaz bagi aer comprimat pana la presiunea corespunzatoare - sa zicem 2,2 bar. In rulaj (mai ales vara) anvelopa se incalzeste binisor iar moleculele de gaz se vor dilata mult mai mult. Rezulta cresterea presiunii si apoi bum... :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

-ca sa nu mai deschid alt topic intreb aici poate stie cineva sa imi raspunda.

-cum pot sa demontez plafonul? mai exact ma intereseaza sa il desprind putin deasupra usii la sofer .

-e putin indoit/infundat plafonul de la o piatra cred , nu se observa ideea e ca de cate ori te urci in masina dai cu ochii acest "semn" , vreau sa desfac tapiseria de pe plafon si sa indrept pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dai chederul jos in zona respectiva si vezi tapiteria care e prinsa si/sau cu lipici ( prenadez ) si/sau cu niste cleme . Dezlipesti/desfaci cu grija zona care te intereseaza si bagi mina. Trebuie sa fii foarte atent ce si cum faci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam naspa... te vei umple de draci din cauza piulitelor scarboase de pe cupola.

mai pe scurt. se dau jos manerele de viraj, parasolarul. lampa de pe plafon (mai sunt 2 suruburi sub ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.In prima faza s-a recomandat curatare valva si clapeta de acceleratie si daca nu se rezolva asa ,inlocuirea valvei.

Poti sa o inlocuiesti linistit, la benzinare nu ai ce curata la valva EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam naspa... te vei umple de draci din cauza piulitelor scarboase de pe cupola.

mai pe scurt. se dau jos manerele de viraj, parasolarul. lampa de pe plafon (mai sunt 2 suruburi sub ea).

plafonul e prins in cleme sau lipt...ca sa stiu cum drag dupa ce dau jos toate piulitele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile se intampla ceva ciudat cu geamul de la masina (cel din spatele soferului).

Mai exact se aude acel zgomot cand apesi pe butonul de ridicat geamul si geamul esti inchis la maxim.

Prima anomalie a aparut vinerea trecuta cand am coborat geamul pentru a-l sterge (plouase) si nu a mai vrut sa se ridice decat din butonul de pe portiera pasager, de la sofer ioc. De coborat functiona din ambele butoane.

Banuiesc o problema cu butonul de pe consola sofer sau poate cu firul de ridicat din buton.

A mai patit cineva? intreb ca sa nu desfac degeaba ambele portiere. :)

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atita timp cit ia comanda de pe unul din butoane este clar ca buba este la celalalt buton, deci umbla numai la el . Desfa-l si incearca intii cu spray de curatat contactele si daca tot nu isi revine incearca sa umbli in el . Poate ca isi revine doar scotind si bagindu-i mufa la loc ( mufa de la buton ). Si mai poate fi o cauza, firele cere trec de pe caroserie in usa ( prin tubul flexibil ) - poate ai un fir intrerupt acolo .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tubul l-am verificat si pare intact, o sa ma uit la buton, merci.

Una peste alta dupa inghetul de azi nu s-a mai manifestat :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile se intampla ceva ciudat cu geamul de la masina (cel din spatele soferului).

Mai exact se aude acel zgomot cand apesi pe butonul de ridicat geamul si geamul esti inchis la maxim.

Prima anomalie a aparut vinerea trecuta cand am coborat geamul pentru a-l sterge (plouase) si nu a mai vrut sa se ridice decat din butonul de pe portiera pasager, de la sofer ioc. De coborat functiona din ambele butoane.

Banuiesc o problema cu butonul de pe consola sofer sau poate cu firul de ridicat din buton.

A mai patit cineva? intreb ca sa nu desfac degeaba ambele portiere. :)

10x

Cum ai ridicat geamul dein spatele soferului din butonul de la pasager?

Oricum, problema e la butonul de pe usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butonul de la pasager... pasagerul fiind cel din spate nu din dreapta :)

daca de la usa din spate functioneaza normal, nu ai de ce sa umbli acolo, deci subcriu...

verifica butonul de la sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu navigatia. imi consuma bateria foarte repede. exista soluții?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de o navigatie OEM sau AM? Este montata ulterior? Daca da, s-ar putea sa trebuiasca schimbat CAN-ul. Mai multe gasesti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cristian_Gabriel

Salut... Am un RNS MFD2, si am fost la reprezentanta VW sa-mi instaleze un xcarlink...L-a instalat si surpriza cand l-a codat numai am sonor in boxe deloc!!! Am pus aparatu pe alta masina la fel nu mergea sunetu, knd am pus alta unitate pe masina EX:RNS 300 mergea... L-au upgradat si l-au codat din nou dar degeaba... ma ajuta cineva cu o solutie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua domnilor, am probleme cu vasul de lichid pentru parbriz. Pun lichid in el si curge. Cum pot sa-l dau jos, vad doar o piulita, mai are si altceva care sa l tina?

De vreo doua zile nu prea mai avea presiune, arunca sub stergatoare. Motorasul merge vad, am pus apa si o pierde. P{oate a iesit un furtun ceva, oricum, trebuie dat jos sa vad ce are.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a avut tot asa o problema si imi zicea ca e foarte greu de dat jos, parca trebuie data jos aripa. Scuze daca vb prostii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu mod: da bara fata jos ca asa poti vedea exact si "fundu" vasului si vezi pe unde ai pierderi ;)

Totusi, nu observi cam pe unde se face balta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iau acum o sticla cu apa si o sa merg sa pun in vas. Sper sa pot vedea pe unde pierde, iau si o lanterna cu mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasul nu se sparge/fisureaza decat in cazul unei lovituri. Probabil ca ai un furtunas desprins sau spart. Spatiul este foarte mic, se poate sa nu scapi fara datul barei jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iau acum o sticla cu apa si o sa merg sa pun in vas. Sper sa pot vedea pe unde pierde, iau si o lanterna cu mine.

ps. am fost acum si am pus apa, curge pe jos de tot, pe la aparatoarea de noroi iese apa, e posibil sa fi iesit doar furtunul? de cateva zile nu prea mai avea presiune. Trebuie mers la un service si vazut, sper sa nu fie nevoie de alt vas si sa pot rezolva pe loc.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu grila de la proiector,pe urma aparatoarea de noroi de dedesubt. Daca vezi fisura o sa trebuiasca data bara de fata jos. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ajung astazi la un service. Daca nu, maine dimineata.

Multumesc tuturor pentru suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!