Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

scurt si la obiect!

se potrivesc suporturile de schi ( cele care se prind pe caroserie http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/pro...gersysteme.html ) de la un passat b6 la un passat cc? ( sunt originale )

anul trecut, am incercat sa le montez singur dar nu m-am priceput. ( nu imi erau f necesare, si nu am insistat sa ma duc la reprezentanta )

sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am avut o problema mai neobisnuita! Ma urc in masina si pornesc motorul, porneste si bluetooth-ul apare pe ecran phone, dar nici dupa mai multe minute nu porneste muzica. Pe ecran a raman scris phone. Scot cheia din contact si surpriza.... cd-playerul ramane pornit iar pe ecran acelasi mesaj PHONE. Pornesc prin oras iar dupa cateva momente porneste muzica, dar numai pentru cateva momente dupa care din nou Phone... Dupa ce ajung acasa opresc masina scot cheia dar cd-ul nu se opreste la scoaterea chei. Ba mai mult dupa vreo 2 minute porneste din nou..... toate acestea fara contact. Ce-i de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adihancis: ce model de carkit ai si ce model de headunit ? sunt OEM?

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parrot, si acum si-a revenit. Nu mai face fite. Nu am vrut sa iau borna de la beterie pt ca am vazut aici pe forum ca nu este indicat. Am scos doar siguranta si se pare ca acum nu are nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt si la obiect si eu.

Cand trec de 50-60km/h incepe si-mi balange oglinda din partea stanga (doar sticla se misca, nu toata oglinda) din cauza curnetului de aer. Cum pot sa o fixez sa nu mai miste? Cum se desface oglinda?

Dar farul din stanga, stie cineva cum se poate da jos? E complicata operatia? Ca am tot timpul apa in el si e aburit, si nu stiu de unde si pe unde intra apa.

Modificat de omydee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu, cu oglinda, tot pe partea stanga.

Vezi ca incepe sa se dezlipeasca de pe placa suport si risti sa o pierzi pe drum.

Iti recomand sa o scoti (se trage pur si simplu de geamul oglinzii spre exterior si iese f. simplu insa sa ai grija ca o sa trebuiasca sa scoti si papuci de la incalzire, o sa le vezi dupa ce o misti putin din suport) si sa o lipesti cu un adeziv mai bun -eu am folosit ceva de la bizon -10ron.

INFO: oglinda noua (doar geamul) costa in noiembrie cand m-am interesat eu 150 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... am tot timpul apa in el si e aburit, si nu stiu de unde si pe unde intra apa.

Se abureste (condenseaza) datorita diferentelor mari de temperatura... Cand stingi becurile farului (acesta fiind cald) iar afara rece si multa umiditate in aer - gata fenomenul. Nu exista far perfect etans, asa ca fenomenul apare mai devreme sau mai tarziu la orice masina.

Daca totusi la tine se formeaza mai mult abur se poate sa ai o fisura, ori sa nu fie bine montat un bec, sau sa fi spalat de curand motorul cu jet de apa si a patruns accidental pe langa becuri.

Nu incerca sa stergi interiorul farului pentru ca folia reflectorizanta este foarte sensibila - sa zgarie foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu, cu oglinda, tot pe partea stanga.

Vezi ca incepe sa se dezlipeasca de pe placa suport si risti sa o pierzi pe drum.

Nu pot decat sa-ti multumesc. Exact asta a si fost problema. Am lipit-o si s-a rezolvat. Multam.

Se abureste (condenseaza) datorita diferentelor mari de temperatura... Cand stingi becurile farului (acesta fiind cald) iar afara rece si multa umiditate in aer - gata fenomenul. Nu exista far perfect etans, asa ca fenomenul apare mai devreme sau mai tarziu la orice masina.

Daca totusi la tine se formeaza mai mult abur se poate sa ai o fisura, ori sa nu fie bine montat un bec, sau sa fi spalat de curand motorul cu jet de apa si a patruns accidental pe langa becuri.

Nu incerca sa stergi interiorul farului pentru ca folia reflectorizanta este foarte sensibila - sa zgarie foarte usor.

Eu am apa multa, atat la oglinda cat si in carcasa. Probabil e sparta carcasa pe undeva prin spate, pe unde nu se vede. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa dau jos farul, dar nu stiu cum. E usoara operatiunea, sau necesita service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie mai intai sa demontezi grila fata. Nu este foarte dificil; daca ai rabdare, un garaj incalzit, ceva pricepere, scule si un aparat foto (cu care sa fotografiezi macro detaliile) te vei descurca.

Dupa ce-l demontezi il umpli cu apa si vezi pe unde curge. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu condensul la un far deoarece am circulat aprox. 1 saptamana cu un carton lipit cu scotch in locul balastului pentru xenon care fusese dat jos fiind defect(avand faruri bixenon OEM). Dupa ce a sosit balastul nou, cand am dat jos farul(trebuie data jos bara fata din pacate), am lasat farul cu sticla in jos si toate becurile, capacele, etc., scoase pe un calorifer la service vreo 2 ore si din cand in cand il suflau cu aer de la compresor.Dupa aceasta nu am mai avut probleme(era in urma cu un an),iar inainte farul se aburea pana sus.

