Jump to content

Nu porneste masina


john k
 Share

Postare recomandată

Salutare.Abia am cumparat un PAssat din 98 cu motor de 110 cai si am o problema.CAteodata(si vad ca mai nou face din ce in ce mai des)nu mai porneste din cheie.PUn contactul,astept sa se stingha bujia sicand ii dau se aude un tacanit(probabil un releu)dar nu da nici un semn precum ca ar vrea sa porneasca.NU invarte nu nimic.Azi cred ca i-am dat la cheie 10 min ca sa o ia.Ma gandesc ca poate fi ceva din contact?Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    16

  • cmiron

    7

  • Al Bundy

    6

  • Danyiel

    6

deci poate fi contactul

sau bobina de la bendix

sau in cel mai rau caz periile de la electromotor

incearca cu un cablu sa dai tensiune direct pe cimanda la bobina(firul mai subtire care merge in bobina de la electromotor).daca merge asa atunci e contactul sau releul de pornire

daca nu merge atunci problema e in electromotor: contacte perlate sau carbuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sar putea sa fie ceva de la eletromotor nu cred ca e din contact .. sau bobina de la bendix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablurile de masa dintre baterie si caroserie si caroserie si motor...la Audi si VW de foarte multe ori apare oxid pe acele "contacte" si motorul nu reuseste sa primeasca suficienta tensiune pentru a invarti demarorul...o alta cauza la tine poate fi intr-adevar bobina electromotorului...bafta

Modificat de sfigmo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu mi-a mai facut decat o data figura.ma gandesc sa nu fie vreun contact imperfect.Zici de firele alea de masa.DA pe unde le are?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am avut problema identica anul trecut. Era bateria. Eu te sfatuiesc s-o verifici inainte sa faci alte chestii mai complicate. BAfta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste firul de masa care pleaca de la borna bateriei...eu mi-am suplimentat cu mai multe fire masa, tragand de la diverse componente ale motorului si parti ale caroseriei direct la borna de "-"...rezultatul e uimitor...pornire mai prompta, muzica suna mai curat iar unii zic ca un asemenea sistem da si cai putere ...se gasesc si in comert asemenea instalatii dar se pot face foarte frumos si simplu cu putina indemanare... http://www.eautoworks.com/html/ORD-1-1-1-6873.cfm ...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu bateria iarna trecuta! De la inlocuire nu a mai facut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor, putin off topic, cam ce tip de baterie trebuie sa caut?

n-am scos capacul niciodata, as vrea sa cam cumpar una si nu stiu de care!

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apoi daca n-ai scos capacul niciodata,a fi musai :D sa il scoti,nu poti cumpara bateria pe ghicite.ea are unele cerinte legate de marime si amperaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste firul de masa care pleaca de la borna bateriei...eu mi-am suplimentat cu mai multe fire masa, tragand de la diverse componente ale motorului si parti ale caroseriei direct la borna de "-"...rezultatul e uimitor...pornire mai prompta, muzica suna mai curat iar unii zic ca un asemenea sistem da si cai putere ...se gasesc si in comert asemenea instalatii dar se pot face foarte frumos si simplu cu putina indemanare... http://www.eautoworks.com/html/ORD-1-1-1-6873.cfm ...bafta

Am si eu o mare rugaminte. Ma confrunt si eu cu probleme de pornire. La electromotorul meu am observat ca invarte mai anevoios decat la orice passat am testat, chiar si la acelasi model si varsta ca si al meu. Si cand era -5 -10 grade, se chinuia rau de tot. Te rog frumos sa-mi dai mai multe detalii despre cum ai facut modificarile. Eventual ceva scheme sau poze daca poti. Tare vreau si eu sa-mi vad masina pornind normal. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin eu cred ca ar trebui verificat prima data cu un tester( nu cu o jucarie ) capacitatea de pornire a bateriei ,apoi daca aia e buna trebuie luat electromotorul jos si schimbat bucse si perii pt ca e posibil sa mearga electromotorul in 3 perii in loc de 4 chestia cu cablurile mergea la intermediare nu la tipul asta, deoarece nemtii au observat asta la intermediar si incepand cu modelul tau sa eliminat aceasta posibila.

