Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Daca totusi e caseta de directie... credema in magazine nu primesti la 1000EU. In cel mai bun caz la 1600-1700EU. Am primit o oferta speciala la un magazin.

Dar sa speram ca nu e caseta si daca totusi e, gasesti la un pret mai bun.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

la fel am patit si eu, intra abs f . repede, iar cand am verificat presiune in cauciucuri aveam 3 bari, am redus-o la 2.6 si totul a revenit la normal....., am patit-o de mai multe ori in special la schimbari majore de temperatura si bineinteles ca nici cei de la vulcanizare nu au cine stie ce manometre (trei manometre - trei valori),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema,poate ma ajutati.Am cumparat un Passat Variant din 2007 din Germania de la reprezentanta,in urma cu 2 saptamani.Pe autostrada in Cehia,am observat ca in momentul in care o forjez dintr-o data,mi se aprinde becul intermitent de la bujii si masina nu mai trage.Dupa ce o opresc,merge iar pana cand o forjez din nou.Mai apare si indicatorul ,,motor verkstatt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor

am o problema la passat B6, and 2006

Pe bord, unde tre sa fie kilometrajul apare urmatoarea:6897rA

Si nici radioul nu merge.

Any ideas??

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o diagnoza a Passatului meu si pe computer sa vedeau variatii ale tensiunii inregistrate. Sunt oare contactele oxidate sau e vre-un regulator de tensiune defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce tensiune te referi? A cui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Azi am descoperit ceva aiurea la masina mea. Eram pe loc, cu motorul pornit si am vrut sa curat luneta. Am dat 2-3 jeturi si cand am covorat, sub masina, era o balta formata din lichidul de spalare a parbrizului. M-am uitat la rezervorul lichidului de spalare al parbrizului si am vazut ca este aproape gol desi l-am umplut de 2 zile si nu am prea folosit functia respectiva. Oare ce sa fie? O conducta sparta, rezervorul fisurat, ceva la pompita lichidului de spalare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sub masina era balta? dreapta fata?

o problema care am observat ca se intampla mai des la passat si la g5... se fisureaza furtunul care pleaca din motorasul pentru stropitorile de la parbriz. la cca 5-6 cm de motoras.

Modificat de jetta li
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sub masina era balta? dreapta fata?

o problema care am observat ca se intampla mai des la passat si la g5... se fisureaza furtunul care pleaca din motorasul pentru stropitorile de la parbriz. la cca 5-6 cm de motoras.

Da!! Exact acolo. Aseara nu am avut timp sa o ridic pe elevator dar luni va fi primul lucru pe care il coi face. Am observat ca numai atunci cand vreau sa spal luneta din spate se intampla "fenomenul". Deci presupun ca e vorba de furtunase diferite pentru fata si spate care pornesc din rezervorul de lichid. Daca stau sa ma gandesc mai bine e normal ca furtunasul care duce in spate sa se fisureze pentru ca e nevoie de o presiune mai mare ca apa sa ajunga la 4,5 metri distanta. Oare trebuie sa dau jos scutul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat un incarcator de telefon in priza din spate timp de 3 zile. Azi n-am mai putut sa pornesc masina: banuiesc ca bateria e descarcata.

1. E posibil ca acel incarcator sa descarce bateria (ultima data, ieri seara am mers cu masina 5 minute si nu a dat semne de oboseala)

2. Se poate incarca bateria? (apropo cu ce baterie vine masina din semnatura?)

3. Sau cumpar alta noua? De care Varta? de unde (Cluj)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un incarcator nu descarca bateria. In general cand scoti cheia, nu mai ai curent in priza, prize.

Daca masori si are peste 12V se poate, merita incarcata.

Masina mea a iesit cu baterie de 61Ah. Eu nu as da prea multi bani pe acumlatori cu nume, nu totdeauna merita. Intr-o alta masina am avut romanesc si a tinut peste 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde gasesc online un magazin cu piese de caroserie ? Mi s-a defectat manivela de la geamul din spate si trebuie schimbata , plus ca imi mai trebuie niste garnituri de pe la portbagaj, care le-am pierdut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.dezmembrari.ro :blah_:

Cauta pe-acolo diverse firme de dezmembrari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

O intrebare: daca schimb RCD 310 in RCD510 trebuie sa mai schimb si altceva ca sa nu am probleme?

Nu ar trebui daca stiu bine, dar va rog sa-mi confirmati si voi.

Multumesc! :coolpics:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde gasesc online un magazin cu piese de caroserie ? Mi s-a defectat manivela de la geamul din spate si trebuie schimbata , plus ca imi mai trebuie niste garnituri de pe la portbagaj, care le-am pierdut .

cauta-l pe colegul zenoracing , el aduce orice piesa originala.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, uite asa revin cu un post in acest topic, deoarece am o problema la masina ;)

Pe scurt: imi tremura sezutul scaunului pasager fata :huh:

Da, ati citit bine, imi "tremura" efectiv. Sau mai bine zis vibreaza.

Simtome:

Eu locuiesc pe o strada unde carosabilul este format din piatra cubica.

