Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Incercati cu un termostat de 80C. O problema cat de cat asemanatoare am avut si eu, iar rezolvarea dupa cateva piese schimbate a fost termostatul...cel putin asa a fost la mine. Acum imi sta in oras la 88C motorul, iar la drum lung 90C.

PS: Ce tip de ulei de servo folositi? ma refer in principal la culoare

Simpul daca capacul de la rezervorul de ulei este verde pui verde, daca e roșu pui roșu, eu am pus la al meu febi. Modificat de corneliyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pe duba mea am volan simplu-fara airbag, probabil a avut volan cu airbag dar a fost schimbat de cineva. Pentru a monta airbag-ul trebuie sa schimb volanul cu totul, sau doar partea mobila cu care se claxoneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua !

Am vazut ca pe capacul de la filtrul de aer este un ,, stut,, unde  cred  ca trebuie sa fie un furtunas de vacum care duce cred pe undeva la o valva , la mine vad ca lipseste acel furtunas , ori a uitat vreun mecanic sa-l puna la loc , ori nu l-a avut inainte asta nu mai stiu ca nu am facut caz.

Acum asi vrea sa cumpar un furtunas sa-l pun la loc , dar uitandu-ma pe la toate valvele nu vad nici un T sau ceva liber unde ar trebui sa se conecteze, ma poate ajuta cineva cu o informatie privind acest lucru ?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ii si la mine la lt. La passat intra intr-un "T" .daca gasesti de unde ii spunene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

kistler:De regula eu am rezolvat in aceeasi zi dar depinde de defectiune.Eu  am sunat cu o zi inainte ,dar indicat e sa fii in ziua respectiva pana in ora 7 30 ,au cred,vreo 20 de canale si dupa ora 08  nu mai sunt locuri.

P.S.Ai numarul pe mesaj privat

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt mesaj!
Inca nu am fost cu pompa la reparat  fiindca masina merge f bine cu plinul facut. Am grija sa nu o scap sub 20 litri in rezervor. Mai intai vreau sa fac o revizie la rezervor, dar acum nu am timp, asa ca mai merg asa.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut ! Nu am mai postat de multa vreme .

 

 Am facut diagnoza la LT si mi-a iesit eroarea colegului 17948 si 17656. Masina merge foarte ok porneste sfert..ce am observat la plin facut acul de motorina nu mai merge pana sus ci putin mai jos fiind decalat si cand intra pe rezerva..

 Ce am mai descoperit este ca pe traseul de vacuum la un moment dat in am un 'T' -eu de plastic in care intra doua furtune iar a treia iesire este pur si simplu goala; gandindu-ma ca pierd vacuum pe acolo am incercat sa o astup ..Aveti idee unde ar fi trebuit sa duca acest T..?(revin cu poze,se afla cumva in spatele valvelor  ),avem un link cu sistemul vacuumatic la LT?

 

  Este posibil ca datorita acestei pierderi sa nu traga masina cand este incarcata?..ma gandesc ca nu face vacuum suficient si nu reuseste sa traga de actuator..

 

LE : schema  este aceasta http://www.partsbase.org/vw/lt-lt-4x4-lt-eu-2001-13120-exhaust-gas-recirculation-vacuum-system/

 

iar problema este la furtunul 20 ..imbinat cu t-eul 34 si cu furtunul 21..practic eu nu mai am iesirea spre punctele 18 respectiv 19.. adica spre air filter ar scrie in descriere..

 

Inca o intrebare cum verifici daca iti face vacuum suficient? Multumesc

Modificat de sinucigasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Nu am mai postat de multa vreme .

Am facut diagnoza la LT si mi-a iesit eroarea colegului 17948 si 17656. Masina merge foarte ok porneste sfert..ce am observat la plin facut acul de motorina nu mai merge pana sus ci putin mai jos fiind decalat si cand intra pe rezerva..

Ce am mai descoperit este ca pe traseul de vacuum la un moment dat in am un 'T' -eu de plastic in care intra doua furtune iar a treia iesire este pur si simplu goala; gandindu-ma ca pierd vacuum pe acolo am incercat sa o astup ..Aveti idee unde ar fi trebuit sa duca acest T..?(revin cu poze,se afla cumva in spatele valvelor ),avem un link cu sistemul vacuumatic la LT?

