Jump to content

Suzuki Swift Sport vs. Polo GTI


e-Marius
 Share

Postare recomandată

Doru 14 - ai dreptate, m-am incurcat in generatii si am uitat; hai sa incerc sa clarific - Fabia cand a fost lansata avea platforma viitorului polo, iar acum noul polo are platforma viitoarei fabia, nu ? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NetFlow

    18

  • Bogdan_wrc

    9

  • DORU_14

    9

  • maxu

    5

Top Posters In This Topic

Noul polo e facelift si are aceeasi platforma cu ala "vechi". Adica identica cu fabia actuala. Nici fabia noua nu are altceva.. deci nu prea conteaza :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu, dar banuiesc ca Noul Polo GTI ar trebui sa aiba punte spate independenta. Cel vechi o are semi-independenta si asta n-o face f sportiva pe viraje stranse, vezi Octavia 1 RS.

In fine, cateva lamuriri pt autorul topicului, in caz ca se decide la o benzinara rapida, cu atat mai mult cu cat parerile sunt impartite:

VW Golf GT 1.4TSI 170CP - performante: http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/golf/engines

VW Polo GTI 1.8T - performante: http://www.volkswagen.ro/

Se observa ca noul GT il depaseste pe vechiul GTI...

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 -180km/h cam in 40s Destul de bine. 0-100 ( nu imi dau seama unde e 100km/h)insa pare cam 10s.. ceea ce e mult.
Sincer nu stiu, dar banuiesc ca Noul Polo GTI ar trebui sa aiba punte spate independenta. Cel vechi o are semi-independenta si asta n-o face f sportiva pe viraje stranse, vezi Octavia 1 RS.

In fine, cateva lamuriri pt autorul topicului, in caz ca se decide la o benzinara rapida, cu atat mai mult cu cat parerile sunt impartite:

VW Golf GT 1.4TSI 170CP - performante: http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/golf/engines

VW Polo GTI 1.8T - performante: http://www.volkswagen.ro/

Se observa ca noul GT il depaseste pe vechiul GTI...

http://www.zeperfs.com/duel1352-744.htm - depinde unde te uiti .. sunt cam "tot" acolo desi gtu e ceva mai greu. GTI vechi e ceva mai rapida in linie dreapta.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8.5s pe bord.. cam 9 real. Oricum e bine. Oricum diesel cu cuplu mult pe masina relativ usoara si tren de rulare "slabut". Patineaza rotile la greu la plecat in forta. Cred ca asa se explica timpul relativ slabut.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 -180km/h cam in 40s Destul de bine. 0-100 ( nu imi dau seama unde e 100km/h)insa pare cam 10s.. ceea ce e mult.

http://www.zeperfs.com/duel1352-744.htm - depinde unde te uiti .. sunt cam "tot" acolo desi gtu e ceva mai greu. GTI vechi e ceva mai rapida in linie dreapta.

NetFlow, eu am comparat GT-ul cu POLO GTI, nu Golf GTI...e o diferenta de 30CP. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E golf 4 gti acolo.. si are 180. Nu 200.

Polo GTI nu cred ca prinde GTul din urma..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI nu cred ca prinde GTul din urma..

Nici eu si de aceea am dat link-urile acelea. Cineva mai sus zicea invers si am adus cateva cifre... in sprijinul afirmatiei mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...
E golf 4 gti acolo.. si are 180. Nu 200.

Polo GTI nu cred ca prinde GTul din urma..

Ai fi uimit... :offtopic:

Eu zic ca cine cumpara un motor turbo, ia automat in vedere si un cip mic...

Una peste alta, Polo GTI cu cip este mult peste oricare masina enumerata mai sus (inclusiv Golf GT).

BogdanWRC stie foarte bine ce stie... Polo dupa remap este un mic monstru.

On-topic : Fa un drive-test cu toate modelele de interes... si apoi decide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut. Cel putin in linie dreapta o sa fie extrem de rapid. Am ceva dubii ca o sa poata pune pe asfalt cei 200cp. Cat de late sunt gumele fata si ce greutate are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Cauciucurile sunt 205/40/R17, iar greutatea este undeva intre 1100 - 1150 kg.

Se poate pune jos puterea, destul de dificil ce-i drept, insa cu cauciucuri performance si temperaturi de peste 15 grade afara... sa zicem ca o poti tine pe sosea.

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohoo...ce surprinsi veti fi.... ;)

zyx,...unde esti tu, amice????

