Jump to content

Problema electromotor


UPO
 Share

Postare recomandată

Nu ai cum sa schimbi acel plastic,de fapt este ebonita nu plastic,trebuie schimbata bobina cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic, da mihai asa a scris bobo mai an urma. Si da m-am exprimat eu gresit, sa schimbe tot corpu(bobina sau "solenoidu asa am gasit eu pe un site ca se numeste")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am lipit cu o solutie de la bison este un fel de plastilina dar se face tare ca piatra :) faza e ca imi pare ca nu e de la bobina , am desfacut demarorul si ghici ce am gasit :) un capac de culoare alba cu niste striatii in forma de roata dintata :)) la mine ala era facut bucati si un carbune sarit dupa suport :( dar carbunii sunt aproape buni o sa incerc sa il refac poate iese ceva :)


poate o fi fost din cauza plasticului asta, si probabil carbunii erau blocati sper sa rezolv asta

post-149387-0-56025700-1424812173_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An plasticu ala erau prinsi carbunii?  Nu stiu daca poti comanda alt plastic dintrala,dar poate te poate ajuta cineva un cod ceva!!    Sa scrii undeva si  seria de pe electromotor ca poate vei avea nevoie de el..

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in platicul ala intra rotitele alea 3 gen rotite dintate ... carbunii sunt in cealalta parte .... din pacate nu am nici un cod nimic pe el ... a fost vopsit peste eticheta si eu nu am habar ce cod are el.. doar stiu ca e bosch dar cum se stie sunt n-uri de el bosch faza ce-a mai dificila e ca nu pot sa desfac bobina ca sa pot sa o verific :( aveti idee cum as verifica bobina ? fara sa mai desfac suruburile alea 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat si ce rol are plasticul ala :) cand e spart plasticul nu iti mai invarte volant :P iar rotitele alea 3 se invart in centrul plasticului ala cand bobina iti impinge rotorul in volant fara plasticul acela se v-a invarti in gol rotorul si roata aia dintata din exterior care ajuta la pornire nu se v-a mai invarti :P


plasticul de la reductor am si gasit de unde sa-l cumpar e 7 roni :x au tot felul de componente de electromotoare as da linkul dar sper sa nu fac vreo prostie pe forum :(

Modificat de bobo05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am gasit ceva interesant sper sa ajute si pe altii, si vreau sa ma ajutati cu o chestie ineresanta ce am gasit-o pe bobina mea in momentul in care am masurat mufa de imi venea de la contact mie pe bobina imi da ca ar fi minus iar ce-a cu papuc de e iesita in poza mai sus nu imi da nimic pe ea singurul plus care il am e pe surubul de deasupra in rest toate iesirile din bobina imi indica ca sunt minus ,,,, sa imi vina firul din contact drept minus ? sau ce dracu sa cred ?

post-149387-0-96637600-1424902356_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste mai multa puncuatie ,ca sunt foarte greu de citit/inteles posturile tale .

 

- pe "papucul" care vine din contact vine (+) cand "dai la cheie"

- "papucul" de pe solenoid are (-) ,masurat cu lampa de control 

- "borna" ce iese din stator (-) ,masurat cu lampa de control

(masuratori cu electromotorul montat pe masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa desfac electromotorul , i-am schimbat periile cu carbuni , si plasticul de la reductor , numai cand am reasamblat tot si am pus electromotorul pe borna de minus si am legat firul de plus pe borna electromotorului, si am atins si firul de vine de la contact surpriza a fost sa vad ca rotorul nu imi invarte dar bendixul este actionat de catre bobina ... ce sa ii mai fac acum ? multumesc de sfaturile precedente :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat intre lamelele rotorului? Poti folosi o scobitoare sa elimini depunerile.

La min 3:25 vezi cum testeaza doar rotorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost cappacul de la solenoid ... am fost azi la un electrician si mi-a decapsulat si a pus alt capac cost manopera 20 ron :) , merge brici :) multumesc anticipat tuturor celor care m-au ajutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salutare,am scris mai demult despre o problema ciudata in legatura cu reductorul din electromotor as vrea sa va intreb care ar fi motivul ca se tot rupe acest reductorul din electromotor.....foarte interesant este ca doar cand da frigul (iarna),poate mai are cineva ceva idei de atuncea.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna uleiul este mai vascos si fortele in electromotor/ reductor sunt mai mari. Oricum ar fi nu are voie sa se rupa asa usor si des.

