Jump to content

Recomandari tratament motor


Seicu Lucian
 Share

Postare recomandată

La Multi Ani si bine v-am regasit!

Am si eu nevoie de un sfat. Motorul meu a implinit 150000km si ma gandeam sa ii fac cadou un tratament pentru motor. Imi puteti recomanda ceva cat mai bun...testat de voi, care sa aiba evecte benefice in timp, nu numai pe moment? Si inca ceva, daca stit unde se gasesc piese mai ieftine de vanzare pentru golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am studiat si am auzit io....parerea mea este ca la TDI nu e prea bine sa bagi tratamente...uleiurile au tratamente incluse ... de aceea este mai bine ca vara sa il schimbi la 7500 iar iarna la 10000...io folosesc CASTROL GTD MAGNATEC 5W40 si merge super....daca voi stiti ca e bine sa se bage tratament mai informati-ma si pe mee ca poate am sa bag si io un DURALUBE.Bafta in noul an forumistilor :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si La Multi Ani tuturor..

spune-mi si mie te rog, uleiul asta castrol e ok? esti multumit? merge si la al meu AHF? e 5 40 ok? am vazut 0 30 si careva mi-a zis ca ar fi bun, da eu nu cred ca merge la noi...

Cine stie mai multe de ce ulei merge la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul merge bine NU puneti nimik auxiliar in ulei. Nu se recomanda ca la un motor de 150000km sa treci de la 5W la 0w pt ca s-ar putea sa ai surprize neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trateaza-l cu ulei de calitate schimbat la timp, e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este diferenta intre aditivi de ulei si tratament ptr. motor ( duralube, slick 50 , ) care trateaza motorul , nu imbunatateste proprietatile uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alec ...nu am nici un fel de probleme cu motoru...merge perfect, porneste la sf de cheie si sunt f multumit de el...io am 5W40 dar creca de data viitoare bag high mileage de la castrol care este ulei pt motoare mai mari de 10 mii km este 15W40...bft...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in acest moment in manualul de intretinere al golfului si spune in felul urmator la aditivii uleiului de motor :

La uleiul de motor nu trebuie adaugat nici un aditiv, daunele provocate de folosirea unor aditivi la uleiul de motor nu sunt acoperite de garantie, de aici se intzelege destul de clar ca producatorul nu recomanda aditivi si tratamente pt uleiul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si la multi ani.Eu am o bora de 131 cp.Dar la toate masinile care am facut schimbu de ulei

nam bagat decat Castrol pumpe duse spezial 505 TXT.Eu zic ca este bun chiar daca e un pic mai scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus de curand ulei Castrol Turbo Diesel 5w 40 vw 505 01, e ulei pentru motor cu pompe duze pe care mi l-a recomandat cel de la care am cumparat uleiul. Motorul ma mine nu e cu pompe duze (parca :D) ...are ceva daca am pus tipul asta de ulei? Si in plus poate cineva sa imi explice semnificatia codurilor din numle uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alec ...nu am nici un fel de probleme cu motoru...merge perfect, porneste la sf de cheie si sunt f multumit de el...

si atunci ce ai cu el de vrei sa-l tratezi?

lasa-l sa-si faca treaba!

si in general folositi pe cat posibil acelasi tip de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus de curand ulei Castrol Turbo Diesel 5w 40 vw 505 01, e ulei pentru motor cu pompe duze pe care mi l-a recomandat cel de la care am cumparat uleiul. Motorul ma mine nu e cu pompe duze (parca :) ...are ceva daca am pus tipul asta de ulei? Si in plus poate cineva sa imi explice semnificatia codurilor din numle uleiului?

nu are absolut nimic... ba mai mult ii faci bine motorului deoarece e mai aditivat uleiul de pompe duze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Buna ziua, a folosit cineva vreo solutie  "Motor Flush" Doresc sa schimb uleiul sa trec de la un Castrol Magnatec C3 5w40 la un

Liqui  MOLY Leichtlauf High Tech 5w40 iar mecanicul mi-a spus sa cumpar o solutie motor flush. Mentionez ca este un golf 5 1.4 16v 75cp  160000km iar schimbul de ulei a fost facut mereu cam la 12000km si s-a folosit numai castrol.

