Jump to content

Nu porneste masina


john k
 Share

Postare recomandată

Salut , am si eu o problema cu pornirea cand e foarte rece.Azi am incercat sa pornesc masina si pur si simplu nu a vrut(afara erau -17 grade)Am dat 3 chei si nimic, mi s-a si resetat ceasul din bord.Asa am patit si iarna trecuta tot la temperaturi foarte joase si pornea doar daca-i dadeam curent de la alta masina.Aveti idee care-ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    16

  • cmiron

    7

  • Al Bundy

    6

  • Danyiel

    6

Pai baterie slaba zic eu, daca zici ca daca dai curent porneste. Vezi in aria de golf 4, aici e passat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca am mai avut o tentativa esuata de o decizie luata in graba de moderator de a sterge topic-ul, consider utila revenirea mea atat mie cat si, cerd eu, multor detinatori de Passat B5.5 si nu numai. Povestea incepe odata cu lasarea frigului cu doi ani in urma. Passat-ul nu porneste, dau la automat si nu se aude nimic absolut. Pornesc masina impinsa, ajung acasa si si o pornesc si cu ajutorul cablurilor de la bateria TT-ului. Porneste fara probleme, fapt ce m-a determinat sa merg si sa cumpar acumulator. Dau banii degeaba pentru ca peste doua zile povestea se repeta. Observ ca uneori, tinand cheia pe pozitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: Am pornit-o astazi. Temperatura exterioara -2 grade si a "luat-o" la sfert de cheie... :censur: O chestie: cand nu porneste, se aud clampanind niste relee in zona ECU...

Modificat de cmiron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update! Ultimul sper... Bobina de la electromotor a dat semne de oboseala, in sensul ca au inceput sa se auda tentativele de anclansare, dupa pornire incepuse sa ramana anclansata, asa ca am inlocuit electromotorul integral. Problema rezolvata in final. Imi pare rau ca a trebuit sa treaca atata vreme ... doi ani si jumatate si o caciula de bani irositi.... Poate fi si asta o lectie de invatat, buna sa ramana in arhiva vwforum. Numai bine si Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal...am un passat din 2000 1,9 tdi pd...am oprit motorul dupa 10 min nu a mai pornit,am pus contactul s-au stins ledurile din bord cand dau la automat se stingea tot,ceasul si unde arata km,am scos borna de la baterie si a mers...care ar fi problema?....mrs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contact slab la una din bornele de la baterie sau chiar prinderea celei de masa la caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am o problema cu passat-ul din semnatura (de fapt nu doar una), dar cea mai importanta ar fi ca nu mai vrea sa porneasca. Inainte daca nu lasam se incalzeasca motorul (aproape 5 min sau mai bine) cand plecam de pe loc si acceleram putin mai tare, la schimbarea treptei de viteza, motorul se oprea ca si cum nu s-ar mai fi alimentat. Cand incercam sa o pornesc, pornea foarte greu, adica dadeam mult la automat. De curand s-a intamplat acelasi lucru. Am pornit am plecat si masina s-a oprit cand sa schimb in treapta a doua. Am insistat si am pornit iar, masina s-a oprit in intersectie la Baba Novac (nu mai spun de nervi si injuraturi + orgoliul meu ranit). Am reusit sa o duc in spatele blocului si sa o sarchez, dar am mers doar in prima treapta. A doua zi am incercat iar sa o pornesc si a pornit foarte greu. Am accelerat masina pe loc si cand am luat piciorul de pe acceleratie s-a oprit iar fara ca apoi sa mai vrea sa mai porneasca. Cred ca a fost ultima gura de aer luata de masina mea.

Pana acum nu am ajuns cu ea la service din lipsa de bani (care persista).

Ca si concluzie, va rog sa-mi spuneti ce credeti voi ca are sau cam ce ar trebui sa verific (nu ca as sti cum sa verific). O parere ceva ...

Multumesc

Modificat de iulian h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima chestie cred ca ai apa in filtru, caz in care poti sa verifici desfacand un pic surubul de plastic de la baza lui sa vezi ce curge. Motorina sper ca ai. De pornit poti incerca sa o pornesti cu sprayul in admisie, dar inainte cred ca ar merge o scanare. Poate sita din rezervorul de motorina sa fie imbacsita cu gunoaie.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai o diagnoza si dupa aia se vede ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o am si eu, dar mie nu-mi mai porneste deloc. De catva timp imi tot facea figuri la pornire, dar aleatoriu. Cand pornea perfect, cand trebuia sa tin mai mult. Astazi din pacate nu a mai vrut deloc sa porneasca.. De la ce poate fi ? Sunt in Bucuresti acuma, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, un mecani/electrician ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit sa o pornesc cu spray de admisie ajutat de Cipos care a venit (contrar principiilor lui) duminica (mare caracter). A doua zi si a treia zi a pornit perfect.Pentru orice eventualitate o sa ii schimb si filtrul de motorina si o sa ii fac si diagnoza.

