Jump to content

B6 2.0 Tdi 140cp Vs. 2.0tdi 170cp


mircea812
 Share

Postare recomandată

Intre VW Passat TDI 170cp sau Passat 140cp 4Motion? Ce ati alege? Niste sfaturi mi-ar fi utile.Abia am descoperit forumul asta. Treaba buna faceti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai au fost multe discutii pe teme similare, i.e. motor mai puternic vs. 4Motion.

Vei primi sigur doua categorii de sfaturi, fiecare varianta avand deja partizani infocati..

Decizia finala trebuie s-o iei in functie de stilul tau de mers si de drumurile pe care vei merge.

Daca nu mergi decat pe asfalt (sau asfalt net majoritar) si daca nu ai de urcat iarna pante realmente mari si lungi, merita fara discutie varianta cu 170 CP care e foarte buna in restul situatiilor pe care le vei intalni, inclusiv iarna daca ii pui anvelope adecvate.

Vei avea astfel si avantajul unei masini cu o motorizare care sigur te va satisface mult mai mult.

Pe asfalt uscat sau ud tractiunea FWD e suficienta la raportul CP/tona pe care il vei avea pe un Passat de 170 CP.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sistem AWD nu numai iarna este folositor. 4motion imprima masinii un comportament neutru (elimina subvirarea mai accentuata a tandemului diesel-FWD). Comportamentul in curbe este vizibil mai bun decat in cazul FWD

Daca te impaci cu consumul ceva mai mare al tractiunii integrale precum si cu service-ul ceva mai pretentios, eu zic sa mergi pe 4motion. 140 CP + un eventual tuning iti asigura o dinamica mai mult decat decenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Eu mi-am luat 4Motion pentru ca ala de 170 cp nu era disponibil la momentul respectiv. Dar mi-as fi luat pe cel de 170.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat si eu si m-am tot gandit si pana la urma am asteptat 7 luni dupa motorul de 170cp .. cu stoicism :)

Pot sa spun ca sunt multumit. Cum a spus si razdan depinde pe unde umblii cu ea si ce vrei de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 motion + chip , clar (tot 170cp) !!!!

Modificat de dintzauru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spuneau si baietii , depinde pe unde umbli , dar eu unul mias lua 4motion cu 140 de cai pt ca sa ai un 4x4 e ceva bun pt drumurile de la noi , si eventual daca nu mar multumi cei 140 ias face un chip tuning si mas duce in 180 cp , si leas avea pe amandoua , si cp si 4x4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spuneau si baietii , depinde pe unde umbli , dar eu unul mias lua 4motion cu 140 de cai pt ca sa ai un 4x4 e ceva bun pt drumurile de la noi , si eventual daca nu mar multumi cei 140 ias face un chip tuning si mas duce in 180 cp , si leas avea pe amandoua , si cp si 4x4

la asta ma refeream si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 motion + chip , clar (tot 170cp) !!!!

Da, dar cu 2.0 DPF poti ajunge la 200 sau 220 CP cu oferta curenta (nu ieftina e drept) de pe piata.

Deci oricum vei privi, intr-un an (cand preturile la chip pt PPD se vor aseza, si "rodajul" pentru chip va fi terminat), ai de ales intre 30-40 CP in plus vs 4 Motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar cu 2.0 DPF poti ajunge la 200 sau 220 CP cu oferta curenta (nu ieftina e drept) de pe piata.