Este bine pentru motor sa se faca aceasta operatiune ? 

As fi recunoscator pentru un sfat. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci tranzitia la Liqui Moly si fara motor flush

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torentmonkey

Am folosit la al meu 1.8t. Desi pe joja uleiul nu era foarte murdar, dupa flush 10 minute a iesit negru. Nu stiu de unde depunerile dar ma bucur ca au iesit. Voi face la fel si la urmatorul schimb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija cu aceste flush-uri ca ataca semeringurile, riscati sa va produca pierderi pe la paliere, axa came. Daca tot simtiti nevoia sa spalati un motor din cand in cand odata la cateva schimburi, goliti uleiul vechi dupa care puneti cel mai ieftin ulei de motor si rulati jumatate de ora cu masina dupa care faceti schimbul de baza cu filtru nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane ulei prost in motor. Mai bine schimbat foarte des uleiul la jumatate interval, 5000km sau jumatate de an, cu ulei cu proprietati bune de curatare, adica norma vw504/507 deci un 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ramane, daca este incalzita bine ? Nesemnificativ. Asta cu schimbul la 5000 este chiar haioasa. Am inteles la 10-12k pentru a evita uzurile rapide, dar un ulei bun sintetic de ultima generatie este pacat sa-l dai afara la 5k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau faceti 3 schimburi la 1000 de km si apoi mergeti cu uleiul de preferinta. Puteti sa faceti schimburile cat mai dese pana aveti un ulei curat in motor. Engine flush e periculos pentru motoarele care au sludge in ele.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu spalatul motorului este moft, daca folosesti ulei bun, si il schimbi la termen, are in el agenti de curatare, oricum tot negru va deveni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, voi cititi vreodata titlul topicului, sau doar va treziti postand?

 

Va atrag atentia ca PE ORICE topic din aceasta arie ORICE post care bate campii va fi sanctionat de acum incolo.

Dupa cum probabil ati observat, unii membri care bateau campii au disparut deja de pe forum.

Sper sa nu fie si cazul unora dintre voi care posteaza pe langa subiectul topicului

 

Considerati acest post ca pe un ultim avertisment pasnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa spleli motorul cu adevarat da baia jos, spala tot,  acolo este depunerea mare, sorbul de la pp de ulei, capacul de la tacheti cu sistemul de ventilare a gazelor. Cu flush-rile risti sa disloci vreo bucata de mizerie sa se obtureze pe la sistemul de ungere si nu iese tocmai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torentmonkey

Un flush nu e facut sa scoata "bucati" de sludge. E facut sa inmoaie si sa ridice in suspensie micile depuneri de pe canalele de ulei, tacheti hidraulici,etc. Toate maruntisurile astea nu pot fi curatate de un ulei usor intarit la un schimb normal. Din experienta am observat ca motorul se simte altfel cu alt ulei dupa cateva sute de km si cicluri de pornit oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut!

Am un passat b6 2007 diesel.

Am fost cu.masina la mecanic astazi mi-a pus calculatorul pe ea cu precizarea ca nu am nici o foaie cu valorile pompei,dar mi-a zis ca pompa e pe duca si am presiunea mica si ar fi bine sa o vand.momentan nu mi s-a aprins nimic prin bord ,dar mororul e cam zgomotos.

Am.inteles ca exista un aditiv pt pompa de ulei care creaza o pelicula si face sa mareasca presiunea.stii ceva de asta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru pompa de ulei sa vinzi masina, e glumet mecanicul tau. Dai jos baia si vezi care e problema, nu e un capat de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!