Jump to content

Suzuki Swift Sport vs. Polo GTI


e-Marius
 Share

Postare recomandată

Care ar fi alegerea voastra si de ce?

As vrea sa vad pareri argumentate si chiar alternative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NetFlow

    18

  • Bogdan_wrc

    9

  • DORU_14

    9

  • maxu

    5

Top Posters In This Topic

Normal ca Polo GTI :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima tentatie e sa spun Polo GTI, doar are o "inima" 1.8T 150CP ce reprezinta o baza de plecare f buna pt un tuning viitor.

Insa Swift Sport arata f bine pe afara, e mai moderna si mai noua masina si ar fi alegerea ilogica... Ma inspira mai mult decat GTI cu toate ca stiu ca motorul de pe Polo e superior. Daca vrei - ca o paralela, oricand as alege Honda Civic in locul unei concurente din aceeasi clasa... pt ca e altfel si suna altfel. La fel si cu Suzuki. E mai chic, nu mai bun. Atata tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo gti, daca vrei o masina cu un potential sportiv in limita bugetului, motor fiabil, greutate scazuta, calitate VAG, consum un pic maimare decat la swift(dar si performante pe masura)

swift daca vrei o citadina care doar arata sport oferind senzatii mult sub polo, calitatea fabricatiei e mult sub VAG chiar daca masina este mai moderna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI. nu pot sa nu ma gandesc la ce baza de tuning e. mai zic si de calitatea materialor si fiabilitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din clasa mentionata de masini as alege polo sport pt brand,calitate,frumusete si un motor foarte cunoscut un grupul vag !

ca alternative dar mult mai scumpe ar fi ibiza cupra,mini cooper s dar aici vb de bani cu care poti sa treci in clasa superioara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai zic si de calitatea materialor si fiabilitate?

Sa stii ca nu se prea plange lumea de fiabilitate la Suzuki Swift. Mai degraba la Polo (vezi rezultatele catastrofale din testul de 100mii km cu Polo HTP :) ) Cat despre design, pana si Skoderii la Fabia 2 au furat linii de la Swift :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar cate Swift sunt vandute si cate Polo?

sunt curios la acelasi test ce ar fi facut Swift...

totusi, daca facem un vs de fiabilitate eu zic ca VW si Polo sunt peste Suzuki si Swift.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca facem un pas inspre UE, si ne oprim la veciini nostrii, era plin la ei de Swift inca din generatia anterioara - arata de mama focului, asa ca nu ma vreau sa ma gandesc ce-i acuma pe la ei, cu copia asta de mini :). Iar ca preturi la piese e mic, tare mic, se produc tot in Ungaria; de fiabilitate nu pot sa spun, nu am avut, dar vad si eu o caruta de modele mai vechi mergand fara treaba si pe la noi.

De ales as lua Polo pentru ca la el vei gasi tot ce doresti la eventualele upgrade-uri, pe cand la Swift - o sa trebuiasca sa le faci singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu mai bine decat ambele - Renault Clio Sport ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

godo .... chiar tuuuu...... macar o Fabia RS daca spuneai ....., dar nu Renault :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

renault clio rs intotdeauna a facut o exceptie. E facut in Franta si numai in Franta din cate stiu si e alta mancare de peste.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prea poate, dar e alta clasa de preturi; pe cand o Skodita RS.... nu am auzit sa aiba probleme, si in ultimele studii Skoda era marca din VAG cu cea mai mare crestere a fiabilitatii parca :) .

Sau de ce nu un 207 cu noul motor facut impreuna cu BMW ??? Ar fi o varianta zic eu. Ma apuc sa caut detalii.

LE. Yep, 1.6 benzin turbo 150 CP - ce ziceti ??

LE2 Yep yep - 0-100 km/h 8,1 sec, v max 210 km/h, consum 9,3 / 5,6 / 7,0, 150 cavalos, cuplu 240 nm/1400 rot, injectie directa; mai multe aici.

Sau de ce nu un Golf GT ?