Eu personal nu recomand umplerea farului cu apa, deoarece indiferent daca ai bixenon sau nu inauntru sunt niste motorase care regleaza lumina sus/jos la halogen, iar la xenon faza scurta/lunga cu acel obturator din cate stiu eu, nemaivorbind de duliile(conectorii)becurilor, s.a.m.d. Eventual curata bine farul pe exterior si apoi la lumina puternica verifica-l bine daca nu are fisuri/sparturi.Daca totul e ok la montare ai grija sa asezi bine capacele la loc pentru etansare.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci trebuie demontata bara ca sa pot da jos farul. Nu-mi ramane decat sa astept sa vina caldura, deoarece in service nu ma duc iar eu nu dispun de un garaj incalzit. Si nici nu cunosc pe nimeni cu asa ceva. Si totusi cred ca voi fi obligat sa apelez la serviciile unui cunoscator, deoarece nici bara nu am idee cum se demonteaza. Cred ca numa usor nu e. E totusi o ditamai bara. Multumesc mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergand la o vulcanizare sa imi echilibrez rotile zilele trecute am remarcat ca intre placutele de frana fata si spate exista o diferenta foarte mare de grosime, desi ele sunt identice si au fost schimbate impreuna. Care credeti ca ar fi cauza?

post-6389-1263991960_thumb.jpg

post-6389-1263991986_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina franeaza in cazul exploatarii normale (fara greutate pe spate) mai mult cu fata. Deci e normal sa fie alea de pe fata mai tocite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar din pozele colegului reiasa ca cele din spate (foto 2) sunt mai uzate ca cele din fata ceea ce contrazice cele spuse de tine cu care de altfel sunt si eu de acord...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune la socoteala si diferenta de grosime dintre placutele pe fata si pe spate (ma refer la placutele NOI!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pozele puse de mine placutele mai groase sunt cele de pe fata. Dar cele de pe spate mai au cam vreo 3 mm, pe cand cele de pe fata sunt aproape de 3 ori mai groase. Chiar asa sa fie diferenta? Iar eu stiam ca placutele sunt la fel de groase si pe fata si pe spate. Cand am facut schimbul initial aveam cu primele placute 65.000 km. Cu cele din poza am 41.000. Si au fost comandate tot originale. Hai ca nu m-or mai tine tot 65.000, dar macar un 55-60.000 ar trebui sa duca. Credeti ca cele de pe spate, la cum arata, mai merg 15.000 de km?

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu (nu dati cu parul!) raportul de franare de obicei e de 70% fata 30% spatele. Asta explica diferenta de uzura

Acum:

1) Placutele cand le-ai schimbat, cele pe fata aveau aceeeasi grosime ca cele pe spate?

2) Pana acum ai obs vreo anomalie cand franezi si anume masina "se lasa pe spate" ca si cand franezi cu frana" de deget"?

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai, ca asta adanceste si mai mult dilema. Cum spuneam, placutele au fost schimbate toate odata, iar in pozele atasate placutele mai groase sunt cele de pe fata, iar cele extrem de subtiri cele de pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci...mai este o varianta pe care mi-a povestit-o cineva. I-au fost schimbate numai placutele de pe fata, desi pe factura apareau si cele de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA unele se tocesc intai cele pe spate. Asa e si la mine si la inca cativa cunoscuti de ai mei. Cele pe spate le-am schimbat deja, iar cele pe fata mai au cam jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e tot asa. cele de pe spate sunt la ultimii 3 mm.. am 43000 si cam multi cai si dsg adica frana de motor mai rar... pe modul drive aproape deloc...

cele de pe fata cam la 40% dar pe spate pe final.... Si functia autohold si frana cu bunton auto decuplabila sunt scuze ale uzurii asimetrice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cele de pe fata arata foarte bine, cred ca sunt cel putin de 2 ori mai groase. In plus nu am auto-hold, iar frana de mana o folosesc foarte rar. Oricum, le-am schimbat ieri, ocazie cu care am constatat ca erau de o calitate execrabila.

Erau niste Ferodo-uri, care, in general, e o marca buna, dar astea cred ca erau facute in Turcia pe vapor. Erau pline de pilitura metalica, erau pline de mici orificii, discul din dreapta e tocit in mod inegal (plin de pete) + un sant trasat pe toata suprafata.

Iar primul set de placute m-a tinut pana la 65.000 km si le-am schimbat doar ca mi s-a spus ca se apropie momentul si oricum eram in service. Dar nu mi se aprinsese inca senzorul, deci cred ca mai mergeam lejer vreo 3000 km cu ele. Si atunci cum naiba alea rezistau 68.000 km, iar astea la 41.000 aratau in halul in care aratau? Ca masina e aceeasi, o conduc numai eu, nu mi-am modificat stilul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema cu capacul rezervorului. s-a schimbat pe garantie mecanismul, plecat happy de la service :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a dat eroare pe bord la pornire : 'AFS inoperative'. Stiu ca e la lumini, dar s-a confruntat cineva cu chestia asta ?

Cu search nu am gasit nimic aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!