Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Eu folosesc Liqui moly top tec 4100 5w-40. Care este semi sintetic si full sintetic 5w-40 high tec cel din urma este cel mai bun se pretează pentru intervale lungi de schimb, eu i-l schimb in jur de 15000-16000km.

Am atasat foto cu produsele,i-l cumpar direct de la Limorom distribuitorul acestor produse in RO.post-98929-13932378626813_thumb.jpgpost-98929-13932378788211_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina acum? Bine ar fi si cateva recomandari a normei de ulei in functie de kilometri masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lt 35 i-l am de la 180.000km si in momentul de fata are 440000km si a mers tot timpul cu full sintetic menționat mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu folosesc10w40 TOTAL 7000 cu schimb de ulei si filtru la 10.000km.Nu cred ca are foarte mare importanta marca uleiului deoarece performentele uleiurilor produse de marile companii sunt foarte apropiate,cred ca este foarte  important ca pe uleiul pe care il folosim la LT sa fie specificata norma VW 505 00 data de fabricantul masinii.Cred ca este foarte important schimbarea uleiului la timp(sa nu depasim atit nr de km recomandati de fabricant cit si timpul cit sta in motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu actibildu care ii lipit la mine pe motor cu privire la norma de ulei de care trebuie sa tinem cont atunci cind facem schimbul.Am citit un pic si in cartea technica si am vazut ca VW recomanda si permite anumite combinatii de norme in functie de conditiile climatice si regimuri de functionare dar toate combinatiile sint doar cu participare de ulei din aceasta norma.In cartea tehnica VW nu recomanda nici o marca de ulei anume,dar spune sa folosim produse originale VW.Succes in alegerea uleiului perfect.

post-115940-0-64232100-1393271646_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol Edge Turbo diesel 5 w40,norma 505 00 am folosit si eu pana acum.

Masina are 450tkm,si schimbul il fac permanent intre 10-12tkm obligatoriu schimb si filtrul de ulei

Din ce am inteles de la mecanici,pentru motoarele uzate(in sensul cu mai multi km la bord )se pune un ulei ceva mai gros ,asa ca am trecut pe 10w40,505 00.,care din ce am inteles este semisintetic

Pe parcursul timpului am pus de vreo 2 ori Mobil( cu norma specifica vw) insa nu am fost multumit,am incercat si cu Liqui Moly dar se pare ca cel mai bine ii prieste Lt-ului meu Castrol.

Ma gandeam sa iau un butoi mare(60L) intrucat avem 2 LT ,unul eu si unul fratele meu si facem in jur de 10tkm amandoi pe luna .Am auzit ca uleiul Castrol se ambaleaza in Romania si poate e autosugestie dar nu mai e cum era odata,de aici si ideea de a cumpara de afara.

 

Si cam la 2 schimburi pun de multi ani si un Dura Lube.

http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1300.html?OpenDocument&land=GB si ceva date de la liqui moly

 

nicolaepopa:M-am uitat si eu dupa faruri.Nmic.Am gasit doar asa ceva (tuning)la un sprinter:

http://www.kudauk.ltd.uk/shop/index.php?cid=45

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer iertare,dar site-ul asta a ajuns reclame la uleiuri! Mai da-l dracului de ulei ca toate sunt una si aceiasi!Postati lucruri inutile,o sa ajungem intr-o zi sa

spunem si ce marca de solutie spalat parbriz este buna !

In loc sa veniti cu chesti gen --Frate asa se schimba mai usor alternatorul,daca intrerupe vezi acolo si pe dincolo.eu am patit aia si aia si am rezolvato asa si pe dincolo!

Va pierdeti vremea cu ce ulei folositi ca tot un [cenzurat] este!

Asta stie toata lumea!