Este posibil ca datorita acestei pierderi sa nu traga masina cand este incarcata?..ma gandesc ca nu face vacuum suficient si nu reuseste sa traga de actuator..

LE : schema este aceasta http://www.partsbase.org/vw/lt-lt-4x4-lt-eu-2001-13120-exhaust-gas-recirculation-vacuum-system/

iar problema este la furtunul 20 ..imbinat cu t-eul 34 si cu furtunul 21..practic eu nu mai am iesirea spre punctele 18 respectiv 19.. adica spre air filter ar scrie in descriere..

Inca o intrebare cum verifici daca iti face vacuum suficient? Multumesc

In primul rand instalatia de vacum trebuie sa fie etansa,verifica sa nu ai pierderi de vacum inclusiv la reglajul farurilor( reglaj ce se face din cabina prin 2-ua furtunase ce pot fi iesite fie din butonul cu rola pt reglaj faruri fie chiar din faruri) eu asa am patit si nu mai aveam putere in motor la deal din cauza vacumului ce se pierdea si era insuficient pt turbina.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Mai intai vreau sa fac o revizie la rezervor, dar acum nu am timp, asa ca mai merg asa.

 

 

Am reusit sa scot rezervorul, era impecabil, fara nici un fel de depunere. Daca tot l-am dat jos i-am facut si o spalare interior/exterior. Tin sa cred ca nu aici era buba la pornire cand este motorina sub 20 litri in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu cacnu trebuie sa am pierderi de vacuum pe nicaieri.probabil o sa iau un furtun si inlocuiesx fir cu fir tot traseul pt a fi siguf. Un coleg care are bine pusa la punct instalatia de vacuum poate urca o poza cu traseul pana la filtru de aer la motorul anj..daca se poate. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am si eu o problema similara cu supra-incalzirea. Am un vw lt 46 2.5 tdi din 98 si de ceva vreme am probleme cu supra incalzirea apei cand merg in rampa ( urca la 110 grade - pe computer zice ca are 107 in varf de rampa ). Am schimbat si eu vasco cupla, am curatat pe inauntru si afara radiatoarele, am schimbat busonu de la vasul de expansiune, am schimbat termostat, pompa de apa are doar 20.000 km si are palete metalice, dar problema tot persista. Daca stie cineva ce as mai putea sa incerc va rog sa raspundeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai furtumele tari la radiator cele groase, sau daca ai presiune mare in vasul de expansiune , daca da suspect este garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine dar mai sigur garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 107 grade pe piatra craiului am desfacut busonu de la vas si nu era presiune, furtunele erau taricele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa racesti motorul cu cateva grade, deschide caldura si pune aeroterma la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am nevoie de diagrama pentru punerea la punct a pompei de injectie cu axa cu came pentru motorul ANJ 2.5 TDI pe un LT35.Schema cuprinde o curea 81 dinti,doua roti dintate la extremitati(pompa si ax cu came),doua role tensoare,din care una regleaza avansul injectiei.

Daca stie cineva .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Se rezolva numai cu diagrama TDI din vagcom si cu motorul incalzit la 90 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut !!! sunt nou pe forum!!!

 

am achizitionat un lt35 2005 motor 2461 si kilowati 70 !!!

 

e la un service de electronica deoarece m.am gandit sa.i pun inchidere...bineinteles ca nu functioneaza cum trebuie...si am lasat-o acolo....dar am sesizat aseara cand am mers sa vad in ce stadiu e ca imi palpaie martorul de bujie...dar palpaie dupa ce o pornesc...la vreo 20 secunde...si nu se opreste!!!

 

cand pun contactul se stinge ,,,,iar dupa ce o pornesc dupa aprox 20 secunde incepe sa palpaie!!!

 

cauzele pot fii ca a umblat nenea ala la instalatia electrica sa faca legaturi la inchiderea centralizata???

 

mentionez faptul ca pana acum nu am vazut nici un martor palpaind pana aseara!!!

 

pe la ora 12 am dus-o la el...si la ora 18 cand i.am dat cheie sa faca probe la inchidere a inceput sa palpaie!!!

 

dar mi.a zis domnul respectic ca...., i.a deschis capacul de la rezistente a cazut una...adica nu era pusa spunea el....si el a pus-o la loc! o fii de la rezistenta aia?...a scos-o fostul proprietar (samsar nenorocit) sa nu vad eu eroarea aceea???

