Jump to content

Schimb claxon


Jasson
 Share

Postare recomandată

Am o octavia tour, cu un claxon de 2 bani. E de genul daciei 1300 tiiit. Asi dorii sa stiu cum sa il schimb si ce modele se potrivesc.Merge cel de opel astra classic care se aude beton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge orice claxon vrei tu daor k nu se potriveste la mufa.dar nu conteaza pt ca o tai si ii pui pacuci:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt sugestii.Dar unde asi putea gasi unu SH. Am inteles ca cel original nou cu goarna e destul de scump, sau dc are cineva de vanzare unu bun imi poate spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa iei original. Eu am luat unele culoarea rosu cu negru pe ele. Type R de alea obosite. Am dat 50 ron pe ele si le-am montat. Tot prin metoda taierii cablurilor si "papucire" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si culmea ca merg destul de bine cu exceptia cand trebuie sa claxonezi mai mult la o nunta ...atunci se topesc sigur si scot sunete de nu vrei sa le mai auzi :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: In zona noastra se claxoneaza doar la inmormantari, nu si la nunti... Scuze d eofftopic, nu m-am putut abtine. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceeasi problema o am si eu... mi-e si rusine sa mai claxonez. :screwy:

Intrebare pt. cine a schimbat claxonul: unde este locat si daca se poate ajunge usor sau trebuie date jos plasticuri?

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fabia si la mine claxonul e in stanga(partea soferului) jos, sub bara. am avut unul cu un singur ton din fabrica care era jalnic si am vrut sa imi iau unul bitonal de la reprezentanta dar costa 500 lei asa ca m-am dus la un magazin de piese dacia din drumul tab (auto-motovelosport) pt cine stie si mi-am luat cu 18 lei. nu prea e rezistent la apa si la frig dar indata ce se usuca e beton. recomand. :screwy:

trebuie data o masca jos, cea de protectie de sub spoiler si apoi se ajunge relativ usor la claxon dar tot iti trebuie o rampa. nu cred ca merge in fata blocului.

Modificat de b77eru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Intrebare: se poate monta un claxon bitonal in loc de cel simplu fara modificari de cabluri, sigurante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un claxon bitonal, inseamna practic doua claxoane: unul de tonalitate joasa si unul de inalta. Deci din start trebuie sa modifici putin instalatia electrica, sa-i dai curent si celui de-al doilea (ceea ce nu e complicat). Si posibil sa fie nevoie sa inlocuiesti siguranta actuala cu una mai mare, daca se dubleaza consumul de curent (o operatiune banala dealtfel).

Cel mai mult vei avea de lucru pe sub masina (claxonul fiind prins pe lonjeronul stg) ca sa le montezi. Pt. acces, va trebui sa demontezi scutul motor si aparatoare laterala stg.

Insa claxonul bitonal fiind de tip goarna, iti vor trebui ambele claxoane, neputand sa-l folosesti si pe cel vechi. Ideal (daca decizi sa faci conversia) ar fi sa le iei de pe o masina dezmembrata, cu tot cu cabluri, mufe si bridele de fixare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt indrumari. Trebuie sa ii fac ceva neaparat...mi-e rusine de claxonul asta. Si pe motocicleta suna mai tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot singleton am si nu sunt multumit de cum suna, dar m-am obisnuit... Daca as pune mana pe pe un set de bitonale OEM as face si eu modificarea, insa momentan merg pe vorba romanului: "las-o ba ca merge asa!" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai astept si eu sa vad poate gsesc ceva mai nervos nu neaparat Vag sau biton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema si la masina mea ,claxon parca e Matiz .

Rezolvarea: am luat SH de la dezmembrari bitonale de la o fabia cu mufe cu tot .taiat mufa veche puse celelalte .Apropo sunt marca Hella cred ca sunt oem.Alta viata acum claxonez cu alt sentiment :blah_:

Referitor la montaj se afla pe partea soferului in spatele grilei negre de sub far . Se scoate grila ,optional se poate scoate si farul (eu asa am facut ) pt a avea un spatiu de manevra cit mai amplu. Se taie mufa veche si se pastreaza :) Se pastreaza polaritatea sau culorile in cazul meu si cam asta e tot. spor la treaba .

P.S. si ca idee m-au costat 30 ron pret nenegociat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vreau sa fac si eu, sa caut unul de Fabia ( am folosit o Fabia 1 luna si m-a surprins placut claxonul bitonal) si o sa il montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca merg de la orice masina. Conditia e sa fie oem , bitonale si sa nu uiti sa le iei cu mufe cu tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!