Trebuie verificat montajul si calitatea piesei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o problema cu viteza de invartire a electromotorului (nu cu pornirea motorului),pe scurt fenomenul este urmatorul: Dimineata sau dupa o stationare mai mare de 8 ore,electromotorul invarte incet,sacadat,viteza de invartire fiind mai mica cand temperatura este mai mica (- 10 grade). Ce am facut pana acum:masurat incarcare alternator-incarca foarte bine 14.4 V,revizie electromotor+ schimbat bucsa carcasa ambreiaj-functioneaza foarte bine,curatat borne,masurat baterie era incarcata 75%,rezultat trebuie inlocuita.Cumparat baterie noua,masurat din nou incarcarea,rezultat foarte bine,primit garantie pentru baterie,invarte tot greu si cu bateria noua.Am suspectat un consum de curent:cand am ajuns acasa am scos borna -,ma masurat tensiunea:12,8 V.Dimineata am masurat tensiunea:12,7V am pus borna la loc,la fel invarte incet.Pa la urma porneste si toata ziua electromotorul invarte ca elicopterul.Si dupa invartirea greoaie dupa ce porneste,las motorul sa functionese 10 secunde,il opresc dupa care electromotorul invrte ca elicopterul.Va rog sa ma ajutati si pe mine ca am ajuns la capatul meseriei.Deci astept orice sfat sau parere drspre invartirea electromotorului.Va multumesf anticipat.

 

Foloseste functia 'Search' inainte de a deschide un topic nou !

 

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate trebuiau verificate cablajele de alimetare .La revizia electromotorului trebuia inlocuit platoul de carbuni.

Ce ulei ai pus in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt acele cablaje? Cum pot sa le verific? Pot sa fie defecte doar dimineata? Carbuni nu necesitau inlocuire si din nou,pot fi defecti doar la prima pornire? Ulei Ravenol 10w40.Stima.

Modificat de victord36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajele groase de alimentare,curatare contacte

Platoul de carbuni trebuia inlocuit ,daca nu a fost inlocuit in ultimii 5  ani carbunii se sfatrama ,sunt negri ,carbonizati.

Periile colectoare de la rotor trebuiau si ele curatate 

Pune din uleiul folosit intr-un pahar si paharul in congelator,scoate-l dupa 8 ore si vezi daca mai e fluid

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta presupunand ca apasa ambreiajul cand porneste. Ca daca nu, trebuie sa verifice si uleiul din Cutia de Viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia electromotorului a fost facuta la Bendix(cred ca stii,vad ca esti din Bacau),l-au curatat,testat pe banc apoi pe masina,totul in regula.Crezi ca ar trebui sa le las masina peste noapte la ei? Am sa incerc si cu uleiul in congelator.Te referi la cablurile de masa,de la baterie la motor si de la baterie la caroserie? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, Ebi said:

Asta presupunand ca apasa ambreiajul cand porneste. Ca daca nu, trebuie sa verifice si uleiul din Cutia de Viteze.

Apasa ambreiajul(are 52 de ani si vreo 3 milioane de km).Stima

20 minutes ago, EEXCALADE said:

Da,cablurile grose de la baterie si electromotor

Daca este aceiasi tensiune ca pe baterie si la capatul cabului de masa de la motor,ar putea fi totusi o problema? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,ar fi bine sa inlocuiesc cablul acela sau sa-l pun pe un surub la electromotor,acum e pus pe carcasa la ambreiaj cred,oricum nu la electromotor. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am avut si eu, am gasit o ciorba in electromotor, totul vraiste, nu era nici original. Am cumparat unul original din dezmembrari, nu l-am mai desfacut (avea 30 de zile garantie), acum invarte la rece la fel ca la cald. 

Nu cred ca are treaba uleiul, eu folosesc "marmelada" Mobil Super 2000 (tot 10W-40) si dimineata porneste "la sfert".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, MyKe said:

O problema asemanatoare am avut si eu, am gasit o ciorba in electromotor, totul vraiste, nu era nici original. Am cumparat unul original din dezmembrari, nu l-am mai desfacut (avea 30 de zile garantie), acum invarte la rece la fel ca la cald. 

Nu cred ca are treaba uleiul, eu folosesc "marmelada" Mobil Super 2000 (tot 10W-40) si dimineata porneste "la sfert".

Problema se manifesta doar la prima pornire sau si pe parcursul zilei la urmatoarele actionari ale electromotorului? Nici eu nu banuiesc uleiul, l-am verificat la mana inainte de a invarti si pare invartibil. Stima

Modificat de victord36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!