Imi cer iertare inca odata ,daca supar pe cineva

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene daca tu crezi ca toate uleiurile sunt la fel, te inseli amarnic. Nu te intereseaza ce ulei folosesti la masina ta dar peste un timp te intereseaza de ce iti consuma uleiul, de ce s-a dus turbina, de ce nu trage motorul sau de ce la unii motoarele tin un milion de km si la tine la trei-patru sute de mii de km s-a dus. Ce ti-am enumerat eu sunt doar cateva din problemele care pot sa apara din cauza unui ulei prost, uleiul fiind unul din elementele esentiale in functionarea corecta a unui motor. Sa nu crezi ca intr-o piata plina de facaturi si chinezarii, uleiurile au scapat neatinse. Chiar unii producatori renumiti au renuntat sa mai puna accentul pe calitate si se bazeaza pe faptul ca noi, clientii nu vom acorda mare atentie produsului si fiind o bomba cu efect intarziat, nu vom sti ca problemele aparute la motor sunt din cauza uleiului de proasta calitate cumparat de la ei. Deci nimeni nu te obliga sa iei in considerare recomandarile altor colegi de pe forum dar nici nu poti baga la capitolul "reclame" faptul ca se discuta despre anumite marci de uleiuri si calitatea lor. PS Stai linistit ca nu se supara nimeni, aici expunem doar pareri si pana la urma fiecare face cum considera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune va rog din ce este compus kitul de accesorii la vw lt 2.5 tdi, 109cp, anj, 2002 sau ce ati inlocuit voi atunci cand s-a schimbat acest kit?

 

Intreb deoarece am gasit vreo doua variante de kit-uri...1: curea + fulie arbore, iar cea de-a doua: curea + rola intinzator + rola ghidaj + amortizor si nu stiu care este varianta corecta...Pe la service-uri, am primit ce-a de-a doua varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doicinciu:Cred ,ca asta  era si rolul postului meu legat de ulei,sa vedem ce mai pun si alti colegi in motoare.Majoritatea care sunt pe aici au vechea generatie de LT-uri,masini cu multi km la bord si de aici interesul pentru uleiul folosit.,(nu fac reclama la nici un model  de ulei,a se vedea ca eu sunt interesat sa iau de afara tocmai din cauza calitatii indoielnice de la noi).

In alta ordine de idei,daca ai vreo nelamurire sau nu stii ceva legat de VW LT intreaba .Suntem cativa pe aici care chiar ca ne-am lovit de multe probleme.

aDyw0w;La motoarele de 2,5TDI se schimba urmatoarele:

1-curea alternator+role+intinzator+fulie arbore dar de regula se schimba curea (atentie daca ai a.c. cureaua va fi mai mare).Cand se desface cureaua de alternator se verifica daca celelalte repere sunt ok sau nu si se schimba dupa caz

2-curea distributie fata plus rola  intinzator plus pompa de apa(eu schimb odata da si urmatoarea nu)

3-curea distributie pompa injectie(in spate)plus 2 role intinzator.

Nu e obligatoriu sa schimbi toate rolele,de obicei acestea se verifica vizual (practic au un rulment care poate avea joc si de aici zgomote ciudate,fluieraturi) dar kiturile vin complete,cu toate rolele inclusiv suruburile).

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...eu am un scartait la accesorii deci sigur, sigur e si o rola de schimbat si avand in vedere ca scartaitul se diminueaza dupa o perioada dupa ce o pornesc sau cand sta turata ma gandesc la rola intinzatoare + amortizorul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Sunt posesorul unui vw lt 35 din 2000 transformat în campervan până acum sunt mulţumit de maşină având în vedere că parcurg în jur de 15.000km pe an. Am schimbat distribuţia cele două curele de distribuţie +role +pompă apă (am avut o mică problemă cu un şurub de la o rolă a ieşit cu tot cu filet/la pompa de injecţie)

Ulei folosesc mobil 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la ușa laterala nu am mai deschis-o de mai bine de jumătate de an, acum când vreau sa o închid nu se mai Inchide si nici siguranță din interior nu se poate Apasă in jos ca sa o închid fără cheie. Am izbit de vreo câteva ori dar nu vrea.

Dați o soluție ca sigur ca e o problema des întâlnită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spatele usii laterale ,pe mijloc este o clanta -acolo este buba !Probabil sa intepenit sirma aia care actioneaza clanta sa o deschida

Ca sa ajungi bine la ea o sa trebuiasca sa demontezi placajul din usa !

Te mai poti uita si la rolele de ghidaj de sus si de jos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact de acolo a fost sa rezolvat cu puțin spray wd40.

Oricum nu o folosesc decât foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ti-am fost de un mic ajutor !!

Asta scriam eu mai sus -asa sa ne ajutam intre noi cu sfaturi practice ,tricuri despre cum sa ne rezolvam problemele aparute la LT-urile noastre simplu si fara vizite pe la service !

Cit despre ce spun unii si altii aici pe forum cu marime cauciucuri(exemplu) ce uleiuri si odorizante sa folosim --(!!??)da-le-n colo ca astea le mai stim si noi !

Si va spun ceva practic ce ma-as fi asteptat sa citesc pe aici si am patit-o eu!

Din lipsa de bani (asta este)m-am hotarit sa schimb filtru de motorina (motor 2.5 -BBE)singur!Am gasit o rampa si schimba-l  !!!

