Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Trage de sezut in sus, de la colturi. Pe urma ai grija sa scoti prin gaurile aferente alea unde se baga centurile si trage de bancheta inspre fata. Sa o pui la loc e mai complicat, adica trebuie sa vii cu ea la un unghi de 45 de grade si s-o infigi cu buza inspre spatar pana face clang clang, bagi la loc prin gauri alea de la centuri si pe urma o lasi in jos, ca sa se fixeze trebuie sa faca 3 clang-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact, spuneam de faruri normale cu lupă (Valeo). De la condens sau nu ştiu din ce altă cauză mi s-au pătat lupele şi aş vrea să le curăţ puţin.

Ce credeţi se poate?

Asa am avut si eu

Eu le-am curatat singur, este putin mai greu, dar cu indemanare si rabdare (multa :lol: ) se rezolva

Am folosit o bucata de sarma izolata (ca sa nu se zgaraie suportul de prindere al becului pe lupa), iar in capatul ei am legat o bucatica de catifea

Repet: cu indemanare si putin alcol sanitar (spirt) am reusit sa le sterg pe interior

:offtopic:

Procedura asta merge vara la umbra cu o bere langa tine si un pachet de tigari :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva sa imi dea o idee cum montez manerul cel mic de la usa sofer?Precizez ca mi s-a rupt o ureche de la garnitura pe care sta manerul cel mic si trebuie sa dau jos tot manerul dar nu stiu cum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am unu acasa spart , fiind spart am putut sa ajung la lupa )) , am sa ma uit mai cu atentie si iti spun ce si cum , desi nu mai am partea aia din spate ( pe unde bagi becurile) sa vad ce inteleg din farul ala ....

-din ramasitele care le mai am am studiat treaba si nu merge sa scoti lupa de acolo...

-PS: nu am raspus mai repede ca nu aveam un raspuns pozitiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la care maner te referi cel notat cu 1 sau cel in care intra acesta?

post-19020-1260806063_thumb.png

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la care maner te referi cel notat cu 1 sau cel in care intra acesta?

La cel exterior....cel mic pe care pui degetul mare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai simplu bagi o surubelnita lata invelita intr-o carpa si o introduci in partea de jos, asa cum arata si in poza elementul notat cu 3409, si incepi sa tragi spre exterior usor, ar trebuii totusi sa folosesti doua surubelnite late invelite intr-o carpa fiecare ca sa nu zgari plasticu, una o bagi in locul unde se imbina cele doua elemente de plastic si cu cealalta inaintezi

citeste si aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=62306 intelegi mai bine din poza 3 din postul 3

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ne-am inteles...este vorba de manerul de exterior al usii soferului si mi-a cazut la spalatorie partea cea mica pe care ti degetul mare cand deschizi portiera......s-a rupt o ureche si nu mai sta fixat iar ca sa schimb acea garnitura care are si urechea trebuie sa dau manerul de la portiera jos si nu stiu cum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate cred eu, s-ar putea sa fie nevoie sa desfaci atat fata de usa, cat si partea metalica din spatele acesteia ca sa il dai jos, mai pe scurt trebuie lucrat din interiorul usii

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ne-am inteles...este vorba de manerul de exterior al usii soferului si mi-a cazut la spalatorie partea cea mica pe care ti degetul mare cand deschizi portiera......s-a rupt o ureche si nu mai sta fixat iar ca sa schimb acea garnitura care are si urechea trebuie sa dau manerul de la portiera jos si nu stiu cum.....

Cand am schimbat butucul de la portiera ca nu mai mergea, am vazut ca mecanicul de la reprezentanta ( era in garantie masina) a desurubat pe lateralul portierei, surub situat chiar langa sistemul de inchidere al portierei, dupa care a scos manerul exterior.

Deci nu cred ca este nevoie sa dai jos tot capitonajul interior al portierei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jargy si mie mi s-a rupt piciorusul de jos de la maner de un an jumate si l-am pus asa, pana acum nu l-am pierdut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jargy si mie mi s-a rupt piciorusul de jos de la maner de un an jumate si l-am pus asa, pana acum nu l-am pierdut.

La mine nu sta....si nu vreau sa pierd ca este si vopsit etc....

Salut!As vrea sa schimb uleiul de cutie la Passat-ul meu.Ce ulei imi recomandati si ce indice se foloseste? multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema: azi-noapte, -17 grade, mi s-a blocat clapeta de la rezervor, cand ii dadeam la buton se auzea o chestie electrica care incerca sa deschida clapa, deci motorasul sau ce-o fi ala functioneaza. am zis ca o fi inghetat, am bagat apa fierbinte din greu (eram la benzinarie si am speriat-o pe tanti aia cata apa am carat), am gasit apoi la alta benzinarie si un spray de dezghtat incuietori, n-a mers nici cu ala... am ajuns in Sofia la o benziarie (mai aveam motorina in rezervor cam cat sa-mi dau foc). aici surpriza: ma vede o tanti ca ma chinui, reusesc sa ma inteleg cu ea in italiana (ca din satul ala era), imi deschide portbagajul, trage capitonajul si nu stiu pe ce apasa pe acolo ca s-a deschis clapeta. o problema rezolvata, alta nou aparuta: acum nu se mai inchide :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-au disperat aruncatoarele de lichid pt spalat farurile :( Acum pe ger unul s-a blocat (cred ca a inghetat) iar al doilea a iesit si nu mai voia sa intre :angry: Ideea este ca pe ger vreau sa dau lichid doar pe parbriz, fara sa mai iasa aruncatoarele alea pt faruri. Singura metoda pe care o stiu este sa inchid luminile cand spal parbrizul - dar e nasol sa faci chestia asta noaptea in mers :)

Stiti daca se poate anula din computer functia de spalat faruri ? va rog mult.

