Jump to content

probleme lichid racire?


golfix
 Share

Postare recomandată

Am mai verificat azi ,am zis ca poate am atins ceva cand am umblat pe acolo!!! Tot asa imi porneste ventilatorul la 100, la 90 nici de gand.Pana la urma cred ca am sa imi cumpar o noua termocupla, daca de la asta o fi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    14

  • golf3gti

    9

  • chicii

    9

  • omu_negru84

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai..termostat e.. la 87 grade la mine si termocupla.. la 90

nu mai stiu

ia-ti originala... macar stii o treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu va mai stresati. De cand am masina vara-mi sta acu la 80, iarna la 70. Cand sunt in trafic, iarna urca pana la 90 chiar si 100 si vara 100 - 110. Termocupla cupleaza la 90 - 100. Si eu am zis ca schimb termostatul dar mecanicul meu mi-a zis ca la el la masina (Opel vectra 2005) sta la fel acul, adika la 70 si daca urca si termocupla merge sa nu-mi fac probleme.

Asa ca cel mai bine e sa masurati tempratura cu un aparat si o sa stiti cate grade are apa cand acul este unde este. Si nu va mai stresati :icon_thumright:

Probleme sa va faceti cand sta acul mort pentru ca consuma mai mult si nu deschide termocupla din cauza senzorului. Asa am paitit eu. Din cauza ca senzorul costa mult si nu am vrut sa investesc am lasat-o asa pana am vazut ca tre sa bag benzina de 2 ori pe saptamana :)

Golful e masina fiabila si nu se strica asa usor

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e inuman 110 :icon_thumright:

la 110 am tras masina pe dreapta ca am simtit ca ceva nu e ok.. si mie imi statea in 100 105, dar 100 niciodata,

mi-a bufnit caloriferul de caldura si de acolo am reparat si motorul..

termostat original si cupla originala FIX pentru motorul meu tip tot... apa si temperatura se comporta cum dicteaza termostatul si termocupla.

inca 1 problema.. la golfuri - electroventilatoarele sunt de 2 tipuri, fara AC si cu AC.. alea cu AC sunt in 2 timpi... daca termocupla iti da semnal iti merge ala numa pe viteza 1. presupun ca nu a schimbat electrovent. in fine

mie mi se pare MALPRAXIS .. din partea mecanicilor sa zica ca e normal 110grd apa

uleiul e normal daca o fugaresti sa urce si in 120

...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul_ral... in vreuna din cartile tale de reparatii si intretinere... spune ceva de genul... ca apa se duce pana in 110grd?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 in niciun caz. Am schimbat o flansa cu 2 sonde pentru temperatura apei din bord si am fost nevoit sa mai dau banii pe o sonda pentru a acoperi gaura. Cu sonda noua temperatura apei imi indica 110 cu cea originala 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-am facut azi! Am pornit motorul si l-am incalzit bine bine, pana ce a urcat apa la 110, la relanti , am desfacut borcanul cu apa si am masurat cu termometrul apa, imi indica 90!!!Acum ce mai poate sa fie???

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca sonda de temperatura indica eronat (am aceeasi problema) cel mai bine ar fi sa o schimbi cu alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indica eronat senzorul de temperatura, sigur e aia. Sincer nu stiu daca nu e facut sa arate numai pe bord temperatura mai mare, ca eu am pus unu original si tot asa arata. Ai vazut ca gradatiile pe bord sunt pana la 130 parca, cum se explica asta? Parerea mea e ca daca sare de 110 acul pe bord atunci e problema ca sincer un senzor din ala nu costa cat un pachet de tigari :blink:

Uite aici un exemplu, e neamt ala si mere pe autostrada, pe langa esentialul filmuletului arunca o privire la ceasul de temperatura sa vezi :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat azi pompa de apa care era pe distributie , se infinge mai bine (mecanicul mi-a zis ca era si pompa dusa si cureaua slabita), dar vine si partea mai putin fericita , cand accelerez parca fluiera motorul si cand am motorul pornit mi se aude un fasait intrerupt(mecanicul mi-a zis ca e de la injector ca tot timpul face asa,dar mie nu mi se auzea zgomotul ala inainte). Ce o fi ??Imi poate spune cineva?:)