john k daca astepti sa vina vara sa merg la mare te rezolv rapid ca si golful care ai avut :banghead: .eu zic sa iei un bec de control sau faci dintrun bec de far o lampa cu 2 sarme ,una o pui la masa si ailalta o pui pe firul subtire ce intra in electromotor apoi dai la automat si te uiti la bec ,daca se aprinde inseamna ca contactul cu cheie este bun daca nu atunci trebuie schimbat partea electrica din contactul cu chei,urmatorul pas daca contactul este bun atunci schimba cele 2 piulite cu saibe cu tot de pe bobina de la electromotor (cheie de 13) daca tot nu merge atunci ai 2 posibile :desfaci electromotorul si verifici integritatea periilor adica sa nu fi ajuns vreuna inca la sarma ,daca astea sunt bune atunci trebuie sa schimbi bobina de pe electromotor(solenoidul) daca nu sunt bune schimba tot platoul pt ca cele cositorite cedeaza repede daca din vreun motiv dai mai mult la automat. sper sati fiu si asa de ajutor ;)

fratilor, putin off topic, cam ce tip de baterie trebuie sa caut?

n-am scos capacul niciodata, as vrea sa cam cumpar una si nu stiu de care!

va multumesc!

de la 70 amperi in sus cat sa incapa in acel locas si sa fie curentul de sc ci cat mai mare adica de la 600 amp ( en) in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Vio.LA fel de prompt ca si asta vara.VAd ca nu mia mai facut figuri.Sper nici sa nu mai imi faca.Oricum la vara o sa ne vedem sa te uiti tu putin la ea.Oricum sa stii ca nu mai ai de scos o sacosa de fire in plus ca la Golf.MErsi mult pt sfaturi.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un cunoscut cu "benzinar" 1,8 mi-a zis ca la diesel e diferita bateria! :offtopic:

corect??!

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut acceasi problema (cei drept pe un passat b3 1.8 benzina) dar am cumparat electromotor , alternator si am schimbat si bateria ka asa zicea mecanicu si tot nu potnea ,,,,,

sa dovedit a fi partea electrica a contactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare, imi cer scuze ca folosesc topicul acesta, dar sunt relativ nou pe forum si inca nu am permisiunea sa deschid un nou topic... :(

Precizez ca am incercat si functia search dar nu am reusit sa gasesc alte topic-uri despre probleme asemanatoare.

Am un Passat 1.9 TDI din 98 care de ieri nu vrea sa mai porneasca.. Ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi?

Mi s-a mai intamplat de cateva ori sa am probleme la pornire dar de fiecare data a fost de ajuns sa inlocuiesc filtrul de motorina (multumita motorinei Petrom presupun :rolleyes: )

Ieri dimineata cand am incercat sa il pornesc, dupa 3 secunde de functionare motorul s-a turat pana la 1300 rot/min dupa care s-a oprit brusc. A trebuit sa incerc de mai multe ori pana am reusit sa il pornesc, a functionat perfect 30 min, l-am oprit iar la reponire iar s-a oprit dupa cateva secunde. Dupa care nu a mai vrut sa porneasca!

Cand am inlocuit filtrul de motorina, am incercat sa pun contactul cu filtrul scos, gandindu-ma ca pompa ar trebui sa se amorseze dar nu s-a intamplat nimic. E normal? Sa fie oare pompa de vina? :pale:

Moderator: dar search dupa cuvantul "porneste" ai incercat?

