Jump to content

pornire grea


v@sy
 Share

Postare recomandată

salut! sunt nou pe forum si am ceva problema cu golful...are motor 1.8 de 90 cai si prezinta urmatoarea simptoma:apas acceleratia la 17-1800 si knd dau sa las ambreiaju pica dintrodata turatia pe la 750-1000rpm si incepe sa ma legene in fata si in spate cam 5-10 sec pana isi da drumul...parca nu se alimenteaza...a mai potit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se intampla....deobicei cand e rece motoru...deci iarna inainte de pornire se apasa acceleratia 1 data pana la blana ca sa se activeze scoul...cand o pornesti ar trebui sa stea in 1100 ture cam asa...si merge fra probleme mergi 5 min..pana se incalzeste si turatia scade in 900 ...semn ca a iesit socu...e atunci cred ca itzi face tzie pt ca si mie imi face la fel....ca si cum sar inneca...trebuie satzi cunosti bine masina ca sa potzi merge 2 3 min pana isi revine :rolleyes: trebuie turat mai mult motoru la plecare dp loc si sa nu iei picioru prea brusc dp ambreiaj...dupaia la schimbarea treptei a2a d viteza ti se intampla sa apesi acceleratie si ea sa nu faca nimic? :)sa nu accelereze adica...dar daca o tzii apasata sa isi ia treptat viteza? mie asa mi se intampla cateodata ..mentionez..nu mereu!dupa ce se incalzeste motoru nu mai face nimic..merge stas:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi se intampla si mie cum a zis golfix numai k nu tine 2-3 min numai max 30 sec....care poate fi cauza?se poate remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
si mie mi se intampla....deobicei cand e rece motoru...deci iarna inainte de pornire se apasa acceleratia 1 data pana la blana ca sa se activeze scoul...cand o pornesti ar trebui sa stea in 1100 ture cam asa...si merge fra probleme mergi 5 min..pana se incalzeste si turatia scade in 900 ...semn ca a iesit socu...e atunci cred ca itzi face tzie pt ca si mie imi face la fel....ca si cum sar inneca...trebuie satzi cunosti bine masina ca sa potzi merge 2 3 min pana isi revine :) trebuie turat mai mult motoru la plecare dp loc si sa nu iei picioru prea brusc dp ambreiaj...dupaia la schimbarea treptei a2a d viteza ti se intampla sa apesi acceleratie si ea sa nu faca nimic? :)sa nu accelereze adica...dar daca o tzii apasata sa isi ia treptat viteza? mie asa mi se intampla cateodata ..mentionez..nu mereu!dupa ce se incalzeste motoru nu mai face nimic..merge stas:)

salut...am si eu o problema legata de pornire...am un vw golf 3, motor 1.6 abu 75 cai..dimineata cand sa pornesc o ia greu, se tureaza apoi moare, daca o turez peste 3000 de cateva ori isi revine,mentionez ca scoate un miros de gaze de te da pe spate si fum, iar in rest porneste greut...invarte de vreo 6 ori..

va rog mult! un sfat ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura, la ABU este cam pacatos, eu am patit-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura, la ABU este cam pacatos, eu am patit-o

scuze dar am masina de putin timp si nu stiu unde e senzorul ala, o poza cva se poate, raman dator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestia sunt senzorii de la motor. Mufa respectiva, este una patrata, si are 4 fire

post-27236-1286715176_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestia sunt senzorii de la motor. Mufa respectiva, este una patrata, si are 4 fire

ms mult pt ajutor, sa vad daca rezolv cva, deci scot mufa si vad c se intampla. cineva mai spunea ca e catalizatorul infundat sau filtru de benzina...acuma sincer nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se intampla si mie aceeasi problema. ii scot mufa si apoi ii dau la automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se intampla si mie aceeasi problema. ii scot mufa si apoi ii dau la automat?

am facut cum a zis cheloo e 13, am scos mufa si am pornit....merge, sta la relanti fara probleme...o las asa se intampla cva?

ms mult pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu. Tot nu porneste. La mine e problema cu aprinderea ca a inceput sa dea si in nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat sa merg cu mufa scoasa si intradevar paote a mers mai bine dar dupa 100 m s-a oprit masina . Si nu cred ca ar avea ceva sa mergi cu mufa scoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut cum a zis cheloo e 13, am scos mufa si am pornit....merge, sta la relanti fara probleme...o las asa se intampla cva?

ms mult pt ajutor

Tinand cont ca e destul de ieftin senzorul ala (50 RON) eu zic sa-l schimbi.

Daca mergi asa cu masina o sa ai cel putin un consum de combustibil marit.

Se scoate si se schimba extrem de simplu: desfaci clipsul care il tine (in forma de omega) si il scoti afara. Preferabil ca inainte sa scoti capacul la vasul de expansiune ca sa nu ai presiune in instalatia de racire, sa nu-ti dea apa pe dinafara.

