Jump to content

Problema electromotor


UPO
 Share

Postare recomandată

sper sa te ajute

Dintr-o greseala cand am vrut sa demontez cablul, s-a intins singur si am reusit sa agat clemele alea si sa il montez corect ulterior. Dar multumesc foarte mult pentru schema, este foarte utila, sunt putini cei ce cunosc cum functioneaza sistemul asta. Drept exemplu am intrebat 2 prieteni care sunt mecanici la Mobel dealer Skoda si amandoi mi-au spus ca acest cablu se inlocuieste cu unu nou de fiecare data cand se demonteaza cutia... ceea ce mi s-a parut o aberatie si uite ca am avut dreptate :blink: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut .am o problema cu electromotoru sa spart capacu de plastic de la capatul statorului si mar interesa de unde as putea so iau ,sau daca are cuneva un electromomotor stricat nu imi trebuie decat capacul din plastic pe care culiseaza cele trei role de pe axul rotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine spus si cred cai mai sigur vreau un electromotor de golf 3 1,6 ABU :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patiti in urmatorul fel...de doua ori in doua zile:Ieri pornesc masina merge totul brici........dupa cateva km opresc,si dupaia nu mai pornea, parca merge in gol electromotorul,am cautat ceva ajutori, l-am impins si a pornit. nu a avut relantiu bun, in sens ca dadea cateva rateuri. l-am turat un pic si totul a revenit la normal. in cursul zilei de azi mai am facut cateva km, cand ajung acasa, motorul a dat cateva rateuri si s-a oprit, dau la cheie si iar merge in gol!!! oare care-i buba, trebuie sa rezolv pana-n maine, ca maine tre sa ma duc la facultate(350km:(()

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut .am o problema cu electromotoru sa spart capacu de plastic de la capatul statorului si mar interesa de unde as putea so iau ,sau daca are cuneva un electromomotor stricat nu imi trebuie decat capacul din plastic pe care culiseaza cele trei role de pe axul rotorului.

se gaseste noua peste tot (coroana sau carcasa reductor). trebuie codul electromotorului de pe stator. daca nu gasesti da-mi un telefon si te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult am rezolvat problema am luatun sh merge bine ,si sper sa ma tina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu decshid un nou topic, vreau sa expun si eu problema mea: pe scurt electromotorul nu invarte daca afara sunt temperaturi sub 0 grade. singura metoda este sa torn apa calda peste electromotor si in felul asta , porneste. Asta se intampla doar dimineata la pornire, in timpul zilei, nu mai am probleme cu ea. Ce poate fi si ce sa ii fac? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare

am problema asta la golf de vreo 8 9 luni

chit ca e vara chit ca e iarna

in momentul cand pornesc- porneste ok

singura problema dupa pornit sa aude un gajait un fel de recul

nu pot sa redau in cuvinte sunetul respectiv

stie careva a avut aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bucsa din cupru din cutie. Axul electromotorului se fixeaza in aceasta bucsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu. Cu diferenţele de rigoare, şi cred că nu sunt prea mari, (probabil nu sunt deloc, cel puţin

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multumiri colegu... Tocmai ma gandeam ce sa pun pe lista "de facut" in primavara. Stie cineva daca bateria e pe duca se poate strica electromotorul, demarorul samd... ce o mai fi pe acolo? Am un vecin si cam gajaie (gaj... gaj... gaj) la prima cheie, din cate am observat dupa ce incepe sa incarce porneste mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bucsa din cupru din cutie. Axul electromotorului se fixeaza in aceasta bucsa

se da jos greu acea bucsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se da greu jos, dar iti trebuie un elevator pentru a ridica masina. In principiu, bucsa uzata se distruge mecanic, eu am facut-o cu o daltita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimb periile pt ca mi se cam blocheaza electromotorul cind dau la cheie. parca se poticnesc carbunii in rotor. cu ocazia asta o sa ma uit si la bucsa aceea. poate gasesc un cod pe vagcom sa o iau inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucşa NU se dă jos cu dăltiţa. Carcasa aia, din aluminiu cred, a capacului demarorului poate avea de suferit din prea mult exces de zel. Sunt metode mai soft, cum ar fi o tubulară de 25 sau 27 parcă, scrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de bucsa care vine in cutie, nu de cea de pe electromotor. Poate s-a inteles gresit. Cu siguranta, trebuie verificat si cea de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucşa NU se dă jos cu dăltiţa. Carcasa aia, din aluminiu cred, a capacului demarorului poate avea de suferit din prea mult exces de zel. Sunt metode mai soft, cum ar fi o tubulară de 25 sau 27 parcă, scrie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua!

Pentru ca se discuta aici depre demontarea/repararea electomotorului, profit de ocazie sa va solicit ajutorul pentru o problema cu un electromotor Bosch la un VW Golf II:

Trebuie sa schimb bucsele (rotorul freaca de stator in capatul dinspre bendix - stiti foarte bine ce se intampla in cazul asta), asa ca am luat un set de bucse noi, am desfacut electromotorul, l-am curatat, am schimbat bucsa din capacul periilor.

Prima intrebare: de ce sunt 3 bucse in set si unde se monteaza cea mai mica dintre ele (diametrul interior aprox. 8mm).

A doua intrebare, si, de fapt, cea principala: cum scot bucsa cealalta, care este fixata in corpul ansamblului de ambreiaj???

Eu vad ca singura posibilitate foosirea unui dispozitiv extractor, dar nu am asa ceva. Exista si o alta posibilitate?

Va multumesc si astept sugestiile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la bucsa de la cutie vezi postul #39 al lui paul.

a 3-a bucsa nu stiu de unde e.

Eu am cerut setul de bucse la magazin si mi-au dat 2. una in capacul dinspre carbuni iar cealalta la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine a aparut o problema la electromotor, din cand in cand se invarte in gol cand vreau sa pornesc, prima data mi-a facut acum 2 zile, dar azi m-a disperat, de fiecare data cand am pornit-o a trebuit sa-i dau 2-3 chei pana sa prinda electromotorul. Am inteles ca problema ar fi bendix-ul, si week-end-ul urmator vreau sa o remediez si eu, m-ar interesa daca trebuie neaparat bendix nou si un pret la el......motorul e cel din semnatura.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut.Am o problema cu electromotorul,s-a dus o piesa de plastic din el si am incercat sa o comand dar imi trebuie codul electromotorului.Problema e ca pe el nu este scris absolut nimic.Ma poate ajuta cineva cu un cod electromotor de 1.8 ABS.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie stantat in el pe undeva. Nu se poate altfel. E irelevant ce cod motor ai. Pe acelasi tip de motor e posibil sa fi montat 10 tipuri de electromotoare.

Nu se vede nimic nici daca il cureti la perfectiune de mizerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-au curatat baietii de la service si s-au uitat bine si nimic .Are vopsea sarita si e posibil sa nu se mai vada din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma.Problema era capacul la reductor.Pret 14 ron piesa,30 ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!