Jump to content

probleme lichid racire?


golfix
 Share

Postare recomandată

Poate fi o defectiune la mufa cu 4 pini care intra in senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    14

  • golf3gti

    9

  • chicii

    9

  • omu_negru84

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu siguranta ai contacte imperfecte in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .Asta va fi urmatorul lucru pe care il fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Acum vreo luna mi s-a aprins becul de la apa in bord si cand m-am uitat in vasul de expansiune nu aveam deloc lichid de racire, dar deoarece mersese masina fara capac la vas am crezut ca poate aia a fost cauza. Am reumplut vasul, i-am cumparat capac dar ieri aceeasi faza. Dar acum am observat lichid de racire undeva in spatele delcoului, dupa cum se vede in poze. care o fi oare cauza, ce ar trebui inlocuit? Multumesc anticipat.

post-77776-0-36551500-1337500701_thumb.j

post-77776-0-83217100-1337500720_thumb.j

post-77776-0-76650200-1337500745_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal eu am completat cu 500 ml de antigel g 12 si am avut g 11 :icon_redface: merg cu ea de vreo 12000 km asa nu s-a schimbat nimic la ea :icon_bounce: Dau talpa :lol: doar ca ceasul care indica temp apei nu mai are ac :lol: Asa ca,imi trebuie un ceas temp apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ce i-mi raspunde la intrebare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

din moment ce mergi fara capac la vas e clar ca iti arunca afara lichidul de racire. tu ai umplut vasul dar nu si instalatia. cand a trecut apa de 90 grade a deschis si termostatul si abia atunci circuitul apei e complet. urmareste si completeaza. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capac i-am pus atunci cand am completat prima oara. Atunci de unde er putea fi lichid acolo in spatele delcoului,din poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce ai mers fara capac a intrat aer in instalatie.Trebuie completat cu lichid pana ce iese tot aerul din instalatie(radiator motor/radiator habitaclu/furtune).Dupa ce deschide termostatul (~87grade) incepe aerisirea intregii instalatii.Dupa ce se mai raceste motorul verifica daca trebuie completat lichid pana la nivel.

Mie imi pare ca in spatele delcoului se prelinge lichid de la garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

verifica si flansa pe care e montat senzorul de temperatura a apei. in timp incep sa apara mici fisuri in ea, o-ringul se deformeaza si nu mai etanseaza pe chiulasa, furtunele imbatranesc si ele. una noua te costa vreo 20-30 de lei si nu se schimba greu. din poza pare a curge pe la furtunul dintre flansa si pompa de apa. cu motorul cald strange de el si misca-l usor vezi daca se prelinge pe undeva.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal eu am completat cu 500 ml de antigel g 12 si am avut g 11 :icon_redface: merg cu ea de vreo 12000 km asa nu s-a schimbat nimic la ea :icon_bounce: Dau talpa :lol: doar ca ceasul care indica temp apei nu mai are ac :lol: Asa ca,imi trebuie un ceas temp apa

Se vede ca nu ai citit deloc topic-ul asta.

NU FACETI CA EL !

G12 nu se impaca cu G11 - poate declansa o reactie chimica foarte urata si implicit avaria motorul.

Daca vrei sa pui g12 golesti COMPLET instalatia de g11 dupa care SE CURATA FOARTE BINE si de abia apoi se umple cu g12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Anturaju Daniel

Salut.

Doresc sa schimb pompa de apa de la SEAT-ul meu care are motorul exact ca la Golf III, adica motor ABS benzina, 1.8, 66 KW, 90 cai putere, si nu stiu daca trebuie desfacuta si distributia, ori dat afara doar alternatorul si compresorul de AC, asa cum se vede aici. Pompa de apa arata exact ca in poze, alternatorul si compresorul sunt la fel, curele, tot.

