Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Exact asa se verifica capsula, simplu si fara greseala. Orice service ar trebui sa aiba un manometru.

 

Daca vrei sa intre cat mai rar in limp, abordeaza rampele si depasirile doar dupa 3000 rpm. O sa vezi ca ramai fara putere mult ai rar,

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

si baga si tu avariile, cand esti in rampa - sa stie lumea ca ai ceva dificultati.....

 

Pretul - e similar cu ce gasesti la noi. Boala e comuna la generatia asta.

 

Drum bun si sa veniti sanatosi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o prostie acum cateva saptamani. Ma tot impiedicam de un spray cu vaselina prin portbagaj, si m-am gandit sa dau pe la balamalele usilor, nu ca as fi avut probleme, ci doar m-am scarpinat fara sa ma manance. In cateva zile au inceput sa scartie usile ca la un hangar. Am fost la spalatorie, mi-a spalat balamalele, am dat cu WD40, dar tot urat scartaie, de mi-e si rusine sa deschid usa, mai ales cand o deschid incet. Ce-as putea sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit ceva pe baza de silicon si e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu WD40, pana am constatat ca el in primul rand curata suprafetele, si la spalat raman uscate, curate si numai bune de scartait. De aceea am aplicat o vaselina alba cu litiu, ca cica asta nu se ia la spalat, si creeaza pelicula pe suprafata aplicata. Probabil ca asa e, se gaseste mai peste tot, se cheama Cyclo, nu am cumparat-o eu, am folosit de la un amic, cam 30 de lei a dat pe spray. Nici o problema din martie pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa nici mai bine de 2 ani de condus prin Romania, farurile frumoasei mele masini arata putin ca ''tenul unui adolescent''. Au cam fost bombardate de petricele.

 

Am cautat ceva solutii si am aflat ca se poate face un polish care face minuni. Dar problema este, cat ar dura acest polish? si, atunci l am intrebat iarasi pe google ce as putea sa fac. Nea google asta fiind foarte destept mi a dat un raspuns in mai putin de o secunda. El zicea de o folie protectoare.

 

Pe ebay am gasit asta http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-SMOKE-DARK-HEADLIGHT-TINT-FILM-/181177325765?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item2a2f0298c5

 

Fara a face reclama produsului si vanzatorului de care nu am auzit in viata mea va intreb pe voi, colegi, are vre un efect aceasta folie? A mai folosit cineva? Tine cel putin un an de zile in conditiile in care pe strazile noastre aduni 10 kg de pietricele/ m2?

 

multumesc si sper ca am postat unde trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt centre la noi care poliseaza farurile dupa care aplica folia asta. In Buc. sunt sigur. Cam 200 de lei cu totul. Din pacate problema farului nu e numai exteriorul ci si pe interior. Si aici ma refer la lupa, care se matuieste si devine albicioasa. Eu am un far nou si unul vechi, iar diferenta de lumina e semnificativa.Totusi pentru aspect merita.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Exact asa se verifica capsula, simplu si fara greseala. Orice service ar trebui sa aiba un manometru.

 

Daca vrei sa intre cat mai rar in limp, abordeaza rampele si depasirile doar dupa 3000 rpm. O sa vezi ca ramai fara putere mult ai rar"

 

Multumesc mult.

Am venit glont din Corfu.

Greu de mentinut stilul asta de mers, parca am fost tot timpul pe circuit.

Acum, a rezolvat cineva problema cu aceasta capsula de vacuum la un pret rezonabil?

Cum am mai spus, bulgarii au cerut 150E pe pompa si 75E montajul.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mesajul citat de tine vorbeam de capsula, nu de pompa. Cu pompa si manometru se verifica capsula.

Eu si altii am rezolvat-o prin schimbarea capsulei. pret, cu manopera inclusa, in jur de 800 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin- pe galeria de admisie este si acolo o capsula!! Aceea era de vina in cazul meu! Am pus poZa pe alt thread, acum sint pe mobil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt centre la noi care poliseaza farurile dupa care aplica folia asta. In Buc. sunt sigur. Cam 200 de lei cu totul. Din pacate problema farului nu e numai exteriorul ci si pe interior. Si aici ma refer la lupa, care se matuieste si devine albicioasa. Eu am un far nou si unul vechi, iar diferenta de lumina e semnificativa.Totusi pentru aspect merita.

