Jump to content

B6 2.0 Tdi 140cp Vs. 2.0tdi 170cp


mircea812
 Share

Postare recomandată

Din cate vad pina acum pare ca motorul de 170cp e un tuning in fabrica la cel de 140 cp ? Corect? Amindoua PD cel de 170cp avind alte injectoare, poate alta turbina si alt ECU ??? sau numai alte mape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am intrebat azi la service Cardinal-motors ploiesti si mi-au spus ca sunt alte injectoare, alta turbina si ca nu se pot pune de la una alta. In mod sigur are si alte mape fiindca avand alta turbina, probabil merge cu alta presiune si pana mai sus ( cel de 170 are putere maxima la 4200 rpm si cel de 140 are la 4000 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiar am cautat acest topic, sperand ca s-a creat si nu voi fi amendat de moderatori ca am deschis un duplicat

As dori mai multe informatii despre diferenta intre motorul tdi de 140 si cel de 170 cai. Ma bate ideea sa iau un A4 quattro insa sunt indecis intre cel de 140 si cel de 170. Diferenta de 30 de cai poate fi facuta prin mapare insa ma intreb daca transmisia integrala va fi fortata. De exemplu, la X3 daca i se urca puterea la motorul de 2.0 de 150 cai, se rupe des. De asemenea, diferenta de pret fabrica intre 140 si 170 nu stiu daca merita in comparatie cu maparea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ciudat ca nu poti pune cutie automata pe modelul acela si nu inteleg de ce.

Personal, la Vw merita din plin cei 30 de cai. E cu totul alta masina. Alt cuplu, alti cai...

Decizia insa iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic nu avem informatii detaliate despre nici unul dintre motoarele 2.0 TDI.

Daca gaseste cineva documentatie il rugam sa o puna pe forum.

Injectoarele piezoelectrice si turbina majorata sunt elemente cunoscute de la aparitia motorului de 170 CP (un search cu google sau pe site-uri ca worldcarfans.com arata cateva amanunte dar nu specificatii complete prezentate coerent).

Evident ca si mapele sunt altele. Unii spun ca si intercoolerul ar fi mai mare, dar nu stiu. Puterea maxima se obtine la 4200 si peste ... si la 2.0 TDI 140 CP remapat.

Oricum cresterea turatiei este una dintre metodele clasice de crestere a puterii unui motor.

La unele modele se poate pune si DSG pe 2.0TDI de 170CP.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da incepand cu luna Decembrie 2006 se poate pune DSG si pe motorul 2.0 TDI DPF 170CP in toate variantele ,Trendline , Confort ,Sport , High.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la Audi. Ca la Vw se pune de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cate stiu eu diferite sunt:

1. injectoarele - (am inteles ca ar fi un pic diferite ca tehnologie, dar s-ar putea sa spun prostii)

2. turbina

3. ecu (e siemens la 170) evident cu alte mape

4. dpf-ul.

5. 170 foloseste alt ulei decat 140 (507.00 vs 505.01) dar asta din cate stiu se datoreaza dpf-ului.

Ca diferente de comportament e mai siltentios cel de 170.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"5. 170 foloseste alt ulei decat 140 (507.00 vs 505.01) dar asta din cate stiu se datoreaza dpf-ului."

Eu am cumparat passatul din Germania cu revizia facuta in reprezentanta si Castrol 507.00 cu norma VW pe el si e un 1.9TDI PD.

Asa ca nu cred ca e regula sa fie 507.00 vs 505.01 si la motoarele astea. Oricum mie mi s-a parut foarte subtire 507.00 in comparatie cu 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"5. 170 foloseste alt ulei decat 140 (507.00 vs 505.01) dar asta din cate stiu se datoreaza dpf-ului."

Eu am cumparat passatul din Germania cu revizia facuta in reprezentanta si Castrol 507.00 cu norma VW pe el si e un 1.9TDI PD.

Asa ca nu cred ca e regula sa fie 507.00 vs 505.01 si la motoarele astea. Oricum mie mi s-a parut foarte subtire 507.00 in comparatie cu 505.01

Senzatia mea e ca VW tinde sa foloseasca 507.00 la toate motorele PD cu si fara DPF.

La comparatia motor 170 cp ( BMR) si 140 cp ( nu-i stiu codul) ar fi interesant sa incepem cu o poza (fara scut) ? E pe undeva o lista cu codurile motoarele VAG ?

Uitati ce am mai gasit pe net la http://www.worldcarfans.com/news.cfm?newsi...tml/country/gcf :

2.0 TDI with 103 kW: 209 kph is the top speed of the 103 kW / 140 bhp (at 4,000 rpm) Passat 2.0 TDI. The four-cylinder engine develops a maximum torque of 320 Newton metres as low as 1,800 rpm, and takes just 9.8 seconds for an easy 0-100 kph sprint before reaching the top speed of 209 kph. Average consumption: 5.9 litres. This TDI performance level can be combined with a diesel particle filter.

