Jump to content

Faruri noi


dragosul
 Share

Postare recomandată

Pentru masina din semnatura ( skoda ) s-a montat intr-un service oarecare o instalatie xenon faza scurta ieftina ( 100 euro ), dupa care a aparut eroarea in bord cu bec ars ( rezolvata oarecum cu instalarea condensatorilor, spun oarecum intrucat pornind motorul cu farurile aprinse - functie leaving home - apare eroare din nou ). Pasul doi a fost instalarea unei instalatii de faza lunga ( 150 euro ) care a venit cu tot cu niste transformatoarea banuiesc ( nu ma pricep prea bine si nici nu am fost prezent la montarea instalatiilor intrucat personal conduc a doua masina din semnatura ), faza lunga care functioneaza binisor in conditiile in care o lasi sa se aprinda la intensitate maxima ( si nu exagerezi apoi cu flashurile ).Mentionez ca farurile sunt simple, cu oglinda. ( mai nou unu din ele a inceput si sa se abureasca, a fost curatat dar se pare ca inca nu s-a rezolvat problema ). Persoana care conduce masina mi-a spus, si am observat si personal ca participantii la trafic sunt destul de, deranjati de felul cum bat farurile masinii ( atat cei din sens opus, cat si cei care se deplaseaza pe acelasi sens ).

astfel incercand sa fac o sinteza a tuturor celor discutate aici, vin cu urmatoarea intrebare :

exista cineva (galati, bucuresti, constanta, zona moldovei) care sa rezolve probleme de genul : programare byte03/byte04, instalare functie autoleveling, instalare sistem spalare faruri ( am intrebat despre acest lucru si pe topicul " accesorii aftersale " ) , eventual daca e absolut necesar si schimbarea vreuneia din instalatii ???

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca xenonul nu este facut pentru farurile fara lupa. Iti primesti mult prea multa "carnita" de la colegii din trafic.

Eu am trecut prin fazele urmatoare si pot spune ca e destul de costisitor .

Cumparat faruri halogen cu lupe (vin stock pe RS) aproximativ 400 euro. Montat xenon 6000K, 4 mil. Acum am montat si spalator faruri, 11 mil. Levelingul se pastreaza cel manual de la faruri halogen. Am vazut pe ceva site-uri nemtesti ca se vinde set-ul de auto-leveling la vreo 400 euro dar nu cred ca merita. Ideea e ca daca ai xenon pe faruri cu lupe nu-i deranjezi pe ceilalti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la cehul despre care tot vorbeste lumea pe aici si-a cumparat cineva faruri cu lupa ?

citeam ceva de amenzi prin tarile civilizate daca ai xenon si nu ai autoleveling. a patit-o careva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum poate sa ti-l verifice? :rolleyes: Te pune sa opresti farurile sa le pornesti din nou? :coolpics:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce, crezi ca le e greu sa faca asta? Sau te pune sa le speli cu spalatoarele din dotare, daca ai.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar inca nu a patitasta nimeni... poate doar in UK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciunde. In afara chiar se respecta regula ca daca nu ai facut nimic nu te opreste nimeni ... nu e chiar ca la noi .. in plus spalatoarele de faruri nu actioneaza la fiecare spalare de parbriz ... eu nu am auzit de asa ceva pana acum .. si am calatorit destul de mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si spuneti voi ca acea setare din vagcom ( byte03/byte04 ) rezolva problema cu martorul de bec ars ?

zilele astea am fost nevoie sa merg cu skoda si am observat ca faza lunga pica la un moment dat cu eroare de bec ars, iar daca o lasi tot ea isi revina dupa putin timp

apropo , exista vreo varianta de a se elimina timpul mort de incarcare a fazei lungi pana ajunge la intensitate maxima ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e aia cu byte 03... unde ai citit?

Ce becuri ai pe lunga? ce timp de incarcare...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. exista cineva (galati, bucuresti, constanta, zona moldovei) care sa rezolve probleme de genul : programare byte03/byte04,

2. instalare functie autoleveling,

3.instalare sistem spalare faruri ( am intrebat despre acest lucru si pe topicul " accesorii aftersale " ) ,

4.eventual daca e absolut necesar si schimbarea vreuneia din instalatii ???

va multumesc.