Doamne iarta-ma ,daca n-am injurat de toti sfinti de pe cer si din Biblie !Stiti pozitia aia unde sta filtru !

Pina cind mi-a zis un amic  sa lungesc furtunele si sa il pun undena unde vine compresorul de climatizare-eu nu am asa ceva !

Zis si facut -acum il schimb cu picioarele,simplu !

Asa sfaturi ar trebuii sa ne dam noi pe forumurile astea !

Imi cer scuze ,poate am plictisit !

Drumuri line si fara evenimente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un lt 46 (109 cp) adus de afara, din 2002, 245000 km modelul cu cabina cu 3 locuri si lada cu obloane aluminiu la 6200 euro. Intrebarea mea este, daca merita banii ceruti si kilometrajul ar fi real, cum zice vanzatorul? Astept parerile voastre, cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara domnilor

am un vw LT 35 din 97 luat anul trecut din de. am o problema serioasa zic eu... in  timpul de urcare a temperaturi pana se desckide termostatul adica motorul rece daca accelerez mai tare la revenire la relanti motorul nu mai merge rotund  adica zici ca merge in doua  pistoane foarte naspa.

daca este lasat in pace in 2 ,3 minute asi revine singur dar la 75, 80 grade  adica motorul cald este ok dar parca nu mai trage asa cum tragea  mentionez ca  masina  am aduso din germania in ro si din ro in grecia unde este si acuma si greci se uita la ea ca la masini straine n/u au nici mufa pt vag com si masina asta este foarte rara aici greci fiind mari iubitori de sprintere...

am fost cu ea si la vw service autorizat si aceasi problema cu mufa aia rotunda care nu exista as vrea  accizitionez un program vag com si totodata si cablul aferent daca  se poate .. ce parere aveti???

chestia cu interpretarea codurilor pare sa fie gasita  usor pe net.

daca ma poate ajuta cineva  va rog.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania ai sa gasesti si program VAGCOM sau OBD2 si cablu cu mufaaia !Dar trebuie sa ai o interfata daca sti ce zic !

Uitate pe net in RO si ai sa gasesti!

Dar daca nu te pricepi las-o balta ,sincer,mai rau ai sa faci!

De unde esti?


Salut !

Lt nu este masina de dus la cumparaturi!

Cel care a dat pe ea 21.000 Eur in 2002 trebuie sa faca ceva cu ea sa scoata bani sau sa dea in fata cu alta afacere !?

Corect ?! Bun,mai departe=

2014-2002=12 ani

12 ani x min 40.000 Km anual =480.000 Km =Atit are masina aia

Sau era cumparata de la o batrina care o tinea in garaj si se ducea doar la intilnirea seniorilor ,dumineca ?

Ca astea sunt gogosile astora care vind masini !

Daca are km aia inseamna ca nemtii au inebunit de-a binelea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare 

nicolaepopa multumesc pt raspuns  dar nu prea ma incurajezi sa cumpar vag com  sau crezi ca-mi voi prinde urechile pe acolo

eu totusi cred ca treaba este simpla

in legatura cu raspunsul pe care lai dat pt rosebowl  NU sant in totalitate de acord cu tine pt ca chiar eu am fost in cauza si am achizitionat masina anul trecut din germania   avnd anul de fabricatie 1997 si doar 208 000 km parcursi reali am controlat ...

plus ca avea si cartea  de service a masini cu toate chestiile care lea facut acolo.

intro alta ordine de idei nu este neaparat sa faci 40 000 pe an nu pt ca vreau neaparat sa te contrazic  te rog sa nu ma intelegi gresit dar nu toata lumea care are duba tre sa faca  curse lungi toata ziua    adica soferie...

eu am o  firma in atena  fac mobila de toate felurile si alerg toata ziua  prin oras care nui deloc mic si cu toate astea fac in jur de 10 000 km pe an ...deci  nu este neaparat fals ca masina aia  sa aiba 245 000 km parcursi

eu  mam facut proprietar de LT din intamplare

am plecat in germania sa-mi iau TOYOTA HIACE  dar nu am gasit la bani mei si sa nimerit LTul cre mia placut si mi place

dar totusi este cam mare pt necesitatile mele dar lam luat cu 2500 si sint sigur ca daca vreau sal vand scot ceva mai mult pe el

asa am intrat in marea familie vw LT care dupa cum se vede lumea este satisfacuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesa doar 33km pe zi a facut LT tau?spune-mi in carte cind e trecuta ultima revizie(an,luna si km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!