Jump to content

probleme la turbina


verzino1
 Share

Postare recomandată

am un audi a6 din 2002 2.5 tdi quatro 180 cp si de 3 sapt a inceput sa imi suere motorul,adica un fasait in plus cand acelerez,am fost la audi si au controlat toate furtunele si mi au spus ca 90% este turbina,ca ea scaote sunetul .. nu prea am inceredere in ei ! ma ajutati ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie fcaut un log si verificat ce presiune face , eventual vazut si jocul in ax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din Bucuresti poate te pot ajuta cu un log sa vedem daca ai vreo pierdere de presiune pe undeva. Asta s-ar mai putea vedea si pusa pe rampa sa se inspecteze furtunurile sa nu fie vreo fisura ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din Bucuresti poate te pot ajuta cu un log sa vedem daca ai vreo pierdere de presiune pe undeva. Asta s-ar mai putea vedea si pusa pe rampa sa se inspecteze furtunurile sa nu fie vreo fisura ceva..

ce insemna log ??? iei au stat 2 ore sa verifice toate futunele si au zis ca nu am scapari ...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log inseamna jurnal (tradus din engleza). Practic inseamna in cazul acesta monitorizarea unor parametri ai motorului pe un timp mai lung si inscrierea valorilor pe un suport persistent. Dupa aia le citesti, faci un grafic tragi concluzii etc.

Acum ca s-a f... stricat vremea e mai greu sa faci un parcurs de proba cu accelerare 100% ca nu prea e sigur... asteptam Ice Age 2 : Dezghetul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu probleme cu turbina. pana in viteza a 3-a plafoneaza la 3000 de turatii, de la a 4-a in sus, plafoneaza la 2300 de turatii. valva N75 e dusa, iar mecanicul mi-a legat tija ca sa intre turbina pe direct.

cine ma poate ajuta cu o diagnosticare competenta (log pe VAG-COM) si poate o curatire de turbina. in plus, de unde pot sa fac rost de o valva pe absorbtie, nu neaparat de audi?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa te poata ajuta cineva?de unde esti?ce tel. ai?ce adresa de mail ai?cu alte cuvinte,caz valabil in proportie de 80% pe acest forum,cei noi logati poarta o frica de a-si completa campurile din profilul lor.apoi cer ajutor...

da,sunt mai multi care o sa te ajute,completeaza numai datele in profil sa poata lua lumea legatura cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ai dreptate. Numele meu e Lucian, din Bucuresti, pot fi apelat pe mobil 0723 234 604.

Adresa de mail, lucian_itr@yahoo.com

Multumesc

PS: nu inteleg de ce imi tot da eroare cand incerc sa-mi pun datele astea direct in profil...

Modificat de lucian_itr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Buna tuturor !

E primul meu mesaj, sunt un nou inscris pe forum deoarece intampin si eu o problema. Detin un Audi A4 B6, 1.9tdi 116 cp, 2005, si am achizitionat-o de 3 luni, nu prea stiu multe despre masini si despre mecanica. De vreo vreo 2 saptamani ma obsedeaza o eroare pe care mi-o arata testerul, si anume este vorba despre : Engine - 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition).

Am hotarat sa o pun pe tester dupa ce parca pe la 100-110 km/h ma arunca in cap si cu pedala pana in podea nu mai tragea, doar daca opream masina si o reporneam, asa isi revenea. Din ce am inteles pot fi mai multe cauze : geometria turbinei ingreunata de mizerie, valva N75, senzor de presiune, furtunele de vacuum, sau chiar si debimetru de aer. Acum nu stiu exact ce sa fac si cu ce sa incep, am fost la cineva si mi-a curatat EGR-ul si am constatat ca a fost mizerie destula in el (calamina depusa). Voi incerca sa fac si un log in mers si a va putea arata si voua, poate ma puteti ajuta si identifica exact problema, eu sincer nu ma pricep sa citesc valorile pe care mi le va afisa testerul. Multumesc.

O zi/seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu , un suierat cand accelerez, la un passat b5 an 2000, 115 cai ajm , adus recent din germania,, concluzia mea este ca vine de la turbina, am verificat si are putin joc la ax,

in afara de suierat totul ok , adica trage destul de bine chiar f bine

Modificat de bn12cos1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pe care o ai tu, am avut-o si eu, Turbina iti baga presiune prea mare si intra in limp mode , ți se blochează paletii, curat-o si ai scăpat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trage bine si nu itra in limp, poate sa nu fie murdara geometria..... asa sunt unele turbine....

altfel, trebuie facut un log in mers - diagnoza si se vede cum sta traba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in "limp mode" masina, saptamana viitoare incerc sa o duc la un tester iar si sa mi se faca un log in mers.

In prima faza ma gandeam sa schimb electrovalva N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!