Jump to content

Roll up/down windows din cheie - Inchidere/deschidere automata a geamurilor din cheie/telecomanda


BogMW
 Share

Postare recomandată

Am facut si eu tot ce scrie si pe vwvortex si pe lanoi pe forum si tot nu merge inchiderea si deschiderea geamurilor tinand apasat 2 sec.Singurul lucru care mi-a iesit pe partea asta e rain closing-ul si mi-a aparut acum si pe BC optiunea!Mai are cineva idei cu cele 2 sec pe telecomada?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharan nu suporta rollup/down

si totusi uite ce zice tipul asta aici:

Dear Friends.

I have done it. It works without any problem.

I have now autoclose doors in movement and total remote control in windows in my MK1 1998.

Regards

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi forumisti.

Cu toate ca nu am prea postat eu pe aici, va urmaresc de ceva vreme acum si am invatat multe de la voi!

Va multumesc pentru aceasta!

Dupa multa documentatie si incercari nereusite, cu tot felul de cabluri pe serial, laptopuri vechi care abia mai merg, DOS cu VDS pro si tot felul de interfete pe pcmcia sau smart card expert am gasit insfarsit ceva care merge pe windows si cu un cablu vag-com 409.1 pe usb.

Treaba asta se poate aplica doar la masinile din grupul vag care au computerul de confort cu Part No: 1C0 959 799...

Eu am cautat pe forum si nu am gasit nimic legat de ce va dau acum -> daca ma insel imi cer scuze si metionez ca nu am vrut sa supar pe nimeni.

Sigur o sa primesc critici si reprosuri dar am sa incerc sa iau partea pozitiva din toate.

Nu reinventez roata -> am gasit un forum in care s-a discutat dar tutorialul nu a fost complet.

http://www.seatcupra.net/forums/showthread...dows&page=8

Sa folositi sanatosi tutorialul completat de mine: http://www.filebox.ro/download.php?k=z0ymq8ife3uko2k0

Aici aveti un filmulet care nu este copiat ci este facut de mine.

La capitolul suport: cine nu stie chestii de baza legate de utilizarea unui cablu de diagnoza si a unui pc -> nu are rost sa se apuce (mai bine da 30-50 Ron si rezolva problema bine si repede).

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tutorialul urcat de tine pe filebox este "parolat" :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este "secured" (nu poate fi listat si modificat doar daca il "sparge" cineva) -> merge cu versiunile incepand de la 9 de adobe acrobat reader (respectiv la mine 9.3.4).

Cu scuzele de rigoare nu as vrea sa fie modificat si dat mai departe modificat. Nu sunt fitos dar mi-a luat vreo luna sa ma documentez.

Luati ultimul adobe reader ca merge -> am incercat deja pe 3 calculatoare.

Nu l-am trimis in alt format si nici nu-l voi trimite nimanui -> sper sa ma intelegeti.

Am vrut sa-l pun direct pe acest site dar nu ma lasa sa bag pozele "asa cum vreau" si e limita de upload de 600kb.

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar nu ma gandesc la asa ceva. Sa downloadezi un program gratis ca sa vezi un tutorial care te scuteste de o gramada de timp pierdut si de esecuri (cablu care merge cu vcds dar nu merge cu vds pro) e floare la ureche.

Uite ca avem si link la aar -> http://www.filebox.ro/download.php?k=t26t0be7ilyr8czk

P.S. 1. Daca tot se vrea sa se faca simplu si usor orice tutorial, eu ma bag cu ce ma stiu (putin/destul)! Cei de pe forum care ati reusit sa activati diferite optiuni mai complicat de realizat (range, luminarea instrumentelor de bord, ridicarea/coborarea geamurilor electrice, etc) hai sa facem tutoriale complete (stati linistit, cei care taxati asa ceva, ca oricum o sa faceti bani -> sunt destui care nu au cunostinte minime de utilizare a unui cablu de diagnoza sau a unui calculator -> oricum ar fi, explicatia ca se poate doar din DOS cu vds pro e foarte penala!!!)

Acum ca am terminat cu "frustrarea" -> ca o sa ma critice lumea sau nu, sa fie sanatoasa...

