Jump to content

Faruri noi


dragosul
 Share

Postare recomandată

Nu sunt becuri cu Halogen vopsite. Contin in amestecul de gaz si Xenon.

Am pus la mai multi clienti si diferenta este clara. In ce priveste fiabilitatea, producatorul promite si in acest sens, dar sunt inca de prea putina vreme pe piata pentru a se trage vreo concluzie.

Modificat de Alexandru`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca sunt asa precum zici, pune o poza cu ele aprinse noaptea, daca se poate, alaturi de una cu halogen sau xenon, sa vedem si noi diferenta .

Eu as fi interesat ,daca se apropie de xenon.

Acum am xenon de 6000k ,insa mai cade un droser, mai bruiaza radioul, nu sunt multumit decat de lumina lor si atat.

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte si dupa la o Toyota Yaris.

post-23686-1255980581_thumb.jpg

post-23686-1255980660_thumb.jpg

Modificat de Alexandru`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi mai concludenta o poza facuta din spatele farurilor, sa vedem drumul cum este luminat.

Da-mi un pm cu pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca sa nu incep un nou topic intreb:

-care faruri cu hologen lumineaza mai bine , cele de la MY cu oglinda sau de la FL cu lupa?

Eu am observat si la vechiul Megane care avea lupa pe halogen ca nu luminau bine fata de farurile cu oglinda

.

-unde se ard becurile halogen (H7) mai repede , la cele de la MY cu oglinda sau de la FL cu lupa?

De asemenea am obs ca la farurile cu lupa spatiul de degajare a caldurii e mai mic si se ard mai repede la acelasi regim de mers.

(Deci numa halogen)

FAZA scurta e in discutie. :D

Poate cineva chiar a observat diferente sau nu!

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca astia care au facut farurile cu lupe mai scumpe sunt mai prosti, nu aduce in discutie renault-ul ca nu are rost, acolo e totul din turcia asa ca nu te astepta la calitate, nu cred ca arde becurile in cauza lupei sau nu, arde becurile ca e o problema cu becul cu bateria cu altenatorul etc...

Ce inseamna MY si FL? Nu ca nu a-s sti dar cred ca tu nu stii ce inseamna si le folosesti.

Nu cred ca e vreun utilizator de octavia cu facelift cu becuri arse inca...cum eu in 4 ani nu am gasit un bec ars pe a mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci posesorilor de Octavia II FACE LIFT : lumineaza bine faza scurta pe halogen, s-a ars vreun bec pe faza scurta?

Sunt convins ca cei ce au ales Xenon din fabrica sunt f multumiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar asa o mare problema sa ti se arda un bec halogen? Iti iei 2 si le tii permanent in portbagaj, se schimba imediat... Nu mi se pare un capat de tara. A, xenon mai inteleg, ca e 4 mil unul.

Eu am xenon OEM, deci lupa, autoleveling, spalare faluri, etc. Cand ploua sau e umezeala/mazga sunt dementiale...nu vezi absolut nimic :vaidecapulmeu:

Modificat de murillo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ma intereseaza daca dispersia luminii e buna la farurile cu lupa si halogen (oricum la Octavia acum nu mai ai ce alege , e implicit cu lupa), adica daca se vede macar la fel de bine ca cele cu oglinda sau poate lumineaza mai bine...

Mersi anticipat celor ce au vazut diferente si isi spun parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am xenon OEM, deci lupa, autoleveling, spalare faluri, etc. Cand ploua sau e umezeala/mazga sunt dementiale...nu vezi absolut nimic ;)

Pot sa te contrazic? Nu vezi strada luminata cand e uda, asta nu inseamna ca nu vezi nimic. Te asigur ca obstacolele de pe strada (pietoni, biciclisti, etc.) le vei vedea.

E valabil si la farurile cu oglinda. Cand e ud pe jos, parca esti cu farurile stinse. Nu vezi soseaua. Insa vei vedea carutele, biciclistii, etc.

Pentru BiCos, Nu pot sa fac o comparatie, deoarece nu am nici una din ele, insa sunt convins ca Skoda foloseste acum farurile cu lupa in locul celor cu oglinda, pentru ca au calculat si constatat ca sunt mai bune. Nu cred ca tehnologia la Skoda, in loc sa avanseze, o ia invers :Driver:

Eu zic sa stai linistit ca bat destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie si asa cum zici tu, insa, cand ploua, mie mi se pare ca n-am faruri deloc :icon_thumright:

Pe de alta parte, farurile cu lupa (halogen sau xenon) sunt standard pe multe masini noi, si probabil vor fi disponibile peste tot, asa cum farurile cu geam clar au urmat farurilor cu geam mat. Cred ca sunt superioare atat dpdv al vizibilitatii cat si al sigurantei (de altfel, xenonul este ilegal in lipsa lupei...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiam xenonul este ilegal in lipsa spalatorului de faruri (care de altfel la Octavia nu-l poti alege ca optional fara acesta) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... spalatorul nu conteaza atat demult ca si autoleveling-ul. in ultima vreme sunt mai multe becuri halogen PROST reglate pe drum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie sa aiba spalator si autoleveling, lupa nu e obligatorie.