Deci oricum vei privi, intr-un an (cand preturile la chip pt PPD se vor aseza, si "rodajul" pentru chip va fi terminat), ai de ales intre 30-40 CP in plus vs 4 Motion.

vrei "curse"? Cumpara un impreza...cam scump...vrei nu stiu ce....cam prost...niciodata , nimeni nu va fii multumit la infinit de ceva...cred ca 170-180 cp cu 4 motion este de ajuns.Daca nu atunci asteapta 170 cu 4 motion si-l faci la 200...fiecare stie ce vrea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140- 4motion, urmat de remapare =170 - 4 motion.

mult mai bine decat 170 "simplu". :icon_cheesygrin:

4motion nu trebuie doar daca umblii in conditii mai grele de trafic. si pe asfalt uscat face diferente mari fata de 2 roti motrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sub acest topic, as dori sa dezbatem consumul de motorina in special, dar si de ulei, pentru motorizarea 2.0 tdi de 140 cp si 170 cp. Eu am citit tot ce s-a scris pe acest forum, insa, pentru dotarea standard, fara for motion sau cutie automata, nu am gasit nimic elocvent. Eu am dorit sa achizitionez un b6 cu motorul de 170 cp, dar timpul de asteptare m-a determinat sa optez pentru motorul de 140 cp. Diferenta de 1000 de euro, mi s-a parut insignifianta, considerand faptul ca pentru un castig de 30 de cp, fara chip, se adauga un surplus de consum al motorinei de doar 0,2 litri (din datele site-ului vw). Eu sunt din Deva, am luat masina de la Quarkmotors din Arad, pe drumul de intoarcere sub 6,5 nu a coborat niciodata. Acum am 1200 km, si consumul a mai scazut. In Arad am luat motorina, sa-mi ajunga la intoarcere. Atunci cand pe bc am vazut ca mai am 15 km de facut, am alimentat de la OMV, pana in gura rezervorului: 69,5 l, euro 5. Am facut cu ei 1200 km (conform bc), dar accelerari puternice, arareori. Fiind in rodaj, 5,2 l/ 100 km, e un consum superbun (il condider un consum mixt, spre extraurban). Uleiul l-am verificat la 1200 km, e la nivel maxim. Dupa cum aud motorul, consider turatiile de peste 3000 de ture, o forjare a lui... da, este spectaculos sa demarezi in a 3-a de la 1800 de ture, la 4000. Nu mai vorbesc de a patra. Eu am avut b 5.5, nu l-am supraturat decat arareori peste 4000, si a mers perfect zeci de mii de km. Si trebuie sa recunoastem, ca la turatiile de cuplu, motorul consuma cel mai putin (aceasta referitor la unele afirmatii ca e bine sa turam motorul, chiar daca consumul creste). Voi face maine un drum de Bucuresti, dus-intors, 850 km, si mai vin cu detalii (Deva- Sibiu- Rm Valcea- Pitesti- Bucuresti, si retur). Voi alimenta inainte de plecare, de asta data de la Mol, evo, pana in gura rezervorului, din nou, si voi vedea exact cum stau. Unii spun ca motorinele scumpe (gen euro 4,5) s-ar consuma mai repede, dar in carte, scrie ca nu merge euro 3, se imbatraneste catalizatorul prematur. Revin cu detalii. Va multumesc de pe acum de colaborare!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare interesant subiectul. Eu sunt foarte multumit de consumul masinii mele, referitor si la puterea motorului mi se pare un consum de bun simt. Si adica: 9l/100 in oras si cam 6 in afara. Se mai ajunge uneori si la 11-12 in oras, dar asta cand sunt aglomeratii exagerate. Cat despre consumul extra-urban am mers chiar si cu 5,6 l/100, recunosc, ca am mers cuminte, adica viteze de 120. Referitor la ulei...pana acum am completat cu vreo 500g si am 6300 de km.

Mai astept si alte pareri.

P.S Passat-ul e mai mult o masina de mers in afara oraselor decat in interior. Se comporta excelent si consuma extraordinar de bine.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut aceasta comparatie pentru ca sunt si eu direct interesat de ea. Vreau sa cumpar in primavara passat cu motorizarea 2.0 TDI de 140 CP/ 170 cp (nu m-am hotarat aici) si bineinteles vreau si DSG.

Pana acum eu stiu doar un singur user cu motorul de 170 de cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut aceasta comparatie pentru ca sunt si eu direct interesat de ea. Vreau sa cumpar in primavara passat cu motorizarea 2.0 TDI de 140 CP/ 170 cp (nu m-am hotarat aici) si bineinteles vreau si DSG.

