Jump to content

Faruri noi


dragosul
 Share

Postare recomandată

nu cred, ar trebui sa fie elastic, de obicei asa e filamentul, insa socurile se aplica asupla capsulei de sticla infipta in dulie...intra aer si gata... si au si ele un numar de ore de functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are logica ce zici tu , ia un bec si incearca sa il scuturi sa vezi daca poti.

Apoi acelasi bec alimenteaza-l si incearca sa il scuturi sa vezi cat de repede ii cade filamentul alimentat

Nu e filamnt eleastic la nesfarsit .La anumite becuri cum spui tu poate se inampla asta dar nu prea am vazut nici un bec care daca ii scoti partea metalica(soclu) sa ia aer.

Cine stie poate cele de lustra din alea cu 2 lei bucata dar nici alea :icon_thumright: La cele de pozitie care sunt 5w5 ce soclu metalic mai este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am faruri cu Xenon OEM pe masina si am observat ca imi cam dau flash-uri cei care vin din sens opus.

Cum as putea sa le las o idee mai jos? Se face din VagCom sau cu surubelnita?

Merci

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai intra cu vag comu si vezi unde stau, vezi daca merg ok sus jos, apoi cu surubelnita la cele 2 suruburi din lateralul farului spre gila, cel mai bine e pe aparat.

Nu e surubelnita e imbus de 5 sau 6 nu mai tin minte exact , nu le strica cu surubelnita.Bafta!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autoreglajul si-l fac de fiecare data cand pornesc farurile si tin minte ca la un moment dat packard a intrat cu VagCom-ul si a facut ceva ca sa verifice daca se ridica sau se lasa farurile, dar cam atat. Poate ma opresc deseara la intalnire sa imprumut un VagCom.

Apropo, unde trebuie sa intru?

Surubelnita era doar un termen generic.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit procedura de aliniere a farurilor xenon pe Ross-Tech

Pt cei interesati, se gaseste aici si se numeste Headlight Aim Control (Xenon).

Pt masinile mai vechi care folosesc xenon de tip KW-1281, "Xenon Headlamp Adjustment" se face ca aici.

Sau asa

"1. Park the car on a level surface, 10 to 20 feet from a wall if possible. Connect the VAG-COM as usual, with both ignition and xenons on.

2. Select control module 55 - H. Light Range. This is somewhat hidden under "Less Common Modules"

3. Take note of the value in the Soft Coding cell. This is the headlight level as set by the dealer when they performed the PDI. If you manage to muck things up you can always go back to this default value

4. Click on "Recode - 07" and you will be able to modify this soft coding value. A smaller value aims the lights higher, and lower value aims the lights lower. Click on "Do it!" to see the lights move up or down.

5. Don't over do it. I suggest that you choose a value that still has a gentle downwards slope to avoid blinding other people on the road. I changed my original value from 00060 to 00020 and it's perfect.

6. Now you need to recalibrate the self-leveling reference point, or else you will throw a code the next time you start the car.

7. To do this, select "Basic Settings - 04" and scroll up to "Group 001". In a few seconds the first cell will change from "wait" to "set". Now scroll to "Group 002" and wait until the controller says "Learned"

8. Enjoy your improved visibility! "

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faruri cu lupa, in interior e acea placuta de tabla care are cate 3 gauri simetric dispuse, asa cum se vede in imagine.

Desi nu deranjeaza pe altii, ma enerveaza sa le vad la semafor proiectate pe masina din fata...

faruripuncte.th.jpg

Stie cineva daca se poate face ceva, sa le astup, sau au vreun rol?

Trebuie tras de tablita, aranjata altfel...sau?

Idei?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar merge niste placute metalice lipite sau prinse, dar trebuie dezasamblata partea din spate a farului.

Varianta mai simpla ar fi sa lipesti un scoci, dar sa nu se topeasca sau sa ia foc...

O alta idee ar fi sa bagi niste surubele fine in gauri prinse cu piulite pe partea opusa, dar la fel sta treaba cu dezasamblatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru idei :) Ma mai gandeam sa introduc un lipici rezistent la caldura, sau pasta de esapamente - cu o siringa, sa acopar gaurile respective... insa nu sunt convins ca nu au un scop gaurelele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele OEM nu le au indiferent daca sunt HID sau Halogen...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante gaurelele, sigur sunt gauri sau sunt reflectii ale luminii?

