Jump to content

Suzuki Swift Sport vs. Polo GTI


e-Marius
 Share

Postare recomandată

Chiar sunt curios.. te-ai dat cu gti remapat si l-ai facut?

14.5 la 400m? Extrem de bine. Felicitari. Ai o masina foarte reusita cu un motor pe masura. 1.8T ala mereu m-a impresionat. E motivul pt care am vrut mereu VW. E drept ca intre timp a aparut 2.0TFSI si 1.4TSI insa asta nu schimba faptul ca 1.8T este un motor de nota 20.

GT nu e un "pocket rocket". Nici nu incearca sa fie. Nu e nici macar o masina semi-sport. E o masina normala cu un motor ceva mai mare. Nu are nici un fel de tuning sau alte "elemente" de acest gen. Polo GTI e altceva. E un GTI nu? :)

TSI e un motor absolut normal. Daca vrei e un TFSI, cum e pe gti, cu compresor. Nimic mai mult sau mai putin. Diferenta o face programul din ECU care intradevar e complicat. in rest e acelasi motor ca pe gti. Doar ca e 1.4 si are compresor in plus sa il ajute. Nu mi se pare multa tehnologie la mijloc sincer. Nu mult mai multa ca la un TFSI. DSG e intradevar "complicata".

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NetFlow

    18

  • Bogdan_wrc

    9

  • DORU_14

    9

  • maxu

    5

Top Posters In This Topic

Poate sunt eu subiectiv dar nu inteleg cum se poate compara asa ceva :volkswagenpologti090206xa9.th.jpg

....contra la asa ceva : s010ab450yk8.th.jpg

GTI-ul e clar , castigator.

Un versus interesant intre cele doua si nu numai gasiti AICI. Rezultatul e conform asteptarilor.

Modificat de DemenTZial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios.. te-ai dat cu gti remapat si l-ai facut?

DA!!

si ambii soferi cam stiu cu ce sa mananca plecarile. si aveau si evacuare amandoua. de cate ori sa mai zic. asta e surpriza! ~400 de kg dif conteaza f. mult ! cam 1/4 din Polo !

omu' nu minte si poate fi verificata treaba oricand. mai punem Leon 1.8T remapat? si iar repet, doar 2 masini in spatele unui Lancer. asta e Polo remapat. si nu mai stiu , dar poate ma ajuti ZYX cum ai stat cu S4 ala? sau era ala 3.0TDI?

sunt curios cum o sa stea in fata un GT. dar sunt 90% sigur ca ..... bine :rolleyes:

asta ca OT, ca oricum Polo GTI as alege din comparatia asta. de fapt cam din compartia cu toate de clasa lui. doar Ibiza Fr sau Cupra ce mai ma atrag, dar ma da inapoi pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. te cred :rolleyes: Omu zice ca diferenta e de 220kg. Dar daca zici tu ca e 400kg asa o fi.

GTul e o masina normala nu de liniute. Cand o sa am chef de liniute o sa imi iau alta masina si doar pt asta. (linute). Daca un polo gti a facut un golf gti logic ca va face si un gt. Bravo ei. Cum am zis e o masina destul de buna pt liniute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb de liniute. e vb de masurarea masinii. din curiozitate. sa evzi cum stai... nimeni nu s-a dat din orgoliu, sau bani sau alte motive asemanatoare. dar in fine, hai ca deja discutam pe alta tema. :scratch:

nu, tipul nu face astea, dar mai e interesat de chestia asta...cum sta masina. asa cum suntem mai multi...

poate am gresit cu greutatea, dar eu asa imi amintesc. macar 300 -350 sigur erau! in fine, asta ctz la fel de putin.. :unsure:

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. Aici ai dreptate. Si eu as vrea sa vad ce si cum. Sunt curios sa fac asta 1 data sa vad cum "sta" masina.

Credeam ca autorul postului de mai sus cu polo gti cu asta se "ocupa" ca vad ca a facut multe teste. Oricum fiecare isi ia masina pt nevoile lui si orgoliul lui I guess.

Sa revenim on topic. Eu as alege de departe polo gti. Mi se pare o masina super ieftina la ce ofera. E un pocket rocket foarte bun. Nu are materiale cine stie ce in interior insa calitatea asamablarii e ok iar motorul ala face toti banutii si ceva in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La preturi am cam gresit, ma scuzati, acum am vazut... in sensul ca pretul de 17k este cel cu taxe la PoloGti si la Rs (chiar un plus de ~ 300 pentru Rs) iar la Ibiza este ... CIP!!! Daca este sa fie cu taxe... ajungem la 20k pentru Ibiza FR si ... chiar nu mai conteaza pentru CupraR, nu?! Asa... greutatea... Primul V GTI cu care m-am dat (soft + evacuare) avea (cantarit) 1480kg dintre care ~ 50 kg avea muzica deci... 1430kg. Au mai fost la cantarit O Skoda Octavia 2 RS care avea 1530 cu 1/2 rezervor si soferul ( ~ 90 kg ), deci, facand calculele... ajungem la ~ 1440 kg. Si, ultima masina masurata a fost un Leon 2.0 TSFI care a avut 1480 cu sofer (~ 65 kg) si nu stiu cata benzina deci sa zicem ca masina a are ~ 1410kg... De aici zic eu ca diferenta de greutate este undeva la... 220kg. Daca gresesc , sa imi spuneti (nimeni nu e perfect!).