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca mai ult ca sigur trage aer pe undeva la filtru si se dezamorseaza......incearaca sa bagi motorina fortat in pompa (cu o besica de amorsare de la dacia papuc 1.9 diesel ) pe care o pui dupa filtru pina in pompa . e relativ usor dar trebuie sa verifici furtunele bine de tot sa nu fie imbatranite/crapate/rupte .....Am patit-o si io si e al dracu greu sa amorsezi o pompa de V6 . Si daca porneste du-o la un tester VAG. (parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat.. Intre timp am reusit sa o aerisesc pe la injectoare, functioneaza, dar tot nu sunt satisfacut pentru ca nu nu am descoperit sursa problemei si e posibil ca peste 4 luni sa imi faca la fel. Am crezut ca am apa sau pamant in rezervor, i-am desfacut capacul si cu ocazia asta am descoperit ca nu am pompa in rezervor chiar daca instalatia electrica are 2 fire suplimentare pe mufa, in afara de cele pentru sonda. Bineinteles ca problema nu e in rezervor, un e apa si nici sorbul obturat cu impuritati.

M-am gandit si eu ca ar putea fi de la filtrul de motorina, dar motorul a facut probleme abia saptamana trecuta, la 8000 km dupa ce am schimbat filtrul (ma gandesc ca daca era de la el, facea de la inceput - oricum acum l-am schimbat iar). Am verificat si electrovalva de pe pompa si se pare ca functioneaza cand pun contactul. Am schimbat toate furtunele de retur de pe injectoare pentru ca erau f imbatranite cu toate ca nu se vedeau urme ca ar arunca motorina pe undeva.

Am masina de 2 ani si mi-a mai facut de cateva ori astfel de probleme, dar cum ziceam, a fost de ajuns sa schimb filtrul - atunci banuind ca e de la motorina. Poate era doar o coincidenta, dar de fiecare data problema se rezolva. De data asta cand am aerisit injectoarele am obs ca e aer si nu apa. Acum functioneaza motorul, circul cu ea, dar cateodata se opreste sau ramane la o turatie constanta (1300 rot/min) si nu o mai pot accelera sau mi s-a intamplat chiar sa nu mai pot opri motorul care continua sa functioneze la acea turatie chiar daca opresc contactul.

Referitor la testerul VAG, imi poate recomanda cineva unul in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B 23 ZHS, tu ai pompa de injectie pe masina si oprirea motorului se face de la electrovalva, poate sa fie electrovalva defecta

faza cu acceleratu, e de la pedala de acceleratie, ai pedala electrica

motoru e de 110 cp afn?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru lista Msanyix, deja am vorbit si azi ma duc sa ii fac o diagnoza.

@ Zabin: da, motorul e de 110 cp AFN, asa am banuit si eu ca electrovalva ar trebui sa inchida supapa si implicit sa opreasca motorul, dar am testat-o fara supapa din electrovalva (am desfacut electrovalva, i-am scos supapa dupa care am montat-o la loc fara ea) si tot la fel facea: se inrerupea, se oprea sau chiar nu reuseam sa o mai pornesc.. Ce mi s-a parut ciudat, e ca motorul se oprea cand opream contactul, chiar fara supapa. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se oprea si gestionarea pompei de injectie.

Chiar daca sistemul e cu pompa de injectie, nu e chiar clasic (ca si la ARO). Are gestionare eletronica prin intermediul ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua... Ma scuzati daca scriu intr-un topic necorespunzator dar nu prea am gasit ceea ce ma doresc sa va intreb...

Mi-a spus cineva ca iarna este bine sa se porneasca masina timp de 10 minute zilnic fara a o accelera ci doar lasata asa pe liber... Este ceva bun in asta sau e riscul sa se intample ceva? Nu ma pricep si de accea va intreb pentru ca o alta persoana mi-a spus ca nu este bine sa pornesc motorul daca nu merg cu masina..

Sunt un pic in dilema :)

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, ce se poate intampla, ce e bine si ce nu?

Multumesc frumos. O zi placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturile de saptamana asta merita sa o pornesti in fiecare zi, dar eu zic ca e mai bine sa faci o tura cu ea timp de 10 minute decat sa o lasi sa merga degeaba, la relanti timp de 10 minute nu cred ca o sa fie vreo diferenta daca ai pornito sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are rost, in 10 minute nici bateria nu se incarca si nici motorul nu se incalzeste la mai mult de 40

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!