Polo GTI cu remap si evacuare i-a dat in demaraj 2 masini unui Golf GTI cu evacuare si soft. ambii soferi buni. si nu e caz unic.

stiu, veti zice ca nu la liniutze se masoara puterea, da, adevarat, dar demarajul..si asa ca fapt divers..sa vedeti cum acel polo GTI a luat decat 2 masini de la Lancer Evo???

eu zic ca Polo GTI sta in fata la GT. dar daca are soft... si unul si altul, i-o cam da Polo ...

totusi, golf GTI este peste GT. si si-a luat-o. ;)

netflow, nici eu nu puteam crede...si ma gandeam ca Polo GTI nu prea are rost sa se dea cu golf GTI. dar uite ca am ramas cam uimit. am zis mai sus, Leonuri 1.8T cu soft siau luat-o destul de grav de la Polo GTI.

in concluzie:

GT<GolfGTI< Polo GTI la demaraj.

sa ne uitam si la greutati pana sa facem niste afirmatii... ;)

cand mai comparati cifrele, mai uitati-va si la ce masini sunt comparate. nu Golf 4 GTI cu 5 GT.

eu am mai zis unora sa lase revistele si netul, sa se uite in viata reala... ca acolo se cam masoara puterile. pe asfalt, nu in carti ;)

nu mi-o luati ca o impresie de "baietzash de cartier", dar am vazut cateva lucruri pe asfalt care m-au cam uimit. eram undeva suspect, dar mi-a fost dovedit ca una e in carti si alta pe sosea. ;)

in fine, sper sa terminam cu OT despre GT si Polo GTI,si sa revenim la Swift si Polo??

multumesc.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce versiune de "chip" are. Oricum e o masina foarte buna de liniute ;)

PS pacat de bordu ala din plastic si motoru` care papa mult ;). Daca tot vrea cineva masina de liniute ii recomand un reno 5. E si mai ieftin.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E golf 4 gti acolo.. si are 180. Nu 200.

Polo GTI nu cred ca prinde GTul din urma..

daca ai sti macar cata diferenta este intre golf mk4 GTI si Polo asta nou GTI..... ;) ti-ai cam schimba ideea.

cutie de viteze, GREUTATE,....

Depinde ce versiune de "chip" are. Oricum e o masina foarte buna de liniute ;)

nu vb doar de liniute. si vb de aceesi varianta de soft. + ~30 de cai.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8T 150cp are "la roata" cam 136CP (real). Asta e si motivul pt care un tdi de 130cp+chip bate un 150cp + chip. Pt ca in timp ce tdi are la roata 130cp, 1.8t are la roata 136cp. Probabil din "chip" ies ceva mai multi cp pe diesel si atunci rezultatul e care e ;). Oricum repet 1.8T e un motor excelent. Cel putin de 225CP fuge rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu sunteti off-topic, pentru ca am cerut si alternative, GT-ul, Ibitza FR/Cupra sunt totusi cu cel putin 3000E mai scumpe. Eu as vrea ceva pana in 17000 cu tot cu taxe.

Pana acum am retinut Fabia RS si Fiesta ST.

Vreau sa va ganditi si la confort, costuri de intretinere nu doar care are mai multi cai inainte/dupa remapare.

Am pornit de la Polo GTI vs Swift Sport pentru ca pe cel din urma l-am vazut destul de laudat la britanici in emisiunile lor auto (

). Modificat de e-Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place mai mult polo gti decat fabia rs si swift. Cred ca e si o chestie de gust. O masina "sport" sau semi-sport o iei si cu inima nu numai dupa calcule. Daca luai logan faceai calcul cat consuma si cat de rentabil e si asa mai departe.

Pt mine de ex puteau sa existe 20 de masini mai ieftine mai fiabile mai bune sa conume mai putin tot golf gti sau gt cumparam. Asa ca eu zic sa o iei pe aia care iti place cel mai mult. Restul sunt detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au facut in revista supercar un test cu stift sport si civic type-S. Concluzia? Stift e in urma cu motorul de 125 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8T 150cp are "la roata" cam 136CP (real). Asta e si motivul pt care un tdi de 130cp+chip bate un 150cp + chip. Pt ca in timp ce tdi are la roata 130cp, 1.8t are la roata 136cp.

eu cred ca tu glumesti....

poate nu ai inteles ce am zis mai sus....

repet:

Polo GTI a batut Golf GTI. ambele cu CIP si evacuare.

sau tu crezi ca fabia rs cu cip bate Golf GTI cu cip?

in afara de putere, mai vedem si greutate, si rapoarte cutie de viteze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu sunteti off-topic, pentru ca am cerut si alternative, GT-ul, Ibitza FR/Cupra sunt totusi cu cel putin 3000E mai scumpe. Eu as vrea ceva pana in 17000 cu tot cu taxe.

Pana acum am retinut Fabia RS si Fiesta ST.

Vreau sa va ganditi si la confort, costuri de intretinere nu doar care are mai multi cai inainte/dupa remapare.

De acord, sa revenim cu picioarele pe pamant. Adica la resursele financiare disponibile.

Pt ca ai adaugat aceste 2 modele pe lista, eu zic ca in aceasta clipa ai de ales (obiectiv vb) intre Polo GTI si Fabia RS. Fiesta ST este deja depasit ca performante de aceste 2 modele. Iar Suzuki Sport este ultimul pe lista dpdv al motorizarii.