Acum, sincer (fara suparare, Bogdane), datorita unor discutii care nu isi au rostul o sa zic doar ca acel A4 3.0TDI (cu evacuare si soft la SKN - 286cp si... 650NM!!!) dupa loc mi-a dat 3-4 masini spatiu, iar din mers... de la ~ 50km/h am un mic avantaj pana pe la 180.

M-am dat si cu Leon FR/TopSport cu soft (si nu unul, ci mai multe)si doar cu unul am stat bara la bara, si din mers si dupa loc. Si, in aceeasi configuratie (doar evacuare) am facut si Golf V GTI stock - 2 masini pe 400m. A, am uitat sa spun faptul ca masina avea doar evacuarea!!! Care, diferenta intre evacuare si stock pe aparat (Beltronics) a fost ~ 0,2sec pana la prima suta si 0,3sec la 400m. A, am uitat sa va spun faptul ca PoloGTI nu prea vine cu 150 cp la motor din fabrica (se si vede la performante + am vazut si dyno-uri pe afara... cu ~ 165cp, fara nici o modificare!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zyx e foarte in masura sa spuna de Polo GTI, la foarte multe 'teste' pe care le-a facut am fost de fata si masina merge incredibil, tocmai de aia am inclinat spre GTI

votul de neincredere pe care il are swift este si pt ca inca nu a demonstrat si este o masina f noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, sincer (fara suparare, Bogdane), datorita unor discutii care nu isi au rostul

foarte adevarat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, am uitat sa va spun faptul ca PoloGTI nu prea vine cu 150 cp la motor din fabrica (se si vede la performante + am vazut si dyno-uri pe afara... cu ~ 165cp, fara nici o modificare!)

Atunci e alta mancare de peste. Super tare masina.

Ce versiune de injectoare are? Se poate duce la 225cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, de injectoare inca nu stiu prea multe... cred ca sunt cele dupa FR/TopSport. Cred! O sa aflu cand va fii cazul. :scratch: Si... o sa vad in primavara daca se poate duce in 225cp...

Modificat de Zyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un polo GTI de 225CP ar fi super bomba. De pe loc nu e avantaj mare.. da din mers cate masini ar putea sta in fata? Masina ar avea aproape 200CP/tona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8.5s pe bord.. cam 9 real. Oricum e bine. Oricum diesel cu cuplu mult pe masina relativ usoara si tren de rulare "slabut". Patineaza rotile la greu la plecat in forta. Cred ca asa se explica timpul relativ slabut.

asta e o aberatie...stock in nici un caz nu patineaza rotile faci niste plecari racheta cel putin cu ea stock...si cu un soft bun si cauciucuri bune + aderenta scoti cam 7.9-8.0 suta...iti zic din experienta ca am acelasi motor si in cel mai rau caz aceeasi greutate sau chiar mai usor golful meu

Depinde ce versiune de "chip" are. Oricum e o masina foarte buna de liniute :)

PS pacat de bordu ala din plastic si motoru` care papa mult :). Daca tot vrea cineva masina de liniute ii recomand un reno 5. E si mai ieftin.

daca te referi la acel polo gti are versiune de chip normala...si cocoseaza gti-uri la greu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceea ce se vede in film. Uita-te atent la el. Eu zic ca cineva cu un picior mai finut face plecari mai bune ca ala. Cred. Nu prea ma pricep.

Am inteles despre polo gti. Impresionant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, scuzati-mi impertinenta, dar eu nu inteleg un lucru: cum puteti crede ca datele date de constructor sunt false? Cum sa faca 8.5 sau 9 secunde suta, cand fabricantul spune 9.6 s? Consumul si performantele trecute in cartea tehnica sunt stabilite dupa xxx testari in conditii ideale. Asa cum consumul iese cu greu la fel ca cel din cartea tehnica, asa si performantele vor fi atinse. Daramite mai bune. Hai sa fim seriosi si sa ajutam omul sa faca o alegere buna.

Dupa parerea mea, Polo GTi ofera in acelasi timp confort, calitate si performante (cuplu generos de la turatii joase), in timp ce Swift-ul este mai spartan si ofera performanta prin turatii. Am condus Polo GTi si Swift de 92 CP, iar senzatiile sunt cu totul altfel, chiar daca nu vorbim de aceeasi putere. Ambele modele arata bine, au jante pe masura si un nivel de echipare corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!