Jump to content

Probleme la pornire Seat Toledo TDI 66kw


oakyz
 Share

Postare recomandată

Treaba sta in felul urmator ...

1 Bujie ARSA

1 Bujie 7.6 Ohm

2 Bujii au pana in 1.5 Ohm...

Acum o a ma duc sa cumpar bujiile si daca se rezolva problema ma duc si le dau foc la service.

Asta dupa ce m`au pus sa cumpar BATERIE NOUA, RELEU BUJII NOU, TEST MOTOR, = 350 Baterie 80 RELEU , TEST MOTOR = 40 ... TOTAL = 470 RON aruncati pe geam. cand este ff posibil sa fie de la BUJII.

SFAT pt cei care mai au problema asta... MASURATI BUJIILE nu le incercati pe baterie pt ca e IRELEVANT.

PRIMA bujie care are 7.6 Ohm se inrosea pe baterie dar se pare ca e devalorizata asa ca e ff posibil din cauza la bujia asta si cea care e arsa sa primeasca date proaste computeru de bord si sa nu le incalzeasca nici pe restul. *PAREREA MEA*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totcmai le-am pus de 2 sapt cum sa se arda asa rpd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totcmai le-am pus de 2 sapt cum sa se arda asa rpd

la tine e posibil sa ai alta problema ... de ex compresia.

La mine nu are nici o trepidatie cand porneste motorul... e adevarat ca e mai galagios pana se incalzeste putin dar dupaia merge normal. Oricum nu strica sa masori bujiile .... daca nu citeam pe forum habar nu aveam ca se pot masura si care trebuie sa fie valorile normale.

Cu ocazia asta am aflat si eu ca imi mergeau 2 bujii din 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos thx for test ... m-am lamurit si eu de niste chestii ... si sincer e util pentru oricine sa il faca macar odata sa vada in ce stadiu se afla masina... si NU mai faceti testul la tampitii de la service ... de ex mi-am adus aminte ca aia mi`au testat TURBINA cu motorul pornit pe loc... deci ce puteau sa vada exact ? ca se invarte turbina :blink: bravo ... oricine vrea un test cipos sigur v-a rezolva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
... asa ca am ramas doar cu pornitul greu si concluzia ca am gasit 3 service pline de incompetenti retardati.

Colegu,s-ar putea sa ai probleme cu dezamorsarea pompei de injectie peste noapte.verifica dimineata daca ai motorina pe tur,dac ai frutun transparent la intrare in pompa de injectie se vede acolo tot.

Daca nu ai furtun, si ca o eventuala dezamorsare din cauza supapei unisens din rezervor, poti debransa in fiecare seara conducta de tur intre filtru si pompa si sa-i pui un dop. Dimineata o mufezi la loc si dai la cheie.

Ps, si cu scanarea vag-com ai descoperit cauza pornirii greoaie? :) sau te-ai ales doar o scanare "completa" ? :)

Modificat de Calaretu4x4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) da s-a ales cu o diagnosticrae completa inclusiv a turbinei pt ca eu nu fac ceea ce faci u, adica sa-mi trimiti mie logouri la interpretata.... vezi doamne pt prieteni :) si poate nu ar trebui sa mai dai replici acide pe forum si macar sa ai curajul sa recunosti ca ai avut parte de sfaturi utile din partea mea.. mai ales cu epuratorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Verifica ce presiune are pompa de injectie.

A mea are 150 bari iar injectoarele deschid la 200 si porneste mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!