Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

In afara de renumita distributie pe pinioane  motorul de 2,8 nu are absolut nici un alt argument in fata motorului de 2,5 tdi 

Daca lt-uri cu motor de 2,5 sunt nenumarate care au peste 800 000 km si inca merg bine fara sa fi fost umblat in ele.  Ma indoiesc ca aveti multe exemple cu asemenea rulaj la 2,8 , O simpla cautare pe mobile de elxemplu o sa dezvaluie la motorizarea de 2,8 mai multe motorschaden decat la cea de 2,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, ma intereseaza daca la un lt 35 an 2002, fara turometru, se poate pune doar ceasul de turometru in locul ceasului? sau este nevoie de ceasurile de bord complete?

 

Daca da, atunci va rog sa-mi spuneti daca si la lt atunci cand se iau alte ceasuri de bord la km raman cei de pe ceasurile vechi sau cei de pe ceasurile noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi. Am cumparat un LT 35, 2,5 TDI, 109 CP in August 2013 si am schimbat toate filtrele, ulei si distributie la masina. Masina are 299885 km din care am facut eu cu ea 44000 km pe extern de cand am cumparat-o.

Am grup de tractiune pe ea si mai tare de 120 km/h nu merge si se aude un vajiit tare la grup de cand am cumparat-o si am schimbat ulei-ul in grup dar tot asa face. Este cu prelata, inaltime la marfa 2,3 m H si 2,15 m latime.

 

In data de 27.12.2013 venea masina din Praga, CZ catre Romania si i sa aprins becul rosu de la ulei in bord. A verificat uleiul si era putin sub minim. A complectat 1 litru de ulei si era aproape la maxim. In ultimi 17000 km a mai complectat inca 3 litri de ulei. Desi la schimbul anterior de ulei nu am complectat mai mult de 1,5 litri ulei la 22000 km cati am facut cu schimbul respectiv de ulei.

A venit pana la granita cu SK, i sa mai aprins de vreo 3 ori becul de ulei la masina si la 3 km de granita cu SK a auzit o bataie mare in motor. Din Praga si pana granita cu SK aproximativ 200 km. A aprit masina in secunda 2 si a verificat toate lichidele si totul era in ordine. A incercat sa o porneasca si nu a mai putut porni pt ca era borna de la bobina dupa electromotor rupta. Dupa 1 ora la remorcat un coleg si a pornit-o tractata si din nou acceasi bataie puternica in motor. A oprit motorul in secunda 2 si am mers din tara cu o alta masina sa il tractez pana acasa. Pe drum catre RO cu  motorul oprit si scoasa din viteza masina dadea sa intre singura in viteza si caraia cutia de viteza la ea la care soferul apasa ambreiajul si ii dadea durmul inapoi si nu mai caraia nimic.

 

Am ajuns acasa, am dat jos si desfacut motorul si vibrochenul era rupt. Cuzineti nu erau atinsi ceea ce rezulta ca soferul nu a mers fara ulei cu masina.

 

volant nu se vede sa fie uzata si sa aiba joc mare.

 

Daca ma poate ajuta cineva cu niste informatii din ce cauza sa rupt vibrochenul ?

 

De la cine am cumparat masina zice ca a adus-o din Italia dar dupa o saptamana am constatat ca a fost cu volan pe dreapta si pe parasolar scria in engleza ca a fost scimbat motorul la 70000 km. Prin urmare nu stiu cati km are.

 

Saptamana aceasta vreau sa pun un alt motor pe masina si as vrea sa stiu ce ar trebui sa mai fac la masina ca sa nu rup si vibrochenul in motorul care o sa il pun acuma pe masina.