1. Da.

2. Nu se poate. Trebuie schimbate farurile, au alta cda pt autolevelling (MPP vs servo, cum ai tu).

3. Da, dar nu merita. Cost - spus mai devreme 1100 ron. In plus, nu iese ca din fabrica (trebuie trase cateva fire bune pe langa circuitul existent.

4. Ar trebui sa schimbi nu instalatia ci farurile, cu unele Xe OEM. Ai spus bine - nu ai ce face cu porcariile alea, tot o sa jeneze. In plus fata de asta, se mai intampla sa termine si alte unitati de pe masina (de ex controllerul de la stergatoare).

In plus fata de asta, acum ti SE PARE ca vezi mai bine. De fapt, noaptea vezi mai prost exact ceea ce e important - la distanta... Imi pare rau s-o spun, dar e sintetizata cam asa "there is no free lunch". OEM nu merg cu solutia "scumpa" degeaba.

Spor la trebi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e aia cu byte 03... unde ai citit?

Ce becuri ai pe lunga? ce timp de incarcare...?

citez din cineva mai bine informat ca mine a.k.a Pisicutza:

"Pai ti-am zis ce sa setezi - tipul ti-a setat prost: el ti-a setat Byte 00 /Bit 01. Trebuie sa setezi Byte 03/Bit 04. Practic el ti-a setat pt Bi-Xenon."

pro

postul e de prin mai 2008

din pacate trebuie sa ma uit la atent la becuri intrucat altcineva din firma care conducea masina la timpul respectiv le-a montat

cand comut pe faza lunga, becurile lumineaza foarte slab dupa care in termen de vreo 15 secunde se incarca la intensitate maxima ( sa spunem ca la neon )

1. Da.

2. Nu se poate. Trebuie schimbate farurile, au alta cda pt autolevelling (MPP vs servo, cum ai tu).

3. Da, dar nu merita. Cost - spus mai devreme 1100 ron. In plus, nu iese ca din fabrica (trebuie trase cateva fire bune pe langa circuitul existent.

4. Ar trebui sa schimbi nu instalatia ci farurile, cu unele Xe OEM. Ai spus bine - nu ai ce face cu porcariile alea, tot o sa jeneze. In plus fata de asta, se mai intampla sa termine si alte unitati de pe masina (de ex controllerul de la stergatoare).

In plus fata de asta, acum ti SE PARE ca vezi mai bine. De fapt, noaptea vezi mai prost exact ceea ce e important - la distanta... Imi pare rau s-o spun, dar e sintetizata cam asa "there is no free lunch". OEM nu merg cu solutia "scumpa" degeaba.

Spor la trebi!

nu ma plang de felul cum bat farurile intrucat bat foarte bine chiar si la distanta ( cel putin asa spune ochiul meu ) . ce ma framanta e ca la faza lunga se sting cateodata si de asemenea la o prima comutarea a fazei lungi le ia ceva timp pana ajung la intensitate maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acolo probabil se referea la xenon original, pe cand tu nu ai asa ceva deci nu se pune problema de setat, nu sunt bune iar delay-ul lor il vei gasi la oricare, asa se intampla cu xenonul pe lunga , nu prea face deloc treaba pe blit.

Eroarea ca merge ca nu merge o ai si o vei avea cam mereu, poti monta dispozitive de anuleaza erorile sau ceva condensatoare , dar daca nu te pricepi pune pe cineva care stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acolo probabil se referea la xenon original, pe cand tu nu ai asa ceva deci nu se pune problema de setat, nu sunt bune iar delay-ul lor il vei gasi la oricare, asa se intampla cu xenonul pe lunga , nu prea face deloc treaba pe blit.

Eroarea ca merge ca nu merge o ai si o vei avea cam mereu, poti monta dispozitive de anuleaza erorile sau ceva condensatoare , dar daca nu te pricepi pune pe cineva care stie...

asta o sa si fac, multumesc pt sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca inlocuirea unor hologene H7 de 55W cu unele de 100W ar avea vreo influenta asupra masinii din semnatura?

Cineva imi ca rezistenta ciruitelor de pe skodite nu prea lasa loc de extra consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa le tina aprinse...cred ca le va stinge dar daca vrei sa stii suta la suta probeaza-le , nu cred ca va fi diferenta de lumina pe strada, poate doar ca se va incalzi farul mai mult si poate ii faci ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu am detaliat complet. Le folosesc deja (pe cele de 100w) din ianuarie, fara nici o problema. Becurile au protectie UV, deci nu incalzeste carcasa de plastic (sau ma rog, nu mai mult decat o faceau cele de 55W din fabrica).