PS: Nu este un defect al masinii sau ceva de genul asta. E o functie afectata de frig si inghet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cumva cel de la farul din dreapta? :) Intreb deoarece am vazut in parcare la Baneasa Mall un Passat negru cu stropitoarea pt far ramasa blocata intredeschis. Si pt ca sa nu-ti speli si farurile, trebuie sa dai "sprituri" mai scurte. Doar daca tii mi mult apasat pe maneta ti se spala si farurile. Cel putin asa era la fostul B5.5, acum pe B6 nu am xenon, dar banuiesc ca e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU sunt ala de la mall, dar tot pe dreapta s-a intamplat. Am tras de manivela aia si am 'stimulat' arcul ala sa traga manivela inapoi. Mersi oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu iti mai spele farurile, stinge-le. Nu ai alta varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are ca varianta, sa intrerupa circuitul :rolleyes:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu iti mai spele farurile, stinge-le. Nu ai alta varianta.

Sa vezi ce naspa e cand tre sa faci asta noaptea pe autostrada din 5 in 5 min.

Faza cu intrerupt circuitul e o idee. O sa le cer la service la urmatoarea revizie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 46: Central Conv.

Control Module Part Number: 3C0 959 433 R

Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 042 0472

Software Coding: 08910A0001864E763004951570084F0B607C00

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: Sounder n.mounted NGS n.mounted

Additional Info: IRUE n.mounted

1 Fault Found:

00893 - Switch for Trunk Handle (E234)

007 - Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100111

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 188

Time Indication: 0

Tuesday,22,December,2009,21:51:54:26365

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080730

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 53: Parking Brake

Control Module Part Number: 3C0 907 801 J

Component and/or Version: J540 EPB3 VW-09393 0009

Software Coding: 0000056

Work Shop Code: WSC 00028

1 Fault Found:

03200 - Switch for Electric Parking Brake (E538)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 190

Mileage: 40868 km

Time Indication: 0

Date: 2009.12.22

Time: 08:35:54

Freeze Frame:

Voltage: 9.80 V

Count: 93

Speed: 22.0 km/h

Hex Value: 0x1261

Hex Value: 0x0004

Hex Value: 0x1010

Doua erori pe care le-am gasit aseara cu vag-com.

A doua cu Parking Brake, stiu cand a fost. Dimineata cand am plecat cu ea de pe loc, mi-a aratat un mesaj pe BC, care a disparut foarte repede. Nu am apucat sa citesc decat Parking Brake. A doua habar nu am cand a fost. Ma rog...

Intrebarea era de la ce ar putea fi? Este posibil sa fi inghetat ( in ambele cazuri), in primul incuietoarea, iar in al doilea caz, ma gandesc ca poate au ramas placutele lipite. Pentru ca frana functioneaza perfect.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema: azi-noapte, -17 grade, mi s-a blocat clapeta de la rezervor, cand ii dadeam la buton se auzea o chestie electrica care incerca sa deschida clapa, deci motorasul sau ce-o fi ala functioneaza. am zis ca o fi inghetat, am bagat apa fierbinte din greu (eram la benzinarie si am speriat-o pe tanti aia cata apa am carat), am gasit apoi la alta benzinarie si un spray de dezghtat incuietori, n-a mers nici cu ala... am ajuns in Sofia la o benziarie (mai aveam motorina in rezervor cam cat sa-mi dau foc). aici surpriza: ma vede o tanti ca ma chinui, reusesc sa ma inteleg cu ea in italiana (ca din satul ala era), imi deschide portbagajul, trage capitonajul si nu stiu pe ce apasa pe acolo ca s-a deschis clapeta. o problema rezolvata, alta nou aparuta: acum nu se mai inchide :biggrin:

cu un pumn (adica o lovitura de karate) in dreptul incuietorii se deschide usa de la rezervor. Nu dati tare ca doare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu intrebarea..

AStazi stateam cu motorul pornit la ralanti (asteptam sa usuce apa de pe ea).

Si la un moment dat o aud ca se tureaza...Nu pornise ventilatorul, dar a crescut turatia cam pe la 1000

Dupa care tot singura se calmeaza pe la 900 (doua liniute sub 1000).

Apoi iar un pic sus la 1000, dupa cateva secunde iar la 900.

Am plecat de la spalatorie..pe drum am avut ocazia sa mai stau (chiar destul de mult la ralanti) da' nu a mai facut.

O fi normal? Daca nu..la ce dracu sa ma mai astept?

LE> MAAAAAAAAAAAAAAAAA fi-v-ar fulgii de nea din invision, ca am crezut ca am pete pe ochi..tot vedeam puncte albe miscandu-se...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a mai intamplat sa faca asta, dar stiu ca e legat de DPF si tu nu ai acest filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un pumn (adica o lovitura de karate) in dreptul incuietorii se deschide usa de la rezervor. Nu dati tare ca doare ;)

tardiv.... trebuie inlocuita incuietoarea. s-a comandat piesa deja, se face pe garantie :)

data viitoare voi stii ca tb sa fiu un pic de chuck norris :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!