Jump to content

B6 2.0 Tdi 140cp Vs. 2.0tdi 170cp


mircea812
 Share

Postare recomandată

ba scade mult sub 2000rpm dsg....in modul D...ar fi undeva pe la ~1600-1700rpm..vazut cu ochii mei tocmai pt a scade consumul de combustibil. Sper sa ramana ledul acela stins cat mai multa vreme si sa nu se aprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o skoda octavia rs-tdi cu acelasi motor tdi de 170 Cp cu dpf.Se pare ca filtrul de particule e o problema generala a acestui motor,avand aceleasi necazuri ca si error8020000. Cred ca mi s-a aprins dpf-ul in 2 luni de cand am masina, de 8-9 ori.Am fost in service, a scanat-o cu calculatorul ala al lor,si intr-adevar s-a constatat ca dpf-ul era umplut in proportie de 42%.Deci becul dpf se aprinde dupa o umplere a filtrului in procent de 40%.Mie nu mi-au curatat in service dpf-ul, mi-au cerut sa respect procedura clasica, mers constant peste 60 km/h la o turatie intre 2000 si 3000 rpm.Ca de obicei dupa 8-10 km de mers in conditiile astea mi s-a stins becul.Se pare ca trebuie sa ne obsinuim cu asta, desi nu e deloc imbucurator.Mersul in aglomeratie urbana ancraseaza dpf-ul!

Cat priveste calitatea combustibilului, am constatat ca nu are nici o importanta,mi s-a aprins la fel de repede becul atat cu motorina euro4 cat si cu cea euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe zi ce trece si citind posturile voastre(la cei ce se aprinde ledul de dpf), ajung la concluzia ca nu conteaza aproape deloc motorina E4 de E5(pt filtrul dpf ma refer). ca bagi de la mol sau petrom, aceeasi chestie.

o observatie buna este ca cei cu dsg nu au avut problema asta cu dpf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o observatie buna este ca cei cu dsg nu au avut problema asta cu dpf-ul.

Daca e asa inseamna ca principalul vinovat la colmatarea filtrului DPF ar fi stilul de condus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, vinovat este fabricantul,care a montat un dpf care nu se prea pliaza pe motoarele PD. Motoarele VAG 3.0 Tdi nu au nici o problemea cu dpf-ul.Nu se poate imputa nimanui stilul de condus.Fiecare poate conduce cum doreste,nu ar trebuie sa fie determinanta aceasta chestiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate imputa nimanui stilul de condus.Fiecare poate conduce cum doreste,nu ar trebuie sa fie determinanta aceasta chestiune.

Extrapolind putem spune ca e vinovat VAG ca nu a pus motoare diesel care sa mearga tot timpul la 4500 rpm ca stilul meu de condus asa impune. Stilul de condus trebuie sa se plieze pe specificatiile tehnice ale unui automobil. Daca nu se respecta specificatiile tehnice nu putem imputa fabricantului ca nu a facut masina cum si-o doreste fiecare. Putem spune doar ca cel care a ales masina nu a facut-o in cunostiinta de cauza. Daca DSG-ul reuseste sa nu colmateze filtrul DPF niciodata si la manuala se intimpla des clar defectul e intre volan si scaun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ot: cine a deschis topicul, il rog sa faca un poll pt cei cu probleme dpf.

1. dsg - led aprins

2. fara dsg - led aprins

3. fara dsg - fara probleme

daca mai aveti propuneri pt poll...... Eventual un moderator sa introduca poll-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu poll-ul in alt topic pentru ca ar fi fost offtopic aici . Daca aveti propuneri de modificare la intrebari si categorii .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, stilul meu de condus, este cat se poate de "pasnic", motorul meu nu a vazut niciodata 4500 rpm.Cand mi s-a aprins dpf, s-a intamplat dupa mers in oras in aglomeratie,cu schimbari ale treptelor de viteza la aproximativ 2500 rpm,deci un mers absolut rezonabil,nesportiv.Deci raman la parerea mea,(si nu numai a mea) ca acest dpf pe motorul VAG 2.0 TDI, nu a fost tocmai bine implementat. Firmele concurente nu ofera astfel de "surprize" la motoarele lor diesel cu filtre de particule, sau cel putin eu nu am auzit.E posibil ca transmisiile DSG sa exploateze mai corect motorul,insa a afirma ca un condus normal nefortat este imputabil soferului, este cam lipsit de temei.Imi pare rau, nu pot fi de acord cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boggy poate stilul tau de condus e prea pasnic si de aici apare problema. Noi romanii avem o tendinta de a da vina pe altii. Noi stim intotdeauna mai bine si ceilalti gresesc. In locul tau eu as fi intrebat cum face DSG-ul sa mentina motorul acolo unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine mai sunt momente cand se tureaza la 1000, dar in cateva minute isi revine. Am citit ca ar fi normal. Din ce imi scrii tu acolo, imi dau seama ce neplaceri iti cauzeaza aceasta masina si mai ales cei din service. Sfatul meu este urmatorul foloseste numai Euro 5(alpine parca ii zice) de la OMV. Nu am avut problema asta si avand DSG imagineaza-ti ca in majoritatea ocaziilor merg subturat.