Daca sunt gauri desfaci farul usurel si pui ce ai zis tu pasta de esapament din aia neagra sau de care ai cu siringa pe ele un pic, sigur nu o sa afecteze cu nimica.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat...da, gaurele facute foarte frumos - am compus putin lipici bison metal Epoxy (gri sobolan) si am introdus cu un lemn pe ele, le-am astupat, sper sa si tina :blink: problema pare rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut intrebari privind becurile Philips, postez si eu, mai tarziu: am avut Philips Xtreme Power, Philips Vision Plus. Ambele perechi s-au ars cam la intervale de 10 lun, si 1-2 saptamani intre becuri. Am utilizat masina zilnic, si aprins farurile zilnic. De fiecare data, dupa ce s-au ars, am revenit la Osram-urile din fabrica :)) Acum sunt tot la ele, dar intentionez sa cumpar un set nou.

Avantajul philipsurilor: lumina mai alba, si distanta putin mai mare , dar cum ziceam, nu mi se par foarte fiabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a discutat mai sus despre senzori de parcare

am cumparat si eu un set de senzori de parcare de la Ceh . Arata f bine, se vede ca sunt noi si originali . Problema este ca in loc sa imi trimita culoarea ceruta ( grey stone ) mi-a trimis alta ( silver grey ) . E vreo problema daca ii vopsesc ( ca oricum vreau sa vopsesc toata bara ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a discutat mai sus despre senzori de parcare

am cumparat si eu un set de senzori de parcare de la Ceh . Arata f bine, se vede ca sunt noi si originali . Problema este ca in loc sa imi trimita culoarea ceruta ( grey stone ) mi-a trimis alta ( silver grey ) . E vreo problema daca ii vopsesc ( ca oricum vreau sa vopsesc toata bara ) ?

Da si nu. Este indicat sa ii cureti de vopsea cu un smirghel. Cand vopsesti, mare grija la inelul central - sa nu se umple de vopsea, pt ca termina senzorul.

Stratul de vopsea sa fie cat mai subtire. Eu i-am vopsit pe ai mei ca mai sus si nu am probleme.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un jet subtirel si de la departare cu pulverizatorul... eu i-am lasat pe negru, pentru cromatica ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si nu. Este indicat sa ii cureti de vopsea cu un smirghel. Cand vopsesti, mare grija la inelul central - sa nu se umple de vopsea, pt ca termina senzorul.

Stratul de vopsea sa fie cat mai subtire. Eu i-am vopsit pe ai mei ca mai sus si nu am probleme.

Succes.

nu stiu exact la care inel central te referi . atasez 2 poze poate ma poti lamuri

http://img63.imageshack.us/img63/139/dsc00003gu.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/8441/dsc00004g.jpg

post-15616-1272557916_thumb.jpg

post-15616-1272557928_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca in loc sa imi trimita culoarea ceruta ( grey stone ) mi-a trimis alta ( silver grey ) . E vreo problema daca ii vopsesc ( ca oricum vreau sa vopsesc toata bara ) ?

Eu stiam ca vin acoperiti doar cu grund (primer), care este gri. Esti sigur ca ti i-au trimis vopsiti?

Scuze, si eu, de off-topic.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa studiez mai bine problema si iti raspund ... intr-adevar culoarea e un gri ... eu am zis ca e silver grey-ul . am sa ma uit mai atent, mai cer si o parere si iti zic . la prima vedere seamana a vopsea totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii

intr-adevar este vopsea pe ei, metalizata chiar . cehul defapt m-a si intrebat ce culoare vreau, eu i-am raspuns, i-am atasat chiar si o poza cu masina dar se pare ca a incurcat lucrurile si a trimis alta culoare. am sa ma duc la service si vorbesc cu baietii sa aiba grija si de senzori sa ii vopseasca calumea ( dupa ce gasesc unde sa ii montez ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu inteleg ce legatura au senzorii de parcare cu farurile, dar... "incurcate-s caile Domnului" :)

2. De curiozitate, ce tip de bec este pe O2 cu xenon OEM pe faza scurta? D1S sau D2S?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon OEM are becuri D1S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
sony4uandrei

Salut.Am si eu o intrebare.Mi-am montat pe masina xenon aftermarket.As vrea totusi sa arate putin mai comercial si m-am gandit sa imi pun faruri cu lupa.problema este ca nu am gasit pe nicaieri la un pret mai acceptabil.imi puteti recomanda un site ceva?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!