Jump to content

Chiptuning custom


andREI
 Share

Postare recomandată

Dupa cum se stie majoritatea pachetelor de harti care le ofera chiptuner-ii sunt calculate pentru o masina stock. De exemplu vii cu un Golf 4 1.9 TDI ALH la care nu ai modificat absolut nimic si zici "vreau cip b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face chip tuning custom fara dyno? teoretic da, practic afara se face altfel si aici v as da 2 exemple: cum au facut 2 japonezi veniti in romania sau cum s a facut un chip custom in grecia

PS: deci raspunsul la intrebarea ta este "da, se face si la noi cu rezultate la nivelul pretului platit si al aparaturii din dotare" !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Bineinteles ca se face. Eu am reusit sa realizez prin munca mea un TDI de 101CP la 188CP, iar dupa un accident masina si-a pus o turbina de touareg v10. Acum masina a trecut bine de 200CP. Modificari pe masina: turbo mare cu BIG FMIC, injectoare motor ARL, traseu evacuare complet din inox.

Alt custom binestiut este ZGB .. Tot peste 200CP din 130CP originali

Alt custom este un Golf ALH 90CP dus la 155CP. Mai am incercat si alte 90/110 cu diferite modificari hard si am ajuns pe la 150-170CP , cel mai recent reusind urmatoarea performanta: un ASV de la 110 si care era deja tunat afara si scotea in jurul a 205-210CP (testati de noi pe beltronics, iar de "client" pe dyno la metrotehnica. In strada s-a testat cu ZGB si era in spate putin). Ne-am vazut. Stiam ce soft are nevoie masina pea ea si aveam pregatit deja fisier. Am testat cati CP da ce avea pe masina si am pus fisierul facut de mine. Rezultatul a fost 4CP in plus dar... eu aveam 1.6bar in turbo pe cand fisierul lui avea 1.8bar cu overboost peste 2bari bine (are boost gauge masina).. Mi-a garantat el ca tine 2BAR fara probleme turbo lui si am facut pe loc modificarea sa functioneze in 1.8 bar turbo. Ne-am ales cu un overboost de doar 2bar (mai mic decat era pe softul lui), un plus de 20-24CP fata de softul lui initial si o crestere mai lenta a temperaturii uleiului (exista si ceas de monitorizarea a acestuia)...

Tot proiecte cu turbo mai mari sau alte injectoare etc.. am avut si cu alte marci ..

Concluzia: si la noi se face.

Sfat: si bogdan a avut parte de multe de astfel de proiecte. Discuta cu el ca sigur o sa-ti faca treaba buna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Bogdan mi-a facut si primul soft, custom, dar vroiam sa stiu si eu daca altii mai scriu pe EPROM mape personalizate.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voinea...cum a adaptat omu ala o turbina actuata electric la un PD(aia de V10 TDI) si la ce rost...ca e un VNT18. Pe cand putea usor sa puna VNT20 sau altele fara atatea batai pe cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

sincer montarea acestei turbine hibrid (pentru ca era facuta din cea de touareg pentru a merge pe evacuarea TDIul de 101CP) nu mi-a dat probleme sa ma gandesc cum.. Am avut de luptat doua saptamani de teste de ajustat fizic tija actuator + modificari in soft mapa de comanda N75 si mapa boost x rpm deoarece desi am pornit de la un aprox 160CP initial .. am avut parte de limp mode cu negative deviation ..

Acum merge fara probleme de peste o luna masina si chiar a fost plecat din tara de revelion cu masina proprietarul (geo , membru si el aici pe forum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm spusele lui voinea.Cu presiune mai mica am obtinut mai mult decat aveam eu initial...!Si dupa cateva zile am observat ca trage si mai bine decat atunci cand ne-am vazut noi,poate it-s just the weather :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Bogdan mi-a facut si primul soft, custom, dar vroiam sa stiu si eu daca altii mai scriu pe EPROM mape personalizate.. :D

Bineinteles ca mai sunt si altii. Suntem noi, cei de la www.ΤuningСhip.ro , cei care am avut curajul sa aratam ca si in Romania se pot face softuri profesionale pt masini fara a ascunde clientilor sursa fisierelor. Suntem total independenti, nu apelam la altii pt a ne face softuri, lucrarile(software&hardware) asupra ECU le efectuam personal, cu sculele proprii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si completare, eu am pe masina soft custom de la kisslorand - am injectoare PP520. Estimez undeva pe la 145-150CP. Trage serios, fum normal pt un tdi (asta-vara la intalnirea de la Sighisoara chiar i-am rugat pe colegi sa verifice asta venind in spatele meu). Ca e reflash sau rescriere de eprom, nu cred ca e important, cu un programator de eprom scrii cate epromuri vrei sau iti trimit baietii epromurile scrise. Sigur ca dynotuning ar fi ideal, in masura posibilitatilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un unchi in Cluj. Lori ma primesti prin vara-toamna? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) andREI, pacat ca nu ai fost la Sighisoara..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am avut nici timp nici bani. Dar mai ales timp. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Alt custom este un Golf ALH 90CP dus la 155CP. Mai am incercat si alte 90/110 cu diferite modificari hard si am ajuns pe la 150-170CP , cel mai recent reusind urmatoarea performanta: un ASV de la 110 si care era deja tunat afara si scotea in jurul a 205-210CP (testati de noi pe beltronics, iar de "client" pe dyno la metrotehnica.

Ce modificari mecanice au avut aceste masini non-PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

lista modificarilor este mare si porneste de la injectoare sport, ambreiaj sport, cap de pompa , turbo mai mare + intercooler central .... In functie de investitie => si cresterea de putere. De facut se face si ocazional am colaborat si cu ciptuneri consacrati pe TDIclub in diferite aspecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!