Jump to content

turatie ralanti


adihor
 Share

Postare recomandată

Intr-o discutie avuta cu un mecanic auto ,acesta mi-a dat ca rezolvare la problema mea scaderea turatiei la ralanti cu 4 sau 5%-acum am 840 rpm

Cum am ajuns aici:

Daca ma grabesc sa pun schimbatorul in marsarier simt o smucitura de parca nu as fi apasat pana in capat ambreiajul!-din cauza ca nu as avea

din constructie in cutie "sincroane"!!!! ptr marsarier? :shock:

E adevarat sau sant basme?

Daca da ,atunci cu VAG mi se pare ca este o procedura-ce necesita login...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Foarte interesant. De cind cutia de viteze are SINCROANE pentru treapta de mers inapoi ( marsarier ) ? :12: :) :12: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Intr-adevar cutia mecanica nu are sincroane pt. marsarier .. nu prea e normal sa bagi maraseriul in mers :) daca asa face nu cred ca ai ce sa ii faci insa la fosta mea masina care imi facea si mie smucituri in marsarier ii gasisem un workaround sa duc levierul intai intr-a intaia si apoi in R si nu mai smucea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Aceste socuri ( smucituri ) ce apar la schimbarea treptelor de viteza,in procent de peste 80% din cazuri se datoreaza ambreiajului.

Sint percepute de conducatorul auto la introducerea in viteza cind masina

e in stationare. :)

Nu decupleaza suficient :- discul de ambreiaj ramine lipit de volant ori

de placa de presiune ;

- placa de presiune decalita;

- etc..

Atentie si la uleiul introdus in cutie - sa nu fie mai viscos ca cel prevazut

de fabricant?! :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta era ideea-pe loc la schimbarea in marsarier-cateodata-simt o smucitura ca si cum nu as fi apasat suficient pedala....

Rezolvarea facila ar fi fost reducerea turatiei la ralanti.......-celalta desfacere cutie ,reglare etc. :colors: -binenteles in masura in care fenomenul nu reprezinta un simptom clar de defect...

:(

PS1 ulei cutie original-verificat nivel-54000km acum-

PS2 asa stiu ca uzura la ambreiaj apare dupa 100.000km in conditii "umane" de exploatare 8)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Nu m-am referit la uzura normala in conditii normale de lucru.

Sa zicem accidente, neprevazut. Daca fenomenul se repeta mai des

si devine suparator , trbuie mers la o costatare de specialitate. :colors:

Un diagnostic corect se poate pune prin verificare si proba , cu conditia

sa nimeresti la omul potrivit . :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!