Pana acum eu stiu doar un singur user cu motorul de 170 de cp.

A mea este si cu DSG. Daca vrei iti pot arata cum merge un 170. Nu vad de ce ti-ai lua 140. E doar o simpla parere.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este si cu DSG. Daca vrei iti pot arata cum merge un 170. Nu vad de ce ti-ai lua 140. E doar o simpla parere.

Ai putea sa detaliezi putin de ce nu ai alege varianta de 140 cai? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vii diseara la intalnirea saptamanala( http://vwforum.ro/index.php?showtopic=7584&st=1120) nu o sa zic nu :offtopic: .

Sorry dar diseara chiar nu am cum sa ajung. Poate altadata.

Si nu vad de ce as alege 140, cand diferenta pana la 170 e nesemnificativa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Media de 5,2 l/ 100 km a fost eronata. Am alimentat de la Mol, evo, din nou pana in gura rezervorului, si am calculat plin- plin. Intr-adevar, bc arata putin mai mult. 5,9 l, condus super lejer, pe drumuri linistite. Putin off topic: Deva- Brad- Baile Felix: superstabilitate, viraje in ac de par, in urcare, cu 50 km/ ora, incredibil, fara scrasnet de roti, o data mi s-a intamplat, dar pe la 70 km/ ora (nu ac), si, din nou incredibil, scrasneau, dar nu tare, toate rotile (nu am vazut sa palpaie ESP (m-am uitat la bord, dar e posibil sa fi fost volanul virat si nu am vazut, sau poate nu am fost destul de atent)... mentionez acest fapt, deoarece cineva spunea ca fuge spatele: daca fuge spatele, scrasnesc doar rotile din spate; am R 16, 215). Am calculat-o crezand ca atunci cand bc arata 0 km, mai am combustibilul de rezerva: 8 l. Dar, atunci cand bc afiseaza: "please refuel" (l-am trecut pe engleza), de atunci sunt valabili cei 8 l. Cand acesta arata 0 km, e bine sa fi in preajma unei benzinarii (motoronarii...) ( cand imi afisa 20 km de facut, am alimentat 69,5) (am avut un b 5.5, dar nu am avut carte in limba romana). Ajung in Bucuresti, pe un drum aglomerat, bc imi arata ca pot face cu rezervorul, 1300 km, deci: 5,4 / 100 km. Nu faceti ca mine: turatii de cuplu: 1800- 2500 ture, EXPLIC in continuare. La intoarcere: Niro- Colentina- Stefan cel Mare- Cotroceni- Militari- autostrada: 1 ora 40 min, infernal: 10 l/ 100 km, pe autostrada: 180 km/ ora: 8l. Pana acasa, un drum aglomerat: 6,3 (cu tot cu consumul de Bucuresti, motorul consuma putin la viteze mici (treptele 3, 4). EXPLICATIE: In Rm.- Valcea am vorbit cu un prieten, si-a cumparat masina noua din Germania. Are 30000, isi ia uleiul de acolo, i s-a recomandat Shell, nu mai retin numerele uleiului. Ia tot mereu 5 l, ca sa completeze. E DUREROS!!! A mers subturat, si DEJA, se aude turbina, datorita depunerilor. SCRIU CU LITERE MARI: nu conteaza consumul, turati motorul!!! (o gluma... cu atatea restrictii pe acest forum, lumea a uitat sa mai rada, stiu ca nici acum nu e cazul...). A primit sfat clar de la service. Oricum, sub 6l/ 100, nu iese nimeni care doreste sa si simte farmecul puterii... Eu, de acum, nu mai tin cont de consum. Asta avem, cu asta defilam. Demaram pana la 3000 ca-i face bine la motor, si impuscam 2 odata: motorul se simte bine, si fetita si mai bine... Referitor la cei cu 170 cp: am citit ceva mai explicit despre cineva care a scris ca-i consuma cu 1 l mai mult ca in carte, dar ca e in rodaj. Cu rodajul m-am lamurit. Consumul e acelasi pe veci. Cel de ulei mai scade, cu noroc. Sa