Jump to content

Inca un Golf GTI


OvidiuV

Postare recomandată

Da, stiu m-am gandit de mult ori daca sa vopsesc si pragurile, daram decis ca lasandu-le asa cum sunt se pastreaza o linie a masinii legata cu buza fata si partea din spate de sub spoilerul vopsit.

Parbrizul a fost schimbat pe Casco.

Link către comentariu
  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • OvidiuV

    97

  • Bogdan_wrc

    31

  • cristi_407

    13

  • anorganix

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce frumos arata.

Abia astept sa o vad live. :(

PS: blueflame-ul vine saptamana asta, nu?

Link către comentariu

Arata bine fusta spate. Eu zic ca daca vopseai si pragurile si fusta spate arata si mai bine :). Semana cu un Ed30 :(.

Spor la modificat!

Link către comentariu

doar pragurile si era wow ...

post-20275-1248708920_thumb.jpg

Modificat de guessWHO
Link către comentariu

Hmm, poate o sa vopsesc pragurile. Ma mai gandesc. :icon_thumright:

Folie inchisa nu o sa-mi pun niciodata. Nu-mi place.

Link către comentariu

Azi am montat Blueflame-ul. Sunt super multumit de alegera facuta. Pe linga faptul ca evacuarea suna f f bine, gros si baritonal, raspunsul masinii la acceleratie a devenit foarte prompt. Nici nu mai zici ca e turbo, ci aspirata. Exact ceea vroiam.

Evacuarea e de 3'' turbo-back cu catalizator racing de 100 de celule. Calitatea produsului este excelenta, iar instalarea a fost bolt-on.

Din pacate nu am facut un film sa vedeti cum se aude, dar destui colegi forumisti au avut ocazia sa o vada si sa o asculte in seara asta la CP.

Fusco, pune si tu pozele pe care le-ai facut. Multumesc frumos ca ai venit cu mine.

Link către comentariu

Confirm cele spuse de Ovidiu.

Acum masina este chiar "completa".

Tinuta de drum excelenta, directie responsiva, lag eliminat, sprintena... si cu un sunet demential.

Bravo pentru asa masina! Pe mine unul m-a vrajit. :king:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am actualizat versiunea de soft dupa instalarea evacuarii si acum masina e ceea ce trebuie. Este exact cum imi place mie. Unii carcotasi ar spune ca trebuie schimbata pompa de benzina, dar asta o sa vedem in viitor. Costa destul de mult pompa.

Deocamdata ma bucur de masina, plus ca voi pleca in concediu cu ea, mai mult de vreo 3000km.

Link către comentariu

ooo da..asta da tuning :D multi multi muuulti km fara incidente ovidiu

Modificat de ALEXIO
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mai da detalii de evacuare?Cum se simte?Trage bine?ceva probleme? :biggrin:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Aseara m-am intors din vacanta. Am mers cu masina ~3500km. Masina s-a comportat exemplar, iar acum e ceea ce trebuie, adica asa cum imi place mie.

De evacuare sunt foarte incintat si nu am avut absolut nici o problema. La viteza de croaziera pe autostrada, pina in 3500rpm, este foarte confortabila. Odata ce trec de acest prag, incepe sa-si faca prezenta.

Link către comentariu

e ceea ce trebuie pana o sa te plictisesti de "putinii" cai :icon_thumright:

oricum, felicitari :D si ai grija de ea.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Vineri masina a primit un update foarte, foarte important. Nadir mi-a scos limitarea dintre frana si accelaratie. Cu alte cuvinte, masina pina acum nu-mi permitea sa folosesc frana si acceleratia in acelasi timp. Daca apasai frana in timp ce erai cu piciorul in gas, se taia electronic gazul.

In week-end in drum spre Constanta pe cele citeva curbe de dupa Medgidia , am avut posibilitatea sa testez nou update. Intram in curba cu piciorul drept pe acceleratie si cu piciorul stang puteam sa ciubesc frana atit cit era nevoie. Fabulos! Imi place foarte mult.

Mai ramine update-ul de DSG care este un "must", dupa ce m-am plimbat cu masina lui Byg-ul.

Merci frumos, Nadir! :(

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

ma bucur ca iti place softul LFB adica left foot brakeing si curand va primii si mult asteptatul soft pt dsg

dife safe

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa vreo doua ore de asteptare la Autosoft am reusit sa schimb si eu rotile de vara cu cele de iarna.

Miine ma duc sa schimb si bijiile NKG cu cele OEM, mai verific una alta si gata masina e pregatita de iarna.

Am atasat si o poza cu rotile OEM pe 17" cu cauciucurile de iarna.

post-9146-1257322847_thumb.jpg

Link către comentariu
Belts, hoses, water pumps, batteries and spark plugs need to be properly maintained. Winter tends to magnify any problems a vehicle might have. One simple routine that helps maintain fuel efficiency and engine performance is spark plug maintenance. "Too many people underestimate the power and importance of a spark plug, but it's exposed to more severe stress than any other part of the engine," says Peg Campbelton, Brand Manager for Autolite.

A spark plug must deliver a high voltage spark within split second timing, thousands of times a minute and under extremely varying, always hostile, operating conditions.

Link către comentariu

ok. f de acord. da de ce le schimba cu alea OEM ? :rolleyes:.

Le schimbi, in sensu ca le scoti si le pui deoparte ptr la primavara sau le inlocuiesti din cazua de uzura (le scoti si le arunci)? Eu am inteles prima varianta.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!