Jump to content

probleme lichid racire?


golfix
 Share

Postare recomandată

deci acum 1 luna am verificat temperatura la care tzine antigelu din masina! imi tzinea la -20 grade! nivelul apei la motor era la maxim! dupa 1 luna adica astazi am vrut sa mai adaug niste antigel,prima oara am bagat un furtunel sa dezlocuiesc putzin lichid...dar de unde ..nu ajungea la apa....cand ma uite la nivel era cu mult sub minim! am adaugat juma de litru de antigel si tot sub minim a ramas! din cate stiu io nu e normal sa scada nivelu! care ar fi problema mea? pls help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    14

  • golf3gti

    9

  • chicii

    9

  • omu_negru84

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

am patit si eu ceva asemanator. s-a rezolvat simplu: am strans cat am putut colierul de pe furtunasul de la iesirea din vas si gata! Verifica daca nu cumva pierzi pe acolo lichid..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica modul cum etanseaza inelele de cauciuc de la flansele unde intra si iese apa in/din motor.Datorita scaderii temperaturii atmosferice cauciucul(imbatranit) isi schimba proprietatile si nu mai etanseaza perfect flansa de blocul motor.Eu am 2 asfel de flanse, le-am inlocuit si nu mai pierde.Daca sunt pierderi se observa urme pe chiulasa sau pe blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult..maine o sa verific astea....ma gandesc ca am luat la sters motoru cu carpa...si am luat fiecare furtunel in parte..poate am miscat ceva :offtopic: verific maine ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai motor ABD.Pompa de apa este si intinzatorul curelei de distributie.Verifica si acolo sa nu ai scurgeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

este diferenta mare daca pun antigel g12 fata de g11 ?miau zis ca la magazin nu au si o zis ca g12 ii mau bun si nu are cu ce sa afecteze,oare au dreptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu g12 are antioxidant.

eu am golf3 si tre sa bag g11.... dar tot roze bag g12 adika :Driver:

la golf3... exista un teu de apa.. de obicei pe acolo pierde la noi. am schimbat 2 pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms,deci nu strica,dar cat lichid intra in motor aprox?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a intrat cam vreo 4 litri (2 de antigel si 2 de apa) sau 5 nu mai stiu!!Si mie imi scapa apa pe la flansa care intra la motor , am rezolvato cu niste silicon ,dar vreau sa o rezolv ca m-am saturat de completat si iar completat!!!Apropo am o intrebare , vara se duce la 100 de grade chiar si la 110, e bine ???

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta mare intre G12 si G11 ! G12 este fara silicati . Daca acum ai G11 , completeaza tot cu G11. Nu amesteca G12 cu G11 ca dauneaza sistemului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa completez, ci vreau sa schimb de tot lichidu de racire si cum nu am gasit G11 am sa pun G12.Pe mine acum ma intereseaza daca nu o sa apara probleme daca am schimbat de tot G11 cu G12.Se poate sa apara probleme daca pun G12?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va fi nici o problema sa schimbi lichidul de la G11 la G12 , dar schimbarea trebuie facuta cu atentie. Trebuie golit in totalitate lichidul actual, inclusiv ce ramane in motor , apoi recomand un "flush" cu apa distilata ca sa te asiguri ca nu a ramas nici un pic de lichid G11.

Daca stii putina engleza aici ai un ghid cu procedura corecta : http://media.corrado-club.ca/tech/maintena...conversion.html .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca acum am in motor un "shake" de tot felu cred si deaia il schimb si mi se pare ca ii cam murdar.se poate cumva curata vasul de expansiune pe dinauntru?mi se pare ca so murdarit din cauza apei nu tocmai curate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un "shake de tot felu" trebuie schimbat neaparat. Diferite lichide de racire au componente incompatibile si pot duce la formarea de "cocoloase" si alte depuneri.Pe langa asta este posibil ca folosind lichid de racire nerecomandat de producator poate duce la "mancarea" garniturilor ceea ce e periculos pentru motor. Nu stiu cum este la Golf 3 dar de obicei vasul de expansiune se poate demonta si curata fara probleme. Oricum daca nu se poate curata usor, se poate schimba vasul cu totul ... nu e foarte scump.

Un link cu procedura detaliata de schimbare lichid racire si cu urmarile amestecului de lichid racire: http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campi...maint/index.htm .

