Jump to content

B6 2.0 Tdi 140cp Vs. 2.0tdi 170cp


mircea812
 Share

Postare recomandată

Hey @somebody, replica "facem schimb de motoare" era pt motorul meu care este tot de 140 iepe...a zis-o omu` deoarece eu i-am zis ca al meu nu consuma asa de mult...deci nu era vorba de 200 iepe :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

problema cu dpf este reala. Eu am patit-o!! Am un passat de 170cp, 3800km si nu mai putin de 9 aprinderi la martorul DPF. Am alimentat numai Euro5 de la Mol. Daca cineva are sfaturi....sunt deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca euro 5 de la omv sau rompetrol si nu vei mai avea probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@error802000: daca ai mers numai prin oras cu viteza medie 7-10 km/h, nu te mira sa se intample asta....pune euro 5, si mai ales citeste in manualul masinii ca nu ai de ce sa te sperii cand se aprinde martorul dpf. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara discuti 170 cp. Problemele cu filtrul DPF (care au aparut in marea lor majoritate la Octavia RS) din cate stiu eu s-au cam rezolvat. Eu am 140 cp si deja ma cam plictiseste. Cat despre consum, e cam 12% in Bucuresti cu mers si noaptea cand e liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorizarea de 2.0 tdi +dsg si nu am avut nici o problema . Poate ca meritul il are euro 5 de la Rompetrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorizarea de 2.0 tdi si nu am avut nici o problema . Poate ca meritul il are top euro 4 de la Petrom :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un HL 2.0 140 CP 15.000 km si pot sa zic ca sunt indragostit de masina. Pentru mine 140 CP sunt super suficienti dar daca esti exigent ia cel de 170. Desi nu l-am condus pe cel de 170 imi imaginez ca 30 CP fac din masina asta o racheta. Am facut spania - romania romania - spania si am tras de ea pana m-am plictisit. Parerea mea e ca daca vrei putin mai multa sportivitate sa iei cel de 170 CP desi cel de 140 CP e destul de vioi. Eu cred ca ambele motoare sunt super bune si eu raman la ideea mea ca motoarele, excluzand probleme din fabrica, nu se strica singure ci cu "ajutorul" nostru. Daca ingrijesti o masina nu o sa ai probleme cu ea. Eu zic sa te gandesti la nevoile tale ca fiabilitate gasesti in ambele motoare.

OFF Topic : Cum aici sunt multi posesori de B6 as vrea sa cer si eu un manual de B6 in romana daca se poate. Cine are sa imi trimita un PM. Va multumesc anticipat.

Modificat de bogdancu24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votez pentru 170. Nici o aprindere DPF, alimentez numai Euro5 de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu votez 170cp dpf, la fel nici o problema cu dpf, alimentat 90% rompetrol euro 5, de 2 ori in 11.000 km de la omv euro 5 plus de alte 2-3 ori din strainatate diesel de care aveau acolo (oricum, acolo am mers 98% pe autostrada, in regim de peste 2500 de ture pe distante lungi, turatie la care filtrul dpf se curata automat numa bine :) ).

in plus, cand ai nevoie de cei 170 de caluti, ce frumos se strunesc... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 11000 Km nici o problema cu BMR 170cp DPF. Niciodata bec aprins pe DPF, consum de ulei 700 ml .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10880km, cam 50% in bucuresti, 0 erori DPF, consum ulei ~500-600 ml. 100% multumit de motor(poate ca si dsg-ul are o contributie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci motorina Euro 5 de la Rompetrol este indicata pentru motorizarea de 170 CP. Aveti idee care sunt diferentele intre motorina euro 4 (Efix) si cea euro 5 de la Rompetrol ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum d-asta nu am avut niciodata. Cred ca doar ala instantaneu mi-a aratat in vreo depasire atat.