A HID headlamp unit sold in the after market should:

1. be type approved to ECE Regulation 98 as a component.

2. when fitted to the vehicle should enable ECE Regulation 48 to be complied with (although no government inspection will take place).

3. Comply with RVLR as far as "use" is concerned.

In practice this means:

1. The headlamp unit (outer lens, reflector, bulb) shall be type approved to ECE 98 and be "e-marked" to demonstrate this. That can only be done by the headlamp supplier - Hella, Valeo etc. who must test the headlamp in an independent laboratory.

2. Once fitted to the vehicle it must have headlamp cleaning and self-levelling (which can be for the headlamp or can be in the vehicle suspension - some expensive estate cars have "self-levelling suspension" and that is adequate). Also the dipped beam must stay on with the main beam.

3. The headlamp must be maintained in good working order, kept clean, and aligned/adjusted correctly like any other headlamp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.OK. Dar nu s-a pronuntat inca nimeni care a vazut diferente .

Un avantaj al farurilor cu lupa este ca ocupa mai putin spatiu in spatele farului , iar acum fie ai Halogen fie Xenon la Octavia ai cam acelasi aspect.

Lumina data de un far cu lupa este fascicul fata de far cu oglinda unde lumina e imprastiata in apropierea masinii mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti 2 pagini de inapoi vei vedea ceva pareri, intre un far cu oglinda OEM si far cu lupa AM si OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catre Bicos;

Eu am Octavia cu far normal cu halogen+spalator dar am fost in concediu cu Octavia Facelift cu halogen si evident si lupa.

Diferente sunt: La lupa lumina este mai bine focalizata, dar limita intre intuneric si lumina e foarte abrupta. Pe acesta limita parca se descompune lumina (ca la curcubeu). In schimb la farurile clare exista zona de luminare normala, maxima si o zona de penumbra intre intuneric si zona luminoasa. Din acest motiv, farurile clare, imi lasa impresia ca lumineaza mai mult in lateral si vad mai bine in curbele stranse. Deci la drum drept imi plac mai mult farurile cu lupa dar pe serpentine sau in oras le prefer pe cele clare. Acest incovenient se rezolva relativ usor daca iti comanzi proiectoare cu functie cornering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi nsm , chiar aspectul asta ma interesa, nu ma asteptam la granita intre lumina si imediat intuneric de nu vezi o caprioara in padure. :)

Pt ca sa iau in calcul faruri cu Xenon , de aceea ma intereseaza aspectul!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Granita aia brusca dintre lumina si intuneric face ca sa nu orbesti pe cei de pe contrasens. Te asigur ca farurile cu lupa lumineaza exact cat iti trebuie fara a orbi pe cei din fata. Din punctul asta de vedere sunt superioare celor cu oglinda, deoarece concentreaza lumina exact acolo unde trebuie, si nu orbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi nsm , chiar aspectul asta ma interesa, nu ma asteptam la granita intre lumina si imediat intuneric de nu vezi o caprioara in padure. :)

Pt ca sa iau in calcul faruri cu Xenon , de aceea ma intereseaza aspectul!!!

Xenonul bate pe exterior iar pe partea dreapta (caprioara din padure) bate mai sus ... eu am xenon oem si sunt extrem de multumit (am avut si halogen deci am vazut diferenta) mai ales ca acum la O2 FL farurile cu xenon sunt si adaptive dexi lumineaza si interiorul curbei. Toate cele bune.

P.S. Daca are vreo importanta - dupa ce am vazut diferenta dintre xe si halogen - farurile cu xenon ar fi prima optiune pe care as bifa-o la o masina (inainte si de esp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest incovenient se rezolva relativ usor daca iti comanzi proiectoare cu functie cornering.

Daaa, si sa mergi cu pana la 30km/h ca dupa aia nu mai functioneaza corneringul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Glumeam cu caprioara!

Daca nimeni nu se plange de noile faruri cu lupa si halogen inseamna ca sunt bune.

Toata stima celor de la Skoda.

:)

:)

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat o chestie foarte destul de ciudata.

Se dau 2 masini, una cu lupa si alta cu oglinda (ambele cu halogen) si se pune xenon pe ele.

Din experienta am observat urmatoarele fenomene:

-la cea cu lupe lumina este mai alba decat la cea fara lupe

-la cea fara lupe lumina in fata masinii (~5 metrii) este mai puternica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!