Eram mai mult curios daca o sa avecteze vre'un circuit electric in timp.

Si ca sa fiu si mai explicit, am avut 2 philipsuri H7 de 55w din fabrica, s-a ars cel de pe stanga, le-am inlocuit pe ambele cu unele h7 de 100W ... niste no-name-uri de la o benzinarie care imita lumina de xenon alba. Se vede ca sunt mult mai puternice decat ce aveam inainte. Acum de vreo 2 saptamani s-a ars si unul din cele de 100W ... pe aceeasi parte. Am comandat niste philips xtreme power de 55w (inca nu au ajuns). Deci momentan circul cu unul de 55w si cu unu de 100w :)

Probabil nu e cea mai buna idee, dar ar trebui sa imi ajunga cele noi cat de curand.

Oricum diferenta dintre 55w si 100w este f mare. Imi place ca lumineaza mult mai frumos, mai departe, mai alb.

Deci intrebarea este, pe termen lung, daca schimb cele de 55w cu unele de 100w, o sa afecteze ceva?

Iar faptul ca mi s-au ars 2 becuri in 2-3 luni pe aceeasi parte ar trebui sa ma ingrijoreze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu am detaliat complet. Le folosesc deja (pe cele de 100w) din ianuarie, fara nici o problema. Becurile au protectie UV, deci nu incalzeste carcasa de plastic (sau ma rog, nu mai mult decat o faceau cele de 55W din fabrica).

Eram mai mult curios daca o sa avecteze vre'un circuit electric in timp.

Si ca sa fiu si mai explicit, am avut 2 philipsuri H7 de 55w din fabrica, s-a ars cel de pe stanga, le-am inlocuit pe ambele cu unele h7 de 100W ... niste no-name-uri de la o benzinarie care imita lumina de xenon alba. Se vede ca sunt mult mai puternice decat ce aveam inainte. Acum de vreo 2 saptamani s-a ars si unul din cele de 100W ... pe aceeasi parte. Am comandat niste philips xtreme power de 55w (inca nu au ajuns). Deci momentan circul cu unul de 55w si cu unu de 100w :icon_thumright:

Probabil nu e cea mai buna idee, dar ar trebui sa imi ajunga cele noi cat de curand.

Oricum diferenta dintre 55w si 100w este f mare. Imi place ca lumineaza mult mai frumos, mai departe, mai alb.

Deci intrebarea este, pe termen lung, daca schimb cele de 55w cu unele de 100w, o sa afecteze ceva?

Iar faptul ca mi s-au ars 2 becuri in 2-3 luni pe aceeasi parte ar trebui sa ma ingrijoreze?

ai folosit xtreme power de 55w ? bat calumea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu mi-au venit. Le-am luat de aici ... cu tot cu trasnport au fost undeva la 25E

O sa iti las un PM dupa ce le montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

breb02"Am comandat niste philips xtreme power de 55w"

Lumineaza bine dar se vor arde mai repede decat niste Osram-uri de 55 W. Daca mai dai si in gropi!!!!!

Eu am avut pe alta marca de masina si dupa ~5 luni s-au ars , am montat inapoi becurile folosite de 2 ani si inca merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Le-am montat si eu (philips Extreme power 55w)

Am facut comparatie cu cel de 100W pe care il aveam (o imitatie de xenon)... si nu lumineaza mai tare philipsul.

In comparatie cu cel de 55w din fabrica ... extreme power e mult mai alb si mai puternic.

Sper sa ma tina cat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cat tin becurile H7 pana se ard pe drumurile noastre(atat cele stoc iar cele speciale cred ca se ard si mai repede);

Intreb pe cei care merg cu ele aprinse pt deplasare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca ar influenta starea drumurilor durata de viata a becurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socuri de la gropi asupra filamentului incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu merg cu cele de la faza de intalnire tot timpul aprinse indiferent ca e drum european sau nu si pana acum nu s-a ars nici unul ... in schimb s-a ars unul de la frana acum vreo 2 ani si de un an si partea din mijloc a celei de-a treia lampa de stop asta in condtiile in care franez exprem de putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socuri de la gropi asupra filamentului incalzit.

Sunt mai fragile filamentele cand sunt incalzite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!