Jump to content

Octavia RS


Clydeman
 Share

Confruntare intre RS-uri  

288 voturi

  1. 1. Care e mai tare si de ce?

    • RS TFSI
      190
    • RS TDI
      98


Postare recomandată

Va rog sa votati dar sa adaugati si motivele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Boggy72

    17

  • B.o.g.d.a.n

    14

  • DORU_14

    13

  • sorin_balan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

In afara de faptul ca TDI consuma mai putin, nu vad nici un avantaj pt RS TDI. Am votat TFSI. Un motor senzational.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine, diferentele intre Golf GTI si Octavia RS TFSI au fost notabile. Se simt masa mai mare si suspensia mai moale. Asa ca, neavand performante maxime cu TFSI-ul, aleg TDI-ul. Mi-a placut mult mai mult. Combinatia suspensie, directie, greutate si diesel mi s-a parut corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu testdrive cu Octavia si intradevar suspensiile mi se par mult mai "moi". Cu diesel nu am mers ce e drept. Probabil cuplu mare se simte si ajuta mult masina, pt ca e grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS TDI din cauza cuplului in primul rand si nu in cele din urma si din cauza consumului :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDi. Masina nu este o sportiva in adevaratul sens al cuvantului. Din punctul meu de vedere puterea inseamna confort.

Daca aceasta putere vine cu un consum redus cu atat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot iti iei RS, apai musai sa aiba si muschii pe masura! Consum? La RS nu te uiti la consum!

Daca vrei consum mai mic mic iti iei 2.0 TDI Elegance si mai pui tu optionale de 2000 de euro. La banii astia ai de unde alege!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

votata TFSI, de ce... ca asa imi place mie, benzina, sa simt eu cum urca in ture si ma gadila la ureche :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat TFSI !

Am condus ambele motorizari si sincer, TDI-ul m-a dezamagit putin, cu toate ca ma asteptam sa-l simt vanos tare, din cauza cuplului mai mare.

TFSI-ul in schimb l-am condus atat pe autostrada cat si pe serpentine si e f sportiv. Simti ca ai cu ce!

DA, de acord, masa mare a masinii (peste 1525kg la ambele modele) penalizeaza nitel performantele, dar TFSI-ul este totusi peste TDI la feeling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat RS TDI - nu e o sportiva adevarata, mai mult bate spre familiala cu "good looks"; daca vrei sa alegi o sportiva, alegi Golf GTI motor benzina, asa ca la O2 RS aleg consumul redus cu senzatii mai puternice ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat TFSI.

Am mers cu motorul TDI de 170 pe Leon FR si nu ma dat pe spate. In general prefer motoarele pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS TDi pentru confortul in conducere dat de un cuplu sensibil mai mare decat la TFSI si pentru consumul redus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS TFSI.

Intotdeauna am vazut un turbo-diesel ca un motor performant vis-a-vis de un benzinar aspirat cu o cilindree de maxim 2000cmc.

Un benzinar cu turbo este totusi altceva decat un TDI. E un motor mult mai cultivat desi are niste Nm mai putini. Dar ramane un Turbo.

Consumul? Da e ceva diferenta. Insa va trebuie RS TDI pentru a-l folosi in oras, bara la bara? Un TDI mai modest isi face treaba mai bine.

RS TDI-ului eu unul nu prea ii vad ratiunea. De fapt nu vad ratiunea ca Skoda sa aiba doua Octavii RS (una turbo benzina si una turbo diesel).

Eu as fi lasat TDI-ul de 170 CP la o editie L&K si eventual high end la nivelul Elegance, bineinteles cu un pret mai mic decat al RS-ului. Ar fi fost, in opinia mea, o oferta mai atractiva si aducea vanzari mai multe.

Seria RS ar trebui sa fie pt cei pasionati. La fel cum e GTI-ul la VW...

Dupa mine RS-ul TDI e o masina puternica, impopotonata cu accesorii sport si atat. Parerea mea de pasionat TDI.

Nu am nimic cu motorul VAG 2.0 TDI 170CP. E o motorizare performanta cel putin pana la introducerea commonrail-ului pe toate masinile VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit cineva cu capul pe umeri!jos palaria in fata rationamentului tau!respect!rs tdi este o mare gluma!

Edit by Diesel. Nici o masina de sub umbrela VAG nu e o gluma. Nu sunt bine venite comentarii acide la masinile altor membri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare gluma ? Urat din partea ta. :vaidecapulmeu:

Eu mi-am dorit un TDi cu 150+ Cp si cu aspect un pic sportiv. RS-ul mi-a oferit exact asta. Imi place foarte mult aspectul de sportivitate disimulata si ma simt perfect la volanul masinii. Interiorul este exact pe gustul meu. Nu mi-am luat RS pentru liniute sau pentru intreceri pe autostrada.