Si pt ca doresti confort, iti spun ca daca iei un model GTI sau RS confortul este relativ, aici s-a dorit putina sportivitate ori aceste 2 valente se pot tolera, dar nu pot convietui bine impreuna. Judecand stock, RS-ul este sportiv cu un consum mic, iar GTI-ul este sportiv cu un consum mai mare. Aceasta relatie se pastreaza si dupa remapare. Ar fi bine sa faci un drive-test cu ele, chiar si la SH, daca cunosti vreun proprietar, insa personal inclin spre Fabia RS, care se va vinde mai usor peste cativa ani (motorul este mai "actual").

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la care pica ambreiaju mai repede? :)...fiind diesel si avand cuplu de 310 N.m daca nu ma insel, s-ar putea ca skoda sa te cam lase la un anumit numar de km. In rest sa ne auzim numai de bine si spor la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi sunt off-topic, as vrea sa fac o precizare. Fabia RS are 9.6 suta la carte si asa este. Eu am 9.2 suta la carte si, inainte de resoftare, nu a reusit niciodata sa bata. Dupa resoftare, mai jos de 7.8 - 8 secunde suta nu poate nici una sa treaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca tu glumesti....

poate nu ai inteles ce am zis mai sus....

repet:

Polo GTI a batut Golf GTI. ambele cu CIP si evacuare.

sau tu crezi ca fabia rs cu cip bate Golf GTI cu cip?

in afara de putere, mai vedem si greutate, si rapoarte cutie de viteze...

O fi ce zici tu. Da eu nu prea cred. E extem de greu de crezut ca acel polo a scos un timp atat de bun. Daca e asa ori avea si alte modificari ori ala din gti nu stia ce face. Totusi intre golf gti si polo gti e o diferenta de 400kg. Nu 1 tona. Polo cu remap are 180, golf ceva peste 230. Am vazut si gti cu 270 dupa remap. Si la 230cp e o diferenta de 50CP intre cele 2 masini. Repet. Nu zic ca nu e posibil insa sigur numai din chip "normal" +30 cp nu cred ca poate polo asa ceva. end of end topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

So... nici nu stiu cu ce sa incep... Hai sa incep cu inceputul adica... Polo GTI vs. Suzuki Swift Sport. Fiabilitatea este de partea amandurora sa zicem(1.8T - extrem de revizuit vs. 1,6 japonez/corean/chinezesc - nu ma injurati, chiar nu stiu care e treaba cu Suzuki). Pe de alta parte nu stiu daca isi are rostul aceasta comparatie... sunt masini mult prea diferite (intr-adevar, aceeasi clasa dar...), parerea mea, in legatura cu acest lucru fiind identica cu a lu' Strumfu'. Pretul... Polo-ul este exact la 17k (aproximativ ca si FabiaRS, sub Ibiza FR - 16.500, sa nu mai spunem de CupraR care ajunge la bani de... Golf V GTI/ Leon FR cu ceva optiuni!!! - ~ 20k). Ok, whatever... La performante, e cu totul alta treaba (parerea mea). Polo-ul scoate mai bine decat declara ei de fabrica (pe mana cuiva mai indemanatic, sa zic asa) . De Suzuki... va dati seama ca nu stiu si nu imi dau cu parerea. Tuning... LOL!!! Nu cred ca parerile sunt impartite aici... Desi, cine stie cum poate fi facut un Swift Sport afara (si nu ma refer in Europa :) )

Marius... FabiaRS iti iei daca vrei sa consume... mai putin, iar Fiesta ST... Ford nu prea stie sa faca materiale/calitate, pe bune - inbinarile sunt cat se poate de nasoale (a fost varianta si pentru mine). Comfortul... parerea mea este ca daca vrei o masina de calsa mini care se vrea sport nu prea te gandesti la acest lucru! Iar la costuri de intretinere... sa fim seriosi!!! (gandeste-te mai ales acum, ca suntem in UE)

Acum, vreau sa va spun ca am avut diesel (Leon 1.9TDI 150 cp, care a fost resoftat astfel incet sa fuga... prea bine pentru un diesel) inainte si stiu cu ce se mananca. Spun asta deoarece o Fabia RS nu prea poate face un Polo GTI, pe bune. Cu un soft (adica ~ 170cp) se mai apropie dar... nu, nu reuseste. Cine nu ma crede... sa vina cu un RS (modificat, nitel :) ), pun softul de fabrica si vedem :)

Roadrunner - masina mea are ~ 1200 (benzina 1/2) - e in 3 usi. A ta... cred ca sare de 1200, fiind in 4. Poate ne intalnim si noi odata sa vedem care e treaba, nu?!

Cat despre "real", Polo are la roata doar 126cp (asta e, tehnologie/materiale). Si, totusi diferenta de greutate dintre V GTI si Polo gti este undeva la 200kg... asta pe masurate (mai exact ~ 220kg). Sunt inca multe de spus dar momentan ma rezum doar la asta: acum, cu evacuare si soft (care este unul cat se poate de normal!!!) scot (bine :) ) sub 7 sec prima suta si ~ 14,5 400m.

P.S.: Tare GT-ul... dar e depasit de... prea multa tehnologie, pe bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!