Eu am incercat sa merg cu mufa scoasa si intradevar paote a mers mai bine dar dupa 100 m s-a oprit masina . Si nu cred ca ar avea ceva sa mergi cu mufa scoasa

ECU ia in seama semnalul de la senzorul respectiv cand calculeaza compozitia mestecului aer-combustibil. Daca senzorul nu-i da semnal ECU ia o valoare implicita pentru temperatura lichidului de racire (tipic 90 de grade). Motorul va merge sub optim si e posibil pe termen lung sa se contamineze senzorul de oxigen.

Daca nu ar avea nimic sa mergi fara senzorul ala cred ca nu s-ar mai fi chinuit nemtii sa-l puna acolo, NU?

Modificat de chi_luci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare atentie la ce senzor cumparati. sincer eu nu recomand unul ieftin, din proprie experienta. am schimbat si eu senzorul, si am dat pe el 40 lei. valorile care le da pentru calculator sunt putin diferite, iar ceasul nu functioneaza tot timpul.

mai cunosc pe cineva care a luat un senzor la 40 de lei, dupa 2 saptamani a luat unu la 90, si nu au mai fost probleme. nu va zgarciti la 50 de lei, pentru ca o sa va para rau.

numa bine!

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu probleme cu motoru la pornit doar ca la mine porneste greu cand e rece motoru la 3 -4 cheie o ia si dupa a doua cheie imi clipeste ala de la ulei din bord dar cand porneste motoru nu mai clipeste. Face asa doar cand se raceste motoru , daca merg cu ea si ma opresc si nu are timp sa se raceasca motoru calumea , porneste la sfert. Ce are de face asa? Motoru e 1.8 cod ABE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de clipitul becului de la ulei: firul de la unul din senzorii de presiune ulei este rupt. verifica papucii si firele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha am sa verific dar nu stiu ce sa fac cu pornitu cred ca am sa ma duc sa o bag pe tester ca ma scoate din sarite cand stau si dau la chei. E benzina ar trebuie sa plece din prima..... tre sa aflu ce are :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am rezolvat cu pornirea. Am schimbat pompa de benzina, nu mai avea presiune si de asta nu mergea nici corect motoru. Acum merge brici :Driver: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Sunt la primul meu post asa ca Bine v-am gasit.Deoarece 1 an de zile se pare ca trebuie sa astept pana deschid un post nou o sa scriu aici problema mea.

Am un Golf 3 GT Special Kombi 1.8 Benzina.Pe moment locuiesc inca in Germania.Tin foarte mult la el si nu-mi doresc alta masina.Am insa o problema de vreo 6 luni la el care imi mananca si nervi si bani.

Problema e ca cateodata nu porneste.Am patit acuma vreo 6 luni sa nu porneasca odata apoi dupa vreo 10 minute de dat la cheie a plecat.A mers 3 saptamani apoi iara n-a mai plecat.Dupa alte 10 minute (pe putin) de incercat a plecat iara.A mers iara cateva saptamani ca apoi sa ma lase la bariera de cale ferata cand oprisem motorul.A venit ADAC-ul si a pornit-o dar a zis si el ca nu intelege cum.Si de atunci desi am dus-o la mecanic inca nu i-am gasit problema.Acuma o pornesc dimineatza,si in timpul cat duc copii la gradinita si scoala n-o opresc deloc.Merg cu ea pana la servici.Daca nu-mi pleaca ma aduce vreun coleg acasa.Ma astept sa ma lase oricand.Mecanicul i-a schimbat "Verteileru" (dupa ce a pus-o la tester) ceva la delcou care imparte curentul la bujii si a zis ca altceva n-a gasit defect.

O sa scriu pe scurt cateva simptome:

Cand dau cheie se invarte motorul ok dar se comporta ca si cum n-ar avea benzina.

Mi se intampla sa nu plece la rece.

Mi se intampla ca dupa 1 ora de mers constant si dupa o pauza de oprire de 1 minut sa nu mai plece deloc.Daca o las sa se raceasca vreo ora apoi pleaca dar nu intotdeauna.

Daca o imping pleaca imediat.

Am vrut sa o duc saptamana asta la alt mecanic dar a pornit si ieri si azi.Si daca merge nu cred ca imi poate gasi defectul.

Ce ar putea fii?Aveti experienta careva?

Multumesc in avans.

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am avut-o si eu, identica cu a ta

problema mea a fost contactul

acum o sa te intreb ceva. cand pui contactul, se aprind niste martori la bord (ulei, baterie, temperatura). cand dai sa pornesti, adica la demaror, ei trebuie sa ramana aprinsi. simptomul meu era ca la tine, si cand dadeam la demaror, mi se stingeau martorii

in general toti consumatorii de opresc, numai acei martori nu se sting in timpul pornirii

fii atent la acest aspect cand pornesti, si daca este cum zic eu, anunta-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat chiar acuma o cheie si a pornit de data asta.Martorii au ramas aprinsi cum ai zis.

O sa fiu atent cum se comporta cand nu porneste.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!