Din ce vad pe forum, ajung la concluzia ca 170 cu cutie manuala face figura asta, cele cu DSG nu.

Sa ma contrazica cineva daca nu este asa.

Am avut problema cu DPF-ul la 3.000k. De atunci pune euro5 de la OMV (vara Premium si iarna Alpine), acum am aproape 7500km si nu am mai avut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog imi spuneti si mie unde se fabrica motoarele de 2,0 tdi si 140 C.P.Intreb in prisma achizitionarii unui mitsubishi lancer care este dotat cu acest motor de 2,0 si 140c.p.Aveti idee ce diferente exista intre ele(cel presupus a fi fabricat in japonia si cel fabricat in germania) ca banuiesc ca aceste motoare se produc in japonia intrucat lancerul este fabricat in totalitate acolo si parca nu as crede ca se duc motoarele de aici din europa cu vaporul pana in japonia.Ce defectiuni mai frecvente se intalneste la acest tip de motor.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmz.....citind posturile voastre incepetzi sa ma speriatzi....eu mi-am pus comanda la un passat 2.0 TDi 170 cp cutie manuala...si treaba asta cu dpf ma sperie....chiar asa problema mare este?agentul de vanzari mi-a spus ca nu este problema cu toate ca i-am dat de intzeles ca as pune cutie automata daca imi sugereaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate problemele ce le vezi descrise pe acest forum sunt doar cazuri izolate. Nu trebuie generalizat! Pt ca sa iti dai seama daca este o adevarata problema, ar trebui facuta o statistica a tuturor proprietarilor de DPF, si nu numai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorul de 170CP si n-am avut nicio problema cu DPF-ul in 11 mii de km, vara alimentez cu sprint diesel iar acum alpin.

Conteaza si stilul de condus, eu am tendinta sa o turez mai mult pentru un condus sportiv. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am dat de intzeles ca as pune cutie automata daca imi sugereaza....

Pune-ti automata dar nu pentru DPF . Fa un drive test pe un DSG cu 170 cp si vezi apoi la ce te hotarasti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog imi spuneti si mie unde se fabrica motoarele de 2,0 tdi si 140 C.P.Intreb in prisma achizitionarii unui mitsubishi lancer care este dotat cu acest motor de 2,0 si 140c.p.Aveti idee ce diferente exista intre ele(cel presupus a fi fabricat in japonia si cel fabricat in germania) ca banuiesc ca aceste motoare se produc in japonia intrucat lancerul este fabricat in totalitate acolo si parca nu as crede ca se duc motoarele de aici din europa cu vaporul pana in japonia.Ce defectiuni mai frecvente se intalneste la acest tip de motor.Va multumesc.

Va rog daca se poate sa ma lamuriti si pe mine cu chestiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:paul

ai zis sa pun cutie automata...nu mai am cum ca....deja am pus comanda sa si fabricat mashina...ma sunat agentu si mi-a zis ca vineri ii la curtici in zona libera livrare in a 2 sapt la anu....sper sa nu am probleme nici cu cea manuala. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ca sa revin la acest topic am o intrebare pentru cei ce lucreaza in domeniu (vinzari piese, service, tuning) care ma framinta de cind am comandat masina mea.

So ... ce tip de injectoare piezoelectrice este folosit pe motorul de 170 CP si daca se poate implemeta si pe motorul de 140 CP (ma refer la motoarele PD si nu la cele Common Rail)?

Informatiile vagi pe care le am este ca se poate, in plus iti ofera acei 30 CP diferenta (datorita arderii mai bune a combustibilului) si un "tors" mai putin zgomotos.

Multumesc anticipat pentru un raspuns profesionist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

2.0 tdi consum mediu 6.8 destul de agresiv dar nu exagerat.

Posibil sa am un consum mai mare datorita volantei si ambreiajului care-s aproape gata.

Deja e a doua volant, prima la 15k si asta la 70k. Oare la 2.0 170 cp cum o fi? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am condus 1 an si 4 luni in B6 benzinar cu tiptronic, am ramas acum suprins de cat de sprinten e noul B6 TDI 170CP CR si DSG. E destul de silentios, nu chiar ca si benzinarul, but e acceptabil. E o masina f.OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am vazut ca multi useri se uita pe acest topic inainte de achizitionare

voiam sa spun ca azi am aflat ca incepand cu saptamana 45 de fabricatie anul 2009 apare si pe passat motorul de 2.0 TDI de 125kw(170CP) in combinatie cu 4Motion si DSG

cei de la Skoda le-au luat de mult inainte(superb)

si de la jumatatea lui 2010 apare noul Passat B7

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extraordinara veste. Motorul de 170 de cai este minunat, iar in combinatie cu DSG si 4Motion este de vis. Ma intreb daca este CR sau tot PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!