nu te supara pe mine Groove dar cred ca te inseli un pic aici ! nu poti sa ai la consum instant intr-o depasire doar atat la consum pt ca totusi ...nu ai fiat panda ! sau cel putin nu cred ca ai 90 la ora si depasesti cu a 6 viteza ! eu am 2.0 tdi 140 cp fara filtru si in depasiri sau la plecarea de pe loc imi scrie si 30-40 l / 100km ...dar tu ai si un motor mai puternic ..deci nu ar avea cum ! si ...consumul meu este urmatorul noaptea 5.7 - 6.8 si ziua 8.5 - 9.5 l/ 100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Dar depinde si de depasiri. Am vrut sa duc putin la extrem exemplul. Foarte important la motorul asta de 170 mi se pare DSG-ul. Combinatia letala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Dar depinde si de depasiri. Am vrut sa duc putin la extrem exemplul. Foarte important la motorul asta de 170 mi se pare DSG-ul. Combinatia letala.

aici ai tu dreptate ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti....hai sa incep cu inceputul referitor la problema mea cu DPF..

masina are 2luni. Prima data mi s-a aprins martorul la 500km, nu i-am dat atentie mai ales ca am auzit ca in primii 1000km se poate intampla. Am citit in manual, am procedat ca la carte si am iesit pe Buc-Pitesti unde am "curata" filtrul. Toate bune si frumoase pana la 1200km cand am patit-o iar....Deja problema a inceput sa ma puna pe ganduri. In fine...a doua zi...am iesit din Bucuresti cu masina si s-a regenerat DPF-ul. A treia oara aveam in jur de 1800km...coincidenta facea ca a doua zi dimineata plecam din Bucuresti si s-a curatat iar.. La 2400-2500km s-a aprins a patra oara, circulam in Bucuresti, nu am iesit din oras si dupa vreo 2-3 ore....cand am mai mers cu masina...s-au aprins si martorul de "problema sistem de evacuare" - ala ca o spirala si al doilea....martorul motor. Am citit in manual ce si cum....am sunat la PBV1 sa imi zica ce si cum si baietii de acolo m-au programat a doua zi dimineata la service, mi-au zis ca atata vreme cat sunt martori galbeni...pot merge cu masina ca nu e o problema. Ok......am lasat masina a doua zi la ei....si pe la 3-4 PM m-am dus sa o iau. Imi expica cei de acolo ce e cu DPF asta (cu toate ca stiam ce este si cu ce se mananca) si imi zic....CA NU E PE GARANTIE...ca este "utilizare proasta a masinii". S-a dat vina succesiv pe: 1. trafic (acelasi trafic este si in orasele mari europene...in acelasi trafic mergeti si voi in Bucuresti...etc).2calitatea combustibilului (am bagat numai Euro5 de la Mol) si 3.STILUL DE CONDUS.

Ma rog....am stat vreo 2 ore la discutii cu ei....am luat factura...280 RON si am plecat.

Dupa 200km.....ghici ce....s-a aprins iar...

Si tot asa...

Intre timp am mai ajuns o data la PBV sa facem niste teste si a reiesit ca masina "e ok". In continuare STILUL DE CONDUS este vinovatul. Un angajat PBV mi-a zis ca ar trebui sa nu merg subturat...adica sa ma dau la masina. Cine ma cunoaste stie ca in nici-un caz nu merg subturat. As putea fi acuzat de orice dar de asta nu. Ei bine...de atunci s-a mai aprins de cateva ori.

Un baiat de la service mi-a zis ca se stinge in momentul in care e perfect regenerat. Altul ca atunci cand ajunge pe la 10% si al treilea ca de fapt...exista un prag de 40-50%..si ca atunci cand il depaseste se aprinde...atunci cand scade sub...se stinge. Total aiurea. Cert este ca pe la 3500km mi s-a aprins...eram aproape de birou...am ajuns la birou si seara cand am plecat spre casa...in mai putin de 1km s-a stins. Ei bine nu avea cum sa se curete singur...numai daca a furat cineva masina si mi-a facut un bine si a iesit cu ea pe autostrada. Ideea e ca ...de pe la 3000km am bagat de la Rompetrol...euro5. Si de atunci s-a aprins la 3500km....atunci cand s-a stins imediat..si la 3700...cand a trebuit sa ies pe DN1 intr-o seara. In consecinta.....probleme exista indiferent de motorina. Maine o sa bag de la OMV ca sa o incerc si p-asta. Poate ca o inghite mai bine pe asta....sa vedem.