P.S. 2. Am observat o chestie la ridicarea si coborarea cu telecomanda: daca masina e inchisa (din inchiderea centralizata) si cu geamurile "urcate" (cel putin la mine) daca tin din prima apasat indelung pe deschis din telecomanda nu incepe sa le si coboare, doar deschide inchiderea centralizata -> deci trebuie sa apas odata pe deschis si inca odata indelung pe deschis ca sa le coboare; la ridicat treaba o face din prima din prima.

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si pe alta masina - ar trebui sa iti mearga din prima si pe coborare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a posta tutorialul, am activat aceasta functie si pe o bora din 2002 si pe un golf IV din 2002. Sincer nu stiu daca le face functia la fel sau nu.

Pana una alta sunt foarte multumit, pentru ca daca vin "adormit" de undeva si ploua, daca "uit" degetul apasand indelung din prima pe deschis la telecomanda, nu ploua in masina :coffee_lol: .

Eu am instalata o alarma after market si poate asta influenteaza sau poate asa se activeaza functia cu programul din tutorial.

Am scris de acest lucru ca sa stie lumea.

!!!Daca vi se blocheaza "46: Central Conv." de la "jucatul" cu programul -> adica nu mai poate fi "interogat" computerul de confort la scanare cu vcds sau folosind programul, solutia e simpla: resetare la rece (cred ca s-a mai vorbit pe forum, dar acum nu stiu pe unde) = se ia borna "+" de la baterie pt ~15 min si se apasa pe frana de cateva ori sau se scot ambele borne si se pun in scurt pentru ~15 min. Apoi se monteaza totul la loc si "voila" functioneaza din nou. Trebuie setata apoi aparatura de muzica (ex: daca e OEM de la vw trebuie pus codul) si ceasul si s-ar putea sa apara ceva erori la "01: Engine" (ex: voltage low intermitent) care se sterg fara nici o problema!!!

P.S. In Bistrita ajut orice posesor/posesoare de New Beetle care are computer de confort cu Part No: 1C0 959 799... sa-si activeze functia + alte functii disponibile din vcds gratis

Modificat de forceturbo
Citeste cu atentie ce prevede regulamentul referitor la QUOTE!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten mi-a cerut aceasta setare si i-am spus ca nu se poate decat cu interfata seriala.Chiar vroiam sa cumpar una.Am cautat si driveri de usb pentru dos ma gandeam sa modific driverul de la interfata.

Cu siguranta mai exista si alta aplicatie care poate face acest lucru dar deja exista solutia multumita lui @h0m3s1ck.

Nu am reusit sa pun softul in limba engleza dar am vazut ca nici altii nu au reusit.

Multumiri! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie cu folos (si eu multumesc pt ca si eu am invatat chestii de pe forum)!

:P

Soft in engleza eu cel putin inca nu am gasit. Sper sa apara si alte modificari disponibile in acest soft ca sa nu mai fie monopol cu serialul.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. 2. Am observat o chestie la ridicarea si coborarea cu telecomanda: daca masina e inchisa (din inchiderea centralizata) si cu geamurile "urcate" (cel putin la mine) daca tin din prima apasat indelung pe deschis din telecomanda nu incepe sa le si coboare, doar deschide inchiderea centralizata -> deci trebuie sa apas odata pe deschis si inca odata indelung pe deschis ca sa le coboare; la ridicat treaba o face din prima din prima.

Salut

Exact asa mi-a iesit si mie la ex-Golful meu. Nu mi-am mai batut capul sa vad care e smecheria ca si asa functia o foloseam foarte rar (mi-am dat seama ca de fapt este un moft...parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...oare merge acest programel descoperit de h0m3s1ck si pe vag com 704...sau merge doar pe 401...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca-l si zi-ne si noua daca reusesti.

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

@cuiuda -> nu stiu exact ce vrei sa zici la faza cu moftul dar ramane a fii ... parerea ta (secured sau nu pdf-ul, informatia pe care am scris-o e mai mult de "un moft"). Eu am dat o explicatie ca sa nu se mire lumea si sa creada ca ceva nu este bine. Daca nu am avut bani de audi sau de masina din grupul vag dupa 2005 asta este.

@daniel8811 -> m-ai intrebat si pe privat si ti-am si raspuns, dar ca sa clarific definitiv: trebuie un cablu adaptor usb - obd si dumb, adica in traducere contextuala gol (sa nu aiba scris informatiile pe care le citeste vcds ca sa-l vada inregistrat), practic asa vin marea majoritate a cablurilor cu vag-com 409.1 (si mov).