Modificat de derailed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma duc la un mecanic sa faca asta,sper ca o sa stie chestiile astea,daca nu voi fi nevoi sal "invat":P si sper sa nu fie ceva probleme si sa decurga totul perfect, ms pentru linkuri :cheers:

tare cred ca mecanicul nu stie asa ceva si ma gandeam sa fac in felul urmator: sa scot furtunul dintre radiator si motor si sa las sa curga lichidul iar apoi in timp ce motorul merge sa pun apa vasul de expansiune sa se curete,apoi iar sa indepartez furtunul si sa repet operatia pana apa iese curata si apoi sa pun noul antingel..oare merge asa?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a intrat cam vreo 4 litri (2 de antigel si 2 de apa) sau 5 nu mai stiu!!Si mie imi scapa apa pe la flansa care intra la motor , am rezolvato cu niste silicon ,dar vreau sa o rezolv ca m-am saturat de completat si iar completat!!!Apropo am o intrebare , vara se duce la 100 de grade chiar si la 110, e bine ???

nu e bine deloc. verifica termocupla aia de pe radiator daca nu-ti deschide ventilatorul. vezi ca are 2 trepte de viteza. vara porneste mai mult in treapta a doua pt. o racire ma eficienta. eu asa am distrus motorul. din cauza termocuplei si a nepasarii, bine-nteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 grade apa la motor nu e bine!!!

am mai zis odata asta p`undeva p`aici

termocupla orig + termostat orig, daca toate sunt OK, apa mai mult de 92 nu sare si uleiul mai mult de 94 in oras

la drum sta fix 90 apa si ulei scade... de la vaj (vant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adi_adi23: si mie imi arata vara 100-110 dar "apa" nu fierbe in motor... eu zic ca si la tine e tot asa. schimba sonda de temperatura si vezi daca mai arata asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 110 mi-a bufnit caloriferul de caldura!!!

la 100grd fierbe apa!!

faci cum vrei... ori verifici acum ce nu functioneaza normal.. sau astepti sa vezi ce-ti cedeaza prima oara!

e o frumusete sa schimbi radiatorul de caldura... si... totodata poti sa schimbi si chiulasa ca la temp de 100-110 incepe sa se bushasca si aia

ps-some - asa am stat si eu linistit.. 100-110grd... pana mi-a bufnit caloriferul de era sa ma oparesc pe picioare, ca apa a sarit in masina... si de acolo.. a trebuit sa fac tot motorul, chiulasa)

Modificat de golf3gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toamna trecuta am schimbat termostat si antigel,in lipsa unei instalatii de aer comprimat am facut io pe compresorul si am suflat in vasul de expansiune sa iasa tot din motor,am repetat faza cu inca 5 l apa distilata.

antigel am bagat 5,3 l apoi next day am completat 0,2 l si de atunci nu s-a miscat nivelul din vas.

la bord temperatura lichidului de racire poate fi indicata eronat de catre senzor.

parerea mea vizavi de calitatea senzorilor este ca o sa devenim colectionari,cine a avut Dacia si umbla cu punga de bujii in portbagaj stie de ce !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific , dar mi-a zis cineva ca asa trebuie sa stea la Golfuri, si apropo peste 100 imi porneste ventilatorul , se mai duce si pe la 110 , apoi scade, in general se mentine cam la 100!!!Cred ca am probleme si cu pompa de apa, trebuie sa o schimb saptamana asta sper!Oricum multam pt raspunsuri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal sa stea la 100, la 87 se deschide termostatul , la 90 porneste prima trepta la radiator , daca la tine nu porneste la 90 ci tocmai dupa 100 inseamana ca porneste abia la a2a treapta deci este stricata termocupla , parerea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeam si eu cu toate functionale :angry:

al meu e gti benzina 2.0 8v

am mers si cu diesel, idem statea... acul nemiscat.

sincer sa fiu sa ai vreun senzor defect la temperatura e bai mare.. te trezesti cu ea calata naiba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a face schimbu acul de la temperatura statea la 70 si nu mergea mai sus,iar acum ca lam schimbat si ii nou lichidul merge normal si pana la 90(cum trebuie),ce a putut sa fie daca acum merge normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu si eu.. sa nu fi fost amestecul bun de antigel cu apa.. si posibil sa-i scada din proprietati.. sau daca l-ai schimbat.. sa nu fi avut infundat ceva.. nu stiu

bine ca s-a remediat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!