ne mai scrie prietenul nostru cu dsg, daca e amabil (dsg imi cumpar cu pistolul la tampla, si asa ma plictisesc la volan, tot mai verific la bc de plictiseala, daca mi-ai luat si schimbatorul (7 pozitii...), eu cu ce mai raman?), consumul lui mediu real, din care mai putem scade un 0,5-0,8 l. Inchei off topic: Am avut b 5,5: 131 de caluti, motor supersilentios (din interior), nu tracorasul asta (noroc ca iubesc sa aud zgomotul diesel-ului, iar fasaitul de final, cand schimbi viteza, face toti banii (doar cu geamul deschis)..., nu tu ulei, 5,2 consum. Noi cu 140 cp, putem facem chip tuning la 170 cp, lejer, dar cei cu 170 cp, sa stea linistiti, ca daca merg la 210, ambreiaj praf, etc., etc... Doar daca nu au dotare 3,2 fsi, dar la 1000 de eur diferenta, nu prea as crede. O opinie a domnului Voinea, ar fi binevenita, sa crap de ciuda... Si am vrut sa iau 170 cp... Mie personal, 140 cp, mi se par putini, dar si 170. As dori macar 300, dar daca sa poate cu 5 l/ 100 km, ca nu prea am bani, si vreau sa ma plimb din zori si pana-n seara... Una peste alta, IUBESC NOUL PASSAT, orice versiune luati, odata pusi la volan, sunteti sclavi pe veci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos,frumoos...dar si adevarat(m-am bagat un seama fara sa vreau,scuze)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, acum observ ca Groove are cu 170 cp . Mi se par incredibile cifrele tale, prietene. Am mers cu a mea, in toate felurile, dar consumurile tale mi se par mult prea mici. Sa ne intelegem: DPF, nu? Diesel Particle Filter. Acestea din cartea lui vw, consuma mai mult, decat ceea ce am eu. Singura explicatie e ca mergi subturat. Ca mergi cu 120 km/ ora mie nu-mi spune nimic. In ce viteza? Ai 11-12, in oras, eu am scos 10. Te rog fi mai explicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, acum observ ca Groove are cu 170 cp . Mi se par incredibile cifrele tale, prietene. Am mers cu a mea, in toate felurile, dar consumurile tale mi se par mult prea mici. Sa ne intelegem: DPF, nu? Diesel Particle Filter. Acestea din cartea lui vw, consuma mai mult, decat ceea ce am eu. Singura explicatie e ca mergi subturat. Ca mergi cu 120 km/ ora mie nu-mi spune nimic. In ce viteza? Ai 11-12, in oras, eu am scos 10. Te rog fi mai explicit.

Ti-am zis ca am mers cu viteze mai normale, insa doar la inceput si in zone in care erau radare. In rest, am dat si eu in ea. Si DA, am DPF. Nu inteleg de ce ti se par consumurile mici. Sincer, nu am nici un interes sa mint, ca nu asta e scopul forumului, sa ne dam mari cu ceva ce n-am avea.

Cat despre cutia DSG, te contrazic la maxim. Asa am zis si eu despre cutiile automate, pana am condus o perioada mai lunga o masina cu DSG. Nu as mai reveni la cutie normala. E doar o parere, nu sariti acum, ca e mai misto manuala si alte d-astea, ca nu ma veti convinge.

Subturat nu prea merg din fire asa ca si asta iese din discutie.

Consum mare am cand merg bara la bara, adica mai mult nu merg decat merg, si se ridica la maxim 12-13.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit sa scot un consum mediu sub 7%, indiferent cum merg (potolit, mai tare etc) Prin consum mediu inteleg consumul dupa minim 600 km. In concediu am facut vreo 4700 km. Consumul mediu pe aceasta distanta a fost de 7.1%, iar viteza medie a fost de cam 90 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!