Modificat de iulian h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit si eu sa o pornesc dupa 5 zile de chin si dupa ce am schimbat oringurile de la injectoare + verificat pompa de inalte + multe altele..pana la urma a fost de la ECU..dar s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua! In primul rand vreau sa imi cer scuze daca postez in locul necorespunzator..

Am intalnit si eu o problema care sincer m-a cam speriat. In drum spre munca am oprit motorul masinii si dupa vreo jumatate de ora, cand am dorit sa plec am constatat ca masina nu mai porneste..

Bateria este buna, nu mi-a aparut nicio eroare in bord. Cand dau la cheie masina nu face absolut nimic.. totul merge perfect: lumini, casetofon, faruri, dar masina nu a pornit deloc, nici macar nu a vrut sa invarta un pic la automat (sper ca m-am exprimat corect).

Am lasat masina sa coboare la vale si cand masina s-a oprit am incercat iar sa pornesc si a pornit fara probleme.. Intrebarea mea este de la ce as fi putut sa patesc asa ceva? Sunt un pic speriat pentru ca acum sunt la munca si cand plec de aici sper ca masina sa porneasca pentru ca nu mai am nicio panta unde as putea sa las masina sa coboare

Sincer nu stiu nici macar daca intr-adevar masina a pornit pentru ca am lasat-o un pic la vale sau nu.. Masina nu era in miscare cand am pornit-o dupa cele intamplate..

Va multumesc frumos!

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ca de vina e partea electrica a contactului cu cheie.

Vezi daca primesti tensiune pe borna de comanda a electromotorului. Sau daca ti-e mai usor, desfa capacele de la volan si verifica direct la contact.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prima oara cand patesc asa ceva... O sa rog pe cineva sa imi verifice ceea ce a-ti spus dvs deoarece nu cred ca sunt persoana potrivita sa isi bage nasul...

eu am desfacut bornele de la baterie si le-am pus din nou bineinteles ca nu a avut niciun rezultat.. in momentul in care puneam contactul se auzea un releu ("ticaie" de 3 ori) pe la motor (acel releu se aude mereu cand pun contactul).

Eu cam atat pot sa spun pentru ca altceva nu cunosc :)

As dori sa mai intreb daca poate fi si din cauza unui subwoofer ce il folosesc pe masina desi nu cred ca are nicio legatura cu electromotorul :rolleyes:

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are nici o legatura.

Mai poate fi insasi electromotorul (carbuni uzati), dar iti va spune mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul de pornire al electromotorului (bobina care actioneaza bendix-ul). 100%. Schimba bobina si ai scapat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema cu un vw passat 1999 motor de 1.9tdi. Cand pun masina pe drept porneste greu cand o pun cu botu in jos porneste imediat de la ce ar putea sa fie? (Daca i sa intamplat cuiva macar asa o parere).

Moderator: Nu mai posta in atatea locuri !

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem sau supapa sorbului din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Alaltaieri pentru prima data masina nu a mai plecat. Am dat la cheie si a scos doar un zgomot mic,chinuit parca( incerca sa invarta dar nu reusea. Radioul si luminile de interior functionau. Am chemat un taxi, mi`a dat curent si "am rezolvat" problema. A doua zi dimineata aceeasi problema aceeasi rezolvare, urmate de un drum de 200 de km. Ajuns la destinatie, am oprit masina si pornit`o de vreo 5-6 ori la intervale de 15-20 minute, maxim 30 ( in functie de treburile care le aveam ) si nu au fost probleme. Intoarcerea fara probleme (alti 200 de km).Ajuns acasa am vrut sa o pornesc dupa vreo 40-50 minute, nimic.La fel, aceleasi zgomote gemute parca. Bateria este de 80 mAh si este cea venita cu masina. Intrebarea ar fi : trebuie schimbata numai bateria sau ar fi ceva probleme si la electromotor, alternator ... si schimband doar bateria sa nu rezolv problema. Ca si mentiune, dupa ce pornesc masina "cu ajutor" am observat ca posturile de radio sunt resetate.

Daca cineva a mai patit ceva asemanator si are o rezolvare pe care mi`o poate spune, multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria e de vina...

ciudat este ca sa dus cam devreme.

nu ar strica o scanare

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cele relatate de tine e bateria.Incearca sa masori bateria cu un voltmetru cu masina oprita (ar trebui sa ai in jur de 12,..) si cu masina pornita fara consumatori(aprox 14,..) si dupa asta tot cu motorul pornit dai drumul la clima si faza scurta (nu are voie sa scada mai mult de aprox 13,5).

daca in timpul functionarii motorului ai aceste valori atunci sigur este bateria.

e normal ca dupa sa se reseteze posturile la radio.

mult succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam devreme dupa 8 ani ? Cam cat ar trebui sa tina ? (masina are 115.000 km)

Daca schimb bateria, una de capacitate mai mare nu ar fi mai buna ?

Modificat de B`real
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis cam devreme ... uitandu-ma la semnatura ta si credeam ca e vorba de masina din 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!