 

200 lei?! In Pitesti costa ~100lei polisatul farurilor plus folia care se aplica dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu atat mai bine ca sunt si preturi mai bune. Eu le stiu pe alea de acum 2 ani. Se pare ca piata a scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

"Exact asa se verifica capsula, simplu si fara greseala. Orice service ar trebui sa aiba un manometru.

 

Daca vrei sa intre cat mai rar in limp, abordeaza rampele si depasirile doar dupa 3000 rpm. O sa vezi ca ramai fara putere mult ai rar"

 

Multumesc mult.

Am venit glont din Corfu.

Greu de mentinut stilul asta de mers, parca am fost tot timpul pe circuit.

Acum, a rezolvat cineva problema cu aceasta capsula de vacuum la un pret rezonabil?

Cum am mai spus, bulgarii au cerut 150E pe pompa si 75E montajul.

 

 

 

Valentin- pe galeria de admisie este si acolo o capsula!! Aceea era de vina in cazul meu! Am pus poZa pe alt thread, acum sint pe mobil...

 

corect - doar ca manifestarile sunt total diferite - in cazul capsulei/actuatorului - se aprind martorii motor/spirala plus stocare DTC pe Engine si masina intra in limp imediat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o problema la motorul masinii, un passat variant din 2000, motor atj in sensul ca intr-o seara mi-a murit in timpul mersului si moarta a fost, si asa am ajuns cu ea la service si acolo mi-a spus ca am ceva probleme la injectoare, adica dupa ce le-a dat jos am vazut ca trei sunt cu serie 007 in coada(0414720007), care sunt cica injectoarele stock ale masinii si unul este 0414720037(si cica ar fi de la un VW caddy). Este posibil ca cel de-al 4-lea injector sa fie rescris, sau "modificat".

Le-am pus pe bancul de teste de la sermecom si sunt toate functionale(mi-au zis ca sunt de o nota 7 pe scara de la 1-10). Mi-au dat eu o hartie insa dumnezeu intelege ce este acolo scris, si am cerut traducere si acolo am primit nota 7 pentru ele.

Acum am cumparat alte injectoare, 2 la numar tot cu 007 terminatie sa il schimb pe cel ciudat si inca unul ar mai trebui ca mi-au zis ca unul din cele 3 dupa cei de la sermecom e "bun" insa e mai slab decat celelalte si este posibil sa cada.

Acum intrebarea mea este se pot rescrie injectoarele?... sau ar trebui sa il dau de cap celui ce mi l-a schimbat acum 4-5 luni ca mi-a facut treaba de mantuiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rescrie nimic la injectoare. Ai grija la montaj si verifica si oring-urile lor.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu frana de mannaa tot suna ... cum as putea oprii zgomotu ala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Pai am comandat toate oringurile sa fie noi, Le-am scos pe cele vechi sa fie facuta treaba ca la carte. Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Rog sa va uitati pe imaginea din atasament si sa imi spuneti daca este corecta cantitatea de motorina injectata

Unul din ele este cu - (minus).

Multumesc.

post-94983-0-99590300-1378710907_thumb.j

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile injectoarele sunt foarte bune. Se compenseaza intre ele, e totul ok. Daca era vreun injector cu plus - valoare mare - peste 1 si ceva, trebuia sa incepi sa-ti faci griji....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns Florin. :icon_thumleft:

Aseara nu aveam ce face si am zis ca sa-i fac un scan si pe urma am zis sa ma uit pe motor ce este pe acolo si m-am cam speriat cand am vazut valorile alea.

Credeam ca nu sunt ok, dar mi-ai luat o piatra de pe inima.

 

Apropo, ca sa vad starea filtrului de particule, imi poti spune unde anume sa intru?

 

Mersi din nou!

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD  Group   68

CR  Group 108

 

Mersi...si diseara sa vad cum stam si cu filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu o noua problema. As vrea sa stiu daca masina din semnatura, cod motor BWV are senzor de presiune galerie admisie si senzor presiune supraalimentare, separat, totodata si unde sunt montati acesti senzori?

Modificat de bosstanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A fost deconectata bateria. Dupa ce a fost pusa la loc, geamul de la sofer isi pierduse setarile "auto down" si "auto up". La scanarea cu VCDS mi-a aparut eroare pe usa: "Basic settings not performed". E normal?

LE: poate avea legatura cu faptul ca inainte de a deconecta bateria am lasat geamul pe jumatate deschis?

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!