 

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Referitor la problema cu intreruptul in mers, revin cu noutati. Am fost la service si pe tester mi-a dat ca fiind 'bolnav' acel debitmetru.ok,l-am schimbat cu unul nou(500 RON) dar mașina are aceleasi simptome si culmea pe tester nu mai da nicio eroare. Ce poate avea? Astept sfaturi,pareri. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema cu intreruptul la motor si la mijlocul parbrizului sub capota la motor este un filtru de aer transparet mic cum erau la daciile pe carburator la benzina mai demult numai ca asta este pt aer si ala deca este imbacsit nu mai merge cum trebuie si intrerupe putin motorul cand accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel filtru mic Se poate curata sau trebuie schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat pt ca este capsat. Dar nu costa mult. Vreo 50 ron maxim pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il găsesc doar la reprezentanta sau si pe la alte magazine de profil? Apropos, cum il caut ,ce denumire are? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat piesa, costa 59 RON. Sper sa scap de acea intrerupere dupa schimbarea piesei . Multumesc pt. Sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un lt 35 si imi huruie cva cand dau cu spatele aveti idee ce poate fi ..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate monta doar turometrul in locul ceasului cu mici modificari pe placa...mai exact trebuie mutate niste contacte si tras un fir din mufa bordului in mufa de tester...

daca schimbi bordul o sa iti afiseze km de pe ceasul care il pui nu cei ai masinii.

daca vrei mai multe detalii te ajut cu placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru informatii...din ce am vazut pe la dezmembrari majoritatea vand ceasurile complete si s-ar putea sa optez pentru aceasta varianta. Am vazut filmuletul cu lt-ul tau...frumos, pilotul l-ai pus tu sau asa ai luat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi,o intrebare,capacele jantelor de LT ce diametru au?am vazut unele cu sigla frumoasa VW;am pus niste jante de Mercedes si au alezaju mai mare,caut o solutie a capacelor centrale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

TeoLt:

Din ce am inteles de la mecanici ruperea arborelui cotit la Lt-uri ar fi o problema.Am fost acum vreo 2 luni la un service specializat in microbuze(lt si sprintere) si un mecanic de acolo mi-a spus ca e o problema la lt dupa 500000km sa cada linia .

Practic eu aveam o problema legata de pornire,adica,totul era ok ,baterie,pornire,injectoare,pompa de injectie si mi se intimpla uneori ca la oprire dupa ce faceam mai multi km sa nu vrea sa mai porneasca(simptom ca si cum ar fi fost descarcata bateria,desi nu fura curent-am facut proba pe claxon,apoi la urmatoarea cheie pornea corect) si mecanicul mi-a dat 2 variante;

1.linia la arborele cotit e uzata si se poate bloca la cald

2.electromotorul uzat

La mine a fost varianta 2 ,practic din ce am inteles electromotoarele mai noi nu mai au bobinajul clasic ci niste magneti si acestia dupa un nr de ani se uzeaza :).Mecanicul m-a sfatuit sa cumpar un electromotor nou(atentie mare de unde cumparati -eu am luat unul refurbished cu al meu la schimb si dupa montare  a inceput sa scoata fum) si dupa ce l-am schimbat nu am mai intimpinat probleme la pornire(faza cu pornirea a fost prin octombrie 2013).Initial am vrut sa schimb bendixul si carbunii dar mecanicul m-a sfatuit sa iau unul nou.

 

 

cabina:Daca te referi la capace de roti(adica acopera intreaga janta)sunt pe R15,da trebuie sa cauti modelul bombat cam tare in exterior ,si,sincer nu prea arata bine.

 

 

adryannt;Ti-am lasat un mesaj pe PM .Cand mai intri da-mi un beep Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa intamplat ai rezolvat problema cu intreruperea???

ma intereseaza si pe mine  am si eu aceas problema ,doar ca nam reusit inca sa merg cu ea la tester si  aici costa 160 euro  debitmetru (sint in atena) si nici nu stiu carei original care nu...

va rog daca puteti sa-mi dati un sfat, va multumesc anticipat.


da referitor la arborele cotit asa este!!! miau spus si mie, si zice ca de la volant se intampla asta

daca schimbi volant odata cu ambraiajul rulment etc. 200 000 nu ai probleme garantat.

volant cu dublu corp face asta cand se defecteaza care de obicei o auzi cum caraie bate  face tot felul de chesti care -ti atrage atentia  dar atunci tre schimbata  no mai lasi de deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am schimbat debitmetrul facea la fel. Am schimbat si filtrul acela mic dar nu am apucat sa fac nici un drum lung ca sa îmi dau seama,de...asa este in ianuarie,nu prea sunt curse care sa renteze ( pe bursa). O as te tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. AM o problema la un Lt 35 2,5 de 109 cp din 2004.Cand accelerez mai tare in Viteza 4(45km/h) sau in a 5- a(65 km/h),are o intrerupere , ca si cum s-ar ineca sau daca sunt pe pilot automat pe la 80 km/h si vine o panta face la fel, se intrerupe. Este o intrerupere foarte Scurta dar enervanta. Daca stiti care ar fi motivul va rog sa ma ajutati cu un sfat . Multumesc anticipat.