Ma simt linistit cu 170 Cp si 350 Nm sub picior si pot sa fac linistit depasiri pe drumurile mai mult sau mai putini europene ale Romaniei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baeti.... si fete, vreau sa subliniez motivul pentru care am deschis acest "topic" :

1. sunt fan RS

2. in opinia mea are menirea de a oferi o mana de ajutor acelor viitori posesori de RS in alegerea ce vor urma sa o faca, diesel sau benzina

3. am vrut sa aflu parerea membrilor despre motorizarile actuale de pe RS

Drept si prin urmare nu are rost sa va "intzepatzi" reciproc cu agumente pro si contra.

Cu toate astea sunt sigur ca nimeni nu a avut o astfel de intentie.

Off-topic: mai am un topic legat de benzina cu care sa alimentez RS-ul.... plz help si acolo.

Modificat de Clydeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelent topic! Chiar vroiam sa deschid si eu unul, mi-ai luat-o inainte.

In cateva luni vreau sa-mi iau si eu un RS si oscilez inca intre TFSI si TDI, asa ca toate parerile de aici imi vor fi de un real folos! (si nu numai mie).

Acum analizez serios sa-mi iau un TFSI la care ii voi adauga unul din kiturile astea : http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...D=OCTAVIA2RS147 - ori alade 250hp ori cel de 272hp...La 272hp ar trebui sa fie rea de tot :), dar cam costa...

Momentan nu am votat, cand o voi face voi enumera si motivele..

Modificat de qdonline
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat TFSI pentru ca:

200 CP TFSI, 280Nm

0 la 100 km/h in 7,3 secunde si viteza maximade 240 km/h

170 CP TDI, 350Nm

0 la 100 km/h in 8.5 secunde si viteza maxima de 225 km/h

Si pentru ca modul de de functionare al DPF-ului de la TDI nu este intocmai compatibil cu motorina slaba si drumurile proaste si aglomerate din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut review-ul la RS TDI din TopGear dec/ian? O desfiinteaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu mi se pare un criteriu. Una e sa te dai cu Zonda si apoi sa te sui in RS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat RS TDI ...pentru ca masina stie cum sa spuna toti caii jos in orice moment....nu e nevoie sa alergi dupa ture in motor ca sa inceapa sa traga masina mai bine !!! si daca vrei performante de benzina ...trebuie sa ai cel putin 350 de CP ca sa simti bine benzina arsa !!!

Modificat de Dovada RS TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

godoraj, nu era vb de Zonda in review ci de o paralela cu TFSI.

Dovada, daca ai citi specurile de la TFSI ai vedea ca e disponibil tot cuplul incepand de la 1800 rpm la fel ca la diesel. Ciudat altii spun ca la tdi-ul pe RS abia in a3a se simte puterea din cauza cutiei (rapoarte scurte).

Eu unul m-am hotarat: TFSI si, cum ii fac ceva km si voi avea finante direct la mtm ma opresc - cu putin noroc ii pun kitul de 272CP ;)

Modificat de qdonline
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat RS TDI ...pentru ca masina stie cum sa spuna toti caii jos in orice moment....nu e nevoie sa alergi dupa ture in motor ca sa inceapa sa traga masina mai bine !!! si daca vrei performante de benzina ...trebuie sa ai cel putin 350 de CP ca sa simti bine benzina arsa !!!

Sunt convins ca esti incantat de masina ta si ai si motive. Totusi, prin comparatie, ca feeling si performante, TFSI este superior. Le-am condus pe amandoua, benzina mai multi km, dar oricum destul cat sa-mi fac o parere. Intemeiata, zic eu. Sunt suficienti cei 200CP sa simti benzina arsa... Cuplul la TFSI este aproximativ la aceeasi valoare intre 1800 si 5000 rot/min parca... si 280Nm nu sunt de aruncat. Parerea mea. No offence.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am votat TFSI pt ca ... deocamdata asta imi place

ca si consum si senzatii tari (la turatii mai mici) gen bagat in scaun avantajul e de partea TDI`ului cuplul spune multe insa daca vrei senzatii din plin pe toata gama de rpm tot TFSI e in fata - parerea mea

daca vrea cineva masina sport si face nazuri la consum .... sa se orienteze spre altceva, consumul mai redus poti sa-l iei ca si pe un bonus dar nu ca si criteriu pt alegerea unui RS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat RS TDI ...pentru ca masina stie cum sa spuna toti caii jos in orice moment....nu e nevoie sa alergi dupa ture in motor ca sa inceapa sa traga masina mai bine !!! si daca vrei performante de benzina ...trebuie sa ai cel putin 350 de CP ca sa simti bine benzina arsa !!!

No offence dar nu se intelege nimic din postul tau...

Ce inseamna a 'spune toti caii jos'...? si in orice moment???

Sa alergi dupa ture la un motor turbo?

350 CP? Pai inseamna ca un Porsche Carrera cu doar 300 CP e o masinuta cu care nu simti bine nimic...

Sincer am fost foarte tentat sa-ti sterg postul caci e un non-sens dar am vazut ca deja ti s-a raspuns la el. Asta nu schimba insa esenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!