Poate ar trebui sa facem un club ceva....o intalnire a celor care o data la 2-3 zile ies pe autostrada sa isi curete DPF-urile. Stabilim o ora...si mergem cu totii la "curatat de filtre"......ca se pare ca service-ul habar nu are ce sa faca.

Am observat o chestie insa.....atunci cand merg cu ea foarte sportiv....si ii dau in reprize rapide....se infunda mai repede. Daca merg mai batraneste....raguseste mai greu. Pai atunci de ce au pus pe ea 170CP....pe bune....

Aaaaa...si sa nu uit....atunci cand se apropie momentul sa se aprinda martorul DPF....cu o zi inainte ....turatia de ralanti imi sta in 1000 in anumite momente....apoi isi revine singura....si tot asa.... Credeti-ma ca in 3800km si 9 erori....am inceput sa o invat....fac haz de necaz.

Astept sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ai platit?!!!!!!sper ca nu....e pe garantie...NU au voie sa iti ceara nici un ban..nu e treaba lor cum mergi tu cu masina subturat sau nesubturat...de banii pe care i-ai dat pe passat lua 3 logane full echipate....dar in nici un caz sa te puna sa platesti....mergi si fa reclamatie la opc...e inadmisibil..280 ron pt ce?ce scrie pe factura? oamenilor pe cuvant daca va inteleg dece luati de bun tot ce zice dealer-ul cand masina este in garantie...sa demonstreze cu documente palpabile ca mergi subturat si ca pui motorina proasta si ca e din vina ta.....pune si euro 4 de la petrom si vezi daca mai face....si serios...du-te si fa-le scandal pt cei 280 ron....

incearca si un mail in germania si intreaba-i daca e normal sa platesti pt o curatare filtru dpf la o masina in garantie....ai sa vezi ce raspuns primesti de la ei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceiasi "problema" ca si error8020000 insa pot spune ca ceva mai rar. Pe de alta parte n-as da-o pe un 140cp. E o placere sa conduci masina asta. Inainte am avut 131cp remapata la 160cp. Nu e acelasi lucru. Masina asta are cuplu, o simti cum tasneste iar consumul doar in Bucurest e pe la 9,5%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine mai sunt momente cand se tureaza la 1000, dar in cateva minute isi revine. Am citit ca ar fi normal. Din ce imi scrii tu acolo, imi dau seama ce neplaceri iti cauzeaza aceasta masina si mai ales cei din service. Sfatul meu este urmatorul foloseste numai Euro 5(alpine parca ii zice) de la OMV. Nu am avut problema asta si avand DSG imagineaza-ti ca in majoritatea ocaziilor merg subturat.

Din ce vad pe forum, ajung la concluzia ca 170 cu cutie manuala face figura asta, cele cu DSG nu.

Sa ma contrazica cineva daca nu este asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am bagat de la OMV - alpine...sunt curios ce o sa se intample

drive fast....but safely

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad pe forum, ajung la concluzia ca 170 cu cutie manuala face figura asta, cele cu DSG nu.

Cam de aceeasi concluzie ma apropiam si eu . Poate ca ar fi bine de facut in poll sa facem niste statistici in functide de dsg, mersul in localitate si afara, motorina, stil de condus, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa fie o legatura intre DSG si probleme la DPF. Eu am 170 CP DSG cu DPF, alimentez de la mol Euro 5, am 19.000 km oras, afara, si nu am avut nici un bec aprins la bord. Sunt aproape indragostit de motorul de 170, e aproape ca un benzinar(exceptand vitezele foarte mici), am condus masina cu 140 CP si apoi cu 170 CP. Dupa parerea mea, (nu sunt mare specialist), e o diferenta intre ele. Nu ma refer neaparat la putere, ma refer la vibratii si la sunetul motorului. Iar cutia asta DSG fara sa exagerez reprezinta ceea ce am visat eu sa aiba o masina. Poti mergi elegant, poti sa mergi sportiv, in ambele cazuri comod. Asta e parerea mea.Stiul meu de condus e mai degraba batranesc decat sportiv, desi o "frig" cateodata de nu se vede. Oricum, chiar mergand "batraneste" cutia nu permite mersul subturat. Din cate am observat eu minimul de ture ar fi 2000-2200 la schimbare. Probabil si asta conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!