Ai pus masina pe un tester,poate iti arata ceva acolo.?

Se aprinde vreun martor la bord in momentul intreruperii?

Am avut ceva asemanator ,numai ca intr-o perioada scurta (cateva zile ) la mine a inceput sa clipeasca si semnul de bujie(semn care arata mai multe defectiuni).La mine testerul dadea defect senzorul de turatie ,l-am schimbat si aceeasi problema pentru ca in final sa-mi cada pompa de injectie.

 

Alte variante ,sa nu fie o motorina proasta,incearca sa pui o motorina buna si eventual si un aditiv pentru  motor,injectoare. sau filtrul de motorina.Datorita amplasarii acestuia cam aiurea  (este undeva in spatele motorului desupra lonjeronului de pe partea soferului) se ajunge mai greu la el si multi mecanici zic ca l-au schimbat si nu o fac,am patit-o personal.Am vazut o varianta cu montarea acestuia in fata si in primavara am sa fac si eu aceasta modificare.

vesaadrian:Ideal ar fi sa-ti iei un program de diagnoza,eu mi-am luat asa ceva si desi nu sunt profesionist macar atunci cand merg la service nu ma pot aburi meseriasii cu tot felul de chestii,apoi mai sterg cate o eroare si merita...Daca vrei mai multe detalii pe PM Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tare mult

atept sa fac testerul zilele astea si vedem ce iese,apropo filtrul de motorina l-am schimbat singur

nui asa greu... am scos furtunele di pompa sle-am scos cu tot cu filrtu... asa mi sa parut mai usor

mai nasol este sa  desfaci  si sa pui la loc filtrul  in suportul lui... asta este, rabdare si totul se  aseaza la locul lui

asta vara am scos injectoarele  cu tot cu admisia  sau cum se numeste ckestia aia din aluminiu cu eger ul pe ia leam dus la pompagiu si  lea verificat le a  mai  reglat putin si a fost ok , am crezut ca de acolo este problema dar oricum sant bucuros ca am reusit sa fac toata lucrarea singur si injectoarele ok. care mi sa spus ca costa 450 euro  unul singur sau duza 100 x 5 cate am eu mai cumpar masina inca odata

 acum sper sa fie debitmetrul de vina si sa ma linistesc  la vara daca am bani  o sa skimb si kit ambraiaj ca sa pun capac

am sa va tin la curent cu toate si va multumesc  ca existati si mai putem schimba o parere

drumuri bune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester iti arata valoarea injectoarelor la relanti (se poate face si un log in mers,lucru pe care inca nu stiu sa-l fac),consumul la relanti si...mai exista o diagrama pentru motoarele TDI unde poti vedea daca parametrii pompei de injectie sunt ok.La mine nu a fost pusa  ultima data corect distributia la pompa de injectie si aveam o pornire greoaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. As vrea sa cumpar un LT cu motor 2.8 MAN,cei care stiu mai bine spuneti-mi va rog mai detaliat care este consumul acestui motor,precizez ca vreau modelul mediu inaltat. Si problemele acestui motor,care sunt,ce pica mai des la ele, am inteles ca distibutia este pe pinioane,un cost suplimentar de intretinere fata de motorul 2.5 este. Astept cat mai multe pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare stimati colegi! va anunt cu placere ca am redevenit proprietar de lt.

post-8449-0-68112500-1391979542_thumb.jp

post-8449-0-39415600-1391979553_thumb.jp

post-8449-0-94905900-1391979570_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit tea ajuns ?? lai adus din Germania sau lai luat din Ro.si cati Km.are..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am luat din Germania.5500 masina cu 329000 km reali.acum sunt in faza de inmatriculare.

Modificat de flavio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!