Jump to content

am dat de 20 de ori al automat fara sa porneasca!


golfix
 Share

Postare recomandată

frate de 2 zile incoace cand pornesc dimineatza nu vrea..dau de 20 ori la automat...daca o ia merge in 300 500 rpm si moare imediat!iar pornesc iar moare! de la ce sa fie ! pana la urma porneste cu chiu cu vai si zici ca e innecata! o tzin din acceleratie la 2000 ture ..desi cu greu ajunge in 2000 :( si daca iau picioru moare! o tzin sa se incaleasca putzin...dupaia merge stas...cand e motoru cald porneste la sfert...deci sfert! de la ce sa fie? bujiile leam scos leam curatzat...erau uscate..in schimb mam uitat la delcou! 2 din 4 tubuletze din alea in care intra fishele de la bujii sunt umede inauntru! o substanta cleioasa asa si maronie! dar scanteia o da bine am scos fisa unde e ud si dadea scanteia bine...si tare! de la ce sa fie? nush dativa si voi cu parerea ca daca nu o bag la vanzare :(! deci mentionez ca dupa ce se incalzeste motoru merge stas...fara greseala! dar daca dupa ce am oprit motoru sta circa 2 3 4 ore iar nu mai pleaca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura , aproape la fel facea la mine din cauza lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura , aproape la fel facea la mine din cauza lui.

aha..dar care este senzorul ala de temperatura? imi potzi explica cum il gasesc? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura , la mine 1.8 ABS , este pe furtunul care iese din blocul motor , chiar in fata cum deschizi capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura , la mine 1.8 ABS , este pe furtunul care iese din blocul motor , chiar in fata cum deschizi capota.

e cumva ca o mufa asa? am desfacut azi o mufa din aia si mi se parea ca ,,cam are apa in ea!chiar la partea din fatza cum deschizi capota langa radiator cam asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .. aia este.Are 4 picioare daca-mi amintesc eu bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .. aia este.Are 4 picioare daca-mi amintesc eu bine.

asa ..si ce anume sa verific la ea? daca este bagat bine mufa? sau ce? mi se pare ca aveam apa in ea? sa faca scurt la piciorusele alea acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate azi dimineatza acceai problema..cand sa plec d ela scl acceasi problema..cum se racesto motoru gata nu mai porneste! si cand porneste ar trebui sa imi intre si mie pe shoc! sa stea in 1100 ture

dar nu mai intra pe soc!de la ce o fi! inca o chestie! mia zis cineva cu un passat din 93..ca atunci cand pune contactu la el se aude pompa d benzina cum trage! eh..la mine se aude sunetu asta abia dupa ce porneste motoru:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna-ma si te ajut, vedem ce putem face...sa nu mai ai probleme

0721.529.256

Cornel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa decuplezi sonda de temperatura. In felul asta motorul va crede ca motorul e rece (si sa cupleze shoc sau ce-o fi de cuplat).. daca tot nu porneste cauta in alta parte...

Eu daca scot acea mufa relantiul creste instant.

Din cate stiu eu la motorul ala exista si un injector care functioneaza doar cand e motorul rece? Sau ma insel... corectati-ma va rog

Ar avea cel mai mult sens sa fie de la sonda. Dar mie mi se intampla rar sa aiba sens ceva deci... :)

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poate fi si filtrul de benzina infundat sau inghetat, poate fi si pompa de benzina (sau supapa de mentinere din pompa). incearca sa desfaci furtunul care duc benzina la injectie si pune contactul sa vezi daca vine benzina pe furtun. Timp de o secunda trebuie sa vina benzina cu putere pe furtun. daca pui contactul si nu vine... e bai (nu foarte mare, dar e bai!). Ca masura de siguranta sa ai macar jumatate de rezervor de benzina sa fii sigur ca ajunge sorbul in benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERSI GRIBELU si PCD!!.....se pare ca este de la senzorul de temperatura! azi inainte de a porni masina am scos mufa iar masina a pornit bine si a intrat si shocu....cu motoru pornit am bagat mufa...si instantaneu a inceput sa fluctueze relntiu si sa moara motoru... spersa fie de la senzor pt ca maine cumpar unu nou! cam cat costa unu nou?

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija mare la codul piesei... sa fie identic codul cu cea veche. De fapt se poate sa mearga si variante, dar e ca la loto :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!