Bun, mai nou, de vreo 3 saptamani, cand plec dimineata de-acasa, deci masina este efectiv RECE, la propriu (si la figurat) dupa ce ies din curte si ma bag sa cobor strada (are o oaresice panta) la o viteza de 5-10 km/h max. AUD si SIMT cum tremura ceva la sezutul scaunului din dreapta :icon_thumleft:

Partea proasta e ca daca pun un pic mana dreapta, sau mai bine zis, doar ating sezutul, simt cum efectiv tremura CEVA ? Dar ce este acel "CEVA" ?

Si mai aiurea este ca daca mentin mana in pozitia respectiva in 50% din cazuri mi se aprinde in bord martorul pt centura + mesajul "Please fasten seatbelt" :blink:

Efectiv, am impresia ca s-a desprins ceva pe-acolo si nu stiu ce

Partea mai proasta este ca pt a afla, trebuie sa-mi fac timp intr-o zi sa demontez scaunul, sau mai bine zis tapiteria si sa vad ce-i acolo.

Numai ca mie oaresice frica, din cauza airbag-ului din scaun :(

Si pt al desface din loc trebuie sa fac rost intai de o cheie M10 sa desfac bolturile si pe langa asta sa vad cum desfac legatura pe direct a airbagului (eu ne mai avand mufe din cauza bine-i cunoscute probleme a acestora pe Passat B6)

Asa ca va rog, daca cineva a mai patit asa ceva, sau daca macar cineva are habar ce-i pe-acolo, va rog nu ezitati sa postati (ca deja ma seaca si nici nu`mi vine sa mai ies din casa)

Culmea, acesta manifestare a acelui CEVA care vibreaza/tremura se intampla doar cand cobor strada, nu si cand urc acasa (desi s-a intamplat in dese randuri sa fac o oprire la 1 km de casa, sa stau cu orele, deci masina tot RECE era....)

Orice idee, sfat, post constructiv e binevenit.

P.S.: I hate these moments :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu cum sint scaunele la Passat, dar am demontat scaunele de la un Opel Astra G si nu cred ca este o foarte mare diferenta. Sub tapiterie si buretele/spuma de sub tapiterie se gaseste un suport metalic format dintr-o plasa metalica sau dintr-o retea de tije care sint prinse de cadrul scaunului cu niste arcuri. E posibil sa se fi desprins sau sa se fi rupt unul sau mai multe arcuri, si din acest motiv sa vibreze supotul metalic de sub tapiterie. In orice caz, nu poti rezolva problema decit daca demontezi scaunul (nu cred ca ai acces la perna cu scaunul montat pe masina).

Bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea, la drum lung, am observat ca are momente cand se aude motorul mai urat. Are un sunet mai pronuntat, mai gros...nu stiu cum sa explic. Tine vreo 5 minute, dupa care revine la normal. Stiu ca se aude mai tare motorul cand se regenereaza filtrul de particule, insa, stiu si ca turatia la relanti trebuie sa fie in jurul a 1000 rot/m.

La mine era normala.

La voi se intampla asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut eu scaunul de la sofer. Scoti borna de plus, obligatoriu, si te apuci de treaba. Firele pt. airbag nu au cum sa fie dintr-o bucata. E o mufa in podea si una sub scaun. Sunt cele galbene. Daca scoti o mufa , aceasta are o lamela otelita in ea care pune 2 pini in scurt(cea dinspre airbag). ceea ce nu permite airbag ului sa explodeze.Daca ai un torx de 45 sau 50 parca si e de calitate poti desface suruburile de la scaun. Eu am reusit. Succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa deconectezi bateria.

El nu mai are mufe deoarece sunt de proasta calitate si ca sa nu aiba eroare de airbag se taie si se leaga pe direct.

Cheia este TRIPLE SQUARE M10, nu TORX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce spune Al Bundy, eu nu mai am niciuna din mufele respective (cea de sub mocheta, sau de sub scaun) pt ca m-am saturat de erorile de airbag.

@teo0605: e bine ca ai reusit cu un T50 ^_^

Am mai vazut in alte DIY, cum cu un T55 au desfacut piulita care tine volanu' prins de coloana :))

Totusi, la sugestia unui coleg, cu care am conversat telefonic azi pe tema aceasta, o sa incerc maine niste posibilitati de eliminare a altor factori ca sa fiu 100% sigur inainte sa ma apuc de desfacut scaunu' efectiv.

To be continued...

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun , si daca nu gresesc , cand desfaci legaturile care zici ca sunt pe direct vei avea eroare in bord de la airbag.Asa cu borna soasa, nu. Nu mai zic de pus firele in scurt. De unde stii care sunt cele doua, si daca mai e si borna pusa si te mai joci si cu firele alea pe acolo nu vad bine treaba. Poti pune pe direct firele si peste mufa. De acord k si eu am facut acelasi lucru la scaunul de la sofer.Am pastrat mufa si am tras 3 fire peste ea,am cositorit si gata.Eu zic ca e mai sigur asa. Apreciati voi restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am invatat o noua smekerie...Ca sa pui un cauciuc tubless pe o janta si sa il poti umfla cu compresorul auto de debit mic, se da cu un spray in interiorul cauciucului si apoi se da repede cu o bricheta in zona....Si poc...cauciucul se aseaza pe janta si poate incepe umflarea lui cu compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!