Jump to content

probleme lichid racire?


golfix
 Share

Postare recomandată

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    14

  • golf3gti

    9

  • chicii

    9

  • omu_negru84

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nivelul in vas vad ca e OK . Imi poti spune unde gasesc senzorul asta ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Si mie imi curge antigel pe la ambele flanse care sunt prinse de motor. Ar mai fi a treia, mai jos, dar nu stiu daca e buba si acolo (acum mi-a venit in cap sa ma uit).

Am atasat imagini pe unde pierd antigel. Sagetile 1 si 2.

Din cate am inteles din acest topic sunt acolo cate o garnitura care acum sunt roase sau invechite.

Daca am inteles bine garnitura pentru flansa numarul 2 este cod unix: 700641.

Dar pentru flansa numarul 1 ce cod are? Se potriveste cu garnitura de la imagine 2 (cod unix: 700641)?

Daca nu de unde pot sa cumpar garnitura?

Astept cu interes raspunsul vostru.

Multumesc

post-32534-0-24364100-1347991770_thumb.j

post-32534-0-81614100-1347991783_thumb.j

post-32534-0-03002400-1347991794_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ok, am citit pe aici... Eu aveam g12 si culmea, am pus g17 peste.. Sa mai intreb daca are ceva? Pana acum nimic sesizabil. Oricum problema e alta: cam la 300 km trebuie sa completez cu aprox 400 ml de antigel si devine enervant. In zona capacului care acopera cureaua e uda in permanenta chiulasa, aia sa fie explicatia? Tind totusi sa cred ca e ulei din cauza garniturii capacului de deasupra motorului. Scuzati-mi formularea insa nu sunt mecanic si imi e mai usor sa explic in felul asta. Nu am scurgeri pe la furtune, nu gasesc umezeala sub masina. In plus, sub capota de multe ori in zona curelei sunt stropi, exact in zona si forma capacului ce acopera cureaua. Ms si toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil pierzi lichid pe la pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta e grav? Ce rol are pompa de apa? Scz, nu invat daca nu intreb. Msi Mihai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine circula lichidul de racire? Cum crezi ca ai caldura in masina? Cum crezi ca se raceste motorul? Toate astea le face pompa de apa.

E grav daca pierzi lichid? Ce zici daca pierzi si nu completezi lichid de racire? Poti sa incerci, dar inainte pregateste niste banuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, banuiesc ca schimband pompa de apa trb sa schimb si altele... Desfacand motorul trb si garnitura de chiulasa, probabil si distributia, plus puse la punct... Am dreptate?

EDIT:

Scuze, acum am gasit: http://vwforum.ro/topic/64191-diy-schimbare-pompa-apa-si-curea/

Cred ca principiul e cam acelasi si la ABU.

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar distributia se schimba, nu ai treaba la chiulasa, tutorialul de mai sus este pentru motoarele cu pompa de apa pe cureaua de accesorii, tu ai pompa pe distributie, ea fiind si intinzatorul curelei.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi. voi ce modalitate folositi pentru a goli partial instalatia de racire? trebuie sa scot cam un litru de lichid de racire si sa completez cu antigel pur. mersi

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca pe la furtunele ce duc in radiatorul din bord. Desfaci furtunul de tur sau retur si dai la automat intr-o sticla, iar cand e aprox un litru pui furtunul inapoi si bagi antigel.
Sau
Scoti furtunul ce iese din flansa senzorului de temperatura si intra in vasul de expansiune, dar scoti partea care intra in vas si pornesti motorul. Cand a iesit cantitatea dorita, conectezi furtunul si bagi antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca merg pe varianta a 2-a pare mai putin de munca. o sa desfac furtunul care pleaca de la flansa senzorului de temp la vas, se scoate usor si e foarte accesibil, pe acest furtun lichidul circula dinspre senzor spre vas. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut daca tot scoti antigelu pe la senzoru de temperatura sa nu uiti sa schimbi si garnitura. off topic. Sa nu faci ca Paul... adica sa completezi antigelul cu alta culoare.     Atentie:Nu este permisa amestecarea aditivilor de lichid de racire G11 si G12,astfel se pot produce AVARII GRAVE ALE MOTORULUI. Un lichid de racire maro(cu G11 si G12 amestecati) trebuie schimbat imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scot furtunul din flansa senzorului ci il scot de la vasul de expansiune, ii bag capatul intr-o sticla si pornesc motorul. De cand am luat masina am golit instalatia si am trecut pe G12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!