@Turbocip si nu numai -> initial am incercat cu un cablu care a venit cu vcds 908.1 si nu a mers.

Numai bine.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ii mearga cu ce are el --> daca nu incearca - atunci nu va sti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este cineva din Craiova sau de pe langa Craiova care poate face o astfel de modificare contra cost sa imi lase un PM sa putem lua legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

@Turbocip -> cred ca ai dreptate, am observat ca de la 409.1 pana la versiunea 704, cablurile (o parte buna a acestora) care vin cu aceste programe au VID si PID identice (sper ca nu afirm o prostie: deci au acelasi hardware): VID 0403 si PID 6001. S-ar putea sa tina doar de hardware-ul din cablu!

Deci se poate incerca linistit ca programul in sine nu strica nimic la masina, singurul lucru care ar putea strica ceva este exploatarea defectuoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am si un cablu serial din lipsa de ocupatie am incercat acest program . Modulul de confort este cel indicat in tutorial. Am un cablu 409 , am luat programul si am urmat pasii din tutorial . Totul a mers bine pana la urmatorul pas :

- se da clic pe 2b apoi ferestrele de la 3b se "umplu " cu informatii despre masina

Cand dau clic pe 2b dupa cateva secunde imi apare o eroare in ceha .

h0m3s1ck ce ar putea fi ?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Trebuie sa traduci eroarea cu google translate sa vedem ce nu-i place.

Oricum ar trebui sa faci o scanare cu vcds sa vezi daca iti poate interoga computerul de confort, sa nu fie blocat (ai rezolvarea in unul din posturile mele de mai sus). Eu sper ca ai instalat corect cablul sau daca il aveai deja instalat ai facut update la drivere, daca nu erau ultima versiune. De asemenea e foarte importat ca de fiecare data cand pornesti programul sa faci testul de comunicare cu interfata. Mai sus am scris si de VID si PID -> le poti verifica.

Eu am urmat toti pasii pe care i-am scris in tutorial si pana acum am instalat programul si testat pe 3 laptopuri (cu win xp x32, 7 x32, 7 x64) iar functia am activat-o la 5 masini din grupul vag fara nici o problema.

Mai sus este si o trimitere la forumul de pe care am aflat de program (il poti citi cu incredere).

Numai bine.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda -> nu stiu exact ce vrei sa zici la faza cu moftul dar ramane a fii ... parerea ta (secured sau nu pdf-ul, informatia pe care am scris-o e mai mult de "un moft"). Eu am dat o explicatie ca sa nu se mire lumea si sa creada ca ceva nu este bine. Daca nu am avut bani de audi sau de masina din grupul vag dupa 2005 asta este.

Imi cer scuze daca s-a interpretat gresit. Nu m-am referit la informatiile pe care le-ai postat. Informatiile sunt foarte utile pentru multi colegi forumisti. Vroiam sa spun ca,, chiar si dupa activarea acestei functii la Golf 4, eu personal am folosit-o foarte rar (doar atunci cand vroiam sa impresionez pe cineva :P )

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu imi cer scuze ca am fost vulcanic si am sarit (sper ca nu am lasat impresia ca suntem la iarta-ma).

Da-i pace ca intr-un fel ai dreptate: toamna, iarna si primavara ai sa o folosesti chiar rar! :D

Cei care aveti timp si chef testati programul sa-i da de capat ca in versiunea 2 se anunta posibilitate de mai multe modificari si astfel va fi mai usor pentru toti (portul serial fiind "antic"). :P

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat programul si e OK , pacat ca merge doar pe acest tip de modul . Eu avand functia deja activata am dezactivat-o cu acest program si reactivat-o cu succes. Problema initiala a fost de comunicare cu modulul meu , rezolvarea fiind prin scoaterea + lui .

Am vazut ca pe urmatoarele versiuni vor cuprinde si module de tipul 1JO ........ ceea ce e foarte OK . :D

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua....Astazi am incercat sa ma conectez la masina cu cablul pentru 704 dar nu reusesc ...am incercat pe toate porturile din programel (de la COM1 la COM32) si nu se conecteaza ....probabil ca nu merge decat cu cablul pentru 409.1..;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!