Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Merci pt mesaj!

Inca nu am fost cu pompa la reparat  fiindca masina merge f bine cu plinul facut. Am grija sa nu o scap sub 20 litri in rezervor. Mai intai vreau sa fac o revizie la rezervor, dar acum nu am timp, asa ca mai merg asa.

 

deci eu am avut probleme grave  di cauza rezervorului care se da jos foarte usor  este destul sa te bagi sub masina si se vede totul clar  scoti sorbul din rezervor si se demonteaza in doua bucati acolo vei gasi filtru de plastic  care sigur este inconjurat de  ceva mizeri care nu permite sa  se alimenteze pompa bine si tot odata trage aer pe la vreun colier rezolva  asta si scapi de probleme ... mie mi au spus cai stricata pompa de injectie si chesti ... nimeni nu sia dat seama ca sorbul.filtru din rezervor sint infundate ... si culmea rezervorul era curat  lacrima nu rea nici o mizerie sau depunere in el ....tot ce era,era in jurul filtrului in sorb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa am pana la maxim, nivelul maxim fiind la imbinarea vasului, la mijloc acolo. Acum sta pe unde vrea...cand la 90, cand la 95, cand la 92 etc. De la cineva am mai inteles ca ar putea fi radiatorul de caldura infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si la mine face la fel dar stau linistit pt ca   se vede ca nu face presiune in borcan si nu fierbe motorul.... am sa schimb termostatul zille urmatoare si o sa va spun...

 

Apa am pana la maxim, nivelul maxim fiind la imbinarea vasului, la mijloc acolo. Acum sta pe unde vrea...cand la 90, cand la 95, cand la 92 etc. De la cineva am mai inteles ca ar putea fi radiatorul de caldura infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos rezervorul, dar nu am gasit nimic dubios. In rezervor aveam un singur corp compact, nu l-am desfacut sa vad ce este la interior fiindca era capsulat. In aparenta era ok, nu avea nici un fel de depuneri sau gunoaie. Am spalat rezervorul, acum masina merge bine chiar si cu putina motorina in rezervor. Nu a mai facut figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

pai tocmai acolo  in corpul capsulat  care se desface in doua parti daca te uitai mai bine asa cum am scris mai sus 

acolo inauntru este filtru... si la mine acolo era  anconjurat de o gelatina dubioasa care bloca trecerea   motorinei   ,in rest rezervorul era f curat si la mine... oricum ma bucur ca nu mai ai probleme cu masina care la tine cred ca tragea aer pe instalatie pe la vreun colier...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Problema a fost ca nu am avut ce desface in doua parti. la mine era un singur corp compact. Daca stiam de faza cu gelatina ai bagam niste diluant sa-i fac o curatare. Bine ca s-a rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehhh, am apasat si eu barbat barbat :D,totusi ma gandeam sa nu fac vreo prostie, sa fortez foarte tare, am apasat/impins de se misca putin suportul actuatorului, cat e el de solid, dar zic sa mai incerc cu WD 40, poate e mai eficient.

Problema la dubita mea a fost debitmetrul. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie vreun coleg daca se poate monta pe un LT scaun cu perna de aer daca nu are din fabrica si ce implica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti un scaun de sprinter sau lt cu perna de aer prinderea este identica ca la  scaunul pe care il ai pe  masina.

Pot apare probleme daca scaunul cu perna are si incalzire in el,in acest caz eu pur si simplu le-am legat cu o mufa direct la firele de bricheta(in prealabil am marit siguranta mufei).

Sa fii atent la cumpararea unui scaun second ,daca acesta a fost folosit mult timp poate fi deteriorat(pur si simplu cred ca perna poate fi sparta),eu am luat 2 scaune si unul dupa un an nu prea isi mai face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc ! Am găsit un scaun funcțional fără încălzire, am sa încerc sa îl montez zilele acestea dacă nu necesita nici o modificare.

Dar ce puteți sa îmi spuneți de închiderea centralizata ? A montat cineva ? Mai e nevoie de alceva în afară cei 2 actuatori modulul de comanda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sunt nou pe forumul VW si am achizitionat un VW LT 35 din anul 2005, motor 2.8, 160 CP. La ce ar trebui sa fiu atent, o revizie.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut niciodata motor de 2,8(se zice ca e da Man) , de la mecanici am auzit ca sunt foarte fiabile.,

dar cauta in forum posturile legate de acest tip,cred ca au fost cateva discutii legate de el.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă ajutați cu un mecanic priceput pentru LT în Timisoara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu sfaturi/ce trebuie schimbat/montat? Doresc sa montez inchidere centralizata pe un VW Lt 35 2.5l de prin 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa achizitie ca orice masina, distributia, uleiuri etc.

La distributie vezi ca ai 2 curele, ai una si pe pompa de injectie, aia in general se regleaza mai greu. Depinde de mecanic.  Intinzatoare etc, sa nu ai probleme cu vascocupla, un rulment ii 400 ron.  Accesorile la fel trebuie schimbate.

 

De inchidere centralizata, daca ii dotata duba OEM cu ceea vacumatica ii mai greu sa montezi dar se poate.