 

am uitat sa precizez ca are aproximativ 500000 km !!! in bord sunt 250000 dar sunt dati inapoi...mi.a recunoscut si samsarul idiot!!!

si nu am servodirectie deloc....e tractor la volan :(

VA MULTUMESC !!!

Modificat de alynutz_lt35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, fa o diagnoza daca poti.

 

In genral martorul acela pe autoturismele VAG mai indica si un bec pe frana ars sau daca ai pus becuri cu led sau poate ti s-a lipit "meseriasu" cu ceva fir pe blocu de lumini sau stopuri. Daca era siguranta scoasa iti aprea in bord cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva, va rog.

Am dat masina unui prieten si dupa nu mai trage deloc...

Am fost cu ea la un service si mi-a spus ca e de la vacum.(turbina baga ca au verificat si furtunul de dupa turbina se umfla).

Ma puteti ajuta cu o schema generala la vacum?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, postez poza generla ptr grupu VAG sa iti faci o ideie si dupa cele alb negru sunt ptr vw LT 2.5 TDI.

 

Nu ai detectat nici un sunet, o scapare? Pot fi foarte multe, chiar si un furtun de la reglaj faruri (vacumatic) poate influenta.  De la ce turatie nu iti mai trage sau te "pune in nas"? Tija de la accuator turbo functioneaza bine?

 

Bafta

 

P.S probabil pozele nu sunt in ordine postate.

post-39904-0-64704000-1442126503_thumb.p

post-39904-0-23530200-1442126521_thumb.p

post-39904-0-65926500-1442126532_thumb.p

post-39904-0-62348000-1442126539_thumb.p

post-39904-0-47299600-1442126547_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alut toti membrii forumului! Am strans ceva banuti si vreau sa cumpar un Crafter sau un Sprinter,bugetul e de 10.000euro..cat mai nou,as vrea de la 2008 in sus..


 


Sa va spun la ce il folosesc.. transport marfa din orasul meu pana in alt oras situat la 80 km...sunt multe localitati,viteza cu care merg nu trece de 90-100-110 km/h maxim.. si masina incarcata cu marfa...plus cat ma mai opresc in orasul respectiv in diferite locatii sa descarc marfa pentru ca nu o las intr'un singur loc.. Ce imi recomandati pentru acest stil de condus si pentru ce am nevoie?


Imi trebuie consum cat mai mic,putere destula ( pana acum am avut un Lt din 2000 motor 2,5 cu 109 cai) .. AM INTELES CA LA MODELELE NOI SPRINTERUL CONSUMA MAI PUTIN DECAT CRAFTERUL SI CA CRAFTERUL NU SE COMPARA CU VECHIUL LT.. plus ca la majoritatea firmelor de transport am vazut o gramada de Mercedesuri noi si Craftere mult mai putine..


 


A condus cineva si Sprinter nou? e adevarat consuma mai putin? La Crafter am inteles ca motorul cu 163 cai ar fi cam praf si cel de 109 la fel, cel de 136 se pare ca ar fi mai bunicel,dar nu stiu vreau sa aud si alte pareri.. La Sprinter cel de 150 de cai e praf, am inteles ca cele cu motoare de 3000 cmc V6 ar fi mult mai bune,dar e si impozit mai mare si ma gandesc ca au si un consum imens..   Astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!!

 

am revenit cu problema rezolvata....in legatura cu martorul bujiei palpaind intermitent!!!

 

desteptul de domn care mi.a montat inchiderea centralizata...MI-A RETEZAT FIRUL EGR-ULUI!!!

 

am fost azi in Tunari langa Bucuresti...am dat de un electriciat + interpretare foarte buna a diagnozei! am decartat 200 lei si treaba rezolvata!!!

 

multumesc oricum ptr sfaturi...

 

recomand cu caldura acest electrician!!! cine doreste sa imi lase pv si dau nr de tel!!!

