Jump to content

B6 2.0 Tdi 140cp Vs. 2.0tdi 170cp


mircea812
 Share

Postare recomandată

Noul disel de 2 litri si 170CP este mai fiabil decat cel de 140 ? Am citit pe forum despre diverse mici sau mai mari probleme ale motoarelor 2.0 Tdi si i-as ruga pe posesorii de pasat cu noul motor diesel sa se pronunte daca sunt sau nu multumiti de noul Tdi si daca hibele celui de 140CP au fost rozolvate sa macar ameliorate. M-am hotarat sa cumpar un passat din 2006 din germania si nu stiu ce sa aleg intre cele doua motoare din punct de vedere al fiabilitatii. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alege ceva fara DPF, altfel o sa ai dureri de cap.

DPF = filtru de particule diesel.

Din cate stiu TDI 170CP nu se poate fara DPF, dar mai intereseaza-te si din alte surse.

PS: Sper sa nu ma fi auzit vreun ecologist :rolleyes:

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu problemele e mai mult din auzite. Eu vorbesc din "practica". Nu am avut probleme niciodata cu acel martor pe bord. Am alimentat numai cu Euro 5 si astfel am scapat de problema DPF-ului.

Merita din plin motorul de 170 de CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit problemele cu DPF apar atunci cand se circula mult in regim urban dar eu am sa merg cu masina mai mult la drum lung facand naveta targoviste-bucuresti aproape zilnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm ceea ce a spus Groove. Or fi fost probleme la Octavia RS TDI cu 170 de CP, dar la Passat eu nu am avut nici o problema.

Cheia este motorina Euro 5. Chiar nu ii inteleg pe cei care se "zgarcesc" la aprox 15 RON la fiecare plin (cat e diferenta pana la motorina Euro 4). Ma rog, poate e efect de placebo din partea mea, dar tind sa cred ca emisiile superioare de sulf in cazul motorinei euro 4 nu ii fac deloc bine filtrului dpf, de unde problemele unora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci chiar ca nu e un impediment DPF-ul, mai ales daca alimentezi numai cu motorina cu continut de sulf redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai silentios cel de 170Cp fata de vechea generatie 1.9 TDI 131CP sau este tot tractoreata :rolleyes: ? Am facut un drive test cu o Octavia II cu motor de 1.9 105CP care mi s-s parut sesizabil mai silentios si mai rafinat in tonalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este cu mult mai silentios fata de 1.9 tdi de la octavia 2 si mi se pare ca si fata de cel de 2.0 tdi. desi merg destul de mult in bucuresti nu mi s-a aprins deloc dpf-ul. motorina cum am mai spus marea parte euro4 petrom si sprintdiesel de la omv(nu stiu ce euro este).

coco: nu e vb de calicie la 15ron(cand dai o galagie de bani pe masina nu te mai uiti la 5 euro) doar ca am 2 benzinarii chiar in fata casei ca sa zic asa...daca merg spre servici am petrom daca merg spre oras am omv. si depinde incotro merg. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany, inteleg ce zici, dar 60 de litri nu se consuma totusi chiar asa repede, ca urmare o data la cateva zile poti trece pentru plin la omv si sa pui euro5 :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca au aparut si cei cu 2.0TDI 170CP pe B6 cu filtrul DPF aprins, ba chiar si-a luat si un Check Engine. Asa ca eu unul as merge pe 2.0 TDI de 140CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum despre diverse mici sau mai mari probleme ale motoarelor 2.0 Tdi

Care sunt acele probleme? poti sa le insiri? :lol:

A, ca mai pun ulei la cateva mii de km este alta poveste...in rest... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un 2.0 TDI 140 cp cu DPF pe O2, cod motor BMM. Am acum 12.500 km si nu a mancat pic de ulei. Citind pe forum despre faptul ca motorul asta mai "gusta" din ulei, am luat 2 litri de ulei preventiv. L-am carat degeaba in portbagaj...

Despre motorina nu pot sa ma plang - am pus de toate, de la toti, si euro 4 si 5 de la PEtrom, OMV, Rompetrol (nu am castigat nimic), AGIP, Shell (afara), MOL, etc si nu am avut probleme cu DPf-ul.

Motorul este super, trage bine in toate vitezele, am mers max cu 210 si mai aveam ceva pedala cu masina incarcata cu 4 pers si bagaje full.

Sunt multumit si incantat de motor, in schimb sunt nemultumit de insonorizarea de la Skoda. La viteze mari motorul se aude. Cred ca la VW si la Audi este mult mai bine...dar astea sunt carcoteli mai mult, prin oras imi place cum se aude turbina si motorul. La viteze mari merg mai rar asa ca nu e un capat de tara...

Iti recomand cu caldura acest motor, iar daca suferi pentru mai multi cai rezolvi cu un tuning soft moderat fara sa mai schimbi turbina, ambreiaj etc, pana spre 170 cp si cuplu corespunzator.

Ar merita si un DSG, la 6 trepte cam mesteci.....

sper ca te ajuta parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coco consum destul de mult..ca merg f mult in bucuresti..sil aun consum de 13-14-15% crede-ma ca la o sapt fac plinul...bine ca mai ies si in afara uneori..pana acum am 3900km intr-o luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coco consum destul de mult..

Fratelo...si eu conduc 99% din trasee in Bucuresti , si raaaar mi-a sarit de 11%...in rest in jur de 9.5%...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facem schimb de motoare?:icon_thumright: drum de la parcul circului pana la mc donald's colentina 17,4% (da, am scris bine, 17,4%). bara la bara.si nu sunt nici 4 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facem schimb de motoare? :icon_thumright: ) drum de la parcul circului pana la mc donald's colentina 17,4% (da, am scris bine, 17,4%). bara la bara.si nu sunt nici 4 km...

Asemenea valori am vazut (si peste 20%) doar cand am plecat cu masina in trafic AGLOMERAT RAU dar cu motorul rece, abia pornit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca au aparut si cei cu 2.0TDI 170CP pe B6 cu filtrul DPF aprins, ba chiar si-a luat si un Check Engine. Asa ca eu unul as merge pe 2.0 TDI de 140CP

problema lui vadim s-a rezolvat deja :) , venea de la filtrul DPF si eu tind sa cred ca a fost de la combustibil. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170cp, fara discutie ;)

nu am avut nici o problema in 12000 km, e super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la parcul circului aveam cam 12% si de acolo s-a ajuns la 17,4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum d-asta nu am avut niciodata. Cred ca doar ala instantaneu mi-a aratat in vreo depasire atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!