 

Nu stiu la ce sfaturi te referi sau astepti. De montat ar fi multe, nu stiu ce dotari ai dar in general scaunul zis "cu gantar" nu trebuuie sa lipseasca de pe LT, pilotu automat la fel sunt obligatori. Sirocol multi isi monteaza dar eu unu nu l-am vazut ca pe un "must have", baga LT-urile caldura foarte repede si tare.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la fiecare 100.000km uleiul in cutia de viteze si in grup.

@ninu : despre ce tip de scaun este vorba in postarea ta de mai sus ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la 500.000km cu al meu Lt,luat in august 2005 la 154000 km.

Nu am schimbat niciodata uleiul in grup sau cutie,insa uleiul de motor la 10 maxim 12000km plus cel putin o data pe an un tratament cu Dura Lube

Au trecut deja 10 ani si in acesta perioada au fost urmatoarele probleme majore;

-pe la 215000km m-a lasat pompa de injectie(banuiala mea este ca a fost din cauza motorinei)

-pe la 300000km deformare chiulasa(probabil din cauza jarului,cred eu)

In rest consumabile si mai ales filtre si ulei bun.

Acum e cam batran dar porneste ca in prima tinerete,fuge si face treaba.

Ma gandeam la un moment dat sa-l dau dar nu prea am variante la fel de bune.

Desi modelul meu este mic este foarte stabil,este frigorific si are deja  la gol prin structura termoizolanta si instalatia de frig 2500kg greutate de baza,iar sarcina utila 1000kg .Hmm ,am depasit de multe ori dar nu am facut exces.Oricum daca intrebi pe careva din zona Sucevei cat poti pune (greutate) pe un Lt o sa spuna ca la 1-1500 kg e goala.

 

:bom:

kistler

  E vorba de scaunul cu perna de aer,scaun ce are un reglaj pentru greutatea soferului,de aici si numele scaun cu cantar.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, da la acel scaun ma refeream. Eu fiind fan vw si de Highline si duba am cautat-o sa aiba cat mai multe optiuni de confort. Am vandut-o la 425 mi km la un tip care merita, dupa ce bagasem aprox 400€ in ea in Romania. Distributi, pompa, alternator, vasco + rulment, intinzator hidraulic, curea pompa injectie, termostate, franele spate etc. Aveam clima si scaun pe "aer" cum se zice  sau cu cantar. Nu avea excès de rugina si nu imi era rusine cu ea in piata. Urma sa ii pun regulator de viteza de pe sprinter si alt bord, ceasuri cu turometu.  Era din 07.2001 deci avea ODB 2 puteam sa verific km , faceam diagnoza si daca o mai tineam ii faceam si o remapare.

 

De incarcat puteam pune destul de mult si volum, fiind ceea in " 3 panouri". Am facut Franta- Romania cu ea si consuma la mers de 90 km/h cu ea incarcata legal cat un passat cu remorca fugarit. Deci un mixt de 9,5. Cum saream de 110 km/h spre 130km/h dejea ajungeam la 12-13.

 

Cred ca ii prima masina in care castig bani la vanzare, am luat-o cu 2600€ din Fr si am dat-o cu 3100€ in Ro dupa ce mi-am facut treaba cu ea.  Dupa ce am schimbat distributia cred ca era reglata prost ca imi statea apa pe 99 si dupa scadea pe 75 dintr-o data. Asta a fost singura problema. Oricum la un buget de max 4 sau 5000€ ii greu de gasit ceva mai bun. Eventual un Master din aceasi generatie de 120 cp, merge mai bine dar consuma mai mult.

 

Succes la toti cu lt-urile, eu am avut o experienta frumoasa cu a mea.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce duba urmeaza sa-ti iei Ninule? Un Crafter/Sprinter de dupa 2006?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu mai imi iau, asta am luat-o ptr uz persoanal, nu ptr business si nu era rentabil sa platesc asigurare dupa ea etc, am terminat constructia la casa si am vandut-o.

 

Craftar si-a luat un prieten, si dupa ce a avut problemele clasice cu DPF acum a urmat volant si cutia. Deci zic pass la Craftar. Sprinter din 2004 si -a luat un alt prieten ce avea tot anj cu 2 panouri si a zis ca ii mai confortabil si putin mai economic ca are 6 trepte, dar destul de puturos (ii cu lada inchisa). 

 

Acum studiez un T5 eventual dar sunt cam varza. Daca ar fi sa mai am nevoie de o duba ar fi tot LT sau poate ceva frantuzesc (fiind in Franta), sunt destul de fiabile la cat sunt horjite aici pe perferique in bouchone.

 

Oricum din ce am vazut si experimentat, trebuie cu cat mai multi cp, am mers cu transituri si mi se par dube periculoase, mai ales prin romania unde ai de depasit.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

 

A incercat careva sa monteze oglinzi electrice si incalzite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ vw lt23tdi  :ai schimbat debitmetru sau doar curatat.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut la toată lumea am un lt 35 din 2000,am și eu o întrebare as pute schimba pompa de apa fără sa merg la un mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!