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiam ca Clio RS e in jur de 20000 euro DDP. Fabia RS are 70 CP mai putin si e 17500 E. Polo GTI e in jur de 18000 DDP parca. Nu stiu cat e Suzuuuuuukiiiii Stift ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Golf GT e o masina cu un potential f mare. Cilindree mica, taxe mici, compresor + turbo pt performante mari. Bate la fund Swift + Polo GTI impreuna. Numai cand auzi 1.4 TSI 170CP si deja imaginatia debordeaza...adrenalina creste... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clio RS arata cam asa:

Moteur : 4 cylindres en ligne 1998 cm3 16 soupapes

Boite de vitesse manuelle à 6 rapports

Transmission : Traction

Puissance Maxi : 197 ch à 7250 Trs/Min (R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia RS are 70 CP mai putin si e 17500 E.

Godo, Fabia RS remapata la ~170CP si cuplu ~400Nm e bomba pe sosea. Si nu pierde tractiunea asa usor precum Clio Sport, mai ales pe ud. Nu arata asa bine dar da batai de cap multor sportive cu pretentii. Gata si cu off-topicul...desi dpdv financiar, Fabia RS merita prin comparatie cu GTI sau Swift.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vb de tuning sau de masini de serie?

daca vb de tuning, decat un site am pt 1.8T: atpturbo.com

vb de performante? pun banii ca un Polo GTI (si mai sigur doar cu evacuare) ar alerga un Golf GT la orice ora. stiu Polo GTI care se joaca cu Leon cu soft si filtru si evacuare, si mai nou POLO cu soft si evacuare completa a batut si Golf GTI cu soft si evacuare.

deci, mai vb de tuning, sau revenim la masini de serie? si eventual la GTi vs Swift?

singurele cu care as compara Polo ar fi Ibiza Cupra sau FR, Fabia sta mai slab, desi cu remapare pe RS ajunge la 150-160 de cai, Opel cica va scoate Astra si Corsa OPC si ar mai fi cateva japoneze si Renault RS, Fiesta ST. pana la urma ramane la clasa compacta sau coboram sau urcam in clase?

multora care se uita dupa Polo degeaba le aratati Golf la aceeasi bani ca nu toti cauta spatiu mai mult, ci greutate mai mica...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia aia cu 130CP fuge extem de tare cu cip. Insa doar in linie dreapa si doar daca are aderenta buna ( pe toate rotile ). Este cam grea sa fata, per total usoara, si pune spate "slaba". In curbe nu o sa stea foarte bine sau pe macadam.

Oricum este o masina reusita, e chiar fun sa ai masina diesel sport :offtopic:

Fabia RS are peste 1300kg iar un gt cam 1400kg, deci in linie dreapta e posibil sa fie ceva mai rapida... desi sa scazi de la 8.7s la 7.8s 0-100km/h e destul de greu.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comparam doua motoare diferite, unul de 1,6 aspirat si altu 1,8 turbo. in primul rand, cuplul si puterea sunt distribuite diferit pe plaja de turatii, e clar ca pana cand ajungi cu swift la 6800 rpm pentru a beneficia de cuplu maxim gtiul va fi departe.

eu personal as alege polo gti, motorul fiind binecunoscut pentru performantele sale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Fabia RS stock este peste Swift Sport sau Polo GTI, nu-mi spuneti acum ca acc 0-100 la GTI e 8,1 si la RS 9,6, ca nu numai asta conteaza. Cuplul de ex e 210Nm la GTI si 310Nm la RS. E usoara si nu degeaba a omorat Mini Cooper S. Am alergat una remapata (doar pe macadam n-am fost, in rest n-am ratat decat serpentinele) si stiu ce spun: este o piesa cu care impresionezi cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NetFlow - eu stiam ca Fabia si Polo sunt pe aceeasi platforma..... sau comparatia ta era cu un GT ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu GT de 170cp.. zicea cineva mai sus.

Fabia scrie in carte 9.6 suta.. eu cred ca e sub 9 real. Mi se pare cam mult. Daca real e 9.6 nu are nici o sansa sa scoata 7.5s cu remap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NetFlow - eu stiam ca Fabia si Polo sunt pe aceeasi platforma.....

Adica punte spate semi-independenta...asta daca nu vorbim despre ultimul model Polo.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul polo nu e identic cu fabia? Si fabia noua cred ca are tot punte spate semi. nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!