Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

pai nu poti sa te incurci absolut nicaieri dar din cate stiu eu pompa de apa e angrenata de distributie..tre sa dai jos cureaua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca  pui cureaua la punct si nu misti deloc e simplu insa te vei chinui sa dai jos fulia de pe vilbrochen,acolo de multe ori e nevoie sa folosesti o presa sau.....ciocanul  :icon_bounce: .Daca totusi te bagi ar trebui sa scoti si capacul din cabina de la pompa de injectie si sa urmaresti si acolo sa nu sara de la punct.

Sfat:daca nu ai mai facut asa ceva ,chiar si la alte masini nu te baga ,dute la mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, imi puteti spune va rog cati litri de ulei intra in motor la LT46 punte dubla, motor ANJ 109 CP, dar in cutie si in grup ? Ce marca si tip de ulei recomandati in motor la peste 200.000 km ? Pentru cutie si grup am luat CASTROL Syntrans Transaxle 75W90, ce parere aveti ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7,8l spune in carte ca intra in motor. Eu folosesc, la acelasi tip de motor, Ravenol 5w40 VMO si sunt multumit. La cutie si grup nu am umblat, am abia 160k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Lt din 2005,mereu am pus CASTROL 5w40 cu norma specifica LT ,505 00 cred.Am cochetat si cu Liqui mol si cu Ravenol  ,omv,etc ,am pus si Castrol 10w40(cum recomanda altii la motoare cu kilometri multi) insa cel putin la motorul meu ii prieste cel mai mult 5w40.In plus macar la 2 schimburi pun un flacon de Dura Lube si fac schimbul intre 10si 12000km.

La cutie si grup nu am umblat niciodata ,verific odata pe an sa vad daca mai are ulei,doar atat.Am schimbat la celalalt LT puntea spate si din curiozitate am dat drumul la uleiul din grup,era curat lacrima ,zero impuritati.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a explicat odata un mecanic ca in uleiul din grup si cutie se aduna span si bavura de la pinioane. De multe ori nu se vede, dar cica uneori exista si uleiul se schimba preventiv, tocmai pentru a elimina aceste bavuri din angrenaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce termostat imi recomandati sa folosesc pt motor anj.ce marca si la cat sa deschida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideal pentru lt daca motorul e in parametrii si nu ai alte probleme este sa iei unul care sa deschida la 85-90..personal la anj indiferent cate de incarcat am fost cu platforma dupa mine mai mult de 90-95 de grade nu mi-a urcat nivelul niciodata indiferent de panta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca mie imi sta rece ..deci oricare ar fi bun..dar ideea e ce marca..sa nu schimb 10 pana gasesc unul bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ziua de azi ce costa putin, putin si valoreaza.ai o mie de posibilitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca termostatul tau sa fie blocat pe deschis,eu am pus unul  de 40-50 roni si a fost ok,norocul e mare.Daca ai unstensilele necesare si un termometru pana la 100 grade poti face o verificare punandu-l intr-un vas cu apa fierbinte... :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e blocat pe deschis sigur..sau nu este deloc:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat mahle..zice omul ca ar fi bun..se schimba greu termostatul?trebuie schimbata si vreo garnitura ?se etanseaza cu silicon rosu? astept un raspuns sa fiu pregatit ,.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul vine cu garmitura lui de cauciuc.este nevoie de demontarea dupa caz a alternatorului sau a compresorului de ac.sa fii atent cand strangi cele doua suruburi ale capacului sa nu le strangi ciobaneste.timp de lucru maxim o ora.spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

La indrumarea mai multor prieteni, am devenit si eu posesor de vw lt. Mai exact lt 35 cu prelata si mai exact indrumarile erau "ia-ti lt ca ala nu se strica". Asadar ma bucur sa ma aflu printre voi.

