Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

eu asa am luat masina cu schimbatorul cu partea cromata putin decojita, cred ca la dezmebrari se pot gasi la preturi destul de bune, pentru ca alt remediu nu pot sa imi dau seama care ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doar inelul sau toata maciulia?

este accesoriu din/de pe capul maciuliei (inelul cromat din jurul capacului de plastic cu vitezele)

De pe forum cred ca e vorba despre 3c0711144A (de la service nu mi-au dat codul :)) )

ex: (nu e poza de la mine) http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:r6jZQBV5dgQUlM

Modificat de Hora_ce
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabil si pentru motorasul de la stergatoare care arunca apa pe parbriz??? Se arde siguranta cand dau cheia in prima pozitie. Am ars vreo 3 sigurante iar un coleg de aci de pe forum mi-a zis ca am un scurt intre panoul sigurante si maneta de stergatoare. Un meserias de la Skoda mi-a zis totusi ca trebuie sa schimb motorasul! Ce parere ai??

Intre centrala electrica si maneta comunicatia e pe CAN, asa ca nu are ce scurt sa fie acolo, posibil scurtul sa fie intre centrala electrica si motorasul de spalat parbrizul.

Nu e pompa spalator faruri ca zice ca ar fi trebuit sa faca balta sub capota daca era de la aia. Investighez si va tin la curent.

Daca era sparta da, curgea lichidul, dar daca motorasul e blocat si nu e spart, nu are pe unde sa curga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu ceva informatii:

Mi s-a decojit inelul cromat de pe schimbatorul de viteze, cel de pe capacul schimbatorului cu vitezele.

1. am sunat la service- 70 lei - se gasesc mai ieftine?

2. cum se inlocuieste? Care e modalitatea de a da jos capacul cel vechi?

E valabil si pentru restu...acel inel nu e separat de capacul ce arata vitezele...are 4 craci ce intra in schimbator. Daca vreti maine va pun si poze. Dar cel mai simplu bagati unghia sau lama de cutit sub capac si ridicati-l in sus(din ambele parti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

1. am sunat la service- 70 lei - se gasesc mai ieftine?

Cum adica 70 RON ?! :biggrin:

Pai eu am dat pe ea undeva pe la vreo 25 RON aproximativ acum 1an si ceva...

Cum dracu' sa fii explodat in halu' acesta pretu' ?! :coffee_lol:

Sigur le-ai dat bine codurile ?!

LE: Am gasit factura cu reperul in cauza unde scrie:

1 x PLACHETA *3C0711144 18.14 lei 3.45 lei = 21.59 lei

Dealer: TESS Brasov

Daca se doreste, o scanez si v-o atasez aici!

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sunat si la TESS cu codul tau :huh: 70 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un bolovan cat pumnul pe sosea, mi-a spart grila spoiler fata si a infundat putin radiatorul pe cativa cm. Masina merge ok, radiatorul nu curge. E musai de schimbat radiatorul ? Pot sa am probleme mai tarziu ?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un bolovan cat pumnul pe sosea, mi-a spart grila spoiler fata si a infundat putin radiatorul pe cativa cm. Masina merge ok, radiatorul nu curge. E musai de schimbat radiatorul ? Pot sa am probleme mai tarziu ?

Mersi.

daca s-au infundat doar fagurii nu are nimic... sa nu fie atinsa conducta dintre faguri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, mersi. Pe drumurile noastre imi trebuie grila de otel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu schimbatorul decojit, dar merge si asa.

Totusi de altceva am vrut sa va vorbesc, azi nu aveam ce face si mi-am adus aminte ca aveam un buton de frana de parcare defect (cel original) schimbat in 2007 cu 1,8 mil lei. M-am apucat sa-l desfac sa vad ce ar putea sa aiba, surpriza,in 10 min. l-am reparat. Va trebuie un zoomer sau un aparat de masura care verifica diode. In buton sunt 2 placute electronice, una cu 2 butoane iar cealalta cu LEDurile unite printr-o panglica cu 4 fire. Cele 2 butoane(pushere) sunt :unul pe normal deschis celalalt pe normal inchis.Asta cand butonul este asamblat,altfel sunt normal deschise amandoua. Se verifica daca butoanele merg cu aparatul de masura(vedeti daca tiuie)Dupa asamblare se verifica cu aparatul daca tiuie pe pinii 2 si 6(contact inchis), dupa ce se apasa tasta va tiui pe pinii 4 si 5 iar celalalt contact se va deschide. La mine problema era contactul normal inchis care nu se facea din cauza parghiei din tasta care il actioneaza. Lipiti o bucatica mica de carton peste butonul respectiv si gata problema. Am schimbat tasta cu cea originala si merge perfect. Daca nu va descurcati dati-mi PM si va ajut cu placere. Succes!!!