Ce credeti, se poate da jos pompa de apa fara sa umblu la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se umbla la distributie pentru schimbarea pompei de apa.Se da jos doar alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In link-ul respectiv se schimba toata pompa de apa. De obicei se schimba doar capacul de la pompa de apa. La al meu ADZ s-a dat jos si distributia si banuiesc ca la ABS e acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand s-a schimbat pompa de apa nu s-a dat jos distributia.Sa fie din cauza faptului ca nu am AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABS sunt 2 feluri de pompa de apa(capac)pt masini cu servo/fara servo.Nu necesita sa dai distributia jos.

post-64586-0-28879900-1341490261_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi servodirectie?Nu stiam ca exista motor ABS fara servodirectie.Stiu clar ca nu s-a umblat la distrubutie cand s-a schimbat pompa de apa pentru ca am ajutat si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta imi scoate 037121005C originalul si sa zicem pe hepu:H512 si H512S gasit dupa numarul OE: 037121005C

varianta HD, Echipament vehicul: pentru vehicule cu directie servoasistata.Posibil ca varianta hepu cu s in coada sa aiba o constructie mai tapanoasa pt ca iti vine o curea in plus pe fulie.Modelul de pompa se foloseste la o groaza de masnini si modele si posibil de aici sa se face referire la servodirectie...deci nu e numai pt motorizarea ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Am si eu o problema la golful lui nevasta-mea,din 1996, 1.8, motor benzina,nu stiu codul de motor.De cand am luat masina pierdea putin antigel,vedeam picaturi sub masina.Acum am vazut pe unde curge,e vb de flansa din plastic unde e situat si senzorul de temp,trebuie sa iau una noua ca e fisurata.Problema e ca am pornit masina ,am completat cu lichid la nivel maxim,nu am mai pus capacul la vasul de expansiune si dupa ce a inceput sa se incalzeasca motorul a inceput sa faca bule de aer ca si cand fierbe apa si mai tot lichidul la dat afara.Cand motorul e rece si lichidul nu sunt bule si nivelul ramane constat.Am demontat termostatul apoi si am repetat operatiunea, tot asa sa intamplat,dupa 5 minute a inceput sa fiarba si toata apa a iesit.E ceva normal?Cum ar trebui sa se comporte in mod normal cu capac si fara?Ma uit deja dupa garnitura de chiulasa dar nu m-as apuca de schimbat inainte sa fiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai schimba-i acel racord din plastic si nu ii mai face asa. Pune-i capacul la vas ca din cauza asta iti da apa afara. Cand motorul e cald isi face presiune si e normal sa se intample asa. Nu ii mai umple vasul. Pune-i la jumate dupa ce ii schimbi racordul. Nu se umple vasul pentru ca nu mai are unde sa faca presiune si iti sparge cine stie ce. Dupa ce schimbi racordul ala pune-i antigel diluat cu apa. Dar retine. Pana la jumatea vasului. O pornesti, scade si apoi pui iar pana la jumate. Sa nu cumva sa ii scoti capacul cand e motorul cald ca te opareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa iti fiarba apa mai ales cu termostatul scos,chiar si cu capacul de la vas scos nu trebuie sa-ti arunce apa afara,mai mult ca sigur garnitura este impuscata,daca schimbi garnitura obligatoriu fa planeitatea la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moama cate pareri.

E normal sa iti arunce apa daca scoti capacul. Cu capacul scos iti da apa afara pana apuca sa faca 90.

Nu vad cum iti dai tu seama ca e garnitura impuscata...

Pe de alta parte vasul se umple intodeaua pana la semnul de max, se insurubeaza capacul si se completeaza dupa ce isi face aerisirea. Se auto-aeriseste cand temperatura creste si din cate am vazut eu, cu caloriferul deschis. Este ,,vizibil'' momentul aerisii, se simte in si pe masina. Presiune face oricum caci asa functioneaza sistemul asa ca umple vasul, e mai rau sa mergi fara lichid decat sa faci presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca la mine nu face asa,nu imi arunca nici un pic de apa cu capacul scos,doar inainte sa deschida termostatul creste nivelul in borcan un pic si apoi scade,nu e normal sa-ti arunce apa afara in 5 minute cu termostatul scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat cu lichid pana la nivel ,am pus capacul la vasul de expansiune si am pornit masina.In jur de 5 minute temperatura a ajuns la 90 de grade si acolo a ramas.Nu a dat afara apa pe la vasul de expansiune doar picura f putin pe la flansa la care am probleme si trebuie schimbata.Dupa 10-15 minute am oprit masina si dupa ce sa racit putin am verificat nivelul la lichid,era tot asa cum l-am lasat.Termostatul e demontat.Presiunea la furtune in timpul fuctionarii mi sa parut normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Sper ca nu gresesc dar m am uitat in 30 de pagini de topic-uri si nu am gasit nici unul despre martorul din bord de temperatura , daca ma ajuta cineva cu motivul ptr care incepe sa palpaie cand pornesc motorul i as ramane dator pe veci . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!