Numerous details were modified in order to facilitate the use of an optional, additive-free diesel particle filter in the 2.0 TDI. Some examples: in order to allow the DPF to be mounted as close to the engine as possible, the position of the exhaust turbocharger was changed. The pressure with which the pump-jet element injects fuel into the slightly modified combustion chambers was also increased to as much as 2,400 bar. In addition to this, the pumping characteristic of the pump-jet was modified to allow additional injections for the thermal regeneration of the filter or other reasons. Engineers concurrently succeeded in further reducing the oil consumption, another measure to increase the efficiency of the DPF. The diesel particle filter is maintenance-free, and forms a modular unit with the oxidation catalytic converter.

2.0 TDI with 125 kW: The second 2.0 TDI, fitted with highly innovative piezo pump-jet high pressure injection and a compensator shaft, is a completely new design. This very quiet, four-valve TDI has an output of 125 kW / 170 bhp (4,200 rpm), develops a torque of 350 Newton metres (1,800-2,500 rpm), and accelerates the saloon to 100 kph in just 8.7 seconds. The top speed is 223 kph. Here, too, the average fuel consumption is low, at 6.1 litres over 100 kilometres.

Technically, the 125-kW TDI, with its switched induction manifold for turbulence control, is based on its 103-kW equivalent without diesel particle filter. This cultivated engine is the world's first piezo pump-jet TDI. Further technical features are two compensator shafts (reducing secondary vibrations by up to 80 percent), a maintenance

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog nu mai dati quote la mesajul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O imagine a motorului BMR 170cp fara scut. Daca poate cineva sa o puna pe cea de 140cp ar fi fain. E o prima metoda de comparatie. Daca mai vreti si detalii ....

IMG_1800.jpg

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, daca nu cumva ma insel, motorul tau are si D-ul rosu. :lol: Din cate am vzut la motorul meu , cred ca nu prea seamana. O sa ma uit mai cu atentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai I-ul si ala destul de discret. TDI-ul de 2.0 140 cp nu are nimic rosu. SUnt curios daca si cel de 140cp are galeria de admisie tot din plastic ?

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesanta treaba cu literele rosii. La Octavia 2 de 140 cp cu siguranta I-ul e rosu, iar la Alteea de 170 avem ff sigur si D-ul, daca nu chiar toate. Tu zici ca la Passatul de 170 e doar I-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la Octavia si la Alteea dar stiu foarte bine cum e la mine pe spate. Te-ai uitat la motor ? Seamana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a comparat nimeni poza cu un motor de 140 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind subiectiv, la 170 CP avem un DPF ce creeaza probleme, si un consum ce nu are nici o legatura cu cartea, mai ales urban (f. mare). Oricum castigul de putere nu are nici o legatura cu un eventual chiptuning al motorului de 140 cp. DPF a fost introdus datorita diametrului mic al duzelor injectoarelor piezo. Din ce cunosc eu.

Hristos a inviat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu cunosti bine. DPF-ul nu creeaza DELOC probleme la Passat, ci doar la Octavia RS. In al doilea rand consumul urban, daca la 8 e nesimtit...atunci fie... SI castigul de putere e semnificativ fata de 140, mai ales si cuplul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr.1000 in plus cistigul de 30 de cai mi se pare

value for money..

nu ma pricep la motoare...dar stiu ca sant multumit de ce am..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 de cai in specificatii in plus nu pare cine stie ce. Motorul are insa un comportament cu totul diferit. Incepind de la zgomot , cuplu, reprize e mult diferit. A recunoscut-o si cineva care a mers mult cu passat de 140cp dupa un drive test pe masina mea. Aceeasi persoana are un BMW X3 3.0 diesel si concluzia a fost : Ai senzatia ca e un motor pe benzina in turatii mari si pe motorina la turatii mici.

PS. Pina la urma o poza de motor de 140cp nu pune nimeni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga Groove, tu ai recunoscut ca bagi numai euro 5, sa nu ai probleme, cu toate ca motorul este euro 4.

Ca motorul e 'galagios' (putem vorbi de motoare cu adevarat galagioase), de aceea am ales diesel. Eu am vrut motorul de 170 CP, 1000 de eur fiind cu adevarat putin. Dar stateam ca Groove, jumatate de an fiind un termen de referinta. Insa sa faci ~250 de km, mergand si cu 190 km/ ora (Deva-Sibiu, dus intors), cu ac pornit, si sa iesi la 6l, e f bine. Eu mai am si Passat b 5.5, 130 CP, acolo e si mai bine, iar motorul nu-l aud chiar deloc.

Spuneti-mi cum sa desfac capacul, si va fac o poza la un motor adevarat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spus ca este mare consumul. Acum nu mai inteleg ce vrei de fapt sa afirmi.

Nici pe mine nu ma deranjeaza zgomotul motorului diesel si chiar nu mi se pare un motor galagios, nici cel de 140 si nici cel de 170.

De asteptat...8 luni...acum zic ca merita, dar am trecut prin multe marci in acel moment. As fi vrut sa renunt la Passat si sa-mi iau Jaguar, ca tot era o promotie in vremea respectiva, dar totusi, luam un Ford cu sigla de Jaguar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!