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ati venit pe chatul vwforum , poate ramane-ti mai ontopic ca deja au luat-o razna aceste topic-uri.

adi = avand in vedere ca ai probleme cu racirea si ca ai schimbat pompa de apa ma asteptam la un raspuns ( daca s-a remediat sau nu problema insa tu vii si ridici alta problema , fara suparare dar totusi ... ai citit vreo secunda vreun rand din regulament ?!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasait se poate auzi si de la curea daca e noua... da-i un fash de spray degresant.. vezi daca mai face :)

senzorii... mama lor

Modificat de paul_ral
Te rog sa tii cont de recomandarea facuta pe PM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu ontopic ,scuze pt cei pe care i-am deranjat, intr-adevar mi-am schimbat pompa de apa si nu am avut nici un rezultat bun in legatura cu temperatura apei!!Ma gandesc ca pana ce nu se aprinde becul de la apa , sa stau linistit, dar.... totusi stau pe ganduri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare ,

Ma poate ajuta cineva cu un tutorial de schimbare flansa apa ? Am un 1.4 abd si flansa e aia cu vreo 5-6 furtune in ea , de langa termostat . Va rog mult daca ma poate ajuta cineva cu un link ca vreau sa fac asta maine , vine iarna si deja am mers prea mult cu ea fisurata completand din cand in cand ... Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cred ca am o problema asemanatoare.

post-54436-0-43540000-1291115415_thumb.j

Pierd lichid de racire prin zona incercuita (nu e poza motorului meu). Stiu ca trebuie schimbat ceva, vechiul proprietar a schimbat o data ceva acolo ca pierdea si apoi nu a pierdut, dar mi-a spus ca nu a gasit piesa originala si trebuia modificat ceva ca avea 2 sonde, sau nu stiu.

Ce poate fi? Vreau sa stiu ce sa cumpar, sa ma duc la mecanicul meu sa o schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e flansa de apa , la fel ca la mine, dute cu masina la un magazin de piese auto ca sigur gasesti ceva care sa o inlocuiasca la fix fara sa faci improvizatii , eu inca am piesa si antigelul in casa ca nu pot sa fac schimbu singur sau fara indicatii , vineri ma duc sa caut un service ceva sa mi=o schimbe ca deja ma loveste iarna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva codul pentru piesa asta ca sa stiu ce sa cer la magazin? ca nu pot sa o dau jos ptr ca trebuie sa merg cu masina :lol:

2lvfedv.jpg

e vorba de tot cotul acela care intra in motor, e fisurat in fata si mai picura si pe la imbinarea cu motorul. Are si ceva garnituri pe la imbinari?

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca ma intrebi asta pentru ca ai vazut ceva ciudat prin poza, trebuie sa te anunt ca e de pe net :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flansa de apa cu un cod de topran : hp108 739. Daca e vorba doar de cot , codul este hp107 305

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru cod dar..200 lei porcaria aia de plastic? cred ca o sa caut la dezmembrari :blink:

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te sfatuiesc sa iei de la dezmembrari. instalatia lucreaza sub presiune, si daca esti plecat si a cedat piesa.... o sa regreti :(

aceeasi problema am avut-o si eu acum cu 2 ani in urma, am dat cat s-a cerut, si de atunci nu mai sunt probleme

te sfatuiesc sa iei original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pana la urma cu 50 lei si oricum nu sunt plecat prea des din oras, daca o crapa macar sa crape prin oras :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu pierd la greu apa pela locul incercuit cu rosu in poza ce am atasat-o..stie cineva daca este direct de cumparat,sau merge cu gasket rosu?vad ca e o garnitura-inel...ceva de genu asta...eventual as avea nevoie de un cod...si inca ceva...ceasul meu de temperatura a luat-o razna...ori asta ori m-a lasat iar balta senzorul de temperatura....ceasul imi indica tot 110 grade cu motorul cald....acum de 2 zile,brusc,imi arata 80.....termostatul functioneaza,deoarece,pe loc.la relanti ,am observat ca termocupla porneste in treapta 1 ..deci apa e peste 90.... ce chestie...

respect :icon_thumright:

post-29805-0-14038900-1297434639_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!