Al meu proaspat lt (2000), 102 cp, cand e motorul rece imi taie alimentarea si se opreste, dupa ce se incalzeste o perioada merge bine, ca atunci cand se incalzeste de tot sa imi taie alimentarea cam dupa 2300 rpm, dar nu se opreste.

Asa ca va intreb, ati mai intalnit asa lceva? Mentionez ca am schimbat doar pompa de vacuum, in rest dubita e proaspat cumparata, adica nu am apucat sa ii schimb nici macar uleiul si filtrele.

Mi ar placea sa rezolv problema asta, ca sa ma bucur de ea, ca in rest imi place tare dubita.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi supapa care este deasupra filtrului de motorina. E posibil sa traga aer pe acolo si sa-ti faca figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ar putea cineva sa ma ajute si pe mine cu o informatie am achizitionat de curand un LT 2.5 tdi 109cp si imi licare bujia intermitent dupa ce porneste motorul am rugat un mecanic sa imi bage testerul si au dat doua erori -18048.internal.control.module.eeprom P1640-35-00

-18020 engine  control module correctly codec P1640-35-00

daca stie cineva ce inseamna si cum se poate  remedia sau un mecanic pt  vw LT in bucuresti  va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

18048/P1640/005696 - Internal Control Module: EEPROM Error

Possible Causes:

- Engine Control Module modified (e.g. Chip Tuning)

- Engine Control Module faulty

Possible Solutions: Contact your Tuner ;)

Replace Engine Control Module

Citat:

18020/P1612/005650 - Engine Control Module Incorrectly Coded

Possible Symptoms:

- Driveability Issues

- Emissions worse

- Other Fault Codes stored

Possible Causes: Engine Control Unit (ECU) incorrectly coded

Possible Solutions: Check Engine Control Unit (ECU) coding

 

 

Cu alte cuvinte, s-a incercat rescrierea softului (chip tuning) si s-a gresit.

Mergi la cel care a facut asta si pune-l sa recodeze ECU, daca ai mapele vechi.

Daca nu se poate... iti trebuie un nou ECU.

Mai devreme sau mai tarziu (personal cred ca mai devreme decat crezi) o sa strici si motorul daca mergi asa cu el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns  deocamdata nu am gasit un mecanic pt masina inca mai caut unul care sa stie cu ce sa mananca LT 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu mecanic iti trebuie ci pe "desteptul" care a incercat sa rescrie softul (mai mult ca sigur) cu mape luate de pe torente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am cumparat masina de la un tip din arad eu fiind din bucuresti este platforma auto si vreau sa o pun la punct .tipul a spus cand l am intrebat de bujie ca a schimbat motorul si asa face .masina merge fbine doar la relanti are o intrerupere in rest trage si e ok eu am fost pe ford dar de cand am schimbat sunt super incantat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

So... testerul n-are de ce sa minta sau sa pacaleasca.

Daca acelea-s erorile afisate si el zice ca s-a incercat rescrierea softului si nu s-a reusit inseamna ca aia e.


Acum, ce sa zic... Mai mult ca sigur de-aia a si vandut-o cel de la Arad.

A incercat sa-i rescrie softul cu mape de doi lei luate de pe torente, ceva n-a mers cum trebuie si a ajuns s-o vanda.

Cauta un chip tuner profesionist si vezi poate are mapele originale ale motorului tau si... poate o scoti la lumina.

Altfel nu te vad bine nici pe tine (din punct de vedere financiar) dar nici motorul.

Ia legatura cu Dragos Voinea, poate te ajuta el.

 

PS:

NU exista "merge foarte bine" daca softul de la ECU are probleme.

Asta este impresia ta, "ca merge foarte bine" dar iti spun ca nu ai viata buna si nici lunga cu el in halul asta.

Succes si...noroc! In momentul asta ai nevoie de amandoua din plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Marian te mai rog ceva stii cumva unde se afla calculatorul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu stiu exact unde este localizat ECU la modelul tau.

La asta te pot ajuta ceilalti posesori de LT, de aici de pe forum. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!