 

o seara frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, revin cu o problema legata de temperatura apei la motorul ANJ

 

De cateva zile imi tot fluctueaza temperatura apei intre 85 si 100C, spre exemplu la un drum de brasov mi-a stat tot timpul la 90C, iar la relanti scadea la 85C, iar cand am ajuns la o viteza mai mare la un moment dat 110-120km/h incepuse sa urce spre 100C. La un alt drum dupa acesta, imi statea pe la 100C constant, iar cand am depasit 100km/h incepuse sa scada spre 90C. In oras sta undeva la 88-90C, uneori, alteori mai sus pe la 92C. Totul a inceput acum cateva zile, cand in mers prin oras am observat ca apa urcase la 100C si scadea doar cand dadeam drumul la caldura pe o treapta mai mare. A doua zi dupa acest episod, m-am mai plimbat eu si nu trecea mai sus de 92C, fara sa dau drumul la caldura sau altceva si dupa cateva teste, am zis ca ar putea fi de la termostat deoarece furtunul pe care sta era rece...zis si facut, a mers totul ok dupa aceasta operatiune (apa la 90C) pana am dat drumul la AC cand a inceput sa creasca iar la 100C. Apoi am facut cele doua curse in care a oscilat cum a vrut el, astazi spre exemplu nu a urcat mai sus de 90...din nou, insa nu am mers foarte multi km. Apa nu consuma si nici nu bolboroseste apa in vas. Distributia completa + pompa de apa facute acum 70k km.

Am mai avut o problema asemanatoare acum un an, cand imi statea apa la 98 in afara orasului si 92 in oras, rezolvarea pana acum fiind un termostat de 80C, iar de atunci pana acum nu s-a miscat de la 90C indiferent de conditiile de mers.

 

Am inteles ca sunt vreo 2-3 senzori responsabili cu diverse temperaturi, am atasat o poza si as dori sa-mi spuneti care dintre ei fac ce si daca ar fi o idee sa-i schimb pe rand sa vad daca o fi de la ei ceva...sau cum pot afla daca sunt sau nu buni cei care ii am acum.

 

Sau daca aveti vreo idee despre ce ar putea fii...

 

 

post-122263-0-50028300-1443710013_thumb.

Modificat de aDyw0w
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, odata cu disparitia caldurii s-a dus si sufletul bateriei mele... Saptamana trecuta am lasat duba la incarcat pe redresor, aproximativ doua ore...Dupa aceea am facut un drum de aproximativ 3 minute.. Mai erau vreo 100 de metri pana la destinatie si am scos-o din viteze, nici macar nu am mai turat-o. A inceput sa se auda un zgomot, nu stiu cum sa il descriu...parca avea o craca in ventilator, probabil era ceva pe latura electrica. Am franat sa trag pe dreapta si motorul s-a oprit brusc. Dupa cateva secunde am incercat sa o pornesc, electromotorul invartea....era ceva curent necesar pornirii dar nu o lua deloc..parca nu tragea motorina.... In fine, mi.a dat cineva curent..dar in zadar....am pus iar bateria la incarcat si totusi are aceleasi simptome. Nu vrea deloc sa porneasca..nu e nici un martor suspect aprins la bord.
I-am facut o diagnoza si mi-au aparut urmatoarele..

 

VCDS Version: Release 10.6.0
Data version: 20100630
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Chassis Type: 2D - VW LT
Scan: 01 25
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: None
   Part No: 074 906 021 AG
   Component: 2,5l R5 EDC 0000SG  2214  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 02330  
   VCID: 55AA830AC35B40B4
 
5 Faults Found 
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground 
            P1144 - 35-10 -  -  - Intermittent
00741 - Brake Pedal Monitoring 
            27-00 - Implausible Signal
17958 - Charge Pressure: Control Deviation 
            P1550 - 35-10 -  -  - Intermittent
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground 
            P1617 - 35-00 -  - 
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High 
            P1540 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: N/A
 
End   ---------------------------------------------------------------------

Despre debimetru stiu ca este defect...tocmai l-am curatat cu un spray pentru contacte,daca nu isi revine, cumpar altul...Despre celelalte 4 erori nu stiu ce sa zic. Ce parere aveti?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 eu vad ca nu prea ai apa in vas  si ma i tin sa precizez ca si  eu am schimbat senzori de temperatura si du acea  am avut crestere de temperatura in bord care nare nimic cu realitatea la fel si la mine nam presiune in vasul de expansiune  si nici nu aud sa fiarba apa  eu cred ca o sa iau termostat nou si o sa va spun dupa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!