buton_frana.doc

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu o problema. Am adus masina din Germania de3 luni. Totul suuper OK. Dupa un drum: Aiud-Piatra Neamt- Galati- Costinesti- Aiud masina pare caruta. Acum cand trec peste gropi sau denivelari se aude un sunet metalic dinspre roti. E nevoie de bielete noi sau bucse? Ma seaca cand aud cum face. Sa le ia CNADR-UL de drumuri romanesti. Fac pariu ca neamtul care a avut masina nu stia ca mai are altceva decat roti in partea aceea a masinii. Un sfat, va rog. Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

bielete antirului 100%. bucsele nu se duc asa de repede dar tinand cont ca masina a circulat in germania unde sunt drumurile bune si apoi, venita aici pe potecile noastra, era de asteptat ca trebuie sa te lase.

oricum, cel mai bine era, daca cumparai masina de aici din RO, deaorece, aici, puteai fi sigur ca aceste mici " accesorii " erau deja schimbate.

in fine, daca schimbi, schimba amandoua bieletele, te costa in jur de 120 lei fiecare + manopera vreo max. 30 - 40 lei.

costurile la un passat sunt destul de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate "prisecaru" dar poti scapa si mai ieftin daca iti iei FEBI de ex. care e pe la 75 RON buc. si ti le poti monta singur, nici macar nu tre sa dai roata jos. Se ia viraj pe partea pe care schimbi si ai destul loc. Daca tot scutesti manopera poti lua bielete mai scumpe si mai bune (Lemforder). Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se zice ca Lemforder ar fi mai bune. Dar eu personal am mari indoieli! Am patit ca am luat o bieleta Lemforder sigilata, ambalata si era gata stricata si am dat iar o gramada de bani sa vad ce bate, caci nimeni nu se gandea ca o bieleta abia schimbata, noua, poate sa fie stricata, pana am mers la un mester mai priceput si mi-a zis sa mai schimb odata bieleta. Si am luat Feby! Si mai ieftine si mai bune!

Modificat de D@ny
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Am si eu o problema,poate ma ajutati.Am cumparat un Passat Variant din 2007 din Germania de la reprezentanta,in urma cu 2 saptamani.Pe autostrada in Cehia,am observat ca in momentul in care o forjez dintr-o data,mi se aprinde becul intermitent de la bujii si masina nu mai trage.Dupa ce o opresc,merge iar pana cand o forjez din nou.Mai apare si indicatorul ,,motor verkstatt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate, prin schimbarea geometreia variabile. Nu este necesara schimbarea integrala a turbinei. Verifica insa sa nu ai si joc in ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o franare brusca simt ca intra abs ul foarte repede si pierd din eficienta franarii. La scanare nu apare nimic in neregula. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat cumva de curand la directie/ roti? Verifica senzorii de ABS - ce valori inregistreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citind postul colegului nostru mi-am dat seama ca si eu am aceeasi problema : si la mine intra foarte repede abs-ul in functiune . Am reglat directia acum ceva timp dar acest lucru se intampla si inainte . Cine ma poate ajuta si pe mine ajuta cu o scanare a senzorilor abs ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie si de la anvelope! Eu am avut inainte un opel pe care aveam niste anvelope foarte slabe si la fel pateam. DIn cauza anvelopelor slabe care nu aveau aderenta asteptata, imi intra foarte repede abs ul. Deci, atentie si la calitatea anvelopelor si la uzura acestora!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am ajuns mecanic cu masina. In posturile anterioare va spuneam de un "troncanit" cand treceam peste denivelari. Dupa ce a ascultat masina, a miscat rotile etc....concluzia: bate in caseta de directie. Va costa 1000 de euro. Eu dadeam cu: bielete sau bucsele de pe bara de torsiune. El nu ca nu se poate ca citesti numai prostii pe internet si ca e caseta de directie. Voi ce parere aveti? Eu nu sunt convins ca poate fi caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si la un alt service. Daca s-a aruncat direct la 1000 euro e bine sa nu mai calci pe acolo. Nu prea se pot da sfaturi fara ca masina sa fie ridicata pe elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!